ویزای مسافرتی برزیل

برترین هتل های برزیل

برترین هتل های برزیل

برترین هتل های برزیل شامل لیست 20 هتل معروف و راحت و عالی در این کشور می شود. برزیل بسیار بزرگ است. تقریباً %1.7 از سطح زمین را پوشش می دهد. در چندین اکوسیستم از جنگل های بارانی متراکم آمازون در شمال، تا ساوانای خشک، تا بزرگترین تالاب گرمسیری در جهان را شامل می شود. خط ساحلی طولانی و منحنی آن با سواحل درخشان می درخشد، در حالی که شهرهای استعماری به خوبی حفظ شده دریچه ای جذاب به گذشته ارائه می دهند. هتل ها هر کجا که بروید منعکس کننده محیط اطراف خود هستند، کلبه های ماهیگیران به هتل های بوتیک تبدیل شده اند.

مزارع خانوادگی در حال حاضر به عنوان خلوتگاه طبیعت عمل می کنند. و کاخ های مجلل به گردشگری شهری واگذار شده است. برای بسیاری از برزیلی ‌ها، زندگی حول ساحل می ‌چرخد و هیچ کجا به اندازه ریودوژانیرو کاریزماتیک و پر هرج و مرج مشهود نیست. در آنجا چندین ردپای مرتفع از روی شن و یا در تپه‌ ها با مناظر حماسی اقیانوس را خواهید دید. می ‌توانید از زنجیره ‌های ارزان‌ تر برای صرفه ‌جویی در بودجه خود برای اقامت‌ های انحصاری در نقاط دورافتاده ‌تر کشور استفاده کنید. اینجا مکان های مورد علاقه ما برای اقامت در برزیل است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه خدمات و مشاوره تخصصی در خصوص مهاجرت به برزیل مشاور شما هستند.

زیباترین و برترین هتل های برزیل

کاخ کوپاکابانا از بهترین هتل برای دیدن زرق و برق است. این هتل که بین ساختمان ‌های بلند و فروشگاه ‌های سوغاتی شیک قرار گرفته است، این هتل جوی نه چندان دور از کوه شوگرلوف یک عتیقه ارزشمند است. از زمانی که در سال 1923 افتتاح شد، تعداد بی ‌شماری ستاره ‌ها و نویسندگان هالیوود در راهروهای مرمری شناور بودند و درخشش آن ذره‌ ای از بین نرفته است. اتاق‌ های با منظره اقیانوس مشرف به تفرجگاه سنگ‌ فرش ‌شده با چاپ موج و ساحل معروف کوپاکابانا هستند و صندلی‌های ردیف جلو را برای نمایش ‌های آتش ‌بازی انفجاری سال نو و رژه کارناوال ریو در فوریه تضمین می ‌کنند. در اطراف یک استخر مرکزی یا روی صندلی ‌های آفتاب‌گیر ساحلی که هتل سرویس می‌ دهد، ژست بگیرید.

هتل Six Senses Botanique، Campos do Jordão بهترین گزینه برای سلامتی است. چشمه ها و جویبارها از رشته کوه Mantiqueira سرازیر می شوند و این تصور را ایجاد می کنند که قله ها گریه می کنند. آب ‌های درمانی برای این استراحتگاه آبگرم (که در داخل خشکی بین ریو و سائوپائولو قرار دارد) استفاده شده است، آب آشامیدنی را در اتاق ‌ها تامین می ‌کند و با استفاده از نمک به استخر ایزوتونیک تغذیه می‌ کند تا احساس تعادل در بدن انسان ایجاد کند. جدای از یوگا و درمان های آیورودا، مناظر به تنهایی برای کمک به مهمانان کافی است. اتاق ‌ها دارای منظره‌ای پانوراما از بالای تپه‌ ها و جنگل ‌ها هستند که می ‌توان پیاده یا سواره به آنها کاوش کرد. پاراگلایدر برای ماجراجویان در دسترس است.

زیباترین و برترین هتل های برزیل

جالب ترین و برترین هتل های برزیل

Palacio Tangara، هتل سائوپائولو برزیل بهترین برای خوردن و غذا خوردن است. گوشه‌ ای از آرامش در شلوغ‌ ترین و پر ترافیک ‌ترین شهر برزیل، این کاخ سفید منحط در پارک برل مارکس یک واحه شهری است. پس از ورود، تعداد کمی از مهمانان محیط آرام را ترک می کنند، که در ابتدا به عنوان عمارت یک میلیونر پلی بوی ساخته شده بود اما توسط مجموعه آلمانی Oetker تغییر کاربری داده شد. قدم زدن در ملک درس هنر مدرن آمریکای جنوبی است، در حالی که رستوران لذیذ ترکیبی بین قاره ای از غذاهای تند ارائه می دهد. 2 استخر و یک آبگرم درجه یک همه پایه‌ ها را برای نوازش قبل یا بعد از تعطیلات در یکی از برترین هتل‌ های مجلل برزیل پوشش می ‌دهند.

در بخش زیر شاهد انواع هتل ها در برزیل هستید:

Quinta do Bucanero، Praia do Rosa بهترین برای دیدن مناظر است. شما به سختی می توانید کاری انجام دهید، جز تماشای مناظر این مسافرخانه بالای تپه مشرف به خلیج هلالی پرایا دو روزا و پشتش جنگل. هر یک از 12 سوئیت دارای یک عرشه برای استفاده بیشتر از آنها هستند و آنهایی که در گروه قیمت بالاتر قرار دارند جکوزی در فضای باز دارند. یک رستوران عالی با غذاهای آهسته (دوباره با مناظر فوق العاده) که در غذاهای دریایی محلی طبخ می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در برزیل هستید:

سالنرخ گردشگری
202143%
202257%
202363%

مناسب ترین هتل های برزیل

بهترین وسترن بوسا نوا ایپانما، ریودوژانیرو مقرون به صرفه است. اتاق ‌های مینیمالیستی این ملک کنار ساحل که با همکاری برخی از برترین گوروهای مد کشور طراحی شده ‌اند، دور از دسترس هستند. ممانان این هتل را قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی آن را به انتخابی عالی تبدیل کرده است. این مکان بین کوپاکابانا و ایپانما واقع شده است و در نمای آرپوادور قرار دارد، منطقه ‌ای که در آن کاریوکاها (مردم محلی) برای تماشای غروب آفتاب جمع می ‌شوند. در طول روز، مهمانان به یک منطقه خصوصی در ساحل دسترسی دارند. با اخذ ویزای توریستی برزیل می توانید از اماکن گردشگری دیدن کنید.

در نمودار زیر شاهد امتیازات گردشگران به کشور پرتغال می باشید:

Casa Turquesa، Paraty بهترین برای عاشقانه هاست، شهر استعماری پاراتی که در خلیج زمرد احاطه شده توسط کوه‌ ها در کوستا ورد قرار دارد، تصویری چشم نواز از خانه ‌های رنگارنگ و تاریخی است که اکنون عمدتاً توسط هنرمندان در آن زندگی می ‌کنند. این مکان در مکانی آرام و نزدیک به بندر قرار دارد و دارای کتابخانه، باغ با استخر هیدروماساژ و انبار شراب است. سوئیت اصلی را برای مناظر بالکن رمانتیک از قله های پوشیده از مه و پشت بام های تخته سنگ انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه راه های اخذ پاسپورت برزیل همراه و یاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *