مهاجرت کاری اکوادور

درآمد رشته های پزشکی در اکوادور

درآمد رشته های پزشکی در اکوادور

افرادی که قصد کار به عنوان پزشک در کشور اکوادور را دارند، مهم ترین نکته اطلاع از درآمد رشته های پزشکی در اکوادور برای آن ها می باشد. کشور اکوادور واقع در شمال غربی قاره آمریکای جنوبی می باشد. این کشور یکی از متنوع ترین کشورهای داری محیط زیست در جهان می باشد. می توان گفت که به طور چشمگیری به علوم محیطی کمک کرده است. اولین اکتشاف علمی برای اندازه گیری محیط زمین، توسط چارلز ماری دو لا کاندامین فرانسوی، انجام شد که در اکوادور مستقر بود. و تحقیق در اکوادور توسط الكساندر فون هومبولت از پروس و چارلز داروین از انگلیس در اکوادور به ایجاد نظریه های اساسی جغرافیای مدرن، بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی کمک کرد. اکوادور میراث فرهنگی غنی دارد. بیشتر آنچه اکنون اکوادور است در امپراطوری اینکا، بزرگترین واحد سیاسی آمریکای قبل از کلمبیا گنجانده شد.

دولت اکوادور تقویت خدمات پشتیبانی برای اطمینان از مراقبت های پزشکی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی را از طریق مشارکت پزشکان خارجی به عنوان یک اولویت تعیین کرده است. بنابراین، در سال 2015، کشور اکوادور طرح «اکوادور سالم، بیا برویم» را آغاز کرد، برنامه ای که پزشکان خارجی یا اکوادوری مقیم خارج را دعوت می کند تا در انتقال دانش به اکوادور کمک کنند. این برنامه به پزشکان و محققان این فرصت را می دهد تا به طور موقت یا دائم در اکوادور اقامت گزیده، ماهیانه حقوق و کمک مالی دریافت کرده و برای تأمین نیازهای پزشکی کشور کمک کنند.

تحصیل پزشکی در اکوادور

هدف رشته پزشکی توصیف پیشرفت های عمیق و همچنین نیازهای مداوم در آموزش پزشکی در کشور اکوادور می باشد که با جهانی سازی و با مدرنیزاسیون کشور اتفاق افتاده است. روش آموزش از طریق جستجوی گسترده در ادبیات می باشد. که شامل داده های دانشکده پزشکی، گزارشهای وزارت بهداشت عمومی و آموزش و پرورش اکوادور اطلاعات دبیر ملی آموزش عالی، علوم و نوآوری، سیستم آموزش پزشکی در اکوادور به طور کامل بررسی شده است. به طور کلی، سیستم ملی آموزش عالی در کشور اکوادور در طی 20 سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این سیستم از سال 2009، دارای 19 دانشکده پزشکی می باشد که همه آن ها تحصیلات مورد نیاز برای کسب عنوان پزشک را ارائه می دهند، اما به طور کلی، تنها 12 مورد آن ها آموزش بالینی تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند. از این 19 دانشگاه، 9 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه دیگر آن دانشگاه خصوصی می باشد خود تأمین مالی و 5 دانشگاه خصوصی و سرمایه گذاری مشترک هستند.

گزینه های تحصیل پزشکی در اکوادور برای تکمیل دوره در لیست زیر آمده است:

  • تخصص بالینی
  • دیپلم عالی
  • تخصص دوره
  • مدرک کارشناسی ارشد
  • درجه دکترا

درآمد رشته های پزشکی در اکوادور در سال 2021

درآمد رشته های پزشکی در اکوادور در سال 2023

محدوده حقوق و دستمزد بهداشت و پزشکی در این کشور به طور ماهانه بین 430$ تا 6080$ (دلار) می باشد. متوسط حقوق و دستمزد برای فردی که شغل پزشکی و بهداشت را دارد ماهانه 2300$ (دلار) است. این بدان معنا است که حدود 50% از افرادی که شغل بهداشت و پزشکی دارند، کمتر از 2300$ (دلار) درآمد دارند و نیمی دیگر بیش از 2300$ (دلار) درآمد دارند. به طور کلی، حقوق 25% از افرادی که در بهداشت و پزشکی کار می کنند کمتر از 1180$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% آن ها بیش از 1180$ (دلار) در ماه درآمد دارند و در آمد آن ها کمتر از 4470$ (دلار) می باشد.

به طور کلی می توان گفت، شخصی که در کشور اکوادور شغل بهداشت و پزشکی دارد، معمولا به طور متوسط ماهانه 2030$ (دلار) در آمد کسب می کنند. این متوسط حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد. حقوق و دستمزد بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت می باشد. هزینه زندگی در اکوادور در مقاله لینک شده براورد شده است.

در نمودار زیر توزیع سطح تحصیلات را در اکوادور مشاهده می کنید:

سطح تحصیلات را در اکوادور

همان طور که مشاهده می کنید 61% افراد دارای مدرک دکترا می باشند که مربوط به رشته پزشکی است. میانگین حقوق یک پزشک در اکوادور که مدرک دکترا دارد، 73.406$ (دلار) یا معادل 35$ (دلار) در ساعت می باشد. به علاوه، آن ها به طور متوسط حدود 3.024$ (دلار) پاداش دریافت می کنند. برآورد حقوق بر اساس داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد که مستقیماً از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در این کشور جمع آوری شده است. یک پزشک با مدرک دکترا با تجربه کاری بین یک تا سه سال به طور متوسط حدود 96.607$ (دلار) حقوق می گیرد. این برآورد دستمزد به روز شده است و شامل تاثیرهای بیماری کرونا (COVID-19) نیز می باشد.

درآمد رشته های پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

متوسط حقوق و دستمزد یک دندانپزشک در این کشور به طور ماهانه بین 710$ تا 3970$ (دلار) می باشد. میانگین حقوق در کشور اکوادور ماهانه 2260$ (دلار) می باشد. این بدان معناست که حدود 50% افرادی که در رشته دندانپزشکی کار می کنند، کمتر از 2260$ (دلار) درآمد دارند. این در حالی است که نیمی دیگر 2260$ (دلار) درآمد دارند. به طور کل 25% از افرادی که در رشته دندانپزشکی کار می کنند حقوق و دستمزد کمتر 1330$ (دلار) درآمد دارند. در حالی که 75% افرادی که در رشته دندانپزشکی کار می کنند بیش از 1330$ (دلار) در ماه درآمد دارند. به علاوه، این افراد کمتر از 3360$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 25% دیگر بیش از 3360$ (دلار) درآمد دارند.

در مجموع می توان گفت فردی که در این کشور در رشته دندانپزشکی مشغول به کار است به طور متوسط ماهانه 2090$ (دلار) درآمد دارد. دامنه حقوق بین 710$ تا 3970$ (دلار) می باشد. این متوسط ​​حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق و دستمزد بین مشاغل مختلف دندانپزشکی به شدت متفاوت است. توجه داشته باشید که مهم ترین عامل در تعیین حقوق سطح تجربه می باشد. به طبع، اگر سال های تجربه بالاتر باشد، دستمزد نیز بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که از 2 تا 5 سال تجربه دارند به طور متوسط 32% بیشتر از تازه کارها و دانشجویان در تمامی رشته ها درآمد خواهند داشت. اگر قصد کار به عنوان پزشک در کشور اکوادور را دارید برای دریافت مشاوره از وکلای ما می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *