مهاجرت سرمایه گذاری در اوکراین

ویزای بازنشستگی اوکراین

ویزای بازنشستگی اوکراین

در این مقاله ویزای بازنشستگی اوکراین مورد بررسی قرار گرفته شده است. اوکراین یکی از کشورهای شوروی سابق است و امروز به عنوان کشور مستقل است. با توجه به ارزان بودن هزینه زندگی در اوکراین و همچنین نزدیک بودن به بسیاری از کشورهای اروپایی بسیاری به دنبال بازنشستگی در این کشور هستند. متاسفانه ویزای بازنشستگی در اوکراین وجود ندارد. لذا افرادی که خواهان کسب اقامت در این کشور هستند باید از طرق دیگر اقدام کنند. می توانید با ویزای توریستی به این کشور رفته و از نزدیک با شرایط زندگی در آشنا شوید. افرادی که دارای وسع مالی هستند می توانند با سرمایه 100000$ (دلاری) به این کشور مهاجرت کنند. در ادامه مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره روش های جایگزین ویزای بازنشستگی اوکراین بیشتر گفته اند.

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی اوکراین

کیفیت زندگی اکثر مهاجران در اوکراین همچنان بالا است. با این حال، برای اوکراینی ها دنیایی از اختلافات شدید بین فقیر و غنی وجود دارد. از آنجا که این کشور نسبتاً مقرون به صرفه است، مهاجران تمایل به داشتن استاندارد زندگی راحت، مسافرت و لذت بردن از بسیاری از گزینه های تفریحی کشور دارند. گرچه این مکان شماره یک برای خارجیانی نیست که به دنبال کار در خارج از کشور هستند، اما جوامع مهاجران به اندازه کافی بزرگ هستند که شما هرگز احساس تنهایی یا انزوا نخواهید کرد. و البته اوکراینی ها به دوستانه بودن شهرت دارند.

از نظر جغرافیایی، اوکراین متنوع است و چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد. در ماه های تابستان می توانید به جنوب اوکراین سفر کنید تا در دریاهای سیاه و آزوف، سواحل و موزه های فضای باز را ببینید. در زمستان می توانید در کوه های Carpathian اسکی کنید و از مناظر چشمگیر آنها لذت ببرید. هنگامی که از اسکی خسته شدید، می توانید به یک رستوران در قله کوه مراجعه کنید. آخر هفته ها می توانید از شهرهای اوکراین ، قلعه ها و ویرانه های باستانی دیدن کنید سرانجام، لویف یک شهر اوکراینی است که باید از آن بازدید کنید! روح Lviv باعث می شود احساس کنید در جایی در قرن 18 گم شده اید.

در حال حاضر مهاجرت به اوکراین از طرق زیر امکان پذیر است:

طرق مهاجرت به اوکراین

بررسی ویزای بازنشستگی اوکراین

در حال حاضر ویزایی به نام ویزای بازنشستگی در اوکراین وجود ندارد لذا افرادی که خواهان اخذ اقامت در این کشور هستند می توانند به دنبال ویزای تمکن مالی باشند. این افراد می توانند با نشان دادن بودجه و میزان درآمد خود جهت کسب اقامت اوکراین اقدام کنند. در حال حاضر هیچ شرایط خاصی از سوی دولتی این کشور اعلام نشده است اما افرادی که خواهان اخذ اقامت بلند مدت اوکراین هستند ملزم به سرمایه گذاری 100000$ (دلار) هستند. لذا این افراد می توانند با ثبت شرکت در اوکراین و سرمایه گذاری اقامت اوکراین را بدست آورند.

از ویژگی های این ویزا:

ویژگیشرح
مدت اقامت1 سال
سرمایه لازم100000$ (یورو)
قابلیت تمدیددارد.

بیشتر درباره اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین بخوانید.

جایگزین ویزای بازنشستگی اوکراین

خارجیانی که می خواهند به طور نامحدود در اوکراین زندگی کنند و آماده سرمایه گذاری در اقتصاد اوکراین هستند، واجد شرایط درخواست مجوز اقامت دائم هستند. مزایای اصلی به شرح زیر است:

  • حق اقامت در اوکراین برای مدت نامحدود.
  • حق کار در اوکراین بدون نیاز به گرفتن اجازه کار
  • حق تجارت در اوکراین به عنوان یک کارآفرین خصوصی با قوانین مالیاتی بسیار مطلوب از طریق
  • طرح مالیات ساده (مالیات واحد تا 5% از مطالبات دریافت می شود)
  • می تواند روند اخذ ویزا به کشورهای اتحادیه اروپارا ساده کند.

مشابه برنامه های اقامت دائم مبتنی بر سرمایه گذاری در بسیاری از کشورهای دیگر، اوکراین با توجه به شرایط زیر اقامت دائم را به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد:

  • سرمایه گذاری با ارز قابل تبدیل خارجی انجام می شود.
  • مقدار سرمایه گذاری حداقل $100000 (دلار).
  • پرداخت برای سرمایه گذاری مطابق با قانون سرمایه گذاری و بانکداری اوکراین انجام شود.
  • این وجوه در اقتصاد اوکراین سرمایه گذاری شود.

بررسی خرید ملک در اوکراین برای اقامت بازنشستگی

همه انواع سرمایه گذاری ها برای این طرح واجد شرایط نیستند. صرف خرید ملک در اوکراین با مبلغ مورد نیاز اجازه اخذ مجوز مهاجرت را به یک تبعه خارجی نمی دهد. در عمل، این قوانین نیاز به تزریق بودجه به سرمایه سهام شرکت ثبت شده در اوکراین یا فعالیت سرمایه گذاری مشترک در خاک اوکراین دارند. پس از ثبت شرکت با سرمایه خارجی در اوکراین، می تواند هر نوع فعالیت تجاری را که توسط قانون اوکراین منع نشده و در اسناد قانونی شرکت قید شده است انجام دهد از جمله فعالیت سرمایه گذاری، تجارت، خدمات، صادرات یا واردات فعالیت تجاری و غیره.

از سرمایه سهام شرکت می توان برای خرید ملک (شامل املاک و مستغلات، سایر دارایی ها یا کالاها) و همچنین برای کارهای جاری شرکت استفاده کرد. بنابراین، اگر به عنوان مثال ، مایل به خرید املاک و مستغلات در اوکراین و اقامت دائم در اوکراین هستید، می توانید یک شرکت در اوکراین تاسیس کنید ، مقدار سرمایه مربوطه را تزریق کنید (حداقل معادل $100000 (دلار)) و ملک خریداری کنید. بعد از اینکه سرمایه گذاری مورد نیاز انجام شد، تبعه خارجی می تواند درخواست مجوز مهاجرت کند و به دنبال آن اجازه اقامت دائم باشید.

روند اخذ اقامت جایگزین روادید بازنشستگی Ukraine

روند اخذ اقامت جایگزین روادید بازنشستگی Ukraine

برای به دست آوردن اقامت اوکراین، شما باید مراحل مختلفی را که طبق قانون لازم است طی کنید. مراحل اصلی دریافت شامل موارد زیر است:

در بیشتر موارد، شرکت با مسئولیت محدود LLC مناسب ترین ساختار تجاری در اوکراین است، زیرا ثبت و نگهداری آن ساده است. مراحل ثبت نام فقط یک روز کاری طول می کشد. قبل از ثبت شرکت، فرد خارجی باید:

  • شناسه مالیاتی اوکراین را بگیرید که 3 روز کاری طول خواهد کشید.
  • فرم درخواست را پر کرده و اساسنامه و صورتجلسه ثبت شرکت را تهیه و امضا کنید.

از آنجا که تمام اسناد باید به زبان اوکراینی باشند و به دلیل پیچیدگی قوانین و فرآیندهای ثبت نام توصیه می شود پس از ثبت شرکت، با مشاور صحبت کنید. برای احراز صلاحیت، باید سرمایه سهام شرکت خود را به روش زیر اضافه کنید:

  • وجوه را از حساب خود در خارج از کشور به حساب بانکی سرمایه گذاری خود با یکی از اوکراین ها ارسال کنید.
  • وجوه را با چنین ارز قابل تبدیل خارجی از حساب بانک سرمایه گذاری به حساب بانکی شرکت خود انتقال دهید.

پس از سرمایه گذاری باید گواهی تأیید سرمایه گذاری خود را از بانک دریافت کنید.

مدارک لازم برای اخذ اقامت Ukraine

پس از سرمایه گذاری، یک فرد خارجی می تواند درخواست خود را به اداره مهاجرت دولت اوکراین (در صورت حضور فرد خارجی در اوکراین) یا سفارت اوکراین در کشور محل اقامت یک فرد خارجی ارائه دهد. همراه با برنامه، شما باید اسناد زیر را وارد کنید:

  • گذرنامه و ترجمه محضری آن به اوکراینی
  • 8 قطعه عکس 3.5 در 4.5 سانتی متر
  • منشور شرکت اوکراینی و تایید کننده ثبت شرکت.
  • سندی که آدرس شما را تأیید می کند
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • اطلاعات در مورد اقوام نزدیک خود (سند ازدواج در صورت ازدواج)
  • گواهی پزشکی تأیید می کند که شخص به مواد مخدر غیرقانونی یا الکل اعتیاد ندارد.

اجازه اقامت دائم براساس اجازه مهاجرت ظرف 15 روز کاری پس از درخواست به اداره مهاجرت دولت اوکراین صادر می شود. از آنجا که مراحل اخذ اقامت دائم در اوکراین به طول می انجامد، اگر می خواهید زودتر به اوکراین نقل مکان کنید، می توانید اجازه اقامت موقت (تا 3 سال صادر شده و قابل تمدید) دریافت کنید. برای آن، شرکت اوکراینی تأسیس شده توسط شما می تواند شما را به عنوان مدیر استخدام کند و برای شما مجوز کار دریافت کند، که دلیل قانونی برای گرفتن اجازه اقامت موقت است. شرایط ویزای همراه اوکراین توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *