مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

در سال 2023 سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان راهی برای سرمایه گذاری معرفی می شود. اطلاعات درباره شرایط به متقاضیان کمک می نماید. لازم به ذکر است که از طریق این نوع سرمایه گذاری در انگلستان می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود. سرمایه گذاری در کشور انگلیس راه مناسبی برای اخذ اقامت دائم دانشجویان بین المللی این کشور می باشد. در این مقاله سعی شده به این سوالات پاسخ مناسب داده شود:

  • چرا سرمایه گذاری در انگلستان خوب است؟
  • چه کسانی می توانند این نوع سرمایه گذاری در انگلستان انجام دهند؟
  • شرایط سرمایه گذاری در کشور انگلیس چیست؟
  • شرایط اقامت در بریتانیا به چه صورت می باشد؟
  • مدارک لازم برای این نوع سرمایه گذاری چیست؟
  • سرمایه گذاران می توانند به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت نمایند؟

مهاجرت به انگلیس

کشور بریتانیا به عنوان یکی از محبوب ترین کشور های جهان، سالانه هزاران مهاجر را از سراسر جهان دارد. این کشور یکی از مهم‌ ترین مقصدهای مهاجرت برای سرمایه گذاری به شمار می آید. علاوه بر مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه‌گذاری نیز با وجود پیچیدگی و رقابت شدید آن، از روش‌ های متداول مهاجرت به انگلستان هستند.علاوه بر اینها مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی نیز ممکن است در ذهن عده ای وجود داشته باشد.

در بخش های بعدی سایر روش های مهاجرت به بریتانیا مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

ویزا تحصیلی کشور انگلیس

مهاجرت تحصیلی به انگلستان که با نام ویزای تایر 1 شناخته می شود. یکی از متداول‌ ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. این ویزا برای دانش‌آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل در دوره‌ های مختلف شامل مدرسه، کالج و دانشگاه در کشور انگلیس در نظر گرفته شده است. هزینه تحصیل در این کشور با توجه به رشته، مقطع، شهر و دانشگاه متغیر است، اما معمولا سالیانه حداقل 10000£ (پوند) هزینه تحصیل در کشور انگلستان می باشد. تحصیل در این کشور نسبتا هزینه بالایی دارد، اما با اخذ بورسیه‌ و یا گرفتن یک کار دانشجویی می توان هزینه ها را مدیریت کرد. لازم به ذکر است تحصیل در کشور انگلیس و فارغ التحصیل شدن و اخذ مدرک از این کشور در نهایت مزایایی دارد که هزینه های صرف شده به نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد. در حال حاضر حدود 50000 دانشجوی بین المللی در کشور انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از 350000 نفر از این جمعیت داانشجویان غیر اروپایی هستند.

در نمودار زیر آمار جذب دانشجوهای غیر اروپایی در دانشگاه های برتر انگلستان را مشاهده می نمایید:

آمار دانشجویان غیر اروپایی در دانشگاه های انگلستان

از مزایای تحصیل در کشور انگلیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا تحصیل در بریتانیا

ویزا اسکیل ورکر کشور انگلیس

به دنبال تغییرات جدید در کشورهای اروپایی و جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور به دنبال نیروی کار ماهر می باشد، در راستای جذب نیرو کار حرفه ای سیستم مبتنی بر امتیاز بندی یا همان اسکیل ورکر ویزا طراحی نموده است .از دلایل محبوبیت این نوع ویزا، بالا بودن سطح درآمد، ایجاد راهی برای تحصیل و ادامه زندگی در کشور انگلیس می باشد. بعضی از شرایط اخذ اسکیل ورکر ویزا انگلیس عبارتند از:

  • حرفه شما جزو جاب لیست کشور انگلیس باشد .
  • یک کارفرما انگلیسی پیدا کنید که توسط وزارت کار این کشور تایید شده باشد.
  • کارفرما برای شما یک گواهی صادر کند که اطلاعات کامل موقعیت شغلی پیشنهاد شده در آن درج شده باشد.
  • دریافت حداقل حقوق از سمت کارفرما
  • تسلط به زبان انگلیسی

دلیل انتخاب سرمایه گذاری در انگلستان

این کشور دارای رتبه 5 اقتصاد دنیا و رتبه 2 را در بین کشورهای اروپایی می باشد. از این رو سرمایه گذاری فرصت مناسبی برای اخذ اقامت دائم این کشور محسوب می شد. این نوع سرمایه گذاری یکی از راه های مطرح سرمایه گذاری در این کشور می باشد. علاوه بر شرایط اقتصادی خوب سرمایه گذاری در این کشور مزایای دیگری نیز دارد. به طور مثال در برخی از روش های سرمایه گذاری در این کشور ارائه مدرک تحصیلی الزامی نیست. با سرمایه گذاری در این کشور می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود. با اخذ اقامت این کشور خانواده فرد می توانند از امکاناتی نظیر تحصیل، خدمات درمانی و سایر رایگان بهره مند گردند. با توجه به سطح دانشگاه های این کشور امکان تحصیل رایگان در این دانشگاه ها به تنهایی مزیت بزرگی است. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در انگلستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده خواهد بود.

مجوز سرمایه گذاری در انگلستان

به 2 دسته از افراد مجوز سرمایه گذاری در کشور انگلیس داده می شود. شرایط این 2 دسته از افراد به شرح زیر می باشند:

  • افراد با ویزای تحصیلی
  • امکان این نوع سرمایه گذاریی برای متقاضیان با ویزای تحصیلی پس از اتمام تحصیل وجود دارد.
  • مدرک تحصیلی (از دانشگاه های انگلستان)
  • طرح کارآفرینی

طرح کارآفرینی در مدت 12 ماه باید به اتاق بازرگانی ارائه گردد. در صورتی که مدارک تحصیلی به رشته های تجارت و مدیریت مرتبط باشد سرمایه گذاری موفق تر خواهد بود. برای آگاهی از شرایط و نحوه اخذ ویزای تحصیلی به مقاله شرایط اقامت انگلستان  مراجعه نمایید. افراد وارد شده به بریتانیا از طرق مختلف در صورت آشنایی با شرایط تجارت قادر به سرمایه گذاری می باشند. برای این سرمایه گذاری افراد باید تاییدیه اتاق بازرگانی این کشور را داشته باشند. این افراد با داشتن طرح اولیه تجارت می توانند برای نوع سرمایه گذاری اقدام نمایند. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله کارآفرینی در انگلستان مراجعه نمایید.

بررسی سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

اگر 50.000£ (پوند) در بازار سهام سرمایه گذاری می کنید، باید در مورد رویکرد خود برای سرمایه گذاری استراتژیک باشید. چند حرکت ساده می تواند در طول زمان تفاوت زیادی در ثروت شما ایجاد کند. از دستاوردهای خود محافظت کنید. اولین چیزی که هنگام سرمایه‌ گذاری چنین مبلغی به آن فکر می‌ کنید این است که تا حد امکان آن را از نظر مالیاتی بهینه کنید. هرچه پول کمتری را به مامور مالیات بسپارید، بیشتر برای خود نگه دارید، ثروتمندتر خواهید شد. هنگامی که پول در یک وسیله سرمایه گذاری مالیاتی کارآمد قرار گرفت، گام بعدی این است که به تخصیص دارایی و ترکیب سرمایه گذاری خود فکر کنید. در اینجا، کلید تنوع است. این هم برای صندوق ها و هم برای سهام صدق می کند. وقتی 50.000£ (پوند) سرمایه گذاری می کنید، مدیریت ریسک بسیار مهم است. اکنون، اهداف مالی و تحمل ریسک هر فرد منحصر به ‌فرد است، بنابراین نمی‌ توان دقیقاً به شما گفت که در چه چیزی سرمایه‌ گذاری کنید. در نهایت، به جای سرمایه گذاری یکباره پول، آن را به مرور زمان به صندوق ها و سهام می ریزید. به این ترتیب، ریسک سرمایه گذاری مبالغ هنگفت در بالای بازار به حداقل می رسد.

شرایط سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

در خصوص سرمایه گذاری در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • ارائه سرمایه به مبلغ 50000£ (پوند)
  • داشتن حداقل 16 سال سن برای سرمایه گذاری
  • ارائه مدرک برای اثبات استطاعت مالی برای مخارج جانبی تجارت و زندگی

لازم به ذکر است که:

  • سرمایه گذاران اجازه برداشت 50000£ (پوند) را ندارند.
  • برای استطاعت مالی این افراد باید 4000£ (پوند) درحساب داشته باشند.
  • همچنین 1900£ (پوند) برای خانواده به مدت 3 ماه در حساب وجود داشته باشد و مدارک آن ارائه گردد.
  • برای تمدید و صدور اقامت دوم در مرحله دوم این مبالغ کاهش می یابد.
  • متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور نباید تبعه کشورهای اروپایی باشند.

شرایط سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

شرایط اقامت سرمایه گذاری انگلستان

افراد سرمایه گذار قادر خواهند بود همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود را به کشور انگلستان ببرند. ویزای صادر شده در سرمایه گذاری در نوبت اول 3 سال اعتبار خواهد داشت. بعد از این مدت اقامت موقت برای 5 سال در این کشور مجدد صادر می گردد. پس از این 8 سال فرد قادر به اخذ اقامت دائم این کشور خواهد بود. سرمایه گذاران 50000£ (پوند) جزء سرمایه گذاری و کارآفرینی نمی توانند در این کشور شغل دیگری داشته باشند. خانواده این فرد امکان استفاده از امکانات تحصیلی، بیمه درمانی و کار را دارا می باشند. برای تمدید اقامت این کشور باید حداقل 50% سال معادل حداقل 6 ماه را در انگلستان ساکن باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله راه های اقامت انگلستان 2023 مراجعه نمایید.

مراحل سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

سرمایه گذاری کل پس انداز زندگی خود یک حرکت بسیار خطرناک است. سرمایه گذاران باید همیشه یک شبکه ایمنی در مواقع اضطراری داشته باشند.

قبل از سرمایه گذاری 50000€ (پوند)، باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • یک بافر نقدی با درآمد 3 تا 6 ماهه برای مواقع اضطراری بسازید و در یک حساب پس انداز با دسترسی آسان نگهداری کنید.
  • بدهی هایی مانند کارت های اعتباری و وام های شخصی را پرداخت کنید.
  • در صورت داشتن طرح بازنشستگی محل کار خود، به خصوص اگر کارفرمای شما با مشارکت شما مطابقت دارد، در طرح بازنشستگی محل کار خود مشارکت کنید.
  • مقداری پول نقد اضافی را برای چیزهایی که ممکن است نیاز باشد در چند سال آینده بپردازید، مانند سپرده یک خانه کنار بگذارید.
  • مطمئن شوید که گزینه های خود را اندازه گیری کرده اید، مانند استفاده از 50000€ (پوند) برای پرداخت زودهنگام وام مسکن یا بازسازی خانه خود برای افزایش ارزش آن

وقتی همه این گزینه ها را در نظر گرفتید، می توانید به سرمایه گذاری فکر کنید. مدت زمانی که آماده نگه داشتن پول خود در سرمایه گذاری هستید، استراتژی شما را تعیین می کند. اما باید حداقل 5 سال هدف گذاری کنید. اگر برای بازنشستگی پس انداز می کنید، ممکن است چندین دهه باشد. هر چه مدت بیشتری پول خود را سرمایه گذاری کنید، ریسک بیشتری را می توانید بپذیرید.

زیرا، زمان بیشتری برای انجام موارد زیر دارید:

  • 50000€ (پوند) خود را بازده کنید.
  • هر گونه رکود در بازار را تحمل کنید.
  • اجازه دهید بازده شما ترکیب و رشد کند.

مدارک لازم جهت سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

مهم ترین مدارک به شرح زیر هستند:

  • گذرنامه معتبر (دارای حداقل 6 ماه اعتبار)
  • ارائه مدرک آیلتس با حداقل نمره 5 (اثر مثبت در اخد ویزا).
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی الازامی است.
  • مدارک لازم بیمه درمانی متقاضی و خانواده متقاضی اصلی
  • ارائه مدارک لازم مبنی بر سلامت فرد (گواهی سلامت)
  • مدارک بانکی برای اثبات استطاعت مالی برای پرداخت مخارج زندگی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری متقاضی و همراه متقاضی اصلی (در 10 سال گذشته در کشور مبدا)
  • مدارک طرح سرمایه گذاری و کارآفرینی در انگلستان

بهترین سرمایه گذاری در انگلیس

سرمایه گذاری در سهام سنتی فهرست شده اغلب در بیشتر سرمایه گذاری نقش دارد و احتمالاً گزینه مناسبی برای بسیاری از سرمایه گذاران است. این نوع سرمایه گذاری، در کنار اوراق قرضه، یکی از رایج ترین مواردی است که توسط سرمایه گذاران پذیرفته می شود، و به طور کلی نسبت به سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس AIM و شرکت های غیر بورسی ریسک نسبتا کمتری دارد. با این حال، این بدان معناست که پتانسیل بازده مرتبط با سهام فهرست شده در بورس های اصلی، مانند بورس لندن یا بورس اوراق بهادار نیویورک، اغلب به اندازه پتانسیل بازدهی سرمایه گذاری های جایگزین مرحله اولیه، مانند سرمایه گذاری خطرپذیر، قابل توجه نیست.  هنگام مقایسه سهام سنتی پذیرفته شده در بورس با سهام های فهرست شده در بورس های فرعی یا سرمایه گذاری در شرکت های غیر بورسی، باید توجه داشت که سه تفاوت اصلی وجود دارد.

سهام سنتی تمایل به سرمایه گذاری نسبتا نقد دارند در حالی که سهام جایگزین می تواند نقدشوندگی کمتری داشته باشد. ارزش سهام سنتی به شدت تحت تأثیر حرکات بازار عمومی است، در حالی که جایگزین ها معمولاً با بازارهای عمومی ارتباط ندارند. سهام سنتی نسبت به سهام یا سرمایه‌گذاری ‌های فهرست‌شده در AIM در شرکت ‌های بدون سهام ، مقررات بیشتری دارند. این می‌تواند به این معنی باشد که برای سرمایه‌ گذاری ‌های سهام جایگزین ممکن است به بررسی دقیق ‌تر و تخصص بیشتری نیاز باشد، اما این امر از این واقعیت که سرمایه‌گذاری ‌های سنتی نیز نیاز به بررسی دقیق لازم دارند، کم نمی ‌کند. سهام سنتی فهرست شده می تواند یک گزینه سرمایه گذاری مهم برای سرمایه گذارانی باشد که به دنبال فرصتی نسبتاً ساده هستند که به مشارکت و تخصص کمی نیاز دارد.

رد درخواست سرمایه گذاری در بریتانیا

اگر تقاضای متقاضی برای سرمایه گذاری مورد قبول دولت بریتانیا واقع نگردد، متقاضی می تواند اعتراض نماید. جهت اعتراض به این رای 28 روز زمان لازم می باشد. از شرایط این نوع سرمایه گذاری ارائه سرمایه نقدی به مبلغ 200000£ (پوند) علاوه بر 50000£ (پوند) می باشد. برای افرادی که قبلا در این کشور حضور نداشته اند، اخذ ویزا از طریق این نوع سرمایه گذاری دشوار است. بنابراین بهتر است از راه های دیگر سرمایه گذاری اقدام به اخذ ویزای این کشور نمایند. برای آگاهی از راه های سرمایه گذاری می توانید به مقاله مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری مراجعه نمایید.

با توجه به شرایط و ضوابط مختلف این سرمایه گذاری ممکن است به اطلاعات بیشتری در مورد مهاجرت به انگلستان نیازمند باشید همچنین وجود انواع مختلف سرمایه گذاری در این کشور نیاز به راهنمایی های حرفه ای را افزایش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع سرمایه گذاری و مهاجرت به انگلستان می توانید به لینک مذکور مراجعه نمایید. همچنین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند بهترین راه سرمایه گذاری را با توجه به شرایط فعلی به شما ارائه نماید.

سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان در سال 2023 عبارتند از:

  • شرایط سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان چیست؟ ارائه سرمایه به مبلغ 50000£ (پوند)، داشتن حداقل 16 سال سن برای سرمایه گذاری و ارائه مدرک برای اثبات استطاعت مالی برای مخارج جانبی تجارت و زندگی
  • استطاعت مالی برای سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان چیست؟ حداقل 4000£ (پوند) در حساب داشته باشند و همچنین 1900£ (پوند) برای خانواده به مدت 3 ماه در حساب وجود داشته باشد.
  • شرایط شهروندی و تابعیت برای سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان چیست؟ طبق آخرین قوانین برای سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان، متقاضیان بایستی شهروندی غیر اروپایی باشند.
  • شرایط ارائه مجوز سرمایه گذاری برای انگلستان چیست؟  افراد با ویزای تحصیلی، افراد دارای مدرک تحصیلی (از دانشگاه های انگلستان) و طرح کارآفرینی
3.3/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان

  1. کیانوش م گفت:

    سلام من متوجه نشدم باید طرح کارآفرینی رو همراه با تحصیل در انگلستان داشت یا فقط طرح کارآفرینی کفایت میکنه؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. این ویزا برای افرادی است که تحصیلات خود را در انگلستان سپری کرده باشند. در خصوص تحصیل در انگلیس مقاله مذکور را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *