مهاجرت کاری رومانی

استخدام NET Developer. در رومانی

استخدام NET Developer. در رومانی

برای آنکه در خصوص شرایط استخدام NET Developer. در رومانی بیشتر بدانید مطالعه این مقاله می تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند. هر زمان که تصمیم به استخدام تیم های برون سپاری برای توسعه می گیرید، نکات کلیدی وجود دارد که باید قبل از ادامه فرآیند استخدام واقعی به خاطر بسپارید و اجرا کنید. این نکات برای همه برون سپاری از راه دور برای توسعه اعمال می شود، صرف نظر از اینکه توسعه دهندگان نرم افزار را از بلاروس یا هر کشور دیگری استخدام می کنید. قبل از اینکه به برون سپاری فناوری اطلاعات برای توسعه وب یا هر سرویس دیگری ادامه دهید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که تمام مشخصات توسعه دهندگان نرم افزار را به دقت بررسی کرده اید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت از طریق کار در رومانی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در رومانی

اغلب وقتی به دنبال برون سپاری تیم های توسعه از کشورهای اروپایی هستید، بسیاری از شرکت ها با این نگرانی مواجه می شوند که توسعه دهندگان شرکت برون سپاری که استخدام می کنند در برقراری ارتباط به دلیل موانع زبانی و ناتوانی در صحبت روان انگلیسی دچار مشکل شوند. با این حال، احتمالاً هنگام برون سپاری از رومانی نگران کننده نیست، زیرا رومانیایی ها نسبت به کشورهای همسایه خود، تسلط بیشتری به زبان انگلیسی دارند. در شاخص مهارت انگلیسی در سال اخیر درک خوبی از میزان تقاضای آن از نظر برون سپاری توسعه نرم افزار دارد، و بر این اساس توسعه دهندگان بیشتر انگلیسی را یاد می گیرند و به ارتباطات انگلیسی مسلط هستند. بنابراین، لازم نیست نگران این باشید که زبان یک مانع باشد، زیرا توسعه دهندگان در رومانی می توانند به خوبی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری و استخدام NET Developer. در رومانی هستید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده وب در رومانی

شرکت های برتر در استخدام NET Developer. در رومانی

Tapptitude با مشتریان سازمانی مانند هوندا و دنزا علاوه بر چندین استارتاپ، Tapptitude تجربه حمایت از شهرت آنها را دارد. آنها طراحان برنامه های تلفن همراه و UX مستقر در اروپا با ذهنیت جهانی هستند. تنور یکی از محبوب ترین برنامه های GIF در جهان را با میلیون ها کاربر در سراسر جهان ایجاد کرد. Tapptitude برنامه خود را طوری طراحی کرد که به اندازه GIF هایی که به ایجاد آنها کمک می کند سرگرم کننده و پویا باشد. آتا سیستمز مشتریان AB4 Systems شامل یونیسف هستند و آنها در ارائه یک رویکرد طراحی محور برای توسعه اپلیکیشن موبایل برای مشتریان خود تخصص دارند. AB4 Systems با تمرکز بر تاکید بر حیاتی ترین عناصر پیام رسانی برند، بر اساس اصول آینده نگر در رومانی تاسیس شد. زمانی که بانک جهانی به بازنگری کامل رویکرد برند خود نیاز داشت، به سیستم AB4 روی آورد.

این آژانس یک تجزیه و تحلیل نهایی به آنها ارائه کرد که چگونه می توانند رویکرد خود را هدفمندتر، تاثیرگذارتر و موفق تر کنند. نرم افزار ASSIST در سوچاوا، رومانی یک شرکت توسعه نرم ‌افزار و وب است که در سال‌های 2017 و 2019 توسط اتاق بازرگانی رومانی برای تحقیق، توسعه و فناوری پیشرفته برای شرکت ‌های متوسط اعطا شد. این شرکت با Microsoft Gold، MongoDB، Amazon Web Services و OpenStack همکاری می کند تا به رشد کسب و کارها کمک کند. شرکت ماجراجویی در تیمیشوآرا، رومانی مشتریان آنها شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند Hello Reality هستند، اما Deventure یک آژانس توسعه وب است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. این شرکت مستقر در رومانی به سازمان ها در سراسر جهان کمک می کند تا استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر متمرکز کنند.

شرایط استخدام net developer در رومانی

یکی دیگر از نگرانی ‌هایی که شرکت ‌ها دارند مربوط به کیفیت کار توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار است، اما مطمئن باشید که وقتی توسعه‌ دهندگانی را از کشورهای اروپای شرقی استخدام می ‌کنید، کاری که انجام می‌ دهند بسیار باکیفیت و حرفه‌ای است و علاوه بر این، به این امر معروف هستند. در استفاده از توسعه نرم افزار چابک و شیوه های توسعه برتر بسیار ماهر باشد. صرفه جویی در هزینه های استخدام در واقع یک عامل کلیدی است زیرا شرکت ها ترجیح می دهند خدمات فناوری اطلاعات برون سپاری را دریافت کنند. استخدام توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار داخلی می ‌تواند برای شرکت ‌های بریتانیایی بسیار گران تمام شود، زیرا فرآیند استخدام نه تنها شامل دستمزد بالا، بلکه هزینه ‌های دیگری مانند هزینه ‌هایی است که در هنگام نصب، آموزش و غیره متحمل می ‌شوند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در رومانی هم مطالعه کنید.

وظایف مرتبط و استخدام NET Developer. در رومانی عبارت است از:

  • مسئول توسعه رابط کاربری جدید بسیار پاسخگو و مبتنی بر وب.
  • نوشتن کد قابل استفاده مجدد، قابل آزمایش و کارآمد.
  • برای تعریف، طراحی و انتشار ویژگی های جدید، با تیم های متقابل کار کنید.
  • یک معماری جلویی انعطاف پذیر و با ساختار خوب ایجاد کنید.
  • رفع اشکال و بهبود عملکرد برنامه.
  • کشف، ارزیابی و اجرای فناوری جدید برای بهبود کارایی توسعه.

در جدول زیر شاهد میانگین حداقل و حداکثر حقوق در حوزه net developer در رومانی می باشید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلار
3014$2183$4894$

شرایط استخدام net developer در رومانی

الزامات اشتغال نت دولوپرها در رومانی

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در رومانی داشتن رزومه قوی و تحصیلات معتبر قبل از استخدام تیم توسعه ضروری است زیرا در غیر این صورت ممکن است با توسعه دهندگانی گیر بیفتید که به طور کامل آنچه شما می خواهید را درک نمی کنند یا نمی توانند به طور کامل آنچه را که انتظار دارید ارائه دهند. از نظر برون سپاری توسعه نرم افزار، جزئیات لجستیکی مهمتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. تصمیم ‌گیری در مورد زمان ‌بندی ثابت برای اتمام پروژه، تاریخ ‌های تحویل و سایر نقاط عطف مهم، کاری بسیار مهم است که باید قبل از استخدام تیم توسعه انجام دهید، و به همان اندازه مهم است که این تاریخ‌ ها و زمان ‌ها را از قبل به تیم انتقال دهید تا از سردرگمی جلوگیری شود.

الزامات برای کار و استخدام NET Developer. در رومانی عبارت است از:

  • مهارت در سفارشی سازی، توسعه و یکپارچه سازی تم های وردپرس.
  • درک خوب از مسائل کراس پلتفرم و کراس مرورگر.
  • درک کاملی از نحوه عملکرد برنامه های کاربردی وب از جمله امنیت، مدیریت جلسه و بهترین شیوه های توسعه
  • دانش کافی از سیستم های پایگاه داده رابطه ای، برنامه نویسی شی گرا و توسعه برنامه های کاربردی وب
  • تجربه عملی با عیب یابی شبکه، ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه
  • دانش اولیه فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو
  • تشخیص مشکل تهاجمی و مهارت حل مسئله خلاق

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط کار در کشور رومانی برای ایرانیان و برای مهاجرت خانوادگی به رومانی و همچنین مهاجرت به رومانی از طریق کار مشاور شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *