شرایط در آفریقای جنوبی

مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی

مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی

برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی یکی از مهم ترین مواردی که متقاضیان باید در نظر داشته باشند، مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی است. چند کشور دیگر به اندازه این کشور از نعمت طبیعی برخوردارند. محل زندگی 4 مورد از 7 سریع ترین پستاندار روی کره زمین (شیر، وحشی، یوزپلنگ و چشمه بوک) و همچنین 10% از همه گونه های پرندگان است. از دره رودخانه بلاید خیره کننده گرفته تا کوه جدول نفس گیر، چیزهای زیادی برای فریاد زدن در ملت رنگین کمان وجود دارد. به یکی از گروه های متعدد ما در ژوهانسبورگ، کیپ تاون، دوربان یا پرتوریا بپیوندید و این کشور واقعا زیبا را با دیگر مهاجران کاوش کنید. این کشور یکی از متنوع ترین و خیره کننده ترین کشورهای کره زمین است.

چند مکان دیگر وجود ندارد که طبیعت در فرهنگ یک ملت چنین نقش مهمی ایفا کند، یا جایی که می توانید شگفتی های زیادی (ساخته دست بشر و طبیعی) را در یک مکان مشاهده کنید. این کشور دارای بیش از 47% میلیون نفر جمعیت با ریشه ها، فرهنگ ها، زبان ها و عقاید مختلف است. این کشور یک کشور بزرگ با آب و هوا است که از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. کیپ غربی دارای آب و هوای مدیترانه ای است در حالی که فضای داخلی کشور دارای آب و هوای نیمه بیابانی است که مشخصه آن زمستان های سرد و خشک و بارندگی های تابستانی است. در برخی موارد این کشور هنوز به عنوان منطقه ای ناامن برای بازدید در نظر گرفته می شود و در برخی مناطق فقر و جنایت همچنان رواج دارد. برای آشنایی متقاضیان مهاجرت به این کشور با مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی این نگارش توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

زندگی در آفریقای جنوبی

این کشور مکانی خیره کننده از زیبایی طبیعی است و بسیاری از مهاجران به دنبال لذت بردن از یک سبک زندگی در فضای باز و آرام به اینجا می آیند. جاذبه های فراوان از جمله سواحل شنی سفید، موج سواری، حیات وحش، مزارع وسیع شراب و کوه ها و مسیرهای پیاده روی وجود دارد. این کشور، یک منطقه بسیار جهان وطنی است و مردم از سراسر جهان در اینجا زندگی می کنند. سطح بالایی از زندگی با هزینه نسبتا کمی ارائه می شود و مهاجران که در اینجا اقامت دارند، متوجه می شوند که پول آن ها بسیار بیشتر از بسیاری از کشورهای غربی است.

نمودار زیر اطلاعات کلی درباره این کشور را نشان داده است:

اطلاعات کلی درباره آفریقای جنوبی

در برخی موارد این کشور هنوز به عنوان منطقه ای ناامن برای بازدید در نظر گرفته می شود و در برخی مناطق فقر و جنایت همچنان رواج دارد. با این حال، به شرطی که در زندگی در این کشور مراقبت و احتیاط لازم را انجام دهید، همان طور که باید در هر نقطه دیگری از جهان، به طور کلی متوجه خواهید شد که مردم دوستانه و خوش برخورد هستند. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، اطمینان حاصل کنید که از قبل تحقیق کرده و مناطق شهرهای اصلی را که ممکن است برای شما به عنوان یک خارجی خطرناک باشد، شناسایی کنید.

هزینه زندگی در آفریقای جنوبی در نمودار زیر نشان داده شده است:

نمودار هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی

زبان انگلیسی تنها یکی از 11 زبان رسمی این کشور است. اما مسلما این زبان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا، این زبان برای ارتباطات در مشاغل، مغازه ها، جاذبه های گردشگری، رستوران ها و موارد مشابه بیشتر مورد پذیرش قرار گرفته است.

معایب زندگی در آفریقای جنوبی

اقامت آفریقای جنوبی بدون چالش نیست. نگرانی های ایمنی، قطع برق و فقدان خدمات عمومی قابل اعتماد وجود دارد. در لیست زیر معایب و مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی آمده است:

  • دولت
  • جرم
  • حمل و نقل عمومی
  • نرخ بیکاری بالا
  • اعتراضات
  • نگرش آفریقای جنوبی نسبت به مهاجران
  • بروکراسی پیرامون برخی فرآیندهای اساسی
  • فساد
  • مراقبت های بهداشت عمومی
  • گران بودن پروازها

حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی

بسته به اینکه کجا در این کشور زندگی می کنید، این می تواند یک مزیت یا یک معایب باشد. حمل و نقل عمومی یکی از مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی است. اما به یاد داشته باشید که حمل و نقل عمومی در کلان شهرهایی مانند ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تاون مشکلی ندارد. در صورت عدم رانندگی در این کشور، گزینه های زیادی برای رفت و آمد وجود دارد. از اتوبوس های عمومی تا Gautrain تا Uber و تاکسی های مینی بوس. بدون توجه به بودجه شما مشکلی برای رسیدن به مقصد نخواهید داشت. عامل دیگر در این مورد این است که در مناطق دور افتاده ممکن است برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مشکل داشته باشید. زیرا به دلیل دور بودن شهر یا روستا به این دلیل مکرر انجام نمی شود.

جدول زیر هزینه های حمل و نقل عمومی در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به رند
بلیط یک طرفه26R
تاکسی (1 کیلومتر)12R
بنزین (1 لیتر)22.4R
بلیط ماهانه700R

حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در آفریقای جنوبیجرم از مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی

این کشور یکی از بالاترین نرخ های جنایت در جهان را دارد. بنابراین، این یکی از مشکلات زندگی در آفریقای جنوبی است. نه تنها جنایات کوچک بلکه جنایات خشونت آمیز که شامل تجاوز و قتل می شود. اکثر مردم (افراد محلی) واقعا امکانات (پولی) برای جابجایی ندارند. با داشتن گذرنامه این کشور، جمع کردن وسایل خود و جابجایی آسان نیست. بنابراین، مردم با وجود چالش ها نحوه زندگی در این کشور را یاد گرفته اند.

همیشه در مورد چیزی در این کشور اعتراض وجود دارد. این یک هنجار است و اکثر مردم تا زمانی که بر آن ها تأثیر نگذارد، اهمیتی نمی دهند. دولت از منابع عمومی سوء استفاده می کند. هزینه زندگی همچنان افزایش می یابد. اکثر مردم درآمد ندارند و کودکان و زنان خردسال مورد قتل قرار می گیرند. اعتراضات همیشه مربوط به آن مسائل است. اعتراضات این کشور غالبا خشونت آمیز است و گاهی منجر به کشته شدن افرادی توسط پلیس می شود که به آن ها شلیک می کند و یا ساختمان ها سوزانده می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی داشت تا برای کسانی که قصد مهاجرت به آفریقای جنوبی دارند، مشکلات زندگی در این کشور را بازگو کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *