مهاجرت تحصیلی کلمبیا

مدارس ایرانی کلمبیا

مدارس ایرانی کلمبیا

مدارس ایرانی کلمبیا، تجارب بین المللی که در جستجوی آن بودید به شما ارائه می دهد. کلمبیا میزبان تعداد زیادی از مدارس بین المللی منطقه است. در واقع بوتوگا پایتخت این کشور به دلیل وجود کتابخانه ها و فرصت های آموزشی فراوان، به عنوان (آتن آمریکای جنوبی) شناخته می شود. در این کشور مهم نیست که کدام شهر را انتخاب می کنید زیرا به راحتی مدارس ایرانی در کلمبیا را خواهید یافت. تحصیل در خارج از کشور شما را در معرض طرز فکر و زندگی متفاوتی قرار می دهد. شما در این مدارس افق های خود را گسترش می دهید و به نقطه اوج خود خواهید رسید. کلمبیا یکی از شادترین کشورهای روی زمین با داشتن مکان های عجیب و غریب و رنگارنگ، هوای گرم و دلپذیر با فرهنگ زیبا محسوب می شود. این مقاله با همکاری موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت ارتقاء سطح معلومات شما در مورد مدرسه های ایرانی کلمبیا گردآوری و ارائه شده است.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی کلمبیا

مدارس ایرانی کلمبیا برنامه های نادری را ارائه می دهند که به راحتی در کشورهای دیگر یافت نمی شوند به ویژه برای دانش آموزان بین المللی. دانش آموزانی که در این مدارس ثبت نام می کنند می توانند با فرهنگ و قومیت کشور آشنا شوند. دولت و مدرسه های این کشور فعالانه تلاش می کنند و گام هایی بر می دارند تا مدارس ایرانی کلمبیا را در خط مقدم در زمینه های آموزشی قرار دهند. این کار با ابتکاراتی مانند (مدرسه های ایرانی کلمبیا شما را به چالش می کشد) انجام می شود. ملاقات با دانش آموزان با پیشینه و فرهنگ های مختلف، تجربه یک دانش آموز بین المللی را بیش از پیش غنی می کند. شما می توانید با افرادی با علایق مختلف ملاقات کنید. دلایل بسیاری برای انتخاب تحصیل در مدرسه های ایرانی کلمبیا وجود دارد که در این قسمت به تعدادی از آن ها می پردازیم.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی کلمبیا

حقایق عمومی در مدارس ایرانی کلمبیا

حقایق عمومی زیادی در مدارس ایرانی کلمبیا وجود دارد که افراد بسیاری از آنها بی خبر هستند. یکی از بارزترین حقایق این مدرسه ها این است که دو تقویم در مدرسه های ایرانی کلمبیا وجود دارد به طور مثال برای گروهی از دانش آموزان تحصیل از پایان ژانویه شروع می شود و در نوامبر به پایان می رسد. اما برای گروهی دیگر از ابتدای سپتامبر شروع می شود و در ژوئن به پایان می رسد. موارد مشابه دیگری نیز وجود دارد که عبارت اند از:

  • تعداد دخترانی که در کلمبیا به دبیرستان می روند بیشتر از پسران است. در حالی که اکثر کودکان کلمبیایی 11 تا 12 ساله دبیرستان را شروع می کنند تعداد دختران 5% از پسران بیشتر است.
  • والدین در مدرسه های ایرانی کلمبیایی باید برای کودکان خود کتاب هلی درسی بخرند.
  • کریسمس مترادف با بسیاری از تعطیلی ها در کلمبیا است.

حقایق عمومی در مدارس ایرانی کلمبیا

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی کلمبیا

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی کلمبیا توسط آموزش و پرورش کلمبیا اداره می شود. همچنین استاندارد های کلی برنامه درسی را نیز تعیین می کند و بر کنترل کیفیت نظارت دارند. آموزش در مدرسه های ایرانی کلمبیا تا سن 18 سالگی ادامه دارد و به صورت اجباری برگزار می شود. سیستم آموزش در مدارس ایرانی کلمبیا شامل 12 کلاس می باشد و به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

آموزش پیش دبستانی در مدارس ایرانی کلمبیا

آموزش پیش دبستانی در مدارس ایرانی کلمبیا ارائه می شود و برای کودکان 4 یا 5 سال اجباری است. مهد کودک های این مدارس رایگان هستند و از استاندارد کیفی بالایی برخوردارند. اکثر خانواده های مهاجر مهد کودک های مدرسه های ایرانی کلمبیا را انتخاب می کنند که از روش های آموزشی جایگزین استفاده می کنند. همچنین آموزش دو زبانه ارائه می دهند. برنامه های مهد کودک در این مدارس معمولا از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 7:30 تا 14:30 است اما ممکن است ساعات بیشتری اعمال شود. شهریه این دوره آموزشی نیز متفاوت است و ممکن است 300 تا 800 (COP) (کپ) کلمبیایی پرداخت کنند.

آموزش مقدماتی و متوسطه در مدارس ایرانی کلمبیا

آموزش مقدماتی در مدارس ایرانی کلمبیا به به دو دوره ابتدایی و متوسطه تقسیم می شوند و در مجموع 9 سال است. کودکان در سن 6 سالگی در کلاس اول ثبت نام می شوند. برای رشد همه جانبه کودکان برنامه درسی شامل ریاضیات، زبان اسپانیایی، ادبیات، علوم، تاریخ، فناوری و هنر در این مدارس تدریس می شوند. سال تحصیلی در مدرسه های ایرانی کلمبیا از اواسط ژانویه شروع می شود و در اواخر نوامبر با یک ماه استراحت به پایان می رسد. اما آموزش متوسطه در این مدارس شامل دو سال آخر تحصیل اجباری یعنی کلاس دهم و یازدهم است. این دوره علاوه بر رشته آکادمیک مسیر های مختلفی را ارائه می دهد مانند مسیر های ترویج صنعتی، تجاری، کشاورزی، آموزشی و اجتماعی. تکمیل موفقیت آمیز تحصیلات متوسطه منجر به اخذ دیپلم دبیرستان می شود. برای ارتقاء اصلاعات شما در مورد سیستم آموزشی مدارس ایرانی کلمبیا و دوره های آن جدولی را در این بخش آماده کرده ایم که به آن می پردازیم:

مدت تحصیلسندوره آموزشی
6 سال6 تا 12 سالدوره مقدماتی
3 سال12 تا 15 سالدوره متوسطه پایه
2 سال15 تا 17 سالدوره دبیرستان

اقامت طولانی مدت در مدارس ایرانی کلمبیا

برای مدت بیشتری در مدارس ایرانی کلمبیا بمانید زیرا پس از آن نگاه کردن به پرداخت هزینه برای دوره های تحصیلی در دانشگاه منطقی است. اقامت طولانی در مدارس ایرانی کلمبیا به چند دلیل می تواند مهم باشد. اولا توسط مجرب ترین معلمان هدایت می شوید. ثانیا، وقتی در دوره های اسپانیایی مدارس شرکت می کنید می توانید از تمام امکانات دانشگاه استفاده کنید. در مورد اکثر مدرسه های ایرانی کلمبیا این موضوع می تواند به معنای دسترسی به استخرها، سالن های ورزشی مجلل، غرفه ها و تلویزیون باشد. بنابراین با اقامت طولانی در مدرسه های ایرانی کلمبیا می توانید با پرداختن به کلاس های مربوط به هنر، فرهنگ، تاریخ، سیاست، طراحی یا هر چیز دیگری که مورد علاقه شماست زبان اسپانیایی خود را بیشتر تقویت کنید. اگر تصمیم نهایی خود را برای تحصیل در کلمبیا و یا مهاجرت به کلمبیا گرفته اید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران تخصصی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *