شرایط اکوادور

مشکلات زندگی در اکوادور

مشکلات زندگی در اکوادور

مشکلات زندگی در اکوادور برای متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور را دارند، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و به آن ها در تصمیم گیری کمک می کند. با زندگی در این کشور، می توانید از کیفیت زندگی لذت ببرید که شکست دادن آن در هیچ جای دیگر جهان دشوار است. اگر فضای باز را دوست دارید، رویای داشتن یک خانه استعماری اسپانیا در یک شهر مستعمراتی را دارید، یا می خواهید ساعت ها در یک ساحل توسعه نیافته قدم بزنید  زندگی در این کشور ممکن است برای شما مفید باشد.

این کشور کوچک آمریکای جنوبی که در امتداد خط استوا قرار دارد یکی از آن مکان های کمیابی است که تقریبا برای همه افراد چیزی را ارائه می دهد. با 3 منطقه جغرافیایی متمایز در سرزمین اصلی، به علاوه جزایر معروف گالاپاگوس، این کشور فرصت های زندگی را در سواحل اقیانوس آرام، در آب و هوای سردتر ارتفاعات و در بهشت دوستداران طبیعت در حوضه آمازون ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این راهنما مشکلات زندگی در اکوادور را بررسی کرده است.

زندگی در اکوادور

به دلیل موقعیت استوایی این کشور، آب و هوا هرگز تغییر چندانی نمی کند. در ساحل و پایه شرقی آند، درجه حرارت از 70 درجه فارنهایت تا اواسط دهه 80 درجه فارنهایت در هر روز از سال متغیر است. قسمت های بالایی کوه های آند با متوسط ​​ارتفاع متوسط ​​از 60 درجه فارنهایت تا اواسط 70 درجه فارنهایت بسته به ارتفاع و پوشش ابر سردتر است. به راحتی می توانید آب و هوای ایده آل خود را با حرکت به سمت پایین یا بالا در ارتفاع پیدا کنید.

نمودار زیر دمای هوا را در ماه های مختلف سال نشان می دهد:

دمای هوا را در ماه های مختلف اکوادور

در شهرهای اصلی مانند کیتو، گویاکایل و کوئنکا، می توانید از همه امکانات رفاهی غربی که به آن عادت کرده اید لذت ببرید. خودروهای جدید فراوان است. از جمله چندین مارک که در کارخانه های این کشور ساخته شده اند. همه تلفن های همراه دارند و اتصال به اینترنت نیز به همان اندازه رایج است. رستوران های درجه یک غذاهای عالی سرو می کنند. با این حال شما مجبور خواهید بود برای یک شام بیش از 50$ (دلار) برای 2 نفر هزینه کنید. زندگی در شهرهای کوچک در این کشور نیز زنده و سرحال است. کوتاکاچی با حال و هوای دهکده صنایع دستی، شهر پر آب چشمه حمام و ویلکابامبا که در بین ساکنان محلی مشهور است، طول عمر غیرمعمول طولانی دارد.

2 مزایای زندگی در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

2 مزایا زندگی در اکوادور

معایب زندگی در اکوادور

علیرغم اینکه این کشور، کشوری با چندین حقایق جالب است، همه چیز در این کشور آنطور که برخی تصور می کنند عالی نیست. چندین نکته منفی وجود دارد که احتمالا قبلا در مورد این کشور نمی دانستید. این کشور، کشوری با ارتفاع زیاد است. در حالی که این مکان مکانی عالی برای گردشگران است، ممکن است مدتی طول بکشد تا مهاجران سابق خود را با آن وفق دهند. اخذ مجوز کار در اکوادور ممکن است آسان باشد. اما یافتن شغل معمولا برای محلی ها و افراد سابق یک چالش است. اگر نتوانید به میزان کافی اسپانیایی صحبت کنید، نمی توانید کار عالی پیدا کنید.

بی ثباتی سیاسی همچنین باعث ایجاد تنش و اعتراضات زیادی در این کشور می شود. گویاکایل و کیتو 2 شهری هستند که بی ثباتی سیاسی بیشترین نگرانی را در آن ها ایجاد می کند. اگر به مهاجرت به این کشور فکر می کنید، چندین نکته منفی وجود دارد که باید قبل از برداشتن گام بعدی خود بررسی کنید.

مشکلات زندگی در اکوادور عبارتند از:

  • جرم
  • حمل و نقل عمومی
  • بلایای طبیعی
  • سر و صدا
  • سگ های خیابانی
  • مانع زبانی
  • هجوم حشرات و پشه ها
  • واردات مالیات
  • ارتفاع
  • ابرهای غبار و میکروب
  • سطح بروکراسی
  • شکاف در بخش بیمه سلامت
  • تغییرات مکرر در سیاست ویزای اقامت
  • خدمات آب و برق می تواند در هر زمان خاموش شود.
  • شما باید سبزیجات خود را با دقت تمیز کنید.

موانع زبان از مشکلات زندگی در اکوادور

بزرگترین مانع و از بزرگترین مشکلات زندگی در اکوادور برای بسیاری از مهاجران، مانع زبان است. اگر در دبیرستان یا کالج کلاس اسپانیایی نداشتید، ایده یادگیری یک زبان جدید در 60 سالگی یا بالاتر می تواند یک فکر دلهره آور باشد. در حالی که بسیاری از مناطق در این کشور دارای جوامع بزرگ و حامی مهاجران هستند و افراد 2 زبانه ای که می توانند با پرداخت حدود 10$ (دلار) در ساعت برای انجام وظایفی مانند بازکردن حساب های بانکی استخدام شوند، تلاش برای زندگی روزمره شما می تواند ناامید کننده باشد.  وقتی احساس می کنید نمی توانید از تلفن استفاده کنید یا در برقراری ارتباط با راننده تاکسی یا کارمند فروشگاه مشکل دارید، به اندازه کافی بد است.

 

اما در مورد مواردی مانند صحبت با پزشک یا پلیس ندانستن زبان اسپانیایی شرایط را بدتر خواهد کرد. هنگامی که نمی توانید به زبان محلی صحبت کنید، به راحتی احساس انزوا و محدودیت می کنید. اما واقعیت این است که اکثر مردم در واقع می توانند زبان دیگری را حداقل به اندازه کافی برای گذران زندگی در یک کشور خارجی می توانند یاد بگیرند. ممکن است هرگز مسلط نباشید، اما تعجب آور است که با یادگیری استفاده از ده ها افعال و ایجاد یک واژگان کوچک از کارهایی که در زندگی روزمره خود می بینید یا انجام می دهید، تا چه حد می توانید پیشرفت کنید. مطمئنا، ممکن است آسان نباشد، اما ارزش تلاش را دارد.

سیستم حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در اکوادور

سیستم حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در اکوادور

برخی افراد سوار بر وسایل نقلیه عمومی هستند و از رانندگی اجتناب می کنند. اما حمل و نقل عمومی آن چیزی نیست که شما در این کشور انتظار دارید. اتوبوس های محلی مملو از مسافر هستند، ناهموار هستند، آلودگی ایجاد می کنند و به طور کلی در مواقعی احساس ناامنی می کنند. همین معایب باعث شده تا سیستم حمل و نقل عمومی به یکی از مشکلات زندگی در اکوادور تبدیل شود. اگر خیلی مراقب نباشید، اتوبوس یکی از راحت ترین مکان ها برای سرقت یا جیب بری است. از کوله پشتی خود محافظت کنید. کیف پول را در جیب پشت خود قرار نمی دهید و افرادی را که دور شما نشسته اند از نزدیک تماشا می کنید. هرگز نمی توانید تشخیص دهید کدام یک به دنبال استفاده از شلوغی اتوبوس است.

جدول زیر هزینه زندگی در اکوادور برای حمل و نقل را برای این کشور نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
بلیط 1 طرفه0.3$
هزینه بلیط ماهانه20$
تاکسی (بر 1 کیلومتر)2$
بنزین (1 لیتر)0.7$

برای مهاجرت به اکوادور کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *