مهاجرت کاری لیختین اشتاین

استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین

استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین

استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین را در این مقاله بررسی می کنیم. محیط مشاغل توسعه نرم افزار در لیختن اشتاین به طرز مثبتی حبابی است. به هر کجا که نگاه می کنید چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و به نظر می رسد اوضاع فقط بهتر می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کاری موجود در این کشور اطلاعات کاملی به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید در خصوص شرایط مهاجرت کاری و اخذ ویزیا لیختن اشتاین نیز از مشاوران بپرسید.

کار و استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین

این کشور بیش از %98 پوشش پهنای باند 4G دارد و در حال حاضر شبکه های 5G را راه اندازی کرده است. 5G در سال 2018 با سرعت 1.8 گیگابیت بر ثانیه در کشور راه اندازی شد. بر اساس گزارش خدمات کسب و کار لیتوانی، زیربخش خدمات تجاری جهانی این کشور در سال اخیر 18% رشد کرد و پایه و اساس فوق العاده را پی ریزی کرد. لیختن اشتاین دارای نیروی کار بسیار ماهر در فناوری اطلاعات است که یکی از ماهرترین در اتحادیه اروپا است. کارفرمایان نیز از این موضوع آگاه هستند و پیشنهاداتی را مطابق با آن مهارت ها ارائه می کنند. داده‌های MeetFrank نشان داد که کارفرمایان پیشنهادهای زیادی برای توسعه ‌دهندگان نرم‌ افزار با مهارت‌ های پست‌ های میانی و ارشد ارائه کردند. در واقع، پیشنهادات برای این 2 سطح به ترتیب در 6 ماه اول رتبه دوم و اول را داشتند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در لیختن اشتاین هستید:

نرخ بیکاریسال
9%2020
14%2021
11%2022

حقوق programmer در لیختن اشتاین

حقوق برنامه نویسان در لیختن اشتاین از CHF2330 (فرانک) در ماه (حداقل حقوق) تا 8050CHF (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط​​ CHF5470 (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 5470CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5470CHF (فرانک) درآمد دارند. %25 از برنامه نویسان/برنامه نویسان کمتر از 3510CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از CHF3510 (فرانک) درآمد دارند. 75% از برنامه نویسان کمتر از CHF7300 (فرانک) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از CHF7300 (فرانک) درآمد دارند.

حقوق برنامه نویس در لیختن اشتاین

شرایط استخدام استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین

فارغ التحصیلان این برنامه به مهارت ها و دانش های به روز برای موفقیت در طیف گسترده ای از محیط های استخدامی، در بخش های مختلف و در سازمان های بزرگ و کوچک مجهز خواهند شد. فارغ التحصیلان آماده هستند تا در موقعیت هایی مانند برنامه نویس کامپیوتر، توسعه دهندگان نرم افزار، توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی، تست کنندگان تضمین کیفیت، و طراحان و برنامه نویسان پایگاه داده کار کنند. در طول این برنامه شما مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر و سیستم های عامل و پایگاه داده و فناوری وب و ارتباطات داده و امنیت و زبان های برنامه نویسی پیشرفته و متدولوژی های سیستم و توسعه سرویس گیرنده اینترنتی و سمت سرور و طراحی و نگهداری سیستم پایگاه داده و حل مشکلات مربوط به نصب نرم افزار را توسعه خواهید داد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در لیختن اشتاین هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در لیختن اشتاین

تحصیل و کار در لیختن اشتاین

برنامه نویسی کامپیوتر یک برنامه دیپلم 2 ساله است که برای دانش آموزانی طراحی شده است که می خواهند آخرین مهارت های مورد نیاز توسعه دهندگان برنامه های کاربردی تجاری در صنعت را بیاموزند، اما می خواهند زودتر از زمانی که برنامه 3 ساله برنامه نویس/تحلیلگر کامپیوتر مجاز است فارغ التحصیل شوند. این برنامه بر مهارت‌های حل مسئله با استفاده از آخرین نسخه‌های مایکروسافت، جاوا و نرم‌افزار منبع باز برای توسعه برنامه‌های تجاری و وب تأکید دارد. تجزیه و تحلیل شی گرا، طراحی، روش های چابک و تکنیک های برنامه نویسی در طول برنامه تسلط یافته و اعمال می شود. دانش آموزان از طریق ترکیبی از تئوری و عمل، استفاده از دانش خود در تکالیف عملی و پروژه های چالش برانگیز یاد می گیرند. دوره های تکمیلی در زمینه هایی مانند ریاضیات، حسابداری و ارتباطات از دوره های اصلی فناوری اطلاعات پشتیبانی می کند.

در رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین تمام این مهارت ‌ها در یک پروژه گروهی capstone در سال گذشته اعمال می ‌شود که در آن دانش ‌آموزان یک برنامه تجاری بزرگ ایجاد می ‌کنند و تجربه کاملی از چرخه توسعه برنامه را برای آنها فراهم می‌کنند سایر دوره های برنامه نویسی شامل آموزش فناوری اطلاعات به شرکت ها می باشد. اینها به نوبه خود شامل برنامه نویسی در جاوا، برنامه نویسی در سی شارپ یا برنامه نویسی در پایتون، برنامه نویسی در c++ و برنامه نویسی در ویژوال بیسیک می شود. برنامه نویسی حرفه ای است که زمان زیادی برای تسلط بر آن نیاز است و انتخاب زبان بیشتر سلیقه ای است تا فضیلت ذاتی. جاوا ، c# ،python ، c++ و vb انتخاب های خوبی هستند.

الزامات استخدام programmer در لیختن اشتاین

یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید از بسیاری جهات بیشتر به یادگیری روش های جدید تفکر و راهبردهای جدید حل مسئله مربوط می شود تا یادگیری یک نحو جدید. برای کار در لیختن اشتاین حداقل اگر زبان جدید به طور قابل توجهی با زبان هایی که قبلاً با آنها آشنا هستید متفاوت است. یکی از اهداف این دوره این است که به شما درک درستی از نحوه ساخت و پیاده سازی زبان های برنامه نویسی و همچنین تجربه استفاده از زبان های مختلف، عمدتاً از گروه های دیگر غیر از زبان های امری و شی گرا که قبلاً می شناسید، بدهد. این دانش مهمی است، به عنوان مثال، زیرا شما را برای یادگیری سریعتر و آسانتر زبان های جدید در آینده آماده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کار لیختن اشتاین مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *