مهاجرت به کشور پرتغال

مهاجرت قاچاقی به پرتغال

مهاجرت قاچاقی به پرتغال

عدم آگاهی از پروسه های مهاجرت قانونی در سال 2023 توانسته مهاجرت قاچاقی به پرتغال را در میان راه های مهاجرت بگنجاند که غیر قانونی محسوب می گردد. این کشور در اروپای جنوبی قرار دارد که با کشور اسپانیا همسایه می باشد. این کشور عضو شنگن می باشد. سالیانه بسیاری از افراد به این کشور سفر می کنند و از مناظر زیبا بهره مند می شوند. دولت این کشور مسئول تعیین کردن سیستم های مرتبط به مهاجرت و پناهندگی و غیره می باشد. MIA مسئول سیستم پناهندگی و تصمیم گیری برای ایجاد وضعیت پناهنده برای پناهندگان است.

لازم به ذکر است که کسانی که تمایل دارند به صورت پناهندگی یا قاچاقی به این کشور بروند بعد از وارد شدن به این کشور شما تا 8 روز فرصت دارند خود را به مقامات پناهندگی معرفی کنند. بعد از تصمیم پذیرفته شدن یا رد شدن درخواست، به پناهندگان اعلام می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدماتی در باب پروسه های غیر قانونی اعم از مهاجرت قاچاقی یا پناهندگی ندارد.

موارد آسیب پذیری در پروسه های مهاجرت قاچاقی عبارتند از:

  • زنان و اشخاص که دارای فرزند باشند.
  • معلولین
  • بیماران
  • کودکان
  • سالمندان

تعداد پناهندگان در کشور پرتغال عبارتند از:

تعداد پناهندگان در کشور پرتغال

اعلامیه پناهندگی در پرتغال

پناهندگی یک سند رسمی می باشد که برای درخواست جهت پناهندگی به پناهندگان داد می شود. درخواست پناهندگی حق اقامت ندارد، این سند یک برگه شناسایی نیست، این برگه 20 روز اعتبار دارد و وضعیت پناهندگی شما را تعیین می کنند. لازم به ذکر است برای تصمیم در مورد پذیرش و رد پذیرش پناهندگی 20 روز فرصت دارید. بعد از یک معاینه دقیق تر از تک تک افراد گرفته می شود.

اگر مدیر مقامات پناهندگی پاسخ منفی برای درخواست پناهنده بدهد، پناهنده این امکان را دارد که دوباره به مقامات کمیسیون ملی پناهندگان درخواست بدهد و بعد از 48 ساعت پاسخ شما اعلام می شود و اگر دوباره درخواست شما رد شود، به مدت 8 روز به دادگاه اداری درخواست می دهید و رای دادگاه تجدید نظر می شود.

پذیرش مهاجرت قاچاقی به پرتغال

درخواست شما اگر قبول شود، به این معنی است که اگر اجازه اقامت موقت شما صادر گردد، شما باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  • این دوره به مدت 2 ماه قابل اعتبار می باشد و برای مدت 30 روز تصمیم نهایی اعلام می شود.
  • شخص پناهنده مجوز کار کردن دارد.
  • شخص پناهنده مجوز تحصیل در پرتغال دارد.
  • شخص پناهنده حق مشاوره رایگان دارد.

اقامت سریع پناهندگی در پرتغال

اقامت سریع برای پناهندگان که در کشور پرتغال ساکن هستند، امکان پذیر خواهد بود. CPR شورای پناهندگان این کشور که یک مرکز پذیرش است که در آن پناهندگان این امکان را دارند که تا زمان تصویب پذیری اقامت داشته باشند. بخش اورژانس اجتماعی به نام سانتا کاسا دا لیسبون به افراد آسیب پذیر کمک می کنند که تا اقامت موقت صادر شود و در این مرکزها ساکن باشند. جهت اخذ اقامت پرتغال ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

پروسه مهاجرت قاچاقی به پرتغال

پذیرش درخواست پناهندگی در پرتغال

در حالی که درخواست پناهندگی می تواند به تسهیلات اجرای مبادله (SEF) یا هر مقام پلیس دیگری ارائه شود، مسئولیت ثبت درخواست های پناهندگی فقط بر عهده SEF است. اگر درخواست پناهندگی به یک مقام پلیس دیگر ارائه شود، باید ظرف 48 ساعت به SEF ارجاع شود. اگر درخواست قابل قبول در نظر گرفته شود، این بدان معنا نیست که وضعیت اعطاء شده است. بلکه به این معنی است که شرایط لازم برای بررسی را برآورده می کند. پس از پذیرش درخواست پناهندگی، اجازه اقامت موقت صادر خواهد شد.  این اجازه اقامت برای یک دوره 2 ماهه معتبر است و برای دوره های 30 روزه تا تصمیم نهایی قابل تمدید است.

این به حامل موارد زیر را اجازه می دهد:

  • برای کار
  • برای شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای
  • مطالعه کردن
  • برای درخواست کارت مشارکت مالیاتی

پناهجویان حق دریافت مشاوره حقوقی رایگان را دارند و می توانند از کمک های اجتماعی اضطراری ارائه شده توسط شورای پناهندگان این کشور با همکاری سایر سازمان های بشردوستانه بهره مند شوند.

افراد زیر آسیب پذیر خواهند بود:

  • زنان بدون همراه یا آن هایی که کودکان خردسال دارند.
  • افراد معلول و بیمار
  • خردسالان
  • سالمندان

جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به پرتغال ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

پروسه مهاجرت قاچاقی به پرتغال

قبل از این که مجوز اقامت موقت شما صادر شود، پناهندگان این امکان را ندارند در کاری، حرفه ای فعالیت کنند. بعد از این که اقامت موقت شما صادر شد شما این امکان را دارید که کار و حرفه خود را شروع کنید. ولی این امکان که افرادی به صورت قانونی وارد کشور شدند را افراد پناهنده ندارند. در میان روش های قانونی مهاجرت به این کشور روش تحصیلی بازخورد مناسبی داشته باشد.

برای دسترسی بیگانه به کار، شرایط زیر امکان پذیر می باشد:

  • قرارداد به صورت کتبی می باشد.
  • کارمند باید وضعیت قانونی خود را اثبات کند.
  • کارفرما باید یک کپی از قرارداد را به موسسه نظارت بر توسعه و شرایط کاری نشان می دهد که تا 30 روز با قوانین به کار مشغول می شوند.
  • باید اسم کارمند در لیست کارمندان باشد و باید ظرف 15 روز در تاریخ شروع و پایان قرارداد به صورت نوشتاری ثبت گردد. لازم است که ملیت، فعالیت های حرفه ای، کار های گروهی ارائه داده شود.

مهاجرت قاچاقی به پرتغال، یکی از راه های مهاجرت می باشد که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه خدماتی ارائه نمی دهد. مشاوران ارشد ما به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان مشاوره می دهند و شرایط شما را بررسی می کنند و متناسب با شرایط شما بهترین راه مهاجرت به شما عزیزان پیشنهاد می کنند. در میان روش های قانونی مهاجرت به این کشور روش تحصیلی بسیار تاثیر گذار بوده است، از این رو مقاله اقامت پس از تحصیل در پرتغال را مطالعه بفرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه برای “مهاجرت قاچاقی به پرتغال

  1. یوسف گفت:

    درود بر شما بعد از جریان کرونا آیا میشه به کشور پرتغال غیر قانونی رفت آیا باید زمینی بریم و آیا شما کسی رو میتونید کسی رو معرفی کنید ممنون

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض در موسسه ما خدماتی در باب پروسه پناهندگی وجود ندارد. برای بررسی راه های مهاجرت به پرتغال به صورت قانونی می تونید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *