مهاجرت کاری رومانی

استخدام برنامه نویس در رومانی

استخدام برنامه نویس در رومانی

استخدام برنامه نویس در رومانی منطبق بر چهارچوب و قواعد و مقررات کار به همراه یک پروسه آسان طی می شود که در این مقاله بررسی می شود. کار در این کشور در همه جا مهم است. رومانی یک رهبر صنعت زیست دارویی در حال رشد و تکامل می باشد، به این معنی که شما فرصت های بی پایانی برای کار با کارشناسان در سراسر جهان و ایجاد شغلی که آرزویش را داشتید خواهید داشت. به عنوان بخشی از تیم شما کمک می‌ کنید تا نتایجی را ارائه دهید. فرهنگ کل چیزی است که شما را در سطح جهانی متحد می کند، و می دانید که مشارکت منحصر به فرد هر فرد تفاوت ایجاد می کند. موفقیت نتیجه مستقیم افرادی است که آن را هدایت می کنند. این کشور به طور مداوم شرکتی را می سازند که همه می خواهند در آن کار کنند و مشتریان می خواهند با آن کار کنند.

زیرا وقتی تنوع افکار، پیشینه‌ ها، فرهنگ ‌ها و دیدگاه ‌ها را گرد هم می‌آورند می ‌توانید مکانی را ایجاد کنید که همه احساس کنند به آن تعلق دارند. در رومانی در شرکت ها از SAS یا نرم افزارهای دیگر برای تولید جداول خلاصه، فهرست داده ها، نمودارها و مجموعه داده های مشتق شده همانطور که در طرح تجزیه و تحلیل آماری و مشخصات برنامه ریزی مشخص شده است استفاده می کند. یک برنامه نویس کار می کند تا اطمینان حاصل شود که خروجی ها استانداردهای کیفیت و الزامات پروژه را برآورده می کنند. برنامه نویسی اعتبار سنجی را انجام می دهد و با دیگر برنامه نویسان آماری، آمار زیستی و سایر اعضای تیم پروژه کار می کند تا مغایرت ها یا هر یافته ای را برطرف کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به رومانی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

حقوق و استخدام برنامه نویس در رومانی

حقوق برنامه نویس در رومانی از 3980RON (لئو) در ماه (حداقل حقوق) تا 13800RON (لئو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​9350RON (لئو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه نویس/برنامه نویس کار می کنند کمتر از 9350RON (لئو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 9350RON (لئو) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. 25% از برنامه نویسان/ برنامه نویسان کمتر از 6000RON (لئو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 6000RON درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از برنامه نویسان/ برنامه نویسان کمتر از 12500RON (لئو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 12500RON (لئو) درآمد دارند.

کار و استخدام برنامه نویس در رومانی

برنامه نویس وظیفه دارد اعضای تیم پروژه را از پیشرفت برنامه نویسی و مسائلی که نیاز به توجه آنها دارد مطلع می کند. از SOPها، WI ها و دستورالعمل های نظارتی مربوطه پیروی می کند. همچنین برنامه نویس امور این زمینه ها را که به خوبی سازماندهی شده، کامل و به روز مستندات پروژه، و اسناد و برنامه های تأیید کنترل کیفیت را حفظ می کند که آمادگی بازرسی را تضمین می کند. برنامه ریزی و محدودیت های زمانی را در چندین پروژه مدیریت می کند، اهداف را بر اساس اولویت های مدیریت تعیین می کند، و با سازماندهی مجدد حجم کاری روزانه، با جدول زمانی یا تغییرات اولویت سازگار می شود. ممکن است مشخصاتی را برای مجموعه داده ها و خروجی ها با توجه به نیازهای آماری و حامیان ایجاد کند.

کار و استخدام برنامه نویس در رومانی

الزامات استخدام برنامه نویس در رومانی

برنامه نویس و یا توسعه دهنده مسائل بالقوه برنامه ‌نویسی را پیش ‌بینی می ‌کند و به آنها رسیدگی می‌ کند، تفکر قبلی را منعکس می ‌کند، پایه‌ ای را برای برنامه ‌نویسی کارآمد ایجاد می ‌کند، همه متغیرها را به ‌طور دقیق تعریف می ‌کند تا توسط بازبینی همتا و حامی درخواست ‌کننده با کمی تجدید نظر پذیرفته شوند. از قبل برای جلسات داخلی آماده می شود، ایده ها را ارائه می دهد و به نظرات دیگران احترام می گذارد. ممکن است به عنوان برنامه نویس اصلی آماری عمل کند، فعالیت های برنامه نویسی سایر پرسنل برنامه نویسی را هدایت می کند و پیشرفت در برنامه های تحویلی را نظارت می کند. همچنین فعالیت های برنامه ریزی پروژه را در بازه زمانی تعیین شده توسط برنامه نویس اصلی آماری و یا مدیریت تکمیل می کند.

صلاحیت های لازم برای یک برنامه نویس در رومانی عبارت است از:

  • مدرک کارشناسی، ترجیحاً در یک رشته علمی یا آماری.
  • تسلط به برنامه نویسی در SAS یا سایر نرم افزارهای مورد نیاز، ترجیحاً در محیط کارآزمایی بالینی.
  • مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی.
  • توانایی خواندن، نوشتن، صحبت کردن، و درک انگلیسی.

شرایط استخدام برنامه نویس در رومانی

وظایف و مسئولیت ‌هایی که در این شرح شغل ذکر شده است، جامع نیستند. شرکت به صلاحدید خود و بدون اطلاع قبلی، می ‌تواند وظایف، وظایف و مسئولیت‌های شغلی دیگری را تعیین کند. تجربه، مهارت، و یا تحصیلات معادل نیز در نظر گرفته خواهد شد، بنابراین صلاحیت های متصدیان ممکن است با موارد ذکر شده در شرح شغل متفاوت باشد. شرکت، به صلاحدید خود، تعیین خواهد کرد که چه چیزی معادل شرایطی است که در بالا توضیح داده شد. علاوه بر این، هیچ چیز در اینجا نباید برای ایجاد یک قرارداد کار تفسیر شود. گاهی اوقات، مهارت ها تجارب مورد نیاز برای مشاغل به صورت مختصر بیان می شود. هر زبانی که در اینجا وجود دارد برای مطابقت کامل با کلیه تعهدات تحمیل شده توسط قوانین هر کشوری که در آن فعالیت می کند، در نظر گرفته شده است. موسسات کاریابی رومانی نیز می توانند در این مسیر کمک کنند.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در زمینه برنامه نویسی در رومانی می باشید:

سالمیزان افزایش حقوق
202014%
202115%
202217%

مزایا کار و استخدام برنامه نویس در رومانی

از جمله اجرای دستورالعمل برابری اتحادیه اروپا، در رابطه با استخدام و استخدام کارکنان آن. شرکت متعهد به تبعیت از قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت است، از جمله ارائه تسهیلات معقول، در صورت لزوم، برای کمک به کارمندان یا متقاضیان برای انجام وظایف اساسی شغل. برون سپاری نرم افزار به رومانی مزایای زیادی دارد. شما به مجموعه بزرگی از مهندسین نرم افزار ماهر دسترسی دارید که به راحتی در تیم شما ادغام می شوند. دانش فنی مهندسین ما تمامی زبان های برنامه نویسی اصلی (جاوا، دات نت، سی پلاس پلاس)، فناوری های توسعه وب و موبایل و همچنین چارچوب های تخصصی را پوشش می دهد. حقوق ماهیانه کار در رومانی را می توانید در این مقاله مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در رومانی هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در رومانیهمچنین، می ‌توانید در هزینه ‌ها صرفه‌جویی کنید و محصولات را به سرعت به بازار عرضه کنید. بنابراین، برون سپاری فناوری اطلاعات به یک شرکت رومانیایی یک مزیت بازار رقابتی را به شما ارائه می دهد. به عنوان یک شرکت به دنبال یک شریک فناوری قابل اعتماد و قابل اعتماد، چرا باید به رومانی برون سپاری کنید؟ با بیش از 17 سال تجربه در ارائه خدمات برون سپاری نرم افزار، می دانیم که مزیت رقابتی رومانی در منطقه ناشی از نیروی کار بسیار ماهر، استعدادهای چند زبانه و شباهت های فرهنگی با فرهنگ های غربی است. هنگام تصمیم گیری در مورد اروپای شرقی برای برون سپاری نرم افزار، چند واقعیت را در مورد برون سپاری به رومانی کاوش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت رومانی از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *