مهاجرت کاری پاراگوئه

بازار کار رشته NET Developer در پاراگوئه

بازار کار رشته NET Developer در پاراگوئه

افرادی که جویای بازار کار رشته NET Developer در پاراگوئه هستند، باید گفت که پاراگوئه از نظر شکل دادن به جامعه دیجیتال بسیار مناسب است. این کشور تلاش هایی را برای افزایش دسترسی دیجیتال برای همه انجام داده است. کاربران اینترنت، پهنای باند فعال تلفن همراه و اشتراک پهنای باند ثابت در دهه گذشته افزایش یافته است. پاراگوئه در شاخص توسعه دولت الکترونیک از 0.47 در سال 2008 به 0.53 در سال 2018 رسید که کمتر از میانگین آمریکای لاتین و دریای کارائیب و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) است. این شاخص تمایل و ظرفیت ادارات ملی برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارائه خدمات عمومی را اندازه گیری می کند.

پاراگوئه همچنین با اتحادیه اروپا ز طریق توافقنامه اتحادیه اروپا و Mercosur همکاری می کند. در چارچوب این توافق، کشورهای مرکوسور به دنبال افزایش همکاری در اقتصاد دیجیتال و تحقیقات نوآورانه خواهند بود. پاراگوئه همچنین به همراه بیش از 70 کشور دیگر بخشی از مشارکت دولت باز را تشکیل می دهد. در کل می توان گفت که بازار فناوری پاراگوئه، بازاری جوان است، اما تحت حمایت بودجه های عظیم دولت است تا توسعه شتابانی را آغاز کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به سوابق متعدد در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای آمریکای لاتین، آماده است تا بسترهای لازم برای مهاجرت کاری و تحصیلی شما در پاراگوئه را فراهم نماید.

استراتژی و بازار کار رشته NET Developer در پاراگوئه

برنامه توسعه ملی پاراگوئه 2030 و برنامه ملی دیجیتال DA، اسناد مرجع اصلی برای توسعه و سیاست های دیجیتال این کشور هستند. هدف DA دستیابی به تحول دیجیتال از طریق سه محور است: گنجاندن دیجیتال و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشرفت دولت دیجیتال و نوآوری. سیاست‌ های تحول دیجیتال مستقیماً به سه هدف کلی برنامه توسعه مرتبط است: کاهش فقر و توسعه اجتماعی، رشد اقتصادی فراگیر و شمول عمیق‌ تر در اقتصاد بین ‌المللی. فعالیت های کلیدی شامل اجرای قانون شماره 6207/18 است که وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات MITI را ایجاد کرد. MITIC نهاد فنی مسئول تدوین و اجرای طرح ها و پروژه های ICT بخش عمومی است.

MITIC بر اهمیت مدیریت زیرساخت های ارتباطی و ارتقای قابلیت همکاری سیستم های بخش عمومی تاکید می کند. این برنامه همچنین، در حال هماهنگی با ارائه دهندگان خدمات دیجیتال برای ارائه دسترسی آنلاین رایگان به وب ‌سایت ‌های وزارت بهداشت عمومی و رفاه اجتماعی و سازمان بهداشت جهانی است. همچنین کاربران می توانند به صورت رایگان با اداره کل نظارت بر سلامت تماس بگیرند. MITIC همچنین یک ابزار پزشکی از راه دور دیجیتال را برای شهروندان برای دسترسی به اطلاعات، آپلود داده ها و ارتباط با متخصصان مراقبت های بهداشتی معرفی کرد . از نظر همکاری بین المللی، پاراگوئه برای اجرای DA از بانک توسعه بین آمریکایی حمایت می کند.

استراتژی و بازار کار رشته NET Developer در پاراگوئه

معرفی موقعیت رشته NET Developer در پاراگوئه

وظایف اصلی مرتبط با مهندسی کامپیوتر نوشتن نرم افزار و سیستم عامل برای میکروکنترلرهای تعبیه شده، طراحی مدارهای مجتمع در مقیاس بزرگ، سنسورهای آنالوگ، بردهای سیگنال مختلط و توسعه سیستم عامل است. فارغ ‌التحصیلان این تخصص ابزارهای سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری را برای فناوری اطلاعات، سیستم ‌ها و شبکه‌ های کامپیوتری، نرم‌ افزار سیستم و پایگاه ‌های اطلاعاتی، ابزارهای فنی حفاظت از اطلاعات، سیستم ‌های تصمیم‌گیری، سیستم ‌های تشخیصی و آزمایشی توسعه می‌ دهند.

یکی از دانشگاه های معتبر و فعال مرتبط با رشته توسعه فناوری و برنامه نویسی در پاراگوئه، دانشگاه ملی Itapúa (UNI) است که یک دانشگاه دولتی پاراگوئه است. UNI بر تدریس موضوعات در زمینه های مهندسی، پزشکی، بازرگانی، علوم، فناوری، مطالعات محیطی، غذا، علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم کشاورزی و جنگل، زبان شناسی تمرکز دارد. دارای 7 دانشکده و 1 دانشکده تحصیلات تکمیلی است که شامل دانشکده فنی، دانشکده پزشکی، دانشکده علوم کشاورزی و جنگلداری، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشکده علوم و فناوری، دانشکده علوم حقوقی، دانشکده علوم انسانی، ضمانت علوم می باشد. اجتماعی و فرهنگی.

در شکل زیر به انواع بورسیه های تحصیلی دانشگاه UNI اشاره شده است:

انواع بورسیه های تحصیلی دانشگاه uni در پاراگوئه

درآمد شاغلان رشته توسعه دهنده وب در پاراگوئه

شخصی که در برنامه نویسی در پاراگوئه کار می کند، معمولا حدود PYG7530000 (گورانی) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از PYG6.110.000 الی PYG10.400.000 (گورانی) در ماه متغیر است. با این حال حقوق متوسط PYG72130000 (گورانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که جزو توسعه دهندگان و برنامه نویسان هستند، کمتر از PYG7230000 (گورانی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از  PYG7230000(گورانی) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از    PYG6010000  (گوارانی) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از PYG6010000 (گورانی) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد کمتر از PYG8460000 (گورانی) درآمد دارند.

جدول زیر به سایر اطلاعات مرتبط با حقوق یک برنامه نویس در پاراگوئه اشاره دارد:

تغییرات حقوقی برنامه نویسان در پاراگوئه
با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 37% افزایش حقوقتغییر حقوق به زمینه شغلی بستگی دارد.
با عبور از مرز 10سال، 23% افزایش حقوق14% افزایش حقوق به افراد بالای 15 سال سابقه تعلق می گیرد

شما جهت انتخاب بهترین شهرهای پاراگوئه برای زندگی کاری و تحصیلی می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *