مهاجرت به کشور نروژ

تولد در نروژ

تولد در نروژ

طبق قانون کشور نروژ در صورتی که یکی از والدین متقاضی نروژی باشد ، تولد در نروژ باعث اخذ اقامت و تابعیت قانونی فرزند در این کشور می شود. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور مستقیم اطلاعات مورد نیاز برای مهاجرت به این کشور را در اختیار دوستان قرار می دهند. تابعیت در بیشتر شکایت های اروپایی در اصل خون می تواند باشد. تابعیت بر اصل خاک را به عنوان فرع قرار می دهد. دولت نروژ همچنین تابعیت افراد را بر اصل خون نهاده است. به نوزادانی که از والدین نروژی در هر مکانی از دنیا متولد گردند تابعیت نروژی اعطاء می شود.

  • شرایط اخذ اقامت و تابعیت در نروژ برای شهروندان خارجی از طریق تولد چگونه است؟
  • امکان اخذ تابعیت برای فرزندی که پدر و مادر او مشخص نیست وجود دارد؟
  • آیا برای تجارت تابعیت فرزند پدر و مادر باید هر 2 نروژی داشته باشید؟

نروژ کشوری در غرب جزیره اسکاندیناوی است. مردم این کشور از نظر امکانات بسیار مناسب هستند. کشور نروژ مخالف کشور مجارستان است که شرط تابعیت را برای نوزادان ندارد اما پدری مجاری است. به تمام نوزادانی که از پدر یا مادر نروژی متولد گردیده محافظت می کند می تواند این کشور را عطاء کند. ما در این مقاله به بررسی تابعیت از طریق تولید در این کشور هزینه پرداخت می کنیم. از عزیزان علاقه مند به این موضوع دعوت می شود تا مقاله را تا پایان مطالعه فرمایند.

تولد در نروژ از پدر و مادر نروژی

افراد دیگر از روش های مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. افراد تنها با تولد فرزند در این کشور به صورت خودکار شهروند این کشور نیز می گردند. از این رو از مزایای شهروندی بهره مند می گردند. در این کشور در صورتیکه یکی از والدین نوزاد (پدر یا مادر) نروژی باشد ، نوزاد تابعیت نروژی را کسب می کند. ناگفته نماند همه نوزادانی که در این کشور متولد می شوند تابعیت این کشور داده می شود. فرد برای اخذ تابعیت این کشور باید شرایط را بد آورد.

تولد در نروژ از پدر و مادر خارجی

در این کشور فرزندانی که از والدین خارجی در خاک این کشور متولد می گردند پس از مدت 3 سال به آنها تابعیت اعطا خواهد شد. همچنین دولت نروژ به افراد زیر 18 سال درخواست تابعیت این کشور را نشان می دهد تابعیت اعطاء می کند. فرزندانی که در این کشور از والدین خارجی به دنیا می آیند اگر در آغاز به آنها تابعیت نروژ داده نمی شود. اما از همان ابتدای بارداری از کلیه حقوق شهروندی نروژ از جمله شماره ملی نروژی ، بیمه خدمات درمانی و غیره اگر بخواهید بودجه کنید.

رشد نرخ تولد در این کشور با توجه به نمودار زیر بدین صورت ممکن است:

نرخ رشد تولد در نروژ

فرزند خواندگی در نروژ

اکثر شکایت اروپایی و همچنین این کشور با مقوله فرزند خواندگی آشنایی دارند. خانواده های نروژی که فرزندی که تابیت آنها را مشخص نمی کند به فرزند خواندگی قبول کنید. از این رو توان تابعیت نوروز را برای آنها اخذ نمایند. ناگفته نماند فردی که به فرزند خواندگی گرفته شود ، باید کمتر از 18 سال باشد. گواهی تأیید فرزند خواندگی توسط اداره فرزند خواندگی بیگانگان در این کشور تأیید گردیده باشد. با توجه به رعایت موارد فوق والدین نروژی می تواند برای فرزند خوانده تابعیت نروژی را اخذ نمایند. اطلاع از ظهر شرایط جهت اقامت م، این کشور :: .. مقاله اقامت نروژ را مطالعه بفرمائید.

قانون اقامت تولد فرزند در نروژ

کودکانی که در این کشور متولد می شوند به خودی خود نمی توانند تابیت این کشور را اخبار نمایند. در سپتامبر 2008 دولت قانونی مبنی بر تابعیت نوزاد در این کشور وضع نمود. طبق این قانون فرزندانی که از پدر و مادری نروژی که حتما با ازدواج کرده اند به دنیا بیایند تابعیت این کشور را می توان گرفت.

بررسی تولد در نروژ

کشور نروژ به خودی که اقامت طولانی مدت در این کشور دارد تابعیت این کشور را اعطاء می کند. اما در خاص تولد من توان گفت والدینی است که اقامت یکی از شکایت های اروپایی است که آنها را در سال اول تولد فرزند خود مجاز می داند که این کشور برای فرزند شما معرفی کند. همچنین فرزندانی که در این کشور متولد گردیده اند. تا قبل از 18 سالگی فرد تابعیت کشور نروژ از وی سلب خواهد شد. به طور کلی سیستم عطاء تابعیت در این کشور بر اساس اصل خون است. به همه فرزندان که از پدر و مادر مادر نروژی متولد می گردند تابعیت این کشور داده شود. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور در مورد شرایط مهاجرت به نروژ مطالعه بفرمائید.

بررسی تولد در نروژ

سیستم اعطاء تابعیت نروژ

دولت این کشور را به شرطی که شرایط زیر را دارا باشد تابعیت دارد این کشور را اعطا می کند:

  • .نوزادی که در نروژ به دنیا می آید و از والدین وی نروژی الاصل نمی تواند باشد.
  • .پس از 10 سال زندگی در این کشور به آنها تابعیت اعطاء خواهد شد
  • .به شرطی که حداقل 7 سال را به طور معمول در این کشور زندگی می کند ادامه می دهد
  • .فرد متقاضی اقامت و تابعیت نوروز نبایستی هیچ نوع سابقه کیفری در این کشور وجود ندارد

شهروندان اروپایی پس از 2 سال زندگی مداوم در این کشور می تواند تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

قانون تابعیت مضاعف در نروژ

دولت نروژ با قانون تابعیت دوگانه مخالف است. آن را قبول نمی کند. اما در برخی موارد مانند:

  • .شخصی که یکی از والدین نروژی است، در کشوری به دنیا آمده است که به دلیل تابعیت اصلی خاک است.
  • .نوزادانی که از والدین نروژی متولد گردیده اند. تابعیت دیگر کشورها بر روی آنها تحریک شده است.
  • .در آخرين شخصي كه تابيت را درخواست مي كند، بايد قبل از تابيت شما را ترک نمايد.

تولد راهی به عنوان مهاجرت برای خانواده وجود ندارد. صرفا می توانید موقعی ارزشمند باشید که فرد خارجی در خاک نروژ با تابعیت نروژی باشد. تولد برای فرزند بهترین اتفاق مهاجرتی است. بیشتر از افراد به دنبال کسب همان اقامت برای خود و در نهایت تابعیت در پی مهاجرت هستند. در مورد این موضوع و سوالاتی که در بالا به آنها اشاره شد با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. جهت کار در این کشور مقاله ویزای کاری نروژ را مطالعه کنید بفرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *