مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته آنکولوژی در بلغارستان

رشته آنکولوژی در بلغارستان

پذیرش تحصیلی برای رشته آنکولوژی در بلغارستان که یکی از شاخه های علوم پزشکی می باشد به خصوص برای دانشجویان بین المللی کمی سخت است. در دانشگاه های این کشور، سطح تحصیلات بسیار بالا است در حالی که شرایط ورود به دانشگاه کمی سختگیرانه تر است. دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته پزشکی خود را در این کشور دارند، می توانند سال های کارآموزی و کار در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر را انجام دهند. دانشجویان بین المللی با سطح تحصیلات عالی، مدرک شناخته شده در سراسر جهان، فرصت بازی بزرگ (برنامه انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و بلغاری، بسیاری از زمینه های مطالعاتی، انتقال اعتبار و غیره) شهریه بسیار مناسب، هزینه های زندگی، محیط زندگی امن و دوستانه جذب می شوند. در این نگارش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته آنکولوژی در بلغارستان را مورد بررسی قرار داده است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در بلغارستان

تحصیل در بلغارستان و تحصیل در اتحادیه اروپا با استفاده از کیفیت عالی آموزش و زندگی است. افزایش تحرک و ارتباط بین سیستم های آموزش عالی این کشور و دانشگاه های داخل این کشور، کشورهای اتحادیه اروپا و فراتر از آن، تنوع شگفت انگیز موجود در داخل و خارج از دانشگاه در این کشور و در کل اروپا منجر به ایجاد یک حامل خوب می شود.

دانشگاه های این کشور در بسیاری از حوزه های علمی بسیاری شناخته می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

رشته های تحصیلی در بلغارستان

برخی از دانشگاه های این کشور برنامه های انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی را ارائه می دهند و دارای مدرک دوگانه (بلغاری و مدرک از دانشگاه های همکار) می باشند. بنابراین، گرفتن مدرک آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و غیره از دانشگاه های این کشور بسیار معمول است.

رشته آنکولوژی در بلغارستان در دانشگاه های زیر تدریس می شود:

  • دانشگاه صوفیا
  • دانشگاه پزشکی صوفیا
  • دانشگاه پزشکی وارنا
  • دانشگاه پزشکی پلون
  • دانشگاه استارا زاگورا
  • دانشگاه پزشکی پلودیف

بازارکار رشته آنکولوژی در بلغارستان

آنکولوژیست ها پزشکانی هستند که در درمان سرطان تخصص دارند و برای افرادی که مبتلا به بیماری تشخیص داده می شوند، مراقبت های پزشکی انجام می دهند. حقوق ماهیانه کار در بلغارستان برای رشته آنکولوژی در بلغارستان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژی در بلغارستان  آنکولوژیست ها در طول پیشرفت بیماری، که با تشخیص شروع می شود، مراقبت از بیمار را هدایت می کنند. نقش آن ها شامل توصیف تشخیص و مرحله سرطان و همچنین بحث در مورد گزینه های درمانی و جایگزین مورد نظر او است. همچنین، آن ها مراقبت دلسوزانه و با کیفیت ارائه می دهند. علاوه بر این، آن ها به بیمار در کنترل علائم و عوارض جانبی سرطان و داروهای سرطان کمک می کنند. در اینجا نمونه هایی از مسئولیت های رزومه های واقعی آنکولوژیست نشان دهنده وظایف معمولی است که احتمالا در نقش خود انجام می دهند.

وظایف ها عبارتند از:

  • مهارت هایی در مدیریت دیابت، چربی خون و فشار خون بالا ایجاد کنید.
  • بسیاری از سرطان های پوست، ریه، سینه و پروستات را نیز درمان کنید.
  • برای درمان احتمالی آنکولوژی اشعه با متخصصان داخل بیمارستان مشورت کنید.
  • مدیریت حساب را با ایجاد روابط کاری مثبت با مخاطبین شرکت بیمه ساده کنید.
  • با دامپزشکان مراقبت های اولیه خارج مشورت کنید تا بیماران احتمالی برای درمان آنکولوژی پرتویی مراجعه کنند.
  • برنامه صورتحساب داخلی را که توسط یک شرکت برون سپاری سوء مدیریت می شود، دوباره برقرار کنید.
  • مدیریت حساب را با ایجاد روابط کاری مثبت با مخاطبین شرکت بیمه ساده کنید.

هزینه رشته آنکولوژی در بلغارستان

هزینه تحصیل در بلغارستان مقرون به صرفه و ارزان است. هزینه ها در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به یورو
دوره مقدماتی زبان انگلیسی یا بلغاری2500€
هزینه تحصیل دانشجویان بین المللیبین 2900€ تا 8000€

شهریه دوره های پزشکی بالاتر از سایر دوره ها است. بنابراین، دانشجویانی که قصد تحصیل در هر رشته پزشکی در دانشگاه های این کشور را دارند باید کمی بالاتر از برآورد فوق انتظار داشته باشند. اگر از دانشجویان اتحادیه اروپا یا EEA و سوئیس در تمام مقاطع تحصیلی هستید، واجد شرایط درخواست وام شهریه این کشور خواهید بود. بعضی اوقات بورسیه تحصیلی توسط دانشگاه های این کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی برای تأمین هزینه های تحصیلی آن ها ارائه می شود.

هزینه رشته آنکولوژی در بلغارستانهزینه زندگی در بلغارستان

هزینه زندگی در بلغارستان ارزان و مقرون به صرفه است. به ویژه هنگامی که با سایر مقاصد تحصیلی مقایسه می کنید. هزینه های زندگی شما، از جمله اقامت، حمل و نقل، غذا و سایر هزینه ها، دانشجویان بین المللی باید حدود 7700$ (دلار) در سال برای مراقبت از هزینه هایی مانند کتاب، اقامت، حمل و نقل، غذا و غیره هزینه کنند. برآوردهای فوق به عادت هزینه و مکان شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید اتاق خود را به تنهایی اجاره کنید، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد و باید حداقل 110$ (دلار) می باشد.

هزینه های زندگی در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به لوا
اجاره آپارتمان یک خوابهبین 600BGN تا 1000BGN
12 عدد تخم مرغ3.22BGN
1 لیتر شیر2.10BGN
1 قرص نان1.22BGN
خدماتبین 0.30BGN تا 204BGN
حمل و نقل عمومی1.60BGN

بررسی رشته آنکولوژی در بلغارستان

آنکولوژی شاخه ای از پزشکی است که بر تحقیق، پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان تمرکز دارد. متخصص پزشکی که در تشخیص و درمان افراد مبتلا به سرطان تخصص دارد، آنکولوژیست نامیده می شود. یک آنکولوژیست می ‌تواند بر اساس گزارش ‌های دقیق پاتولوژی یک برنامه درمانی طراحی کند که نوع سرطان بیمار، میزان ابتلا به سرطان، سرعت گسترش سرطان و چه قسمت ‌هایی از بدن بیمار را نشان می ‌دهد. از سال 2007، آنکولوژی پزشکی به عنوان یک تخصص ممتاز شناخته شده است و شامل 2 سال تحصیل در رشته داخلی و 3 سال در آنکولوژی پزشکی است. قبل از شروع و پس از اتمام تحصیلات خود در آنکولوژی پزشکی، پزشکان جوان نیاز به شرکت در آزمون دارند. از 2 سال گذشته دانشجویان پزشکی این فرصت را دارند که به مدت یک ترم به عنوان یک دوره اختیاری در رشته انکولوژی پزشکی تحصیل کنند.

در بخش زیر شاهد حوزه های آنکولوژی در بلغارستان هستید:

حوزه های آنکولوژی در بلغارستان

در بلغارستان بیش از 60 انکولوژیست معتبر پزشکی وجود ندارد و 30 نفر دیگر هنوز در حال آموزش هستند. یک کمیته ملی آنکولوژی بلغارستان وجود دارد که یک جلسه انکولوژی سالانه را برگزار می کند که به موضوعات مختلف پزشکی اختصاص دارد. با این حال، در مناطق مختلف بلغارستان، کمیته های محلی فعالیت می کنند. آنکولوژیست های جوان بلغاری سازمان خود را دارند، باشگاه آنکولوژیست جوان بلغارستان، نام این باشگاه تخصصی است. اهداف این گروه عمدتاً بر مشکلات پزشکان جوان در کار معمول خود و توسعه آنها نه تنها در بلغارستان بلکه در خارج از کشور متمرکز است.

چندین مکان در بلغارستان آموزش آنکولوژی پزشکی را ارائه می دهند:

  • SHATO بیمارستان تخصصی برای درمان فعال در انکولوژی، صوفیه
  • بیمارستان دانشگاه تزاریتسا یوانا ایسول
  • آکادمی پزشکی نظامی
  • بیمارستان انکولوژی پزشکی
  • مرکز انکولوژی، وارنا

تاریخچه بلغارستان

این کشور، کشوری که بخش شرقی شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا را اشغال کرده است. این کشور که یکی از قدیمی ترین ایالت های قاره اروپا است، در قرن هفتم تأسیس شد. این منطقه با مسیرهای مهم تاریخی از شمال و شرق اروپا تا حوزه مدیترانه و از غرب و مرکز اروپا تا خاورمیانه قطع می شود. قبل از ایجاد دولت این کشور، امپراتوری های روم باستان، یونان و بیزانس حضور قدرتمندی داشتند و مردم و کالاها بارها و بارها در این سرزمین سفر می کردند. این کشور که از قرن ها حکومت عثمانی بیرون آمد، در اواخر قرن نوزدهم استقلال خود را به دست آورد. در نیمه اول قرن بیستم به طرف شکست خورده چندین آتش سوزی پیوست و با وجود کشش به سمت نیروهای محور در جنگ جهانی دوم، خود را نزدیک دید.

صنعتی شدن سریع این کشور از زمان جنگ جهانی دوم و گذار اقتصادی آن با سقوط رژیم کمونیستی تأثیر عمیقی بر جامعه این کشور گذاشت. آزادسازی کنترل قیمت ها در اوایل دهه 1990 منجر به افزایش چشمگیر قیمت ها شد. در نتیجه، تورم افزایش یافت و اعتصابات مکرر شد. چنانچه تمایل به دانستن درباره این کشور دارید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مهم در خصوص رشته آنکولوژی در بلغارستان

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات در خصوص رشته آنکولوژی در بلغارستان پاسخ داده خواهد شد:

  • بررسی رشته آنکولوژی در بلغارستان به چه صورت است؟ آنکولوژی شاخه ای از پزشکی است که بر تحقیق، پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان تمرکز دارد. متخصص پزشکی که در تشخیص و درمان افراد مبتلا به سرطان تخصص دارد، آنکولوژیست نامیده می شود. یک آنکولوژیست می ‌تواند بر اساس گزارش ‌های دقیق پاتولوژی یک برنامه درمانی طراحی کند که نوع سرطان بیمار، میزان ابتلا به سرطان، سرعت گسترش سرطان و چه قسمت ‌هایی از بدن بیمار را نشان می ‌دهد. از سال 2007، آنکولوژی پزشکی به عنوان یک تخصص ممتاز شناخته شده است و شامل 2 سال تحصیل در رشته داخلی و 3 سال در آنکولوژی پزشکی است. قبل از شروع و پس از اتمام تحصیلات خود در آنکولوژی پزشکی، پزشکان جوان نیاز به شرکت در آزمون دارند.
  • دانشگاه های مناسب جهت تحصیل در رشته آنکولوژی در بلغارستان کدام اند؟ دانشگاه پزشکی صوفیا، دانشگاه پزشکی وارنا، دانشگاه پزشکی پلون و دانشگاه استارا زاگورا
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *