شرایط برزیل

مشکلات زندگی در برزیل

مشکلات زندگی در برزیل

علیرغم اینکه زندگی در برزیل مزایای بسیاری دارد، متقاضیان باید مشکلات زندگی در برزیل را در نظر گرفته و با چشم باز به این کشور مهاجرت کنند. در شرق اقیانوس اطلس، این کشور دارای 7491 کیلومتر خط ساحلی است. این کشور به جزء اکوادور و شیلی با تمام کشورهای آمریکای جنوبی هم مرز است. این کشور در حال حاضر از نظر سیاسی و اداری به 27 واحد فدرال، با 26 ایالت مستقل و یک ناحیه فدرال تقسیم شده است.

واحدهای فدراسیون نهادهای خودمختاری هستند که دارای قانون اساسی، دولت (و قانونگذار) و همچنین قدرت مالیات هستند. در هر ایالت قدرت اجرایی توسط استانداری اعمال می شود که هر 4 سال یکبار انتخاب می شود. قوه قضائیه توسط محاکم تجدیدنظر و تجدیدنظر که به مسائل کلی حقوقی می پردازند اعمال می شود. ما در این نگارش، اطلاعاتی که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مشکلات زندگی در برزیل جمع آوری شده را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

زندگی در برزیل

رفتار دوستانه بسیاری از مردم این کشور و تنوع فرهنگی بزرگترین و تنها کشور پرتغالی زبان آمریکای جنوبی افسانه ای است. تعداد زیادی از خارجیان مقیم این کشور بیشتر در شهرهای زیر ساکن شده اند:

تعداد زیادی از خارجیان مقیم برزیل

دلیل اینکه مهاجران به این شهرها می روند، این است که عمدتا به دلیل گزینه های بیشتر اشتغال و زیرساخت های بهتر در شهرهای بزرگ در مقایسه با زندگی در مناطق روستایی این کشور است. این کشور یکی از معدود کشورهایی است که دسترسی جهانی رایگان به مراقبت های پزشکی را ارائه می دهد. هرکسی که به طور قانونی در این کشور زندگی می کند می تواند از مشاوره های پزشکی رایگان، درمان در بیمارستان و جراحی ارائه شده توسط سیستم بهداشت عمومی برخوردار شود. با این حال، این سیستم شهرت کمبود بودجه دارد. زمان انتظار در بیمارستان های دولتی می تواند برای بیماران بسیار طولانی باشد.

اکثر مهاجران تصمیم به اجاره خانه در این کشور می گیرند. اگر به تازگی وارد شده اید و بازار مسکن محلی هنوز ناآشنا است، سعی کنید از یک محلی برای پیدا کردن یک خانه مناسب کمک بگیرید، حتی اگر به زبان پرتغالی صحبت می کنید. به خصوص در سائوپائولو و ریو، هنگام جستجوی محل اقامت، باید فاصله شهرهای بزرگ و شرایط ترافیکی کمتر از ایده آل را در نظر بگیرید. خرید ملک در این کشور برای مهاجران امکان پذیر است. اگرچه، اگر به تازگی وارد این کشور شده اید توصیه نمی شود. اتباع خارجی برای خرید ملک در مجاورت سواحل یا زمین های کشاورزی ممکن است به مجوز خاصی از مقامات نیاز داشته باشند.

معایب زندگی در برزیل

این کشور، در سراسر جهان به دلیل سواحل، موسیقی، کارناوال، قهوه و فوتبال در سراسر جهان مشهور است. کسانی که کمی بیشتر با این کشور آشنا هستند نیز می دانند که این یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد و همچنین یکی از قدرت های نوظهور جهانی است. برخی نیز ممکن است از برخی از معایب احتمالی زندگی در این کشور مطلع باشند. با این حال ، تعدادی حقایق در مورد این کشور وجود دارد که بعید است از کسی بشنوید و این مهم است که بدانید اگر به طور جدی قصد زندگی در این کشور را دارید. قبل از دانستن شرایط مهاجرت به برزیل بهتر است از معایب و مشکلات این کشور آگاه شوید.

مهم ترین مشکلات زندگی در برزیل عبارتند از:

موانع زبان از مشکلات زندگی در برزیل

گذراندن دوران در این کشور بدون دانستن زبان پرتغالی تقریبا غیرممکن است. اکثر مردم می دانند که زبان رسمی این کشور پرتغالی است. با این حال، آنچه بیشتر خارجی ها متوجه آن نمی شوند این است که به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که انگلیسی صحبت کند. به همین دلیل بزرگترین چالش و یکی از مشکلات زندگی در برزیل یادگیری زبان است.

تنها زبان دیگری که معمولا در این کشور با آن روبرو می شوید اسپانیایی است. در اکثر نقاط جهان، بدون اطلاع از زبان محلی، یا حداقل با چند کلمه و عبارت اساسی، می توانید به خوبی مدیریت کنید. با این حال، اگر بدون دانستن زبان پرتغالی یا اسپانیایی به این کشور بروید، زمان بسیار سختی در انتظار شماست. بسیاری از مهاجران همچنین شکایت دارند که حتی زمانی که کمی پرتغالی می دانند. درک آن ها برای مردم محلی بسیار دشوار است. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، باید مسلط به زبان پرتغالی باشید.

میزان جنایت بالا از مشکلات زندگی در برزیل

میزان جنایت بالا از مشکلات زندگی در برزیل

میزان بالای جنایت ممکن است بیش از آنچه انتظار دارید زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. میزان جرم و جنایت این کشور یک بر کسی پوشیده نیست. جرم و جنایات بالا به یکی از مشکلات زندگی در برزیل تبدیل شده است. با این حال، توصیه معمول برای مهاجران در شرایط این است که در قسمت خوبی از شهر زندگی کنند، محتاط و باهوش باشند. در این کشور نیز، این توصیه شما را تا حدودی ایمن نگه می دارد.

اما واقعیت این است که تا حدودی شیوه زندگی شما را مختل می کند. به عنوان مثال، بسیاری از سائوپائولو ناامن است که شما باید خود را به کمتر از نیمی از شهر محدود کنید. این امکان وجود دارد که شما هرگز به چیزی بیشتر از حادثه جیب بری برخورد نکنید. اما بسیاری از مهاجران از شیوه زندگی محدودی که باید انجام دهند ناامید می شوند.

هزینه زندگی در برزیل

این کشور گران است. اکثر مردم بر این باورند که زندگی در یک کشور آمریکای لاتین ارزان تر از کشور خود خواهد بود. این ممکن است در یک زمان درست بوده باشد، اما دیگر در این کشور چنین نیست. مسکن بسیار گران است. اما هیچ چیز دیگری نیز ارزان نیست و مالیات های بالا تا حدی مسئول افزایش قیمت ها هستند. طبق برخی برآوردها، شهرهای بزرگ این کشور به عنوان شهری مانند لندن گران بوده، اما زیرساخت، ایمنی، محدوده و کیفیت محصولات و پشتیبانی مشتری را ندارند.

در حقیقت، بسیاری از مهاجران از این موضوع مطلع می شوند که نسبت به حقوق و دستمزد، هزینه زندگی درشهرهای این کشور بسیار زیاد است. زندگی در مناطق روستایی برای مهاجران نسبت به شهرها ارزان تر خواهد بود. با این حال، ممکن است برخی از هزینه ها هنوز نسبتا بالا باشد. هزینه ها در رده های مختلف بسیار متفاوت است. به طور کلی، اقامت، حمل و نقل و کالاهای تولیدی گران هستند. هزینه های غذا بسته به اینکه آیا مهاجران تصمیم به غذا خوردن در منزل یا آشپزی در خانه دارند متفاوت است. خدمات نسبتا ارزان هستند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در برزیل را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در برزیل

در جدول زیر هزینه موارد ضروری آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اجاره خانه601$
غذا195$
حمل و نقل عمومی71.3$

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کارشناسان و وکلای مجرب می تواند به متقاضیان کمک کنند تا بهترین کشور را برای زندگی انتخاب کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *