مهاجرت کاری نیوزلند

موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند

برای یافتن کار در نیوزلند افراد بهتر است از موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند کمک بگیرند. این موسسات متنوع با شرایط مختلف به کمک می آیند. برای مطالعه این مقاله در ابتدا بایستی با مفهوم موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند و چگونگی عملکرد آنان در یافتن شغل برای افراد آشنا شوید. هر موسسه کاریابی قوانین مختص خود را دارد. بنابراین افراد با مراجعه به موسسات کاریابی مختلف، با شرایط گوناگون و مختلفی نیز روبرو هستند. مطالب کامل تر را در این مقاله دنبال کنید که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تالیف شده است.

بررسی موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند

امروزه امر کاریابی از روش های گوناگونی انجام پذیرد. برای مثال جراید و روزنامه ها و یا وب سایت ها نیز می توانند گزینه مناسبی برای کاریابی افراد باشند که در کشور ایران بسیار مرسوم است. موسسات کاریابی در این کشور به 2 دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند که ذیلا بررسی شده اند:

انواع موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند

نحوه عملکرد موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند بدین صورت است که:

  • شخص کارفرما با مرکز تماس گرفته و خواستار یافتن و معرفی نیروی کار مناسب جهت شغل مورد نظر می گردد.
  • کارفرما شرایطی که برای کار دارد را اعلام می کند.
  • مسئول مربوطه در موسسه کاریابی شرایط مذکور را ثبت دفتری می نماید.
  • در نهایت موسسه فرد مناسب را یافته و به کارفرما معرفی می کند.
  • کارفرما پس از بررسی و ارزیابی مهارت، تخصص، تجارب کاری و رزومه فردی وی، او را در شغل مورد نظر به کار می گیرد.

دفاتر حقوقی مرتبط با کاریابی در نیوزلند

در نیوزلند دفاتر حقوقی وجود دارند که در راستای موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند مشغول فعالیت هستند. به عبارت دیگر امر کاریابی نوعی پروسه حقوقی به شمار می رود که به تخصص و آگاهی لازم نیاز دارد. این دفاتر حقوقی بر کلیه قوانین و مقررات مطابق با اداره کار نیوزلند آشنایی و تسلط دارند. دفاتر مذکور کلیه جوانب حقوقی را در نظر گرفته و مشاوره های مثمر ثمری را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. برخی از این دفاتر حقوقی و موسسات کاریابی به شرح ذیل می باشند که توضیح مختصری درخصوص آنها ارائه گردیده است.

Simpson Grison و Smith and partners موسسات کاریابی در نیوزلند

موسسه Simpson Grison جزء دفاتر حقوقی معروف و شناخته شده در کشور نیوزلند بوده که در اوکلند قرار گرفته و خدمات گسترده ای را در زمینه معرفی موقعیت های شغلی به متقاضیان کار ارائه می نماید. تعداد 330 کارمند مشغول فعالیت در این دفتر حقوقی هستند. این دفتر دارای چندین شعبه در مناطقه کریس چرچ، ولینگتون و اوکلند می باشد. در دفتر حقوقی مذکور مشاوره های مختلف در حوزه های مختلف از سوی افراد مختلف حاضر در دفتر حقوقی به فرد متقاضی ارائه می گردد. به طور مثال فرد متقاضی کار در زمینه آگاهی از شرایط مالیاتی شغل مورد نظر از فرد متخصص در امر مالیات مشاوره می گیرد. از سوی دیگر در زمینه مناسب بودن کار از وکیل یا فرد متخصص در زمینه جست و جوی کار اخذ مشاوره می نماید.

موسسه Smith and partners واقع در غرب اوکلند بوده و در همین محدوده مشغول فعالیت است که البته بسیار شناخته شده و معروف می باشد. خدمات کاریابی ارائه شده از سوی این موسسه، دو طرفه است. بدین معنا که علاوه بر این که برای فرد متقاضی شغل مناسب پیدا می کند، برای فرد کارفرما نیز نیروی کارآمدی را جست و جو می کند که موجب رونق کسب و کار و تجارت وی گردد.

Minter Ellison و workhere.co.nz از موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند

موسسه Minter Ellison دارای سال ها تجربه در امر کاریابی است. از این رو، مهارت خاصی در زمینه جست و جوی کار برای فرد متقاضی و هدایت نمودن او به سوی شغل مناسب دارد. متقاضی کار با تهیه رزومه خود و ارائه به این موسسه، مشاوره های لازم را در خصوص شغل متناسب با شرایط خود اخذ می کند. سایت workhere.co.nz لیست بلند بالایی از فرصت های شغلی مورد نیاز در کشور نیوزلند را در فهرست مشاغل خود دارد. بنابراین می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات دقیق مشاغل را به دست آورید. این سایت کاملا آنلاین و به روز بوده و آخرین نیازمندی های شغلی نیوزلند را در فهرست خود قرار می دهد.

وظایف موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند

موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند متفاوتند و به 3 شیوه عمل می کنند:

  • عملکرد برخی موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند به درج آگهی استخدام محدود می شود.
  • در برخی دیگر، موسسات رزومه شخص متقاضی را گرفته و در اختیار کارفرما قرار می دهد.
  • برخی دیگر نیز علاوه بر این ها، در زمینه مشاوره نیز خدمات می دهند.

گاهی اوقات فرد متقاضی شرایط لازم جهت بر عهده گرفتن یک شغل را دارد، اما به دلیل این که با محیط کاری آشنا نیست، از سوی کارفرما رد می گردد. موسسات کاریابی در این مورد نیز به خوبی عمل کرده و با بررسی و ارزیابی رزومه، آن ها را به سمت و سوی صحیح هدایت و تشویق می کنند. موسسات کاریابی پیشنهادات شغلی متناسب با فرد را به صورت پیام کوتاه، ایمیل و یا شبکه های مجازی به فرد متقاضی اطلاع رسانی می کنند. سایر اطلاعات را از وکلای کارآمد و ماهر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اخذ نمایید.

مالیات بر درآمد در نیوزلند

چنان چه موفق به یافتن کار در نیوزلند شوید شوید و شغل مناسب مرتبط با رشته تحصیلی خود را پیدا کنید، بنابراین درآمد بالایی می توانید داشته باشید. به طور کلی درآمد یک فرد شاغل تقریبا NZD3200 (دلار نیوزلند) معادل 2500$ (دلار آمریکا) در ماه خواهد بود. مالیات بر درآمد به صورت سالیانه در کشور نیوزلند به صورت شرح ذیل می باشد:

مالیات بر درآمد به دلار نیوزلندمیزان مالیات
درآمدهای کمتر از NZD1400015%
درآمدهای تا NZD48000 5.199%
درآمدهای بین NZD48000 الی NZD7000032%

هزینه های زندگی در نیوزلند

در بررسی موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند و اشتغال در این کشور، لازم است از هزینه های زندگی در نیوزلند اطلاع داشته باشید. برخی از هزینه های مذکور به شرح ذیل می باشند:

عناوینهزینه ها به دلار نیوزلند
اجاره مسکن به صورت هفتگیNZD250 الی NZD350
خورد و خوراکNZD150 
یک ماه زندگی در کشور نیوزلندNZD1800 
تحصیل در مقطع لیسانسNZD18000 الی NZD25000

با رجوع به مطالب گفته شده می توان دریافت که اشتغال از طریق موسسات معتبر کاریابی در نیوزلند بهترین گزینه مهاجرت به کشور نیوزلند است که افراد می توانند از این طریق به اقامت دائم نیوزلند نیز دست یابند. برای اطلاع از دیگر زمینه های مهاجرت به نیوزلند می توانید با مشاوران زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *