مهاجرت کاری ایسلند

ویزای کاری ایسلند

ویزای کاری ایسلند

ویزای کاری ایسلند یکی از راه های مهاجرت قانونی به ایسلند می باشد که به تازگی مورد استقبال بسیاری از متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. مهاجرت کاری به ایسلند و اخذ ویزای کاری ایسلند در سال 2023 با پیشنهاد کاری برای شهروندان خارجی امکان پذیر است. که ویزای کاری ایسلند یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشور ایسلند می باشد. در باب کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات رایج ویزای کاری ایسلند

  • چند نوع ویزای کار در ایسلند وجود دارد؟ ویزای متخصصان حرفه ای، ویزای موقت کارگران، ویزای ورزشکاران.
  • برای کار در کشور ایسلند چه مدارکی لازم است؟ برای کار در کشور ایسلند به ویزای کار نیاز  دارید که بتوانید به صورت قانونی در این کشور کار کنید و درآمد داشته باشید همچنین برای اخذ ویزای کار ایسلند نیاز به درخواست کار و رزومه مرتبط و مهارت های لازم و همچنین هزینه برای صدور ویزا نیاز دارید.

اینفوگرافیک ویزای کاری ایسلند

مهاجرت به ایسلند از طریق کار

برای کسانی که خارج از اتحادیه اروپا ساکن هستند و تمایل دارند که در این کشور به کار مشغول شوند باید از اداره مهاجرت ایسلند مجوز اقامت را دریافت کنند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای کار احتیاج به دریافت اجازه ندارند. ولی باید ورود و خروج این اشخاص در کشور ایسلند ثبت شود. ماهیگیری در کشور ایسلند بسیار پیشرفته و توسعه یافته است. 40% از صادرات ایسلند از صنعت ماهیگیری می باشد.

در سال 2008 طی بحرانی بانکی درآمد این کشور به شدت افت داشته است. ولی در سال های پس از آن درآمد حاصل از گردشگری در این کشور تا حد زیادی جبران شد. جمعیت کشور ایسلند 330000 نفر می باشد. در سال 2017 بیش از 2 میلیون نفر توریست به این کشور وارد شدند. این تعداد 5 برابر تعداد توریست های سال 2010 بود. اگر تمایل دارید که بیشتر از 3 ماه در این کشور سفر کنید، باید حتما اقامتگاه قانونی در ایسلند داشته باشید. اگر ساکن کشورهایی در شمال منطقه اروپا هستید این منطقه منطقه اقتصادی اروپا شناخته شده است این شانس برای شما وجود دارد که بدون داشتن اجازه کار در این منقطه سکونت داشته باشید.

شرایط ویزای کار شهروندان غیر اروپایی در ایسلند

کسانی به تازگی وارد کشورهای اروپایی می شوند، باید مجوز کار و اقامت خود را درخواست بدهند. زمانی که قصد اقامت در ایسلند را برای مدت بیشتر از 3 ماه نیاز داشته باشید باید درخواست مجوز دهید. درخواست شما ثبت می گردد تا برای مجوز کار و صدور آن به کشور ایسلند نقل مکان دهید. مجوز کار با توجه به شرایط و اصول حرفه ای گوناکون انجام می شود. اداره مهاجرت فقط براساس اجازه کار توسط اداره کار این امکان وجود دارد که بر اساس تجربه متقاضیان مجوز اقامت داده شود. اداره کار یک لیست از آژانس های کاریابی را در اختیار شما قرار می دهد. در باب اخذ اقامت ایسلند مقاله مذکور را از طریق لینک مربوطه مطالعه بفرمائید.

شرایط ویزای کار شهروندان غیر اروپایی در ایسلند

چگونگی پیدا کردن شغل در کشور ایسلند

اتحادیه کشورهای اروپایی برای حفظ از منبع کارکنان، ارائه اطلاعات در مورد نرخ دستمزد و حقوق در قراردادها پرداخت می شود. فعالیت های زیادی در گسترش فعالیت های آموزشی، اجاره خانه و تعطیلات برای افراد می باشد. تمام کارکنان کشور ایسلند حق بهره گیری از مرخصی دارند. اگر شما برای یک کارفرما به مدت زمان یک سال کار کنید، باید بیشتر از 24 روز مرخصی داشته باشید. برای کار در مزرعه این تعداد بین %10 تا 17% از دستمزد می باشد. رهبران اقتصادی و تجاری کشور ایسلند تا سال 2030 پیش بینی کرده اند که 30000 کارگر خارجی احتیاج دارند. در صنعت شیلات مشغول به کار می باشند. داشتن مدرک زبان ایسلندی برای این شغل ها یک شانس می باشد. در کشور ایسلند ویزای کاری به 3 دسته تقسیم می شود:

  • ویزای متخصصان حرفه ای
  • ویزای موقت کارگران
  • ویزای ورزشکاران

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کاری ایسلند این امکان برای شما عزیزان وجود دارد که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. با کارشناسان ارشد ما به صورت تلفنی و حضوری مشاوره شوید. در باب مهاجرت به ایسلند مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود. کارشناسان ارشد ما بهترین راه مهاجرت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.

سوالات مهم در مورد ویزای کاری ایسلند

در این بخش از مقاله سعی می کنیم در خصوص ویزای کاری ایسلند سوالات مهم شما را پاسخ دهیم:

  • آیا می توان از طریق کار به ایسلند مهاجرت کرد؟ مهاجرت کاری به ایسلند و دریافت اقامت این کشور از راه های همچون دریافت ویزای کار این کشور و سرمایه گذاری در ایسلند از جمله راه هایی است که برای مهاجرت به این کشور پیش پای شما وجود دارد. که ویزای کاری ایسلند یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشور ایسلند می باشد.
  • شرایط اخذ ویزای کار ایسلند چیست؟ درخواست شما ثبت می گردد تا برای مجوز کار و صدور آن به کشور ایسلند نقل مکان دهید. مجوز کار با توجه به شرایط و اصول حرفه ای گوناکون انجام می شود. اداره مهاجرت فقط براساس اجازه کار توسط اداره کار این امکان وجود دارد که بر اساس تجربه متقاضیان مجوز اقامت داده شود. اداره کار یک لیست از آژانس های کاریابی را در اختیار شما قرار می دهد.
5/5 - (15 امتیاز)

3 دیدگاه برای “ویزای کاری ایسلند

  1. هما گفت:

    اى كاش مثل آلمان ويزاى جست و جوگر كار داشت.

  2. ترانه گفت:

    بسیار از سطح بالای علمی مقالتون متشکرم من مقاله تحصیلی در ایسلند و انگلیس خوندم به نظرم ویزای تحصیلی راحتر هست.

  3. بهرام گفت:

    متشکر از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *