مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته ارتودنسی در پاراگوئه

هزینه های رشته ارتودنسی در پاراگوئه

رشته ارتودنسی در پاراگوئه یکی از کم هزینه ترین کشورها برای تحصیل می باشد. پاراگوئه هیچ دانشگاهی در رتبه‌ بندی کلی دانشگاه‌ های جهانی ندارد. برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند. با این حال، تعداد بیشتری از دانشجویان ترجیح می‌ دهند به مکانی مانند پاراگوئه سفر کنند. این منطقه جالب، متنوع و پر از امکانات، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. به عنوان یک جمهوری مشروطه، این کشور در تلاش است تا خود را به عنوان یک رقیب قوی در منطقه معرفی کند، اما در کل کشوری فقیر باقی مانده است. فقر در اینجا یک نگرانی بزرگ است و اغلب بر جنبه های فرهنگی این مکان غالب است. بیش از 50% جمعیت زیر مرز فقر هستند. با این وجود، این کشور دارای پیشینه مذهبی قوی است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه پاراگوئه

پاراگوئه با نام رسمی جمهوری پاراگوئه کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل و از شمال غرب با بولیوی همسایه است. از آغاز قرن بیست و یکم رشد اقتصادی سریعی داشته است. در سال 2010، اقتصاد 14.5% رشد کرد و این رویداد بزرگترین رشد اقتصادی در آمریکای لاتین تا به حال بوده است. رودخانه پاراگوئه که در این کشور حرکت می کند بیش از 1000 سال پیش توسط اسپانیایی ها سکونت داده شد. در نتیجه، بیشتر کشور دارای پیشینه مذهبی و جنبه فرهنگی بسیار قوی است. جمعیت این کشور حدود 6.5 میلیون نفر است. اکثر آنها در بخش جنوب شرقی کشور زندگی می کنند. آسونسیون بزرگترین شهر کشور و همچنین پایتخت آن است. مردم این کشور عمدتاً به زبان‌های بومی صحبت می‌کنند، اگرچه پرتغالی و اسپانیایی نیز در آن حضور دارند.

تحصیل رشته ارتودنسی در پاراگوئه

تحصیل در این کشور تا سال 12 تحصیل رایگان می باشد اما هزینه های دانشگاه برای رشته ارتودنسی در پاراگوئه برای دانشجویان خود این کشور نیز رایگان نیست و باید هزینه هایی پرداخت کرد. توجه به این نکته مهم است که آموزش عالی در پاراگوئه چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد. در دهه 1990 بود که دو موسسه آموزش عالی وارد کشور شدند. در آن زمان، دانشگاه ملی و دانشگاه کاتولیک درهای خود را به روی عموم باز کردند. از آن زمان، دانشگاه ها و مدارس متعددی برای خدمت به مردم به کشور نقل مکان کرده اند.

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در پاراگوئه

در زیر لیست برخی از دانشگاه های دولتی حاضر در کشور آمده است:

  • دانشگاه ملی آسونسیون، با پردیس اصلی آن واقع در سان لورنزو
  • دانشگاه ملی استه واقع در استه
  • دانشگاه ملی پیلار، واقع در پیلار
  • دانشگاه ملی Itapua، واقع در Encarnacion
  • دانشگاه ملی Caaguazu، واقع در Coronel Oviedo.

هزینه های رشته ارتودنسی در پاراگوئه

هزینه های رشته ارتودنسی در پاراگوئه

هزینه زندگی در پاراگوئه برای دانشجویانی که به این کشور سفر می کنند باید از امکانات مالی برای حمایت از خود برخوردار باشند. با توجه به اینکه اکثر افراد در فقر هستند، هزینه زندگی پایین است. با این حال، در شهرهای بزرگتر جایی که بیشتر کالاها وارد می شوند، هزینه ها به طور قابل توجهی بالاتر باشد. اکثر دانش آموزان در آپارتمان ها یا در محوطه دانشگاه زندگی می کنند. هزینه‌های مربوط به نیازهای ماهانه متغیر است و در حدود 500€ تا 1000€ (یورو) در ماه است. شما می توانید در حین تحصیل در رشته ارتودنسی در پاراگوئه به کار نیمه وقت مشغول شوید. هزینه دانشگاه نسبت به دولتی یا غیر دولتی بودن آنها متفاوت است و در حدود 3500$ تا 11000$ (دلار آمریکا) می باشد.

درآمد یک ارتودنتیست در پاراگوئه

در این کشور به متخصصان آموزش دیده پزشکی و کسانی که مایل و قادر به ادامه کار در جهت بهبود اقتصاد در اینجا هستند نیاز دارد. با این حال، تجربه زندگی در این کشور یک تجربه برجسته است. هم برای تحصیل و هم برای کار شما باید به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید. رشته ارتودنسی در پاراگوئه جز 10 رشته برتر از نظر درآمد در این کشور است. شما نیز می توانید متوسط درآمد 3000$ (دلاری) داشته باشید و این درآمد برای یک زندگی خوب در این کشور کفایت می کند. اگر شما هم قصد مهاجرت و تحصیل در کشور پاراگوئه دارید همین حالا می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *