مهاجرت کاری انگلستان

حقوق بازنشستگی در انگلستان

انواع حقوق بازنشستگی در انگلستان

برای آنکه حقوق بازنشستگی در انگلستان را پس از سن بازنشستگی در این کشور دریافت کنید باید مدارک لازم و شرایط مقرر را اجرا کنید. برای بازنشستگی دریافت این حقوق و برخوداری از مزایا از مهم ترین چالش های شماست. برای گذران دوران بازنشستگی و زمانی که دیگر قادر به کار کردن نیستید حقوق بازنشستگی از الزامات محسوب می شود. بدین منظور افراد با داشتن سوابق کاری و برخوداری از بیمه های مختلف برای آینده خود برنامه ریزی می کنند. در انگلستان مهاجران متفاوتی از ملیت های مختلف وجود دارند که با رسیدن به این دوران حقوق بازنشستگی را دریافت می کنند چه کارمند دولتی باشند و چه کارمند بخش خصوصی. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به انگلستان و اخذ ویزای بازنشستگی مشاور و اهنمای شماست.

طرح حقوق بازنشستگی در انگلستان

حقوق بازنشستگی پولی است که هنگام بازنشستگی از آن برای زندگی استفاده خواهید کرد. اکثر مردم از دولت مستمری دولتی دریافت می کنند که نیازهای اولیه شما را پوشش می دهد. اما این ایده خوبی است که سعی کنید مقداری پول اضافی در صندوق بازنشستگی پس انداز کنید تا سطح زندگی مناسبی به شما بدهد. کارفرمای شما باید طبق قانون یک طرح بازنشستگی در محل کار ارائه دهد. طرح بازنشستگی محل کار راهی برای پس انداز برای بازنشستگی شما از طریق کمک هایی است که مستقیماً از دستمزد شما کسر می شود. کارفرمای شما همچنین ممکن است از طریق این طرح به بازنشستگی شما کمک کند. اگر واجد شرایط ثبت نام خودکار هستید، کارفرمای شما باید در این طرح مشارکت کند. اکثر طرح‌ها مزایای دیگری نیز ارائه می‌کنند، به عنوان مثال، در صورت مرگ از شریک زندگی شما حمایت می‌کنند.

2 نوع طرح بازنشستگی در محل کار وجود دارد:

  • حقوق بازنشستگی شغلی
  • حقوق بازنشستگی شخصی گروهی یا مستمری سهامداران

انواع حقوق بازنشستگی در انگلستان

حقوق بازنشستگی شغلی شامل طرح های بازنشستگی شغلی توسط کارفرمایان برای تامین حقوق بازنشستگی برای کارکنان خود راه اندازی می شود. 2 نوع حقوق بازنشستگی شغلی وجود دارد: طرح های حقوق نهایی و طرح های خرید پول. طرح های بازنشستگی حقوق نهایی را می توان طرح های مزایای تعریف شده نیز نامید. در طرح حقوق نهایی، حقوق بازنشستگی شما در حین کار به حقوق شما مرتبط می شود، بنابراین با افزایش دستمزد به طور خودکار افزایش می یابد. حقوق بازنشستگی شما بر اساس دستمزد شما در زمان بازنشستگی و تعداد سال هایی است که در این طرح بوده اید. حق بازنشستگی شما به عملکرد بازار سهام یا سایر سرمایه گذاری ها بستگی ندارد. در اکثر طرح های حقوق نهایی، شما درصد مشخصی از دستمزد خود را به صندوق بازنشستگی خود می پردازید و کارفرمای شما مابقی را پرداخت می کند.

با این حال، طرح های حقوق نهایی کمتر رایج می شوند و اکثر کارفرمایان دیگر آن را ارائه نمی دهند. طرح های خرید پول را می توان طرح های مشارکت تعریف شده نیز نامید . پولی که به این طرح پرداخت می کنید با این هدف سرمایه گذاری می شود که هنگام بازنشستگی مقداری پول به شما بدهد. مستمری شما بر اساس مقدار پول پرداخت شده و نحوه انجام سرمایه گذاری ها است. شما معمولاً درصدی از دستمزد خود را به این طرح می پردازید و کارفرمای شما نیز ممکن است مبلغی را به طور منظم در آن پرداخت کند، اما همیشه اینطور نیست. با این حال، کارفرمای شما ممکن است مجبور شود ثبت نام خودکار در مستمری محل کار را به شما پیشنهاد دهد، در این صورت آنها موظف به پرداخت مشارکت خواهند بود.

انواع حقوق بازنشستگی در انگلستان

شرایط بازنشستگی در انگلستان

اگر یک طرح خرید پول از طریق محل کار به شما پیشنهاد می شود، اگر کارفرمای شما کمک کند، می تواند ایده خوبی باشد که به آن بپیوندید. با این حال، اگر کارفرمای شما قصد ندارد هیچ کمکی به حقوق بازنشستگی بپردازد یا شما هنوز واجد شرایط ثبت نام خودکار نیستید، ممکن است بخواهید مزایای این طرح را با طرح های بازنشستگی شخصی در جاهای دیگر مقایسه کنید. شما می توانید از طرح محل کار خود انصراف دهید، اما اگر توانایی مالی دارید، ایده خوبی است که به آن پرداخت کنید. این به این دلیل است که کارفرمای شما باید مانند شما در این طرح مشارکت کند. همچنین، بابت مشارکت هایی که در این طرح می کنید، تخفیف مالیاتی دریافت خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد شرایطی هستید که یک یک کارفرما بتواند در روند بازنشستگی به شما کمک کند:

کارمند مستمریسوابق کارسن مورد نظردرآمد به پوند در سال
عدم وجودبیش از 22زیر سن بازنشستگیبیش از 100000£

مزایای حقوق بازنشستگی در انگلستان

علاوه بر مستمری زمانی که بازنشسته می شوید، طرح های بازنشستگی شغلی اغلب مزایای دیگری مانند بیمه عمر وجود دارد که در صورت فوت شما در حالی که هنوز مشغول به کار هستید، مبلغ یکجا یا مستمری به افراد تحت تکفل شما پرداخت می کند. اگر به دلیل بیماری مجبور به بازنشستگی زودهنگام شوید، مستمری دریافت کنید. حقوق بازنشستگی شما، همسر، شوهر، شریک مدنی و سایر افراد تحت تکفل در هنگام مرگ پرداخت می شود. کمک‌های بازنشستگی شما باعث تخفیف مالیاتی می‌شود (به این معنی که به ازای هر پوندی که در حقوق بازنشستگی سرمایه‌گذاری می‌کنید، دولت %20 از ارزش سهم را تا حداکثر کمتر از درآمد سالانه یا کمتر پرداخت خواهد کرد. 40000)£ (پوند) در سال) و می تواند به روش های مختلف، به طور منظم یا به صورت یکجا یا ترکیبی از هر 2 ساخته شود.

در نمودار زیر شاهد مزایا بازنشستگی در انگلستان می باشید:

مزایا بازنشستگی در انگلستان

سیستم حقوق بازنشستگی در انگلستان

بازنشستگی یک طرح پس‌انداز است که به موجب آن شما در طول سال‌های کاری خود مبالغ منظمی را برای ایجاد یک ظرف پول پرداخت می‌کنید که سپس از آن برای دریافت درآمد در دوران بازنشستگی استفاده می‌کنید. می توانید با استفاده از پس انداز، سرمایه گذاری، بازنشستگی شخصی یا مستمری شغلی درآمد خود را برای بازنشستگی برنامه ریزی کنید. در حالی که پس‌انداز و سرمایه‌گذاری البته گزینه مناسبی است، بازنشستگی باید اولین نقطه مورد نظر اکثریت باشد. در قلب خود، بازنشستگی هنوز هم یک طرح پس انداز است، اما به طور خاص طراحی شده است تا زمانی که بازنشسته می شوید درآمدی برای زندگی داشته باشید و دارای مزایای مالیاتی و مشارکتی بی شماری است. انواع مختلفی از ترتیبات بازنشستگی در با ویزای انگلستان دسترس است.

براساس قوانین انگلستان باید مراحل را طی کنید. از طرح‌های بازنشستگی دولتی که حمایت مالی محدودی را در دوران پیری ارائه می‌دهند، برنامه‌های بازنشستگی خصوصی به شما این امکان را می‌دهند که صندوق بزرگ‌تری برای بازنشستگی و مستمری‌های شغلی خود بسازید، جایی که کارفرمای شما نیز به صندوق بازنشستگی شما کمک می‌کند. صندوق بازنشستگی شما در صندوق های بازنشستگی انتخابی شما سرمایه گذاری می شود، از انتخاب ارائه شده توسط ارائه دهنده بازنشستگی انتخابی شما. ایده این است که وجوه در طول زمان رشد می کنند و ارزش صندوق را به حداکثر می رساند تا بتوانید بالاترین درآمد ممکن را در دوران بازنشستگی به دست آورید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه به مهاجرت به انگلستان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *