شرایط روسیه

مشکلات زندگی در روسیه

مشکلات زندگی در روسیه

عمده ترین مشکلات زندگی در روسیه شامل موانع زبان، آب و هوا وهزینه زندگی بالا می باشد و مهاجرین باید به آن ها توجه کنند. زندگی در این کشور در سال 2023 بسیار کم ارزش باقی مانده است و این کشوری مملو از فرصت برای مهاجران است. مسائل اقتصادی اخیر در سال 2014 که ارزش روبل را کاهش داده است باعث خروج گسترده مهاجران از مسکو و دیگر شهرهای بزرگ این کشور شده است. نتیجه بازاری است که قبلا در بین مهاجران بسیار محبوب بود اما اکنون از خدمات کمتری برخوردار است. بزرگترین امتیاز این است که مسکو از یکی از گران ترین شهرهای جهان به یکی از ارزان ترین شهرهای بزرگ جهان تبدیل شده است.

همان طور که می دانید، زندگی در این کشور مشکلات خاص خود را دارد. اما مهاجران که زمان خود را در آنجا می گذرانند، معمولا زمان خود را به خوبی سپری شده و هیجان انگیز می دانند. زندگی و کار در این کشور همیشه محبوبیت نسبتا بالایی داشته است. اما در سال 2014 که روبل سقوط کرد بسیاری از مهاجران ترک کردند. زیرا، دیگر زندگی از نظر مالی به نفع آن ها نبود. خوشبختانه حقوق از آن زمان به بعد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این کشور از نظر مالی یکی از بهترین کشورها برای مهاجران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بنابر درخواست شما عزیزان درباره مشکلات زندگی در روسیه در این مقاله صحبت کرده است.

زندگی در روسیه

زندگی در این کشور ممکن است در ابتدا یک چشم انداز دلهره آور به نظر برسد، اما این کشور شگفت انگیز می تواند تجربه ای بی نظیر از زندگی را به مهاجران ارائه دهد. این کشور با 9 منطقه زمانی مختلف، بزرگترین کشور جهان است و مساحتی تقریبا 2 برابر مساحت ایالات متحده را پوشش می دهد. جمعیت تقریبی آن 142 میلیون نفر است.

این کشور دارای تاریخ و میراث فرهنگی غنی است و این در موزه ها، معماری و آثار تاریخی آن منعکس شده است. حومه بکر این فرصت را به مهاجران می دهد تا از شگفتی های طبیعی مانند دریاچه بایکال و کوه های زیبا، بیابان ها، رودخانه ها و جنگل ها لذت ببرند. مردم این کشور به فرهنگ غنی خود بسیار افتخار می کنند و وقتی در این کشور زندگی می کنید، ممکن است از شما دعوت شود که در مورد بزرگترین هنرمندان، نوازندگان و نویسندگان کلاسیک آن ها حتی در موقعیت های تجاری صحبت کنید.

حمل و نقل عمومی در این کشور، بسیار بیشتر از ایالات متحده توسعه یافته است. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید تقریبا به هر نقطه ای در این کشور برسید، ممکن است کمی طول بکشد. مسکو دارای یکی از بزرگترین سیستم های مترو در جهان است و از نظر استانداردهای غربی بسیار ارزان است. هزینه استفاده از کارت مترو مسکو فقط 0.55$ (دلار) است. در مقایسه با هر کشور غربی، این فوق العاده ارزان است. در دیگر شهرهای روسیه، حتی ارزان تر است. وقتی در این کشور هستید، رفت و آمد بدون ماشین بسیار آسان است. تاکسی ها نیز فوق العاده ارزان هستند. شما می توانید از فرودگاه به مرکز مسکو با کمتر از 15$ (دلار) برسید. در حال حاضر، چندین برنامه تاکسی مختلف در سراسر این کشور موجود است.

معایب زندگی در روسیه

اقتصاد این کشور یکی از سریع ترین رشد در جهان است و بسیاری از شرکت های بین المللی در آنجا فعالیت می کنند. این امر برخی فرصت های شغلی را برای مهاجران به همراه دارد. اما این ها معمولا فقط از طریق نقل و انتقالات داخلی شرکت در دسترس هستند یا مشاغلی هستند که توسط مهاجران از کشور خود قبل از ورود به روسیه تأمین شده اند. افرادی که به امید یافتن کار به محض ورود به روسیه نقل مکان می کنند، یافتن شغل مناسب برایشان مشکل خواهد بود. علاوه بر این، اخذ ویزای کاری مناسب می تواند یک پروسه طولانی و دشوار باشد.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در روسیه را نشان می دهد. مقادیر زیر به روبل روسیه است:

نمودار حقوق ماهیانه کار در روسیه

مهم ترین مشکلات زندگی در روسیه عبارتند از:

  • موانع زبان
  • هزینه های گران برای مهاجران
  • آب و هوا
  • مراقبت های بهداشتی عمومی ناکارآمد

هزینه های گران از مشکلات زندگی در روسیه

این کشور، اغلب گران ترین کشور اروپایی است که در آن زندگی می کنند و به عقیده بسیاری از تحلیلگران این وضعیت تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت. در نظرسنجی هزینه زندگی مرسر، مسکو را به عنوان چهارمین شهر گران جهان برای مهاجران برای سومین سال متوالی نامگذاری شد. هزینه های گران می تواند یکی از مشکلات زندگی در روسیه برای مهاجرا باشد. سن پترزبورگ یک رتبه در رتبه بندی بالا رفت و به عنوان بیست و هشتمین شهر گران جهان شناخته شد.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در روسیه را برای شهر سن پترزبورگ نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در روسیه

با این حال، ممکن است که مهاجران بتوانند در اینجا زندگی مقرون به صرفه ای داشته باشند به شرطی که برخی از تجملات خود را با خانه کنار بگذارند و استاندارد زندگی محلی تری را اتخاذ کنند. در حالی که مسکن در اینجا می تواند بسیار گران باشد. اقلام دیگر مانند مواد غذایی، حمل و نقل عمومی و بنزین را می توان به طور منطقی خریداری کرد.

جدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
خوابگاه78$
غذا163$
حمل و نقل9$
اینترنت و موبایل18$
سرگرمی57$

آب و هوا از مشکلات زندگی در روسیه

آب و هوا از مشکلات زندگی در روسیه

آب و هوا از مشکلات زندگی در روسیه برای کسانی که دراین کشور زندگی می کنند، است. این کشور دارای مناطق مختلف آب و هوایی مختلف از شرایط زیر قطبی در سیبری گرفته تا آب و هوای معتدل و قاره ای در جنوب است. از آنجا که این کشور یک کشور بزرگ است، آب و هوا بسیار متفاوت است. فارغ از این که در کدام کشور زندگی می کنند، مهاجران باید خود را آماده کرده و شیوه زندگی خود را برای زمستان های طولانی و سرد و فصل های کوتاه تر بهار، تابستان و پاییز تطبیق دهند. زمستان ها می توانند بسیار سرد باشند. این چیزی است که باید از آن آگاه باشید، به ویژه برای افرادی که از آب و هوای گرمتر آمده اند. برای اخذ مشاوره های لازم درباره مهاجرت به روسیه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *