مهاجرت کاری سوئیس

کارآفرینی در سوئیس

کارآفرینی در سوئیس

کارآفرینی در سوئیس از طرق خود ساخته و کسب و کار شناخته شده در میان متقاضیان می باشد که طی سال های اخیر به عنوان روش مهاجرتی شناخته شده است. در صورت راه اندازی کسب و کار خود متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را راهنمایی می نمایند. کارآفرینی در این کشور با توجه به شرایط ویژه امکان پذیر خواهد بود. از این رو پیشنهاد داده می شود تا انتها مقاله فوق را مطالعه بفرمائید.

در باب کارآفرینی در سوئیس

کشورر سوئیس یکی از بهترین کشورهای جهان برای شروع تجارت می باشد. این در صورتی استکه اکوسیستم کارآفرینی در این کشور هنوز پتانسیل کافی ندارد. اکوسیستم کارآفرینی با توجه به سازمان نظارت بر آغاز تجارت تعیین می گردد. تجزیه و تحلیل فعالیت های کارآفرینی در یک گزارش جدید از سازمان نظارت بر شروع تجارت بررسی شده است. این سازمان توسط دانشگاه زوریخ و دانشگاه بازل در سال 2012 بنیان نهاده شده است. هدف سازمان نظارت بر شروع تجارت کمک به توسعه و گسترش اکوسیستم شروع تجارت در سوئیس می باشد.

مزایای کارآفرینی در کشور سوئیس

هر کشوری برای مهاجرت فرصت ها و در عین حال محدودیت هایی دارد. در مورد کشور سوئیس می توان موارد زیر را در مورد مزایای آن نام برد:

  • موسسات پایدار شفاف و کارآمد
  • عدم فساد در سیستم مالی
  • سیستم مالیات قابل توجه
  • زیرساخت های عالی
  • ظرفیت استثنایی برای نوآوری
  • نظام آموزشی عالی

جهت برپایی کسب و کار در این کشور ابتدا می باید با نرخ بیکاری در این کشور آشنا شوید که در نمودار زیر بدین شرح می باشد:

نرخ بیکاری در سوئیس

اما با وجود همه این مزایا براساس این گزارش سوئیس جایگاهی در رتبه بندی کارآفرینی بین کشورهای جهان ندارد. براساس این گزارش کمبود بودجه در مرحله رشد باعث ورود شرکت ها به کشورهای مطلوب تر می شود. به عبارت دیگر، شرکت ها برای شرایط بهتر کشور سوئیس را ترک می نمایند. جهت سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری در سوئیس را مطاله بفرمائید.

برای ماندگاری سرمایه گذاران و کارآفرینان سوئیس باید فرصت های مالی لازم را در تمام مراحل فراهم نماید. این مراحل شامل موارد ذیل می باشد:

  • مرحله های راه اندازی
  • مرحله مقدماتی
  • مرحله رشد

کارآفرینی و نوآوری ها در کشور سوئیس

طرح هایی با هدف پرورش روحیه کارآفرینی در کشور سوئیس فهرست شده است؛ که به شرح زیر می باشند:

  • راه اندازی مرکز نوآوری جدید در دوباندورف در سال جاری یکی از این طرح ها می باشد.
  • از پروژه های بخش علم و اقتصاد دولت فدرال پارک نوآوری سوئیس می باشد. این پارک مختص تحقیقات صنعتی می باشد.
  • طرح دیجیتال زوریخ 2025 از نوآوری ها و اتکارات دیگر در این کشور می باشد. طبق این طرح منطقه بزرگ زوریخ به مرکزی پیشرو در نوآوری های دیجیتال متمرکز تبدیل می گردد.

برای دانشگاهیان و کارشناسان فناوری اطلاعات این منطقه محل خوبی برای ملاقات می باشد. می باشد. این افراد با قصد ملاقات و همکاری با یکدیگر می توانند در این مکان ملاقات نمایند. همچنین کشور سوئیس برنامه ریزی نموده تا یک کنگره سالیانه و اجلاس سرمایه گذاری در این محل برگزار گردد. هدف از برگزاری این مجلس و کنگره ملاقات با مدیران تجاری و همچنین سرمایه گذاران بین المللی می باشد. جهت پیشبرد شرایط قانونی کار در این کشور مقاله ویزای کاری سوئیس را مطالعه بفرمائید.

صندوق سرمایه گذاری سوئیس ( SIF)

SIF صندوق سرمایه گذاری سوئیس می باشد. صندوق سرمایه گذاری، در سهام  خصوصی سوئیس و انجمن مالی شرکت ها پیشگام می باشد. فاصله بین تقویت کارآفرینی در اکوسیستم نوآوری سوئیس و تامین بودجه مالی را این صندوق مرتفع می نماید. صندوق سرمایه گذاری سوئیس مشابه یک صندوق بودجه عمل می نماید. به عبارت دیگر سرمایه گذاری در صندوق های کوچکتری انجام می شود. این صندوق های کوچک هر کدام قادر به فراهم نمودن سرمایه برای تعدادی شرکت تازه تاسیس می باشند. فعالیت این شرکت ها در زمینه فناوری می باشد.

کارآفرینی در سوئیس

در مورد کارآفرینی می توان مزایای این کشور برای شرکت ها را عنوان نمود. این کشور ضمن داشتن خلاقیت و نوآوری دارای دولتی حماتگر می باشد. قوانین این کشور به نفع کارآفرینی و کارآفرینان می باشد. موقعیت جغرافیایی سوئیس امکان برقراری ارتباط با کشورهای تجاری قوی تر امکان پذیر نموده است. همچنین دسترسی به بازار اروپا را نیز آسان تر نموده است. کشور سوئیس برای کارآفرینی کشور مناسبی می باشد. ضمن این که به شدت از کارآفرینان حمایت می نماید. برای آگاهی از مراحل و شرایط کارآفرینی در سوئیس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاع از کارآفرینی در سایر کشورها می توانید مقاله کارآفرینی در ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

4.9/5 - (12 امتیاز)

14 دیدگاه برای “کارآفرینی در سوئیس

  1. منوچهر گفت:

    برای ابا تجربه خیلی افراد بهترین روش سرمایه گذاری مطمئن این هست که حداقل یکسال از قبل تو اون کشور باشی و شناخت کامل از شرایط اقتصادی و توجیه کار و بیزینست داشته باشی

  2. اکبر گفت:

    کارآفرینی در سوئیس چقدر هزینه داره؟

  3. طلایی پور گفت:

    سلام
    ممنون از مطالب خوبتون

  4. نظریان گفت:

    به نظرم روش تحصیلی برای ایرانی ها بهتره

  5. Erfan گفت:

    سوئیس کشور ثروتمندی است و کارآفرینی در سوئیس باید کار سختی باشه.

  6. صبا صابری گفت:

    سلام

    ممنون میشم در مورد ویزای تحصیلی در سوئیس توضیح دهید.
    ممنون بابت مطالب بسیار

  7. قراری گفت:

    بسیار مفید و عالی

  8. leila گفت:

    با سلام
    جالب بود. مرسی

  9. امیرحسین گفت:

    مقاله خوبی بود . واقعا استفاده کردم ازش .

  10. مهدى ميرباقرى گفت:

    حيف كارآفرينى خيلى پر هزينه است روش تحصيلى بسيار عاقلانه تر است

  11. مشایخی گفت:

    باسلام و تشکر از سایت خوبتون، آیا به فردی که اقامت موقت در سوییس داره، اجازه ی کارآفرینی داده میشه؟

  12. ترانه گفت:

    کمترین هزینه برای سرمایه گذاری در این کشور چقدر می باشد؟

  13. سهیلا گفت:

    ممنون از اطلاعات خوبی که می دهید

  14. mani گفت:

    سلام و تشکر از موسسه و سایت خوبتون
    ایا برای کارآفرینی در سوییس نیاز به تحصیلات عالیه هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *