مهاجرت به کشور مجارستان

مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان در سال 2023 به دلایلی نظیر مالیات های پایین و هزینه های مقرون به صرفه زندگی نسبت به سایر کشورها مدنظر قرار گرفته است. این کشور یکی از کشورهای قدرتمند اقتصادی در اروپا است و یکی از کشورهای پردرآمد جهان محسوب می گردد. مردم این کشور از امکانات و استانداردهای بالای زندگی برخوردارند و به زبان مجاری صحبت می­ کنند. پایتخت این کشور شهر بوداپست است که با توجه به جاذبه های گردشگری این کشور همه ساله مقصد بسیاری از جهانگردان می ­باشد.

از آنجائیکه مجارستان یکی از کشورهای عضو پیمان شنگن است، افرادی که موفق به اخذ اقامت دائم مجارستان شوند، براحتی می ­توانند به سایر کشورهای اروپایی سفر نمایند. با توجه به هزینه های پایین تحصیلی در مجارستان دانشجویان زیادی علاقمند تحصیل در این کشور هستند. تدریس در دانشگاه های مجارستان به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و مجاری است. دانشجویان نیازی به ارائه مدرک زبان برای پذیرش در دانشگاه های این کشور نخواهند داشت. زیرا دانشجویان پس از اخذ پذیرش ابتدا می­ باید دوره های زبان را بگذرانند. پس از آن به تحصیل در رشته مورد نظر خود بپردازند. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

اینفوگرافی مهاجرت به مجارستان

درباره مجارستان

مجارستان یکی از غنی ترین سنت های عامیانه را دارد که هنوز در اروپا زنده است. با نقاشی ‌های عامیانه نفیس که بر روی دیوارها و سقف‌ های کلیساهای چوبی کوچک منطقه Bereg یافت می ‌شود. این کشور اغلب جایی است که هنرمندانه به چشم می‌ خورد. موسیقی سنتی، که در مقیاس دیاتونیک پنج تنی بر روی انبوهی از سازهای غیرمعمول نواخته می ‌شود، همچنان به رشد خود ادامه می ‌دهد. غذاهای مجارستانی همچنان پیچیده ترین سبک آشپزی در اروپای شرقی است. مجاری ها حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند سه غذای ضروری جهان وجود دارد: فرانسوی، چینی و غذاهای خودشان. این ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، اما شهرت مجارستان به عنوان یک مرکز غذا عمدتاً به اواخر قرن نوزدهم و نیمه اول قرن بیستم برمی گردد و علیرغم دوره کمونیسم، آشپزی آنها بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

از نظر معماری، مجارستان گنجینه ای است با همه چیز، از خرابه های رومی و خانه های شهری قرون وسطایی گرفته تا کلیساهای باروک، ساختمان های عمومی نئوکلاسیک و حمام ها و مدارس هنر نو. در Szeged یا Kecskemét، Debrecen یا Sopron قدم بزنید و تقریباً در هر قدمی یک جواهر معماری را کشف خواهید کرد. در واقع، برخی از مردم راه خود را برای نگاهی اجمالی به موارد مورد علاقه خود، مانند کاخ Reok در Szeged یا کلیسای مسجد در Pécs انجام می دهند. امروزه آنها از حمام ‌های معتبر مربوط به دوران اشغال ترکیه و کاخ ‌های هنر نو گرفته تا آسایشگاه ‌های بالینی که مستقیماً برگرفته از رمان توماس مان هستند، در کنار مراکز سلامتی مورد نیاز که درمان ‌های بی‌ شماری را ارائه می ‌دهند.

6 طرق مهاجرت ایرانیان به مجارستان 2023

زندگی در مجارستان از جذابیت های فراوانی برخوردار است. جاذبه های گردشگری، هزینه های پایین تحصیل و زندگی و سرمایه گذاری در کشوری با شرایط ایده آل از جمله مواردی است که افراد زیادی را علاقمند مهاجرت به این کشور نموده است. متقاضیان ایرانی می توانند از طرق مختلفی به مجارستان مهاجرت نمایند. از این رو می توانند بر اساس اولویت های خود یکی از روش های مهاجرتی را انتخاب نمایند. انتخاب روش مهاجرتی یکی از اولین اقدامات مهم در امور مهاجرت می باشد. متقاضیان مهاجرت به این کشور ملزم به اخذ یکی از ویزاهای مجارستان برای ورود به این کشور می ­باشند که راه های مهاجرت عبارت اند از:

  • مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی
  • مهاجرت از طریق ویزای کار
  • مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق اورق قرضه
  • مهاجرت از طریق ویزای توریستی

مزایای مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان می تواند بسته به نوع مهاجرت مزایای متعددی را برای متقاضیان در بر گیرد. لذا متقاضیان بایستی به نوع مهاجرت خود توجه ویژه ای داشته باشند. مهاجرت به مجارستان در درجه اول، متقاضیان را از مزیت سطح رفاه اجتماعی بهره مند می کند. همچنین حقوق اجتماعی در مجارستان از اولین مزیت های مهاجرت به این کشور می باشند.

برخی از سایر مزایای مهاجرت به مجارستان عبارتند از:

سایر مزایای مهاجرت به مجارستان

اقامت بلند مدت در مجارستان

اگر اتباع کشور ثالث بخواهند بیش از 3 ماه در مجارستان اقامت داشته باشند، باید سند مسافرتی معتبر، مجوزهای لازم برای بازگشت یا ادامه سفر داشته باشند و باید بتوانند هدف ورود و اقامت را تأیید کنند. آنها باید هم مسکن و هم منابع مالی کافی برای پوشش هزینه های خود به علاوه بیمه کامل مراقبت های بهداشتی یا منابع مالی کافی لازم برای دریافت خدمات مراقبت های بهداشتی داشته باشند. مجوز اقامت به اتباع کشورهای ثالث اجازه می دهد تا حداقل 90 روز در مجارستان اقامت داشته باشند اما بیش از 2 سال نباشد.

درخواست برای اجازه اقامت بلند مدت در مجارستان باید به کنسولگری مجارستان در کشوری که اقامت دائم یا موقت متقاضی در آن واقع شده است یا در کشور تابعیت متقاضی ارسال شود و توسط اداره منطقه ای ذیصلاح مجارستان مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. کسانی که قبلاً در مجارستان اقامت دارند می توانند درخواست خود را مستقیماً به اداره منطقه ای ذیصلاح ارسال کنند.

مجارستان عضو منطقه شنگن

از 21 دسامبر 2007، مجارستان عضو منطقه شنگن بوده و قوانین شنگن را به طور کامل اعمال می کند. در حال حاضر 26 کشور، 22 کشور از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، و همچنین نروژ، ایسلند، لیختن اشتاین و سوئیس بخشی از منطقه شنگن هستند. تغییرات مهم پس از عضویت مجارستان در شنگن عبارتند از:

  • ویزاها و مجوزهای اقامت صادر شده توسط یکی از کشورهای شنگن برای مجارستان نیز معتبر است.
  • ویزاهای صادر شده توسط نمایندگی مجارستان در خارج از کشور و مجوزهای اقامت صادر شده توسط مقامات ملی مجارستان نیز برای کل منطقه شینگن معتبر است.
  • برچسب ویزا که با ظاهری یکسان برای همه کشورهای شینگن طراحی شده است، عبارت “معتبر برای کشورهای شنگن” را در خود دارد.
  • ویزای شینگن و مقررات ورود فقط برای اقامتی که بیش از 90 روز در یک دوره 180 روزه نباشد قابل اعمال است. قوانین مربوط به اقامت بیش از 90 روز در قوانین ملی کشورهای عضو مربوطه وضع شده است.

در نمودار زیر سهم جمعیت خارجی مجارستان را در سال های اخیر مشاهده می کنید:

درصد جمعیت خارجی در مجارستان

مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل

دانشگاه های کشور مجارستان رتبه های بالایی را بخود اختصاص داده اند. کسب نمره­ قبولی در آزمون های ورودی دانشگاه های مجارستان از مهم ترین شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور است. هزینه تحصیل در دانشگاه های مجارستان بسیار مقرون به صرفه است و از آنجائیکه دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی در میان کشورها برخوردار است، دانشجویان پس از اتمام تحصیلات می ­توانند برای انجام کار به سایر کشورها نیز مراجعت نمایند. دانشجویان امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته های مختلف تحصیلی در این کشور دارند.

هزینه های تحصیل با توجه به رشته و مقطع تحصیلی دانشجویان متفاوت است و بطور متوسط بین 5752€ الی 13970€ (یورو) در سال برآورد شده است. با توجه به تمامی موارد فوق دانشجویان زیادی از سراسر جهان با اخذ ویزای تحصیلی مجارستان به این کشور مهاجرت می ­نمایند. از طرفی دانشجویان علاوه بر اینکه امکان انجام کار ضمن تحصیل در این کشور را دارند. پس از پایان تحصیلات خود در مجارستان با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری این کشور می­ توانند پس از چند سال انجام کار در مجارستان اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.

مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان

یکی از راحت ترین مسیرهای مهاجرت به مجارستان شرکت در دوره های کوتاه مدت مانند دوره های زبان در مجارستان است. در صورت پذیرش در دوره های 1 ساله زبان در مجارستان می توانید یک اقامت 1 ساله را بدست آورید و در قلب اروپا اقامت 1 ساله داشته باشید. این در حالی است که می توانید در طول تحصیل خود به دنبال کار در کشورهای اتحادیه ازوپا باشید. مجارستان عضو شنگن و اتحادیه اروپاست و با داشتن اقامت در این کشور می توانید بدون نیاز به ویزا به کشورهای دیگر سفر کنید. شرایط پذیرش در دوره های زبان آسان است و بسیاری می توانند واجد شرایط شرکت در این دوره ها باشند. هزینه دوره ها تقریبا 6000€ (یورو) هستند.

مدارک ویزای تحصیلی مجارستان در سال 2023

اخذ ویزای تحصیلی مجارستان مستلزم فراهم نمودن برخی مدارک می باشد. متقاضیان بایستی در فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، دقت لازم را به خرج دهند. چرا که آماده سازی مدارک به بهترین شکل می تواند متقاضیان را در تسریع روند یاری رساند.

مدارک مورد نیاز برای کسب ویزای دانشجویی مجارستان عبارتند از:

  • اثبات پرداخت شهریه
  • نامه قبولی از دانشگاه در مورد پذیرش
  • گذرنامه معتبر
  • کپی صفحه عکس دار گذرنامه
  • عکس گذرنامه
  • اثبات بیمه درمانی
  • اثبات آدرس یا مسکن در مجارستان
  • اثبات بودجه کافی برای تأمین هزینه های زندگی
  • فرم درخواست ویزا
  • 3 پاکت تمبر خطاب به متقاضی

مهاجرت به مجارستان از طریق کار

همانطور که اشاره شد مجارستان از اقتصادی پر رونق برخوردار است. مهاجرت کاری یکی از متداولترین روش های مهاجرت به این کشور است. لازمه اخذ ویزای کاری مجارستان دریافت دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایان در این کشور است. متقاضیان انجام کار در مجارستان می ­توانند با مراجعه به سایت های کاریابی این کشور و ارائه رزومه کاری خود نسبت به یافتن شغل مورد نظر خود اقدام نمایند. افراد با اخذ ویزای کاری مجارستان می توانند به این کشور سفر نموده اند، پس از 5 سال انجام کار در این کشور امکان دریافت اقامت دائم مجارستان را خواهند داشت.

از جمله مشاغلی مورد نیاز کشور مجارستان عبارتست از:

  • کارشناس IT
  • مدیریت منابع
  • مهندسی در گرایش مختلف
  • کارشناس فروش
  • مدیریت اطلاعات

نرخ بیکاری در این کشور بدین صورت است:

درباره نرخ بیکاری در مجارستان

مزایای کار در مجارستان

کار در کشور مجارستان می تواند مزایای متعددی را شامل شود. متقاضیان کار در این کشور بایستی پس از عقد قرارداد و اخذ ویزای کاری مجارستان به این کشور نقل مکان کنند. کار در این کشور برای متقاضیان ایرانی نیز از این قاعده پیروی می کند. لذا متقاضیان ایرانی نیز می توانند از تمامی مزایای کار در این کشور بهره مند شوند. برخی از مزایای کار در مجارستان عبارتند از:

  • درآمد مطلوب
  • اجازه اقامت
  • بهره مندی از امکانات عمومی

مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در مجارستان یکی از راه هایی است که سرمایه گذاران می ­توانند در کمترین زمان اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. ثبت شرکت در مجارستان، خرید اوراق قرضه دولتی و خرید ملک از جمله روش های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می­ شوند. خرید ملک در مجارستان برای اتباع خارجی دارای محدودیتی نمی ­باشد. افراد می­ توانند با 60000€ (یورو) نسبت به خرید ملک در این کشور اقدام نمایند.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی نیز بدین گونه است که افراد با 360000€ (یورو) اقدام به خرید اوراق قرضه دولتی در مجارستان می ­نمایند. پس از آن در کمترین زمان اقامت دائم مجارستان به این دسته از افراد تعلق خواهد گرفت. یکی از نکات قابل توجه در این نوع سرمایه گذاری این است که پس از گذشت 5 سال زندگی و اخذ اقامت مجارستان سرمایه اولیه فرد به وی برگردانده خواهد شد.

ثبت شرکت از دیگر راه های سرمایه گذاری در مجارستان است که سرمایه گذاران با حداقل سرمایه ای برابر با 5000€ الی 50000€ (یورو) می ­توانند به سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان بپردازند. ثبت شرکت در مجارستان معمولا به مدت 3 الی 4 ماه طول خواهد کشید. سرمایه گذران برای چنین سرمایه گذاری نیازمند اخذ مجوز کاری این کشور هستند.

مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک یکی از روش های مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری به قلب اروپاست. خرید ملک به دلیل امنیت مالی، بازگشت سرمایه و همچنین کاربری استفاده از آن، از گزینه ‌های مطلوب سرمایه ‌گذاری شناخته می شود. مجارستان به‌ عنوان یکی از کشورهای واقع در اتحادیه اروپا و عضو شنگن در قلب اروپا می‌ تواند گزینه ای عالی برای مهاجرت باشد. با دریافت اقامت این کشور از طریق سرمایه ‌گذاری می ‌توانید به منطقه شینگن بدون نیاز به ویزا رفت ‌و آمد کنید و از مزایای زندگی در این مجارستان بهره ببرید.

شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک به شرح زیر است:

  • خرید ملک به ارزش حداقل €150000 تا 170000€ (یورو) و همچنین 70000€ (یورو) هزینه بلاعوض خدمات به دولت مجارستان.
  • کسب اقامت 3 ساله همراه با ویزای الحاق خانواده

از مزایای مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک، کسب اقامت مجارستان برای خانواده شامل همسر و فرزند زیر 18 سال است.  با داشتن این اقامت 3 ‌ساله در مجارستان می ‌توانید در مجارستان کسب ‌و کار خود را آغاز کنید و یا روش ‌های دیگر اقامت مجارستان را به دست بیارید. توجه داشته باشید که هزینه خرید ملک شامل 4% مالیات بر دارایی و همچنین 1% هزینه ‌های قانونی می باشد.

بررسی و شرایط سرمایه گذاری در مجارستان

مزایای سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاری در مجارستان شامل گزینه های متعددی می باشد. متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور اجازه اقامت در آن را نیز خواهند داشت. از این رو قادر به نظارت مستقیم به سرمایه می باشند. گزینه های سرمایه گذاری در مجارستان عمدتا به صورت خرید ملک و ثبت شرکت صورت می گیرد. متقاضیان سرمایه گذاری در مجارستان اغلب خواهان دسترسی به بازار اروپا می باشند. چرا که به آن ها امکان دسترسی بیزینس جهانی را می دهد. برنامه سرمایه گذاری در کشور مجارستان (که به عنوان ویزای طلایی نیز شناخته می شود) در مقایسه با سایر برنامه های مشابه دارای مزایای زیر می باشد:

  • سرمایه گذاری بدون خطر و ریسک
  • کسب اقامت سریع
  • نیاز نبودن به مراجعه و ورود به خاک کشور مجارستان
  • پوشش کل خانواده از طریق سرمایه گذاری (همسر و فرزندان زیر 18 سال در پایان مراحل درخواست)
  • عدم وجود بررسی های تحصیلی و معاینه بهداشتی
  • عدم وجود محدودیت در مورد ملیت متقاضیان

مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای دریافت وضعیت اجازه اقامت است. علیرغم این واقعیت که روند ثبت نمایندگی تا حدودی بوروکراتیک نیست، این فرآیند به طور کلی هیچ مشکل خاصی ایجاد نمی کند و در صورت اجرای اولیه، کلیه اسناد به سرعت و بدون مشکل اجرا می شوند. در نتیجه، متقاضی و اعضای خانواده وی حق اقامت در یک کشور امن اروپایی و بسیاری از مزایای دیگر از جمله سفر بدون ویزا در منطقه شنگن و امکان تبدیل شدن به شهروند کامل این کشور در طی چند سال را دارند.

اولین قدم ایجاد شرکت است که با مشارکت وکیل محلی صورت می گیرد. اساسنامه شرکت باید حاوی اطلاعاتی در مورد خود شرکت و همچنین اطلاعاتی در مورد سهامداران، مدیران، حقوق و وظایف آنها باشد. در زمان امضای منشور، نمونه های امضا ثبت می شود. وکیل پس از امضای سند آن را به دفتر قضایی ارسال می کند. نوع شخصیت حقوقی و مقیاس کسب و کار بسته به نوع فعالیت انتخاب می شود. همچنین، برای انواع خاصی از فعالیت های تجاری، ممکن است نیاز به اخذ مجوزهای اضافی باشد. ثبت نام در مقامات محلی پس از تکمیل مراحل ثبت نام، حساب بانکی باز می شود.

  • درخواست ویزا پس از راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت انجام می شود.
  • برای به دست آوردن وضعیت، لازم است بسته ای از اسناد را ارائه دهید، که از جمله موارد دیگر، اساسنامه شرکت و گواهی از یک بانک است.
  • تصمیم برای اعطای اجازه اقامت معمولاً ظرف 30 روز از تاریخ درخواست گرفته می شود.
  • اعتبار اقامت 12 ماه است و پس از آن 24 ماه دیگر قابل تمدید است.

مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج

مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج

ازدواج از دیگر راه های مهاجرتی به مجارستان است. طبق قوانین ازدواج در این کشور افرادی که با اتباع مجارستانی ازدواج نموده اند، امکان اخذ اقامت و تابعیت این کشور را خواهند داشت. البته دولت مجارستان نیز همانند سایر کشورها قوانینی را برای ازدواج شهروندان خود با اتباع خارجی تعیین نموده است.

از مهمترین قوانین ازدواج در این کشور عبارتند از:

  • سن بالای 18 سال
  • اشتغال همسر با درآمد بالا
  • برخورداری از مهارت زبان مجاری سطح A

تولد از دیگر طرقی است که منجر به اخذ تابعیت کشور مجارستان می ­گردد. سیستم اعطاء تابعیت مجارستان بر اصل خون است. نوزادانی که یکی از والدین وی دارای تابعیت مجاری باشد، امکان دریافت تابعیت این کشور را خواهد داشت. همچنین کودکانی که در خاک مجارستان به دنیا آمده اند، پس از 5 سال زندگی در این کشور با تقاضای تابعیت این کشور امکان دریافت این تابعیت را خواهند داشت.

هزینه های زندگی در مجارستان 2023

همانطور که بیان نمودیم هزینه های زندگی در مجارستان در میان سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه تر است. هزینه های زندگی در این کشور 600€ الی 700 € (یورو) در ماه تخمین زده شده است و هزینه اجاره مسکن در مجارستان در مقایسه با ایران بسیار ارزان تر است. به راحتی می­ توان به پرداخت 250€ (یورو) در ماه آپارتمانی 70 متری را اجاره نمود.

در جدول زیر به برخی از هزینه ها در این کشور اشاره شده است:

عنوان هزینه هاهزینه فورینت
یک وعده غذا در رستوران معمولیFT200000
یک قرص نان 500 گرمیFT21566
1 کیلو گرم سینه مرغFT139999
1 کیلو گرم گوشت گاوFT241985
آب (0.33 لیتر بطری)FT24610
عبور مرور ماهیانهFT950000
 بنزین لیتریFT38946
تعرفه 1 دقیقه مکالمه تلفنیFT2709
اجاره آپارتمان خوابه در مرکز شهرFT13421472

در نمودار به وضوح به توزیع هزینه های زندگی در مجارستان پرداخته شده است:

توزیع هزینه های زندگی در مجارستان

سایر هزینه ها از جمله حمل و نقل، بنزین، محصولات غذایی در این کشور در مقایسه با کشورهای انگلستان و ایالات متحده بسیار ارزان تر است. متقاضیان اقامت مجارستان جهت آگاهی از سایر اطلاعات می­ توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و همچنین در زمینه سایر موضوعات مهاجرتی با کارشناسان ارشد این مجموعه مشاوره نمایند.

سوالات پرتکرار در باب مهاجرت به مجارستان

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت به مجارستان عبارتست از:

  • برای تحصیل در مجارستان به چه مدارک و شرایط زبانی نیاز است؟ دانشجویان برای تحصیل نیازی به ارائه مدرک زبانی ندارند. زیرا می توانند قبل از شروع دانشگاه در کالج های زبان شرکت کنند. تحصیل در این دانشگاه ها به 3 زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و مجاری رایج است.
  • هزینه های تحصیل در کشور مجارستان به صورت میانگین چقدر است؟ هزینه های تحصیل در این کشور به صورت متوسط مابین 5752€ الی 13970€ (یورو) در سال برآورد شده است. هزینه های زندگی سالیانه هم مابین 9861€ تا 12326€ (یورو) در سال برآورد شده است.
  • مشاغل مورد نیاز در کشور مجارستان چیست؟ کارشناس IT/ مدیریت منابع/ مهندسی در گرایش مختلف/ کارشناس فروش /مدیریت اطلاعات
  • کوتاه ترین زمان برای اخذ اقامت کشور مجارستان چیست؟ خرید ملک در کشور مجارستان برای اتباع خارجی دارای محدودیت نیست. افراد می توانند با حدود 60000€ (یورو) سرمایه اقدام به خرید ملک در این کشور کنند. این کوتاه ترین و ساده ترین راه برای اخذ اقامت مجارستان است.
5/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه برای “مهاجرت به مجارستان

  1. hesam گفت:

    وقت بخیر من 33 سالمه میخوام برای مهاجرت به مجارستان اقدام کنم و اینکه میخواستم بدونم که برای مهاجرت به مجارستان میشه همزمان با خانواده رفت یا نه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام امکان مهاجرت خانوادگی فقط از طریق ویزای سرمایه گذاری وجود دارد. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. عباس رفیعی گفت:

    سلام من 29 سالمه و همراه با همسرم میخوام به این کشور و یا کشوری تو اروپا مهاجرت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید که از کدوم مسیر امکان پذیر هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. برترین طرق مهاجرتی به این کشور برای ایرانیان، تحصیل در مجارستان می باشد. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *