مهاجرت کاری آرژانتین

کار ضمن تحصیل در آرژانتین

کار ضمن تحصیل در آرژانتین

علاقه مندان به مبحث کار ضمن تحصیل در آرژانتین می توانند با مطالعه این مقاله آگاهی خود را در خصوص کار ضمن تحصیل تکمیل نمایند. این کشور که در بر گیرنده تعداد زیادی از دانشگاه های دارای اعتبار در سرتاسر جهان می باشد میزان شهریه های تحصیل نمودن در این کشور بسیار مناسب و حتی می توان گفت که رایگان است. به همین علت تعداد زیادی از دانشجویان وجود دارد که در راستای ادامه تحصیل اقدام به انتخاب نمودن این کشور می کنند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب است.

بررسی ویزای تحصیلی آرژانتین

این کشور برای کلیه دانشجویانی که هدف ادامه تحصیل در میان این کشور را دارند اقدام به در نظر گرفتن ویزای تحصیلی 3 ماهه کرده است اما در حالتی که مدت زمان تحصیل آنها بیش از 3 ماه به طول انجامد دانشجو بایستی به کشور مبدأ برگشته و درخواست ویزای 6 ماهه را نماید. دانشجویان در قبل از دریافت ویزی تحصیلی میتوانند با کلیه شرکت هایی که در این کشور وجود دارند یک نوع قرارداد کاری بسته و پس از موفقیت در ورود به این کشور اقدام به به کار ضمن تحصیل در میان این کشور کنند.

لازم به ذکر می باشد که مدت زمان لازم در راستای همکاری نمودن با دانشجویانی که دارای قرارداد دارای اعتبار با کارفرمایان در این کشور منعقد خواهند کرد و این مدت نباید بیشتر از مدت زمان لازم برای داشتن اعتبار ویزای تحصیلی این اشخاص نباشد. هم چنان کلیه دانشجویان قادر می باشند که در صورت دریافت نمودن یک ویزای تحصیلی که مدت اعتبار آن 3 ماه باشد خود را آماده سرمایه گذاری در این کشور نمایند و به ایجاد نمودن کسب و کار برای مدت زمان 3 ماه در این کشور بپردازند.

بررسی کار ضمن تحصیل در آرژانتین

کلیه دانشجویان با دریافت نمودن ویزای تحصیلی این کشور قادر به ورود به این می باشند و می توانند پس از اتمام دوران تحصیلی خود قادر به دست آوردن شرایطی می باشند که این کشور برای مهاجرین قرار داه است اشخاص می توانند که از راه های زیادی در راستای مهاجرت نمودن به این کشوراستفاده نمایند. در صورتی که می توان گفت از جمله بهترین و راحت ترین طرق مهاجرت به این کشور تحصیل در آرژانتین می باشد.

دانشجویان با موفقیت درزمینه دریافت نمودن ویزای تحصیلی این کشور براحتی می توانند در دارای اعتبار ترین دانشگاه های جهان به تحصیل خواهند پرداخت. همچنین کلیه دانشجویان قادر می باشند که در حین تحصیل به انجام کار در این کشور بپردازند و در راستای تأمین نمودن هزینه های زندگی دانشجویی خود به تلاش و کوشش بپردازند.

این کشور به دانشجویانی که دارای تابعیت بین المللی باشند اقدام به دادن مجوز کار ضمن تحصیل را داده است. هر چند که میزان هزینه های زندگی در این کشور نسبت به دیگر کشورهای موجود در قاره اروپا ارزان تر و هم چنین مناسب تر می باشد اما به علت مناسب و پایین بودن دستمزد در این کشور تعداد زیادی از اشخاص افراد به راحتی می توانند هزینه های مربوط به زندگی خود را پوشش دهند و تامین نمایند.

بررسی کار ضمن تحصیل در آرژانتین

بررسی نحوه گرفتن اقامت آرژانتین

کلیه دانشجویان برای اینکه قادر باشند که در این کشور کار انجام دهند ملزم می باشند که اقدام به دریافت نمودن کارت اقامت از اداره مهاجرت این کشورنمایند. لازم به ذکر می باشد که کلیه دانشجویان با اقدام به دریافت نمودن کارت اقامت کشور آرژانتین قادربا انجام کار نیمه وقت در این کشور می باشند. اگر تحصیل راه مناسبی برای شما نیست می توانید مهاجرت به آرژانتین را از طرق دیگر بررسی کنید.

ناگفته نماند که دانشجویان در مقاطع گوناگون و مختلف تحصیلی می توانند مجوز کار نیمه وقت و محدود در یافت نمایند. با این توضیح که کلیه دانشجویان در مقطع تحصیلی لیسانس فقط مجاز به کار کردن به میزان 10 ساعت کار در هفته و کلیه دانشجویانی که در مقطع فوق لیسانس فقط به میزان 20 ساعت در طول هفته مجاز به کار کردن می باشندو در مقطع تحصیلی دکتری فقط به میزان 30 ساعت مجاز به کار در طول 1 هفته می باشند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین

کلیه دانشجویان برای دریافت نمودن ویزای تحصیلی کشور آرژانتین ملزم به ارائه مدارک زیر می باشند.

  • به همراه داشتن نامه پذیرش دانشجو که از سوی دانشگاه های کشور آرژانتین صادر شده باشد.
  • به همراه داشتن اصل مدارک هویتی و شناسایی شخص مانند شناسنامه و پاسپورت دارای اعتباربه انضمام ترجمه کلیه این مدارک
  • به هراه داشتن کلیه مدارک تحصیلی مختص به فرد و به انضمام کلیه ریزنمرات این مدارک.
  • به همراه داشتن کلیه مدارک پزشکی شخص که بیان گر توانایی داشتن شخص برای ادامه زندگی در این کشور باشد.
  • به همراه داشتن مدرکی که بیان گر نداشتن سوئ پیشینه و سابقه کیفری موثر شخص باشد.

مزایای کار ضمن تحصیل در آرژانتین

همان طور که ذکر شد دولت مردان این کشور به کلیه دانشجویان این کشور حق انجام دادن کار ضمن تحصیل را داده است. با این توضیح که کلیه دانشجویان قادر می باشند که به صورت پاره وقت در این کشور به انجام کار در آرژانتین بپردازند، البته میزان تمامی ساعات کاری برای دانشجویان این کشور با توجه به هر مقطع تحصیلی با یکدیگر دارای تفاوت می باشد.

دولت این کشور اقدام به دادن امتیازات زیادی به دانشجویانی که دارای امکانات بین المللی باشند کرده است . همچنین دانشجویان ملزم می باشند که در راستای موفقیت در یافتن کار در این کشور اقدام به ارسال نمودن کلیه رزومه های مختص به خود نمایند با این توضیح که این رزومه در بر گیرنده کلیه مهارت ها و همچنین تخصص های مختص به فرد می باشد. پس از به پایان رساندن این مقاله با موضوع کار ضمن تحصیل در آرژانتین در صورتی که شما هم برای مطلع شدن از سایر شرایط کار ضمن تحصیل در آرژانتین و سایر موضوعاتی نظیر مانند شرایط مهاجرت کاری به آرژانتین یا تحصیل و اعزام دلنشجو به آرژانتین دارای تمایل می باشید با مطالعه نمودن این مقالات که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *