مهاجرت کاری آمریکا

حقوق بازنشستگی در آمریکا

حقوق بازنشستگی در آمریکا

شما به عنوان یک بازنشسته می توانید حقوق بازنشستگی در آمریکا را دریافت کنید و پس از اتمام دوره کاری خود از مزایا خوبی برخودار شوید. در آمریکا کارمندان می توانند تحت عناوین مختلفی خود را بازنشسته کنند و یا پیش از موعد در سنین و شرایط متفاوت بازنشسته شوند. در آمریکا در ایالات مختلف قواعد و مقررات متفاوتی وجود دارد که در زمینه های کاری مختلف اعمال می شود. در واقع یک قانون سراسری وجود دارد که در موارد جزئی و در موارد خاص هر شغل به ایالات دیگر اختیاراتی در قانون گذاری تف.یض کرده است. به همین دلیل در این کشور ممکن است با مقررات متفاوتی در زمینه بازنشستگی در آمریکا مواجه شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری و اخذ ویزای بازنشستگی در آمریکا مشاور و راهنمای شماست.

تامین اجتماعی و نحوه عملکرد آن در آمریکا

تامین اجتماعی در زمان بازنشستگی یا اگر به دلیل از کارافتادگی نمی توانید کار کنید، منبع درآمدی برای شما فراهم می کند. همچنین می‌تواند از افراد تحت تکفل قانونی شما (همسر، فرزندان یا والدین) در صورت فوت شما با مزایا حمایت کند. تامین اجتماعی برنامه ای است که توسط دولت فدرال اجرا می شود. این برنامه با استفاده از مالیات های پرداخت شده به صندوق امانی برای ارائه مزایای به افرادی که واجد شرایط هستند، کار می کند. هنگامی که برای کار درخواست می کنید به شماره تامین اجتماعی نیاز دارید. زمانی که کار می کنید، مالیات تامین اجتماعی را پرداخت می کنید. هر سال که کار می کنید، اعتباری دریافت می کنید که به شما کمک می کند تا زمانی که زمان بازنشستگی شما می رسد واجد شرایط دریافت مزایا شوید. تمام مزایایی که اداره تامین اجتماعی ارائه می دهد را بیابید.

این پول مالیاتی به صندوق اعتمادی می رود که مزایایی را به موارد زیر پرداخت می کند:

  • کسانی که در حال حاضر بازنشسته هستند
  • به افراد دارای معلولیت
  • به همسر و فرزندان بازماندگان کارگران فوت شده

مزایا حقوق بازنشستگی در آمریکا

اگر مزایای تامین اجتماعی را دریافت می کنید یا خواهید داشت، ممکن است بخواهید یک حساب امنیت اجتماعی من باز کنید. این حساب آنلاین سرویسی از است که به شما امکان می دهد مزایای خود را پیگیری و مدیریت کنید. همچنین می توانید تغییراتی در سوابق تامین اجتماعی خود ایجاد کنید. بازنشستگی نیاز به برنامه ریزی و توجه زیادی دارد. علاوه بر امور مالی، باید به زمان و مکان بازنشستگی خود نیز فکر کنید. کارشناسان توصیه می کنند که ممکن است برای ادامه استاندارد زندگی فعلی خود به %80 درصد از درآمد قبل از بازنشستگی خود نیاز داشته باشید. مقدار دقیق به نیازهای فردی شما بستگی دارد. البته که بازنشستگی در آمریکا مزای بسیار دیگری نیز دارد.

4 نوع اصلی از مزایایی که ارائه می دهد وجود دارد:

  • مزایای بازنشستگی
  • مزایای معلولیت
  • مزایا برای همسر یا سایر بازماندگان یکی از اعضای خانواده که فوت کرده است
  • درآمد تضمینی تکمیلی

برنامه های حقوق بازنشستگی در آمریکا

برنامه‌های بازنشستگی اکثر ایالت‌ها همچنان کمتر از %80 درصدی که برای یک صندوق سالم ضروری تلقی می‌شود، کم ‌بود دارند. کاهش بودجه و افزایش بدهی ها از زمان رکود سال 2008 همچنان بر بودجه های محلی و ایالتی فشار وارد می کند و در برخی موارد منجر به ورشکستگی می شود. سیستم های بازنشستگی در ایالت ها در سازمان، مدیریت و اصول حسابداری بسیار متفاوت است و بسیار پیچیده و مقایسه آنها دشوار است. دولت ایالات متحده یک برنامه بازنشستگی تخصصی به کارمندان فدرال ارائه می دهد. این طرح بخشی از یک سیستم فدرال به نام سیستم بازنشستگی کارمندان فدرال است که برای همه کارمندان در شاخه های قانونگذاری، اجرایی یا قضایی دولت فدرال اعمال می شود. کارمندان دولت ایالتی واجد شرایط شرکت در نیستند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق بازنشستگی به همراه مزایا در آمریکا می باشید:

افزایش حقوق بازنشستگی به همراه مزایا در آمریکا

سیستم حقوق بازنشستگی در آمریکا

سیستم بازنشستگی در ایالات متحده چند جزئی است. حقوق بازنشستگی شامل بازنشستگی است که توسط دولت پرداخت می شود و همچنین بخشی از بودجه. انباشته، به نوبه خود، شامل آن چیزی است که شرکت کارفرما می پردازد، اگر کارمند دولتی باشد. از بودجه دولتی، و همچنین از پس انداز خود بازنشستگان، که می تواند در حساب او انباشته شود یا در آن سرمایه گذاری شود. سن بازنشستگی در ایالات متحده 67 سال است. در این صورت می توانید زودتر خارج شوید، اما پس از آن پرداخت ها کمتر می شود. شما می توانید در سن 62 سالگی زودتر بازنشسته شوید. برای این کار باید بیانیه ای بنویسید و دلیل تصمیم خود را مشخص کنید. در عین حال، مستمری اجتماعی بسته به سن و محل خدمت، تنها %70 تا %80 از پرداخت های ماهانه تعلق می گیرد.

برای بازنشستگی دیرهنگام که 70 سال است، پرداخت ماهیانه %24 درصد افزایش می یابد. اما اگر مستمری بگیر حتی دیرتر از آن خارج شود، باید شروع به برداشت وجوه انباشته در حساب بازنشستگی کند. این هم برای بخش دولتی بازنشستگی و هم برای بخش تامین مالی صدق می کند. در غیر این صورت مالیات از این وجوه اخذ خواهد شد. بیمه درمانی ترجیحی مدیکر به یک مستمری بگیر با 66 سال اعطا می شود. برای بازنشستگان کم درآمد، مزایای اضافی اعمال می شود. طبق قانون مزایای بازنشستگی سراسری تامین اجتماعی به تمام افرادی که سن آنها از آستانه رسمی تعیین شده بیشتر باشد، مزایای نقدی پرداخت می شود که میزان آن بستگی به این دارد. علاوه بر این، در آمریکا برنامه ای برای فقرا وجود دارد که در مواردی که مبلغی که توسط ایالت دریافت می شود کمتر از سطح معیشت است، کمک می کند. شرایط پاسپورت آمریکا در اینجا شرح داده شده است.

شرایط حقوق بازنشستگی در آمریکا

شرایط حقوق بازنشستگی در آمریکا

پرداخت ها مبالغی است که توسط برنامه های بازنشستگی به دریافت کنندگان بازنشستگی پرداخت می شود. پرداخت های بازنشستگی شامل مزایا و برداشت ها می شود. مزایا، پرداخت‌های منظمی است که توسط یک طرح بازنشستگی به دریافت‌کنندگان این طرح انجام می‌شود. مشمولان بازنشستگی نیز ممکن است قبل از دریافت مزایای منظم، وجوه خود را برداشت کنند. با توجه به مشکلات زندگی در آمریکا کارکنان تحت نظر مزایای خود را از 3 منبع مختلف دریافت می کنند: طرح مزایای پایه، تامین اجتماعی و طرح پس انداز صرفه جویی طرح مزایای پایه مبلغی است که به بازنشسته پرداخت می شود، صرف نظر از اینکه کارمند چقدر کمک کرده است. در عوض، مبلغ پرداختی توسط طرح مزایای پایه با سنوات خدمت کارمند و آنچه به عنوان میانگین بالای 3 نامیده می شود تعیین می شود. این میانگین با استفاده از 3 سال کار متوالی پردرآمد محاسبه می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص میانگین حقوق بازنشستگی درباره آمریکا می باشید:

میانگین درآمد سالانه بازنشستگان (افراد بدون درآمد) 65 ساله و بالاتر، بر اساس انواع مزایای بازنشستگی
نوع مزایای بازنشستگیدرآمد متوسط به دلار
فقط تامین اجتماعی15871$
تامین اجتماعی و مستمری خصوصی36270$
تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگی فدرال38806$
تامین اجتماعی و بازنشستگی راه آهن، بازنشستگی ایالتی، دولتی محلی یا نظامی37789$

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امور مهاجرتی و همچنین در زمینه قوانین مهاجرت آمریکا به سوالات شما پاسخ می دهد و شما را راهنمایی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “حقوق بازنشستگی در آمریکا

  1. منصور کیا گفت:

    من سه سال در آمریکا از 1981 تا 1984 با پرداخت بیمه مشغول به کار بودم. آیا میتوان مستمری دریافت کرد.
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *