شرایط ترکیه

مشکلات زندگی در ترکیه

مشکلات زندگی در ترکیه

مشکلات زندگی در ترکیه یکی از موضوعاتی است که علاوه بر مزایای زندگی در این کشور متقاضیان باید به آن ها توجه کنند. این کشور، کشوری است که در منطقه مدیترانه اوراسیا واقع شده است. علیرغم این واقعیت که اغلب به ترتیب به عنوان بخشی از آسیای غربی شناخته می شود، به دلیل وابستگی های اجتماعی و مذهبی، هرچند که گاهی اوقات از نظر فرهنگی در نظر گرفته می شود.

بخش اروپایی، با بخش کوچکی در جنوب شرقی اروپا با تنگه های ترکیه (بسفر، دریای مرمره، و دردانل) است. با دریای سیاه در شمال و دریای اژه در غرب و دریای مدیترانه در جنوب غربی، این کشور توسط بلغارستان و یونان در غرب، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان در شمال شرقی، سوریه، عراق و ایران در جنوب شرقی احاطه شده است. با تدوین مقاله با عنوان مشکلات زندگی در ترکیه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا به متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور دارند، کمک کرده باشد.

زندگی در ترکیه

خارجیانی که به مزایا و معایب زندگی در این کشور فکر می کنند، اغلب با خود فکر می کنند که آیا مهاجرت به این کشور مناسب آن ها است یا خیر. با این حال، این که کشور در حال حاضر میزبان هزاران مهاجر است. هر یک از اعضای بزرگ مهاجرین تأیید می کنند که زندگی در اینجا با ورود به ویزای توریستی کاملا متفاوت است. با این حال، برای ترک کشور خود، اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور، این بهترین انتخاب برای زندگی در خارج از کشور بود. در واقع، زندگی در خارج از کشور طرفداران تحسین برانگیزی در سراسر جهان به دست آورده است. به طوری که، اکنون این کشور جدید را برای آن ها خانه ای از خانه می نامند. یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از مهاجران این کشور را انتخاب می کنند، هزینه پایین زندگی است.

زندگی در کلانشهر، مانند سایر نقاط جهان، قیمت بالاتری دارد. استانبول، گران ترین شهر این کشور، مرکز اصلی تجارت، بانک، گردشگری و اقتصاد است. علاوه بر افزایش اجاره، هزینه های عمومی روزمره مانند حمل و نقل، غذا، خرید و زندگی شبانه همه گرانتر است. با حدود 6800TL (لیر) در هر ماه، یک خانواده 3 نفره می توانند به خوبی زندگی کنند. از سوی دیگر، هزینه زندگی در سواحل اژه و مدیترانه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. استانبول در مقایسه با مکان های معروف مهاجرت مانند فتحیه، حدود 20% گران تر است. به طور متوسط 4000TL (لیر) در ماه، یک زوج مهاجری که دارای املاک در فتحیه هستند می توانند سبک زندگی طبقه متوسط را داشته باشند.

جدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
اجاره خانه447$
غذا159$
حمل و نقل57.6$

توزیع هزینه زندگی در ترکیه در نمودار زیر نشنا داده شده است:

توزیع هزنیه زندگی در ترکیه

معرفی مشکلات زندگی در ترکیه

اگر به اقامت در ترکیه فکر می کنید، این یک تصمیم عاقلانه است. هزاران مهاجر در جوامع کوچک در سراسر سواحل اژه و مدیترانه و شهرهای عظیمی مانند استانبول و ازمیر زندگی می کنند. در حالی که برخی از مهاجران به طور کامل در کشور خود فروخته اند و قصد دارند تا آخر عمر در اینجا زندگی کنند. برخی دیگر ملکی را برای اقامت چند سال اجاره می کنند. این کشور، مکانی عالی برای زندگی است. بیشتر برای افرادی که مجبور نیستند از سیستم آموزشی یا کاری استفاده کنند و درآمد ماهیانه ای برای تأمین مخارج خود دارند. با این حال، یک دید متعادل در مورد آنچه باید انتظار داشت ضروری است. زیرا، هیچ کجا یک آرمان شهر نیست. بنابراین، لازم است که قبل از مهاجرت مزایا و معایب این کشور را بدانید:

مزایای زندگی در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

مزایای زندگی در ترکیهدر زیر مشکلات زندگی در ترکیه آمده اند:

  • مانع زبانی
  • یافتن حلقه های اجتماعی جدید
  • حفظ ارتباط

یکی از نقاط ضعف مهاجرت پشت سر گذاشتن دوستان و خانواده است. این به معنی یافتن حلقه های اجتماعی جدید است. در بارهای توریستی، این به سرعت انجام می شود. زیرا، بسیاری از مهاجران در آنجا ملاقات می کنند. همچنین، به دنبال موسسات خیریه محلی یا گروه های سرگرمی باشید که مهاجران درگیر هستند. اکثر مکان ها، از جمله دیدیم، فتحیه، آنتالیا و بدروم، دارای این نوع گروه ها هستند. همچنین، با آشنایی با همسایگان جدید خود، زمانی را برای ادغام در جامعه اختصاص دهید. فرهنگ این کشور مهمان نواز است و اغلب با کیک یا چای در خانه شما را می زنند.

موانع زبانی از مشکلات زندگی در ترکیه

موانع زبانی از مشکلات زندگی در ترکیه

در این کشور، معاملات تجاری و انجمن ها قبل از ایجاد یک رابطه خوب ایجاد نمی شود. بنابراین، صحبت و درک زبان محلی ضروری است. برای کارآفرینان خارجی که به زبان ترکی صحبت نمی کنند، این بدان معناست که آن ها بدون خدمات واسطه نمی توانند تماس های اولیه را برقرار کنند، مذاکرات را انجام دهند و به عنوان مترجم عمل کنند. کارآفرینان خارجی که برای ماموریت اکتشافی به این کشور می آیند تا در بازار تحقیق کنند، به دنبال شرکای تجاری بالقوه باشند و راه خود را در موسسات دولتی برای حمایت از مشاغل بیابند، با موانع زبان روبه رو می شوند که از مشکلات زندگی در ترکیه است. اکثر ترک ها به زبان انگلیسی، ضعیف هستند. بدون مهارت های خوب در زبان ترکی، از جمله گویش های زیاد، تنظیم امور خود به تنهایی غیرممکن است.

اکثر مهاجران قدیمی سعی می کنند زبان این کشور را بیاموزند. اما اغلب می گویند که مشکل دارند. خبر دلپذیر این است که اگر در یک اقامتگاه تفریحی با یک جامعه گردشگری یا مهاجران فعلی اقامت کنید، مانع زبانی چندان مطرح نمی شود. بسیاری از مردم محلی به زبان های خارجی صحبت می کنند. زیرا، این امر پتانسیل شغلی آن ها را افزایش می دهد. اگر برای مواردی مانند مجوز اقامت یا مراجعه به بیمارستان ها نیاز به مراجعه به دفاتر رسمی دارید، به مترجم نیاز دارید. با این وجود، مانع زبانی یک مشکل موقتی است که گهگاه رخ می دهد. وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل درباره شرایط مهاجرت به ترکیه را داشته و می توانند به متقاضیان کمک ارائه دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *