مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

شرایط کارآفرینی در آمریکا

شرایط کارآفرینی در آمریکا

آگاهی از شرایط کارآفرینی در آمریکا موضوعی پر استقبال می باشد، زیرا در ایالت متحده از موضوع کارآفرینی بسیار قدردانی شده است. از این رو می توان بهترین شرایط کار کردن در بهترین سازمان های اجرایی و هم چنین همکاری با کارکنان و مدیران با مهارت را بر آورده کرد. در حالی که اغلب کارکنان آژانس های اشتغال به کار در آمریکا اغلب به طور کامل بازنشسته می شوند، به همین خاطر کارکنان اجرایی از دانش خود در زمینه بازار کار و صنعت و برای پیدا کردن نامزدهای نخبه استفاده می کنند.

هنگامی که افراد با استعداد شناسایی شوند، موسسات کاریابی در آمریکا به دنبال افراد زیادی با مجموعه مهارت های فراوانی می باشند. البته، شخص متقاضی کار در این کشور هنوز مجبور است که در یک پروسه مصاحبه گسترده شرکت نماید. البته این موضوع فقط پس از استخدام نامزد مشاوران پرداخت هزینه برای کار خود میسر می باشد. اگرچه متاسفانه محدودیت های روادید برای کارآفرینان محدود است، اما به طور خاص، مهاجرانی که دارای اقامت طولانی مدت هستند. این امکان را دارند که به اشتغال خود ادامه دهند. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر علم مهاجرتی نگارش شده است.

اهداف اصلی کارآفرینی در آمریکا

در کشور آمریکا هدف همه استراتژی های ایجاد شغل، تحریک رشد اقتصادی سالم است. اقتصاد دانان این کشور بر این باورند که رشد سالانه بین %2 تا 3% در این کشور باید پایدار باشد. این سیاست منجر به ایجاد 150000 شغل در هر ماه برای استخدام کارگران جدید که وارد نیروی کار می شوند، خواهد شد.

وقتی که در اقتصاد بازار آزاد رشد سالم وجود دارد. در این صورت اقتصاد این کشور نیازی به انجام کارخاصی ندارد. موضوع سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک را تشویق می کند. تا موسسات کارآفرینی در آمریکا به رقابت بپردازند. درنتیجه راه های بهتری برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان ایجاد می شود. به همین دلیل، 65% از شغل های جدید ایجاد شده، در برگیرنده کسب و کارهای کوچک در این کشور می شود. در این صورت نقش مناسب دولت، برای ایجاد ارائه یک محیط حمایتی برای رشد مناسب است.

استراتژی شرایط کارآفرین در آمریکا

حتی یک اقتصاد سالم به چرخه کسب و کار بستگی دارد. هنگامی که کسب و کار های کوچک در این کشور با شکست مواجه شود، در این صورت اقتصاد این کشور با یک رکود مواجه خواهد شد. دولت این کشور باید راه حلی برای بیکاری ایجاد کند. این امکان وجود دارد که از سیاست پولی وسیع، سیاست مالی وسیع و یا هر 2 برای تحریک رشد شغلی در این کشور استفاده کند.

به طور کلی برای کار آفرینی در آمریکا 2 استراتژی ایجاد شغل وجود دارد که عبارتند از:

  • کاهش نرخ بهره
  • ایجاد شغل

درخصوص ایجاد کسب و کار در این کشور، ابتدا می باید با نمودار سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید:

در زمانی سیاست پولی گسترش یافته در این کشور ایجاد شد که یک بانک مرکزی مانند بانک فدرال از ابزارهای خود برای تحریک اقتصاد استفاده می کند. این به این معنی است که کاهش بودجه تغذیه شده به منظور افزایش عرضه پول شود. این اقدام موجب افزایش نقدینگی می شود. به این ترتیب بانک ها برای پرداخت اوراق قرض پول بیشتری می دهند. در نتیجه، دیگر نرخ های بهره کاهش می یابد. متقاضیان می توانند با اعتبار ارزان تر، از مصرف کنندگان قرض بگیرند. به این ترتیب کسب و کارها قادر به افزایش تقاضاء می شوند. شرکت ها کارگران بیشتری را استخدام می کنند که درآمد آنها افزایش می یابد. به آنها اجازه می دهد که زندگی با رفاه بیشتری داشته باشد. شرایط کار در این کشور در مقاله کار در آمریکا به طور کامل شرح داده شده است.

استراتژی شرایط کارآفرین در آمریکا

بررسی شرایط ایده کسب و کار در آمریکا

بر اساس مطالعات دانشگاه ماساچوست تمام هزینه های دولت به یک میزان نمی باشد. میزان هزینه های موثرتر دولت دارای تفاوت می باشد. مثلا جاده ها، پل ها و دیگر کارهای عمومی را در بر می گیرد. 1 میلیارد $ (دلار) صرف کارهای عمومی باعث 19975 شغل در این کشور شده است. کارهای عمومی در این کشور باعث ایجاد مشاغل زیادی می شود. زیرا مردم این کشور حق کار را خواهند داشت. دولت فدرال می تواند به سرعت پروژه های ساختمانی را که قبلا در خط لوله تایید شده را تامین کند. در این صورت می توانند کارگران را مستقیما استخدام کنند.

دومین راه حل مقرون به صرفه راه حل بر طرف کردن مقداری از بیکاری در این کشور هست. راه کار بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. چرا که به ازای هر 1 میلیارد $ (دلار) می توان 19000 شغل را ایجاد کرد. سومین راه حل موثر هزینه کردن در مسائل آموزشی است. به صورتی که به ازای 1 میلیارد $ (دلار) صرف شده، این کار باعث ایجاد 17687 شغل در این کشور می شود.

با موفقیت در زمینه کاهش مالیات می توان شرایط ایجاد شغل را برای خانواده ها و یا کسب و کار بیشتر از پول را به دست آورد. علت این موضوع این می باشد که است که با کاهش مالیات بر اجناس مصرف کنندگان چیزهای بیشتری را می خرند. در نتیجه باعث تحریک شدن شرکت ها برای استخدام کارگران مورد نیاز استفاده می شود. در نتیجه هرگونه کاهش مالیات برابر باعث ایجاد شغل ایجاد می شود با این توضیح که این موضوع باعث می شود که 15000، شغل جدید تنها به ازای 1 میلیارد $ (دلار) می شود. جهت سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

فعالیت اصلی متقاضیان کسب و کار نوپا در آمریکا

به صورت کلی متقاضیان کارآفرینی در یکی از 3 حوزه زیر تخصص خواهند داشت، عبارتند از: حوزه استخدام پرسنل، حوزه خدمات کارکنان، که به عنوان خدمات کمک موقت شناخته شده است. با توجه به اتمام مقاله شرایط کارآفرینی در آمریکا در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با موضوع شرایط کارآفرینی شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر سرمایه گذاری در آمریکا و یا قوانین مهاجرت آمریکا به اطلاعت جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *