مهاجرت کاری اوکراین

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

در این مقاله به بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین پرداخته می گردد که سالانه ذهن افراد زیادی را به سمت خود سوق می دهد. در صورت تمایل به داشتن اطلاعاتی در این زمینه می توانید با خواندن این مقاله و مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با وکلاء و مشاورین مجرب این موسسه که در زمینه گرفتن اقامت کشورهای مختلف و امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند. از اطلاعات جامعی در زمینه این امور و به خصوص در زمینه مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین بهره مند شوید.

مزایای ویزای کاری اوکراین

این کشور که در طی چند سال گذشته به دلیل وجود مزایای متعددی که ویژه شهروندان خود می باشد. از این رو توانسته که مورد محبوبیت اشخاص بسیار زیادی قرار بگیرد. در هر سال تعداد زیادی از متقاضیان اقدام به درخواست اقامت این کشور می کنند. لازم به توضیح است برای گرفتن اقامت این کشور راه های گوناگونی وجود دارد. می توان به گرفتن ویزای کاری این کشور اشاره نمود.

در صورتی که شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید این امکان را دارید تا با اخذ ویزا کاری در این کشور فرصت مهاجرت به این کشور را به دست آورید. از این طریق موفق به اقامت نمودن و گرفتن تابعیت کشور اوکراین شوید. نکته قابل بیان برای ویزای کاری این کشور این می باشد که می توانیم بگوییم که ویزای کاری این کشور برای شخص متقاضی اقامت این کشور می تواند مزایایی را به همراه داشته باشد. از جمله مزایای ویزا کار اوکراین این می باشد که شخص متقاضی فرصت دریافت حقوق مناسب را دارد. همچنین این شانس را دارد که اقامت و تابعیت این کشور را دست آورد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

متقاضی ویزای کار این کشور ملزم به داشتن مدرکی می باشند که بیانگر دعوت به کار نمودن از جانب کارفرمایی باشند تا بتوانند برای گرفتن این نوع ویزا اقدام نماید. در این حالت شخص کارفرما ملزم به این کار می باشد. در ظرف مدت 90 روز کاری را قصد فعالیت در آن را دارد در این کشور آگهی نماید. در نهایت فرد متقاضی کار که در آگهی درج شده پیدا شود. سپس شخص متقاضی که بیرون از خاک این کشور به سر می برد. این امکان را دارد تا از طریق آگهی ویزای کار این کشور را بگیرد. در نهایت مشغول به کار شود. جهت مهاجرت به این کشور و کسب اطلاعات دقیق مقاله مهاجرت به اوکراین را بررسی بفرمائید.

 بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

انواع ویزای کاری در اوکراین

به صورت کلی در ان کشور 4 نوع از قرارداد و توافق کاری وجود دارد. عبارتند از:

  • توافق کاری از نوع بلند مدت و نامحدود: در این نوع از توافق ها که به طور معمول به صورت شفاهی شروع می شود. از این رو بایستی براساس کار نامحدود و بلند مدت برای شخص متقاضی وجود داشته باشد.
  • توافق کاری بلند مدت و ثابت: در این نوع از توافق ها باید همه قوانین برای کارکنان ذکر شود. مواردی مثل زمان شروع کار و کلیه قوانین در بر گیرنده وظایف کارکنان
  • توافق کاری خاص برای یک پروژه ویژه: در این نوع از توافق ها کلیه کارکنان موظف هستند که یک دوره 90 روزه ویژه دوران کارآموزی را سپری نمایند. در حالتی که با وجود شرایط کاری به توافق برسند. قراردادکاری را قبول و امضاء نمایند. در نهایت مشغول به کار شوند.

جهت تکمیل اطلاعات خود در باب اشتغال زایی در این کشور ابتدا نمودار نرخ تورم را بررسی بفرمائید:

نرخ بیکاری در کشور اکراین

 بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

در این بخش از مقاله به بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار پرداخته می گردد:

  • به همراه داشتن پاسپورت شخص متقاضی برای گرفتن ویزای کاری به شرط این که مدت 6 ماه از زمان تاریخ باقی مانده باشد.
  • به همراه داشتن چند قطعه عکس از شخص متقاضی برای گرفتن ویزای کاری کشور اوکراین
  • به همراه داشتن فرم تکمیل شده برای تقاضاء کار در این کشور که از جانب یک کارفرما اوکراینی صادر شده باشد.
  • به همراه داشتن گواهی بیمه نامه سلامت شخص متقاضی گرفتن ویزای کاری کشور اوکراین
  • به همراه داشتن مدرکی که بیانگر ارائه نامه تمکن مالی از شخص متقاضی برای گرفتن ویزای کاری این کشور باشد.

امید بر این است که با به اتمام رسیدن این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب ویزای کار اوکراین در اختیار شما قرار دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب و اقصی نقاط دنیا می باشد. جهت کسب اطلاعات در باب هزینه زندگی در اکراین پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

5 دیدگاه برای “مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در اوکراین

  1. ارشاد گفت:

    امکان کاریابی تو اوکراین بهتره یا روسیه چون من فکر می کنم روسیه از همه نظر بهتره اما اوکراین هم تو برخی مشاغل نیروی متخصص می خواد

  2. سحر گفت:

    لطفا در مورد تحصیل در اکراین توضیح دهید.
    ممنون از شما

  3. لیدا بهرامی گفت:

    سلام اگر تحصیلی بخوایم بریم تو این کشور میتونیم بعدش دنبال کار باشیم؟

  4. سپهر تکم چی گفت:

    این ویزا چه مدت گرفتنش به طول می انجامه؟
    ممنون از مقاله خوبتون

  5. hiva گفت:

    با سلام ایا برای اخذ ویزای کار در اوکراین مدارکی مثل سوابق بیمه هم مهم است؟ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *