مهاجرت کاری استرالیا

موسسات کاریابی استرالیا

موسسات کاریابی استرالیا

آگاهی از موسسات کاریابی استرالیا از سایر موضوعاتی می باشد که مورد توجه افراد خارجی در خصوص پیدا کردن کار در این قرار گرفته است. آیا شما نیز در زمره متقاضیانی هستید که به دنبال یافتن شغلی استرالیا می گردید و به دنبال مطمئن ترین و راحت ترین راه هستید؟ موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نظر دارد تا اطلاعاتی ضمنی در زمینه دریافت کار در کشور استرالیا در اختیار مخاطبان قرار دهد تا در زمان مهاجرت به استرالیا و رسیدن به کار در آن کشور ذهن افراد آماده باشد.

موسسات کاریابی استرالیا نام های فراوانی دارند. همچون آژانس های کاری، سازمان های استخدامی، شرکت های استخدامی، موسسات کاریابی، آژانس های کاریابی، مشاوران استخدام، شرکت های کاریابی و سایر موارد. با جستجوی بسیار ساده طی 20 سال گذشته توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای روزنامه های سنتی باشند. فعالیت این موسسات در سال 2019 نیز رشد قابل توجهی داشته است. یک موسسه کاریابی خوب، وب سایت خود را باید داشته باشد. به این معنی که روش آنلاین یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای پیدا کردن کار در استرالیا است.

درباره موسسات کاریابی در استرالیا

هر یک از متقاضیانی که فهرست شده اند، پیش از اضافه شدن به پایگاه داده ها، با جزییات بازبینی شده اند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین سازمان های استخدام در استرالیا هستند و شما قادر خواهید بود آنها را به ویژه با کمک موسسه سفیران سورش سعادت پیدا کنید. موسسات کاریابی استرالیا معمولا بسیار حرفه ای هستند. لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در سال 2019 توسط این موسسات تهیه می شود و به بسیاری از مردم کمک می کند. بنابراین می توان از کمک آن ها بهره جست. کار در استرالیا امری ارزشمند است زیرا از طریق کار در استرالیا در نهایت و پس از رسیدن به اقامت دائم می توان به اخذ تابعیت استرالیا دست یافت.

جایگاه موسسات کاریابی استرالیا

جستجوی کار در استرالیا از طریق آژانس های استخدامی امکان پذیر است. در پایتخت استرالیا و هم در مناطق حومه این موسسات به آسانی می توانند برای متقاضیان کار پیدا کنند. به معنای واقعی کلمه هزاران موسسه کاریابی در استرالیا وجود دارد که بسیاری از آنها در بخش های خاص استخدام تخصص دارند. بسته به آژانس کاری و نوع کاری که دنبال می کنند، ممکن است لازم باشد یک نمایه در وب سایت خود ایجاد کنند. باید در مصاحبه حضور یابند یا در دفتر استخدامی وارد شوند و آزمایشاتی را انجام دهند. حتی ممکن است قبل از ورود به استرالیا موسسه کاریابی به شما کمک کند تا شغلی پیدا کنید.

جهت اطلاع از شرایط کار و نرخ بیکاری در این کشور پیشنهاد ما به شما بررسی نمودار زیر خواهد بود:

جزییات نرخ بیکاری در استرالیا

خدمات موسسات کاریابی استرالیا

دفاتر کاریابی خدمات متنوعی را شامل می شوند که عبارتند از:

  • آموزش و پرورش
  • آموزش و امور جوانان
  • استخدام
  • خدمات بهداشتی و خانوادگی
  • صنایع اولیه و انرژی
  • امنیت اجتماعی

دفاتر Centrelink همچنین خدمات جانبی بسیاری را شامل می شود که بدین صورت هستند:

  • مشاوره و اطلاعات مربوط به برنامه های جابجایی دولت
  • آموزش و تربیت JET
  • ثبت نام و پذیرش متقاضیان جدید برای کمک به درآمد و کمک به اشتغال
  • تسهیلات و کمک های دولتی و خصوصی از جمله دسترسی به کامپیوتر به پایگاه داده های شغلی ملی

جهت اطلاع از شرایط ویزای کار در استرالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله ویزای کار استرالیا خواهد بود.

آژانس های استخدام خصوصی در استرالیا

آژانس های استخدامی خصوصی در تمام شهرهای بزرگ و کوچک در استرالیا فراوان هستند و کسب و کار جستجو می کنند. آژانس های خصوصی سالانه کار تقریبا 100000 نفر را انجام می دهند، اگرچه تقریبا دو سوم از آنها در کارهای فصلی و کوتاه مدت مشغول هستند. آژانس های استخدام خصوصی نیز همانند سایر شرکت های کاریابی در این کشور به فعالیت می پردازند.

خدمات تخصصی خدمات بازار کار برای گروه های محروم از جمله Aboriginals و جزایر تنگه تورس، مهاجران، افراد معلول، تک والدها و جوانان را نیز ارائه می دهند. Centrelink دارای یک وب سایت جامع www.centrelink.gov.au است که آخرین اطلاعات مربوط به خدمات Centrelink را فراهم می کند. خدمات اشتغال Centrelink را می توان در Tel. 13-2850 (هزینه تماس محلی از هر کجا در استرالیا حساب می شود). به طورکلی شرایط مهاجرت به استرالیا در مقاله مذکور شرح داده شده است.

انواع موسسات کاریابی استرالیا

انواع موسسات کاریابی استرالیا

4 نوع اصلی از آژانس های خصوصی در استرالیا وجود دارد که بدین صورت هستند:

  • مشاوران پرسنلی
  • پیمانکاران استخدام کارکنان
  • خدمات استخدام دانشجویان
  • آژانس های استخدامی

مشاوران پرسنلی (سرپرست) اغلب امور اجرایی، مدیریتی و حرفه ای (حسابداران) را اداره می کنند، گرچه برخی از همپوشانی ها با آژانس های استخدامی عمومی وجود دارد. پیمانکاران با کارگران ماهر، نیمه کارآموز و غیر کارآموز دست و پنجه نرم می کنند و تمایل دارند تا در خیابان های اصلی شهرهای اصلی در مناطق صنعتی قرار گیرند. همچنین شرایط و هزینه زندگی در استرالیا و بررسی مباحث مهم در این خصوص به صورت کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

موسسات استخدامی تخصصی استرالیا

موسسات کاریابی تحت عنوان آژانس های استخدامی نیز وجود دارند و لیستی از مشاغل تهیه می کنند. برخی از آنها در زمینه های خاص یا صنایع تخصص دارند که عبارتند از: حسابداری، کشاورزی، بانکداری، نگهبانان، محاسبه، مهندسی و فنی، مهمان داری، کار صنعتی و دستی، قانونی، پزشکی و پرستاری، معدن، مشاغل بیرونی، کار تعطیل حراجی، دبیرخانه و گردشگری. برخی از سازمان ها به طور اختصاصی با کارگران موقت در انواع مختلفی از مشاغل همکاری می کنند از جمله:

  • پرستاری از کودکان و سالمندان
  • خدمات نظافت
  • آشپز
  • باغبان
  • آرایشگر
  • خانه دار
  • کارگران صنعتی
  • کارگران ساده
  • کارکنان اداری و نگهبانان

شغل های مراقبت، پرستاری و مراقبت های پرستاری شغل های معمول هستند. بدین ترتیب معمولا کل خدمات پرستاری را پوشش می دهند. بسیاری از سازمان ها موقعیت های دائمی و موقتی را ارائه می کنند.

پرداخت هزینه به موسسات کاریابی استرالیا

معمولا سازمان ها از دریافت هزینه از متقاضیان شغل منع شده اند. زیرا هزینه های خود را از مشتریان دریافت می کنند. اگرچه در برخی از ایالت ها ممکن است هزینه ثبت نام را از متقاضی دریافت کنند (این امر باید از ابتدا چک شود). برای کارکنان دائمی، هزینه پرداخت شده توسط کارفرما 1% از حقوق سالانه (به عنوان مثال 10%) است. برای کارمندان موقت، آژانس ها 1% از نرخ ساعتی را که کارفرمایان پرداخت می کنند، می گیرند. اگر متقاضی، یک شغل موقت را از طریق یک آژانس به دست آورده باشد، از طریق آژانس، معمولا هفتگی یا هر 2 هفته یکبار حقوق دریافت می کند.

رویه اشتغال از طریق موسسات کاریابی استرالیا

همیشه از همان ابتدا یک قرارداد باید منعقد شود. همچنین باید اطمینان حاصل شود که دقیقا چه میزان حقوق به فرد پرداخت می شود. زمان و شرایط مربوط به خاتمه کار نیز باید به صورت صریح در قرارداد ذکر شود. مؤسسات باید مالیات بر درآمد را از پرداخت کسر نمایند. نیروی کار ملزم است که شماره پرونده مالیاتی خود را ظرف چند هفته پس از شروع کار به سازمان بدهد. در غیر این صورت آنها باید مالیات را در بالاترین میزان کسر نمایند.

حقوق متقاضی مطابق با شغل آن فرد به طور قابل توجهی متفاوت است. اما بیشتر مشاغل بین 14 تا 20$A (دلار استرالیا) در هر ساعت دریافت حقوق دارند. متقاضی شغل معمولا برای کارهای آخر هفته، اضافه کار و شب کاری، اضافه حقوق دریافت می کند. برای کار در مناطق دور افتاده قلمرو شمالی و استرالیای غربی بالاترین میزان حقوق را بر اساس آخرین مصوبات دولتی دریافت می کند. به روزترین اطلاعات و مشاوره ها را در زمینه مهاجرت به استرالیا از متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *