شرایط کلمبیا

مشکلات زندگی در کلمبیا

مشکلات زندگی در کلمبیا

متقاضیانی که علاقه مند مهاجرت به آمریکای لاتین به خصوص کلمبیا می باشند، بهتر است که از مشکلات زندگی در کلمبیا آگاهی داشته باشند. این کشور دومین تنوع زیستی در جهان است. این منطقه در شمال آمریکای جنوبی واقع شده است و دارای خط ساحلی در دریای کارائیب و اقیانوس آرام است. این کشور در غرب آن با جنگل دارین و در شرق آن با آمازون هم مرز است. این کشور با 1889 گونه پرنده، خانه 20% درد از کل گونه های روی زمین است. در قسمت شرقی کشور، کائو کریستالس قرار دارد. رودخانه ای که “رنگین کمان مایع” نامیده می شود، این رودخانه 5 رنگ یکی از جواهرات طبیعی طبیعی این کشور است.

همه این مناظر باشکوه پس زمینه یکی از بهترین چیزها در این کشور است. مردم این کشور، از اینکه کشور خود را با خارجی ها به اشتراک می گذارند، با موسیقی، غذاهای جالب محلی و البته جشنواره ها از شما در اجتماعات خود استقبال خواهند کرد. تقریبا در هر شهر و شهری جشنواره ای برای تجلیل از برخی جنبه های زندگی به سبک کلمبیایی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با این نوشتار درباره موضوع مشکلات زندگی در کلمبیا علاقه مندان مهاجرت به این کشور را یاری خواهد کرد.

زندگی در کلمبیا

مدلین، دومین شهر بزرگ این کشور، در ماه آگوست میزبان جشنواره گل و پس از آن جشنواره بین المللی جاز در سپتامبر بود. و هر دسامبر آن ها دیدنی ترین نمایشگر چراغ های کریسمس در جهان را ارائه می دهند. زندگی در این کشور از ساحل آرام و آرامش بخش زندگی در شهر ساحلی تاگانگا، تا پایتخت غنی از فرهنگ، بوگوتا، مملو از تئاتر، کلیساها و موزه طلا، که بزرگترین مجموعه آثار هنری طلای پیش از این کشور را در خود جای داده است، متفاوت است.

به زندگی، خریدهای مجلل و مجموعه ای از رستوران های خیال انگیز را می توانید در بوگوتا و مدلین و چندین شهر بزرگ دیگر پیدا کنید. بسیاری از شهرهای این کشور شیوه زندگی در جهان اول را به میزان قابل توجهی کمتر از هزینه زندگی در ایالات متحده ارائه می دهند. مراقبت های بهداشتی در این کشور درجه یک است. آمریکا اکونومیا، مهم ترین نشریه مالی آمریکای لاتین، در سال 2015 گزارش داد که 22 بیمارستان این کشور در 43 بیمارستان برتر خود در کل آمریکای لاتین قرار گرفتند.

نمودار زیر مهم ترین مزایای زندگی در این کشور را نشان داده است:

مهم ترین مزایای زندگی در کلمبیا

هزینه زندگی در کلمبیا بسیار مقرون به صرفه است. مهاجران می توانند با ماهیانه حدود 1500$ (دلار) در این کشور زندگی کنند.

معایب زندگی در کلمبیا

این کشور، کشوری زیبا است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. از مناظر شگفت انگیز گرفته تا تنوع، تا گرمای مردم و هزینه پایین زندگی همه این ها ویژگی های مثبت این کشور است. این کشور، کشوری شگفت انگیز است که دارای جنبه های مثبت و منفی زیادی است. این وظیفه شماست که دریابید آیا ترجیحات خاص و وضعیت زندگی شما در این کشور بهتر می شود یا این که شما این مکان گرمسیری را سریع تر از آنچه اینجا آمدید ترک می کنید.

مهم ترین مشکلات زندگی در کلمبیا عبارتند از:

  • بوروکراسی
  • موتورسیکلت های بسیار زیاد
  • موانع زبان
  • آلودگی
  • ترافیک
  • رانندگی
  • ایمنی

این کشور در کل دوران سختی را در گذشته پشت سر می گذاشت. این چندی پیش نبود، مانند 10 یا 15 سال گذشته، ارز همچنین چیزی است که چندان پایدار نیست. ارز این کشور، در 2 سال گذشته یکی از بی ثبات ترین ارزهای جهان بوده است. مانند آمریکای لاتین به طور کلی، اگر به دنبال ثبات در زندگی خود هستید، شاید بهتر باشد در کشور خود بمانید. زیرا به عنوان یک قاعده کلی، این کشور در وضعیت صعودی و نزولی قرار دارد. این همان چیزی است که مطمئنا اقامت کلمبیا را جالب می کند، اما شاید برای بسیاری از خارجی ها کمی ناپایدار باشد.

موانع زبان از مشکلات زندگی در کلمبیا

موانع زبان از مشکلات زندگی در کلمبیا

نمودار زیر توزیع زبان هایی که مردم این کشور صحبت می کنند، را نشان می دهد:

زبان های کشور کلمبیابیش از 99% مردم این کشور، به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. همچنین 65 زبان آمریندی، 2 زبان کریول، زبان پرتغالی و رومی در این کشور صحبت می شود. زبان انگلیسی در جزایر سان آندرس، Providencia و سانتا کاتالینا دارای وضعیت رسمی است. اکثریت قریب به اتفاق مردم این کشور اسپانیایی صحبت می کنند. اما در کل 101 زبان برای این کشور، در پایگاه داده قوم شناسی فهرست شده است. تعداد خاصی از زبان های گفتاری کمی متفاوت است. زیرا، برخی از نویسندگان زبان های متفاوتی را در نظر می گیرند که دیگران آن ها را انواع یا گویش های یک زبان می دانند.

بهترین برآوردها 71 زبان را که امروزه در داخل کشور صحبت می شود ثبت کرده است. اکثر آن ها متعلق به خانواده های زبانی چیبچان، توسانوان، بورا-ویتوتو، گواجیبوآن، آراواکان، کارائیب، بارباکو و سلیبان هستند. در حال حاضر حدود 850000 نفر به زبان مادری صحبت می کنند. بنابراین، برای مهاجران که اسپانیایی زیادی نمی دانند، مانع زبان یکی از مشکلات زندگی در کلمبیا محسوب می شود. زیرا، حرکت در این کشور می تواند مشکل ساز باشد. در مقایسه با مکزیک یا پاناما، افراد زیادی انگلیسی صحبت نمی کنند. بنابراین، اگر در این کشور به اسپانیایی صحبت نمی کنید، ممکن است با مشکلات زیادی روبه رو شوید.

ترافیک و آلودگی هوا از مشکلات زندگی در کلمبیا

در شهرهای بزرگتر مانند مدلین و بوگوتا، و همچنین در شهرهایی مانند سانتا مارتا و کارتاژنا، مشکل آلودگی بزرگی وجود دارد. این شهر به اندازه برخی از شهرهای آسیا نیست. اما می تواند برخی از بخش های زندگی روزمره را محدود کند. جایی که فقط وسایل نقلیه خاصی در جاده مجاز هستند. محدودیت دیگر این است که مجموعه های ورزشی عمومی به دلیل آلودگی تعطیل شده اند.

جدول زیر هزینه حمل و نقل در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به پزوی کلمبیا
بلیط 1 سفره2550COP
هزینه بلیط ماهیانه140000COP
تاکسی (بر 1 کیلومتر6000COP
بنزین (هر 1 لیتر)2416COP

یکی دیگر از مشکلات زندگی در کلمبیا ترافیک است. ترافیک در شهرهای بزرگتر این کشور می تواند آشفته باشد. گرایش های سازماندهی نشده آمریکای لاتین در مقایسه با کشورهای توسعه یافته واقعا در اینجا نشان داده می شود. شما به عنوان یک عابر پیاده، آخرین مرتبه ای را به دست می آورید که به حق تقدم می رسد. نکته دیگر این است که بسیار محتمل است که هیچ پیاده رو در نزدیکی جایی که می خواهید از خیابان عبور کنید وجود نداشته باشد. گاهی اوقات یکی در تقاطع بزرگ وجود دارد اما برای عابران پیاده چراغ راهنمایی ندارد. برای اخذ مشاوره جهت مهاجرت به کلمبیا می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که یکی از برجسته ترین موسسات مهاجرتی در ایران است تماس بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “مشکلات زندگی در کلمبیا

  1. یوسف گفت:

    سلام
    خسته نباشین
    میخواستم در مورد مهاجرت به کلمبیا اطلاعات کسب کنم و اگر بخوام برم
    میتونم شغلی پیدا کنم و یه کار خوب که بتونه زندگی یک نفر را بچرخونه .میشه یا نه؟ من کار کابینت بلدم و 1۷ سال سابقه ارزیابی خسارت اتومبیل دارم در شرکت بیمه البته دومین شرکت بیمه تو ایرانه.و مدرک فوق دیپلم‌مکانیک دارم و مدرک ارزیابی خسارت از فنی وحرفه ای

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مهاجرت به این کشور بایستی شرایط شما بررسی شود. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *