مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای بازنشستگی انگلستان

ویزای بازنشستگی انگلستان

ویزای بازنشستگی انگلستان یکی از طرق اخذ اقامت است. افرادی که دارای منابع مالی کافی هستند می توانند با اعلام این موضوع و مدارک اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که این روش برای شهروندان اروپایی، آمریکایی و منطقه اقتصادی اروپاست. لذا شهروندان ایرانی برای اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای بازنشستگی نمی توانند اقدام کنند. اما یک روش دیگر برای اخذ اقامت این کشور برای افراد سرمایه دار، ارائه سرمایه نیم میلیون پوندی است. در هر صورت انگلستان برای ارائه اقامت برای شهروندان ایرانی سخت گیری زیادی اعمال می کند. لذا داشتن مشاور حرفه ای در این زمینه می توانند کمک قابل توجهی به شما بکند. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به متقاضیان عزیز است.

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی انگلستان

بازنشستگی انگلیس سطح بالایی از زندگی و مراقبت های بهداشتی با کیفیت را ارائه می دهد. آنچه را که برای برنامه ریزی بازنشستگی در انگلیس نیاز دارید، از جمله سن بازنشستگی، حقوق بازنشستگی و جوامع بازنشستگی است چشم اندازهای جذابی برای مهاجران برنامه ریزی شده برای بازنشستگی خود در انگلستان وجود دارد، به ویژه خارجی های انگلیسی زبان که نمی خواهند مانع زبان و دوری را مواجه شوند. هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی انگلستان به عنوان یک فرد خارجی، موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفت، از جمله ویزای انگلیس، بیمه درمانی و غیره.

سیستم بازنشستگی انگلستان در دنیا یازدهم است و این کشور را از کشورهایی مانند آلمان و فرانسه پیشی می دهد، اگرچه کاستی هایی نیز دارد. معنای این امر برای بازنشستگی شما در انگلستان این است که تنها اتکا به حقوق بازنشستگی ایالتی انگلستان کافی نیست. به طور واضح، حقوق بازنشستگی در انگلیس عاملی برای بازنشستگی راحت در انگلیس است، اما کافی نیست. لذا باید دارای منابع مالی مناسب باشید.

منابع مالی ویزای بازنشستگی انگلستان

درباره ویزای بازنشستگی انگلستان

شهروندان اتحادیه اروپا (EU) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA ، به علاوه نروژ، ایسلند و سوئیس) می توانند در انگلستان زندگی کنند. اگرچه برای شرایط بازنشستگی، به اداره مهاجرت و اداره بازنشستگی انگلیس در مورد آنچه شما باید انجام دهید توضیح دهید. با این حال، باید دید که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، حقوق شهروندان اتحادیه اروپا چه خواهد بود. اگر در انگلستان کار کنید، می توانید پس از 5 سال برای اخذ اقامت دائم و پس از 6 سال برای گرفتن تابعیت اقدام کنید. اگر سهم بیمه ملی و تأمین اجتماعی پرداخت کرده باشید، ممکن است واجد شرایط بازنشستگی ایالتی انگلیس باشید که با حقوق بازنشستگی اتحادیه اروپا هماهنگ باشد. روند شهروندان غیر اتحادیه اروپا پیچیده تر است. انگلیس توافق نامه های تأمین اجتماعی با ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند و کانادا منعقد کرده است. این شهروندان می توانند برای بازنشستگی در انگلیس نقل مکان کنند.

با این حال، درخواست اقامت دائم مستلزم اثبات وابستگی نزدیک به انگلیس است، مانند اقوام نزدیک یا همسر از انگلستان، اقامت قبلی در انگلیس و منافع تجاری و همچنین منابع مالی برای نشان دادن استطاعت زندگی در بریتانیا. شما باید مدارک کافی در مورد تمام معیارهای لازم را ارائه دهید. بسته به دلایل اقامت شما در انگلیس، گزینه های مختلف ویزا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود دارد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر درباره مهاجرت به انگلستان مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

از ویژگی های ویزای بازنشستگی انگلستان:

ویژگیشرح
مدت اقامت5 سال
درآمد لازم25000£ (پوند)
مبلغ اضافی برای هر نفر3672£ (پوند)
قابلیت تمدیددارد

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی انگلستان

همانطور که گفتیم شهروندان ایرانی برای اخذ ویزای بازنشستگی انگلستان واجد شرایط نیستند. اما چنانچه از طریق سرمایه گذاری در انگلستان اقدام کنند این امر امکان پذیر است. درخواست ویزا بصورت آنلاین به وزارت کشور انگلیس ارسال می شود. این به طور کلی از طریق وب سایت gov.uk است. پس از ارسال فرم آنلاین، لازم است یک قرار ملاقات با یکی از شرکای تجاری وزارت امور داخله رزرو شود تا بتوان اثر انگشت (بیومتریک) شما را گرفت. قبل از قرار ملاقات، کلیه اسناد باید در وب سایت شرکای تجاری بارگذاری شوند. آنها همچنین می توانند در وقت ملاقات، با پرداخت هزینه اضافی اسکن شوند. جهت اخذ اقامت انگلستان از جمله مدارک زیر نیاز هستند:

  • اثبات درآمد کافی برای هزینه زندگی در انگلستان
  • ارائه حساب بانکی و سپرده مبلغ حداقل نیم میلیون پوند
  • بیمه نامه
  • گذرنامه معتبر
  • چند قطعه عکس رنگی مناسب گذرنامه انگلستان
  • گواهی پزشکی
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • سایر مدارک درخواستی

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی انگلستان

مقاصد بازنشستگی در UK

طبیعتاً، جایی که تصمیم به بازنشستگی در انگلیس دارید بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد و مهم تر از آن در امور مالی شما. شهرهای جنوب انگلستان همیشه با مراقبت های بهداشتی خوب و میزان جرم و جنایت کمتر محبوب هستند، اما برخی از شهرهای بزرگ انگلیس نیز از بهترین مکان های بازنشستگی در انگلیس چشم انداز جذابی هستند.

شهرشرح
دورستدر ساحل جنوبی، دورست خطوط ساحلی خیره کننده ، حومه و روستاهای عجیب و غریب با سبک زندگی عالی را برای بازنشستگی انگلستان ارائه می دهد. با داشتن یک جامعه بزرگ بازنشستگی ، این یک مقصد محبوب برای ارائه بازنشستگی کاملا ایده آل است.
سامرستسامرست یکی دیگر از اقامت گاه های جامعه بازنشسته روستایی در انگلستان است. این می تواند مکانی ایده آل برای مستمری بگیرانی باشد که به دنبال بازنشستگی آرام با نرخ جرم کم، خدمات بهداشتی خوب و مقرون به صرفه هستند.
لندناگر عاشق شلوغی و شلوغی شهر هستید، بازنشستگی در لندن بزرگ می تواند یک راه حل باشد. قابل درک است که قیمت مسکن در پایتخت انگلستان به طور قابل توجهی بالاتر است اما مناطق بسیار مقرون به صرفه و متصل به یکدیگر با دسترسی نیز وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که هزینه زندگی در لندن بالا است.
بیرمنگامبیرمنگام یکی از بهترین شهرهای انگلیس برای بازنشستگی است. بامکانات عمومی عالی از جمله کافه ها، سینما و فضای سبز، حمل و نقل عمومی خوب و میزان جرم و جنایت کم مکانی مناسب برای بازنشستگان است.
لیورپوللیورپول، خانه بیتلز و یک شهر فرهنگی جاذبه های خاصی برای جوامع بازنشستگی انگلستان دارد. قیمت خانه ها نسبت به سایر شهرهای بزرگ پایین تر است. با ارتباطات عالی حمل و نقل عمومی بریتانیا از طریق جاده، راه آهن، دریا و هوا، مکانی عالی برای کاوشگران است.

سن بازنشستگی در UK

سیستم بازنشستگی در انگلستان دستخوش تغییرات اساسی شده است تا سن بازنشستگی زنان با مردان مطابقت داشته باشد. در نتیجه، مرحله رسمی بازنشستگی در انگلیس 60 سال برای زنان و 65 سال برای مردان به صورت مرحله ای به روز شده است. مرحله اول مردان متولد شده بین 6 آوریل 1945 تا 6 آوریل 1951 را با سن رسمی بازنشستگی 65 سال تحت تأثیر قرار می دهد. زنان متولد همان دوره بسته به تاریخ تولد سن بازنشستگی آنها بین 60 تا 63 سال است. مرحله دوم حکم می کند که سن رسمی بازنشستگی انگلیس برای مردان متولد شده پس از 6 آوریل 1951 همچنان 65 سال باشد. زنان متولد شده پس از 6 آوریل 1953 می توانند در 63 سالگی بازنشسته شوند. با این حال، یک مرحله اضافی سن بازنشستگی انگلیس را برای این گروه به 66 سال برای مردان افزایش می دهد و 65 برای زنان تا پایان 2018.

بازنشستگی پیش از موعد در انگلستان نیز ممکن است اما تا سن بازنشستگی نمی توانید بازنشستگی کشوری خود را مطالبه کنید. برای بازنشستگی زودهنگام، ساکنان انگلستان ممکن است از 55 سال قبل حق بازنشستگی خصوصی یا شغلی را داشته باشند. این به محدودیت های طرح بازنشستگی و شرایط شخصی بستگی دارد. جهت اخذ ویزای انگلستان برای ایرانیان متخصصین ما مقاله لینک شده را ارائه کرده اند. همچنین برای اتخاذ تصمیم درست و متناسب با شرایط خود جهت مهاجرت می توانید به طرق مختلف آنلاین و حضوری با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *