مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

برای اخذ اقامت بریتانیا می توان از طریق ثبت شرکت در انگلستان اقدام نمود، البته ثبت شرکت علاوه بر اخذ اقامت مزایای کاربردی دیگری هم دارد. این کشور مقام چهارم را در بین اقتصادهای بزرگ جهان دارد. علت این امر مرکزیت انجام امور بازرگانی و نیز آسان بودن قوانین این کشور نسبت به سایر کشورها می باشد. منظور از این قوانین آسان، قوانین حقوقی مربوط به ثبت شرکت در این کشور می باشد. به همین سبب کشور انگلیس برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. البته این موضوع نیز باعث گردیده است تا این کشور مستعد سرمایه گذاری شود. تا حدی که 90% شرکت های بزرگ در این کشور شعبه دارند.

در این مطلب میخوانید پنهان

دولت بریتانیا سعی نموده با تدوین فعالیت های سرمایه گذاری و حفظ ساختار اقتصادی خدماتی ارائه نماید. این خدمات برای ایجاد شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد. این کشور دارای سیستم اقتصادی کسب و کار آزاد می باشد که مبنای جذب فعالان اقتصادی به این کشور است. جهت  کسب مشاوره رایگان (تلفنی) ثبت شرکت انگلیس با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

اینفوگرافی ثبت شرکت در انگلستان

تعداد شرکت‌ های ثبت‌ شده کل به تفکیک در انگلستانتفکیک انواع بدن شرکت ها در ثبت کل بریتانیا برای سال های 2022 تا 2023 عبارتست از:

ثبت شرکتیعدددرصد تمام ارگان های شرکتی
خصوصی محدود4.539.19193.0
خصوصی محدود با ضمانت/ بدون سرمایه سهام125.4782.6
مشارکت محدود546041.1
مشارکت با مسئولیت محدود52.2621.1
خصوصی با ضمانت/ بدون سرمایه سهام/ (استفاده از معافیت محدود)40.9200.8
سازمان خیریه ثبت شده25.0280.5
شرکت خارج از کشور129100.3
انجمن ثبت شده119840.2
شرکت سهامی عام6,1030.1
سایر انواع بدن سازمانی126070.3
مجموع انواع بدن شرکت ها4.881.087100.0

ثبت شرکت در انگلیس

ثبت شرکت در انگلیس ساده است. شما می توانید نحوه عملکرد شرکت خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید یک شرکت را به عنوان یک شخص حقوقی جداگانه در انگلیسی ثبت کنید، تشکیل یک شرکت سهامی خاص محبوب ترین گزینه است. شما همچنین می توانید یک شرکت را به عنوان یک تاجر انحصاری (که در آن همه مسئولیت مالی شرکت را دارید) یا یک مشارکت (که در آن مسئولیت را با سایر شرکای تجاری تقسیم می کنید) ثبت کنید. فرآیند آنلاین ثبت نام (تشکیل) یک شرکت سهامی خاص در بریتانیا معمولاً کمتر از 24 ساعت طول می کشد.

قبل از شروع فرآیند ادغام، به موارد زیر نیاز دارید:

  • نامی برای شرکت
  • یک آدرس برای شرکت – این می تواند هر آدرس انگلستان باشد.
  • حداقل یک مدیر – لازم نیست این شخص مقیم انگلستان باشد.
  • حداقل یک سهامدار – این می تواند یک فرد یا شرکت دیگری باشد.

شرکتی که در انگلیس ثبت می‌شود باید در زمان تاسیس یک “تفاهم نامه” و یک سند “اساسنامه” داشته باشد. می توانید از اسناد الگوی استاندارد استفاده کنید یا مشاوران حرفه ای می توانند آنها را از طرف شرکت شما ایجاد کنند. داشتن یک مدیر یا سهامدار مقیم بریتانیا برای راه اندازی یک شرکت بریتانیایی الزام قانونی نیست. با این حال، بسیاری از بانک ها از شما می خواهند که قبل از افتتاح یک حساب بانکی تجاری در بریتانیا برای تجارت شما، مدیران یا سهامداران مقیم داشته باشید.

کارآفرینی و ثبت شرکت در انگلستان

بریتانیا به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان برای کارآفرینان نامگذاری شده است. در سال اخیر بریتانیا به عنوان دومین مکان برتر در G20 برای دسترسی مردم به بودجه کسب و کار معرفی شد که تنها توسط ایالات متحده شکست خورد. بریتانیا به این معنی که در کنار سایر کشورهای دوستدار تجارت استرالیا، کانادا، کره جنوبی و ایالات متحده، در سه ماهه برتر برای تقویت کارآفرینی قرار دارد. بریتانیا با پشت سر گذاشتن آلمان و فرانسه که در چهارمین چهارم حضور دارند، بالاترین رتبه اروپایی را دارد. پایه ‌های یک اکوسیستم کارآفرینی قوی در حال حاضر در بریتانیا به خوبی تثبیت شده است، با رشد سریع کسب ‌و کارهایی که تقریباً %60 از مشاغل جدید را تشکیل می‌ دهند.

مشوق ‌های هدفمند برای سرمایه‌ گذاری و تحقیق و توسعه، یکی از پایین ‌ترین نرخ ‌های مالیات شرکتی در G20 تا سال 2015، و مداخلات مثبتی مانند تأمین مالی برای وام ‌دهی، همگی به ارسال پیام روشنی کمک می‌ کنند که بریتانیا برای تجارت باز است. یکی از زمینه‌ هایی که بریتانیا در آن عملکرد خوبی داشت، پرورش فرهنگ کارآفرینی بود. تمرکز قابل مشاهده ای از منابع کارآفرینی در لندن وجود دارد که اکنون به عنوان رقیبی برای تل آویو یا سیلیکون ولی تلقی می شود. با این حال، این شهر فقط جمعیتی محدود را جذب می کند. زبان کارآفرینی باید گسترده تر شود تا آن را خاص تر و فراگیرتر کند تا انواع مختلف کارآفرینی از رستوران ها گرفته تا رانندگان تاکسی و تولید صنعتی به طور مستقل شناسایی شوند و به طور موثر با سیاست های متناظر خاص مورد توجه قرار گیرند.

کارآفرینی و ثبت شرکت در انگلستان

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس یک ویزای Tier 1 است که بخشی از سیستم مبتنی بر امتیاز انگلستان است که به افراد ثروتمندی که مایل به سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون £ (پوند) در انگلستان هستند ارائه می شود. هر چه مقدار پول سرمایه گذاری شده بیشتر باشد، فرد سریعتر می تواند برای تسویه حساب و در نهایت شهروندی بریتانیا درخواست دهد.

برای افرادی که دارای ارزش خالص بالایی هستند به دنبال اقامت در بریتانیا هستند، اینها اکنون مناسب ترین گزینه ها هستند:

  • ویزای مبتکر: دسته ویزا معمولاً برای افراد تجاری با تجربه است که به دنبال راه اندازی کسب و کار در انگلستان هستند. این به شما امکان می دهد تا حداکثر 5 سال با خانواده خود در انگلستان بمانید.
  • ویزای استعداد جهانی: این طرح برای رهبران در زمینه‌های دانشگاهی و تحقیقاتی، هنر و فرهنگ یا فناوری‌های دیجیتال در دسترس است، این طرح نیاز به تأییدیه یک سازمان تأیید شده دارد.
  • ویزای Scale Up: هدف سیستم جدید ویزای Scale Up تشویق نوآوری از طریق ساده ‌سازی فرآیند کسب‌ و کار اسکیل آپ هستند تا افرادی که «بسیار ماهر» و «نخبگان آکادمیک» هستند به بریتانیا بیاورد.

کسب و کارهای Scale Up آنهایی هستند که به نظر می رسد به سرعت در حال رشد هستند و شرایط زیر را برآورده می کنند:

  • میانگین سالانه درآمد یا نرخ رشد اشتغال در یک دوره 3 ساله بیش از %20 و
  • استخدام 10 کارمند در 3 سال اول.

انواع ویزای سرمایه گذاری انگلستان عبارتند از:

انواع ویزای سرمایه گذاری انگلستان

ثبت شرکت نوآورانه در انگلستان

انگلستان یکی از نوآورترین کشورهای جهان در خصوص مبحث سرمایه گذاری و ثبت شرکت محسوب می گردد. اگر بخواهیم به فهرست کشورهای نوآور در زمینه استارت آپ نگاهی بیاندازیم، طبق آمار اطلاعاتی اخیر کشور انگلستان جزء 5 کشور برتر در شاخص جهانی قرار دارد. اگر بخواهیم جزییات دقیقتری از این موضوع در اختیار شما قرار دهیم بدین نتیجه خواهیم رسید که حدود 590000 کسب و کار جدید در بریتانیا راه اندازی شده است. Innovate UK، بخشی از تحقیقات و نوآوری در انگلستان محسوب می گردد. این بخش یک نهاد عمومی غیردپارتمانی است که توسط کمک مالی دولت کشور انگلیس تأمین مالی خواهد شد. در خصوص ثبت شرکت در انگلستان بایستی طرح نوآورانه را ارائه دهید که بتوانید موقعیت شغلی مفیدی را در بریتانیا ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که ایده نوآوری یا استارت آپ شما طی چندین مرحله از طریق مقامات مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانید تایید نهایی را به دست آورید. بدین ترتیب پس از اخذ تایید رسمی وارد مرحله ثبت شرکت و پرداختی خواهید شد.

مزایای ثبت شرکت و نوآوری در انگلیس بدین شرح می باشد:

مزایای ثبت شرکت و نوآوری در انگلیس

فرآیند ثبت شرکت در انگلستان

فرآیندی که برای ثبت شرکت در انگلستان انجام می شود شامل مراحل زیر می باشد:

  • تعیین نام شرکت (نام منتخب نباید قبلا ثبت شده باشد.)
  • بعد از اخذ استعلام های قانونی در صورت قبول شرایط محرز و معین ثبت شرکت آغاز می شود.
  • فراهم نمودن اسناد لازم
  • تعیین نوع شرکت
  • تعیین سرمایه شرکت
  • تعیین اعضای شرکت
  • تعیین آدرس معتبر و رسمی شرکت
  • صدور مهر مربوط به شرکت
  • اخذ تاییدیه از مرجع ثبت شرکت
  • استخدام وکیل یا نماینده (در صورت غیر حضوری بودن)

همچنین جهت اطلاع از استعلام شرکت در انگلستان بایستی شماره ثبت شرکت شما (CRN) مختص شرکت محدود یا LLP شما باشد.

ویژگی های ثبت شرکت در انگلستان

فرآیند ثبت شرکت بسیار سریع و آسان می باشد. مخارج ثبت شرکت در انگلستان بسیار کم می باشد و برای ثبت شرکت الزامی سفر به انگلستان الزامی نمی باشد. ثبت شرکت در انگلستان فقط با یک نفر هم امکان پذیر است. برای ثبت شرکت اقامت و اسکان در این کشور الزامی نمی باشد. بدون انجام فعالیت های تجاری و بدون مراجعه حضوری می توان برای ثبت شرکت در این کشور اقدام نمود. در صورت نداشتن تجارت در این کشور باز هم قادر به ثبت شرکت خواهید بود. مالیاتی بر درآمد در این کشور برای شرکت ها تقریبا کم و در حدود 23% می باشد. ثبت شرکت باعث بین المللی شدن شرکت می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در انگلستان، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

در نمودار زیر به بررسی رشد سرمایه گذاری دو ویژگی های ثبت شرکت در انگلستان خواهیم پرداخت:

 

رشد سرمایه گذاری در انگلستان

هزینه ثبت شرکت در انگلستان

هزینه ثبت شرکت در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. بریتانیا همانند سایر کشورها انواع مختلفی از ثبت شرکت در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته شده است.

جهت شفاف سازی موضوع هزینه ثبت شرکت در انگلستان به هزینه های درج شده در جدول زیر توجه فرمائید:

نوع شرکتخدمات پرداختی برای سال اول به پوند انگلستانخدمات پرداختی برای سال دوم به پوند انگلستانهزینه خدمات دولتی مربوط به ثبت شرکت به پوند انگلستان
شرکت سهامی خاص534£434£565£
شرکت با سهامی عام534£434£565£
شرکت با مسئولیت محدود534£434£565£

در خصوص مهاجرت به کشور انگلیس چه از طریق روش ثبت شرکت یا دیگر روش های قانونی پیشنهاد ما به شما ابتدا مطالعه مقاله هزینه زندگی در انگلستان خواهد بود.

مالیات شرکت در انگلستان

نرخ مالیات شرکت در انگلستان 19% است، اما از آوریل 2023 به 25% افزایش می یابد. محاسبه مالیات شرکت با سود نشان داده شده در حساب های سالانه که ثبت شده است شروع می شود. سود مشمول مالیات برای مالیات شرکت در انگلستان عبارتند از:

  • سود حاصل از درآمد مشمول مالیات مانند سود معاملات و سود سرمایه گذاری به جز درآمد سود سهام که عموماً معاف است.
  • سود سرمایه به عنوان “درآمد قابل شارژ” برای اهداف مالیات شرکت شناخته می شود.

سودهای حسابداری برای اقلامی مانند کمک هزینه استهلاک مالیاتی که به عنوان “کمک هزینه سرمایه” شناخته می شود، تعدیل می شود. علاوه بر این، برخی از هزینه های ثبت شده در حساب های قانونی ممکن است برای مقاصد مالیاتی قابل کسر نباشد و بنابراین در محاسبه سود مشمول مالیات مجدداً اضافه می شود.

مالیات شرکت در انگلستان مالیاتی است بر سود مشمول مالیات شرکت هاست. یک شرکت مقیم بریتانیا در قبال تمام سودهای خود در سراسر جهان مشمول مالیات شرکت بریتانیا است. شرکت ها باید بدهی مالیاتی شرکت خود را خودشان ارزیابی کنند. مهلت پرداخت مالیات شرکت قبل از پایان مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت است.

در جدول زیرشاهد درصد مالیات در کشور انگلستان به میزان درآمد می باشید:

پارامتردرآمد به پونددرصد مالیات
شخصیتا 12500£0%
نرخ میانهاز 12501£ تا 50000£20%
نرخ بالااز 50001 تا 150000£40%
نرخ اضافهبیش از 150000£45%

انواع شرکت های قابل ثبت در انگلستان

انواع ثبت شرکت در انگلستان به شرح زیر می باشد:

نوع شرکتشرح
شرکت سهامی عامدر این نوع شرکت بایستی حدود 25% از مبلغ پرداختی در زمان ثبت شرکت پرداخت گردد.
شرکت با مسئولیت محدودثبت این نوع شرکت در انگلستان شهرت و پرطرفدار می باشد. ثبت این شرکت با یک نفر و با حداقل سرمایه امکان پذیر می باشد.
نماینده یک شرکت خارجیشعبه های این شرکت الزاما باید ثبت دولتی شوند. مسئولیت کلیه بدهی ها و هزینه های نماینده در کشور انگلستان بر عهده شرکت اصلی (مادر) می باشد.
همکاری با مسئولیت محدودشرکت از این نوع تقریبا مدل جدیدی برای ثبت شرکت در انگلستان است که طرفدار زیادی هم ندارد. در این نوع شرکت باید تمام مشخصات 2 طرف قرارداد به طور کامل ثبت گردد.

ثبت شرکت در انگلستان و اقامت

متقاضیان خارجی که قصد ثبت شرکت در انگلستان را دارند همچنین می توانند برای اخذ اقامت در میان ویزاهای این کشور در شاخه های کارآفرینی نوآورانه یا استارت آپ و یا سرمایه گذاری اقدام به اخذ اقامت نمایند. البته در چنین مواردی که متقاضی به دنبال ایجاد شرکت فیزیکی و فعالیت اقتصادی در انگلستان است، شناخت مناسب از بازار کار، مشتریان و رقبای خود باید از پیش با سفر به انگلستان و ارزیابی در محیط برای این موضوع برنامه ریزی نمایند. پس می توان چنین گفت که اگر به دنبال ثبت شرکت در انگلستان هستید و هدف اخذ اقامت را دارید از پیش در مورد تعهدهای خود آگاه باشید و اصولی اقدام نمایید. متقاضیان خارجی متناسب با نوع شرکتی که در انگلستان ثبت می کنند می توانند برای اقامت نیز درخواست نمایند. این اقامت اولیه بیش از 3 سال هست و در صورت انجام تعهدات قابلیت تمدید و تبدیل به اقامت دائم را دارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت انگلستان

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت انگلستان

مهم ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در انگلستان به شرح زیر می باشد:

  • اسکن گذرنامه سهام داران
  • ترجمه رسمی شناسنامه (درصورت عدم وجود گذرنامه)
  • ترجمه مدارک مورد نیاز مانند ترجمه رسمی یکی از قبوض دولتی ( قبض آب ،برق، تلفن همراه و غیره)
  • تایید رسمی این مدارک
  • پرداخت هزینه های لازم
  • بررسی حساب های سالیانه
  • ارائه رزومه کاری قوی
  • افتتاح حساب بانکی در انگلیس

شرکتی که در انگلیس ثبت می ‌شود باید در زمان تاسیس یک “یادداشت” و یک سند “اساسنامه” داشته باشد. می توانید از اسناد الگوی استاندارد استفاده کنید یا مشاوران حرفه ای می توانند آن ها را از طرف شرکت شما ایجاد کنند. دولت این کشور می تواند اطلاعاتی را به شما بدهد تا به شما در راه اندازی کسب و کار در بریتانیا کمک کند. پس از ثبت شرکت با فرآیند و مدارک ذکر شده در بالا می توان برای گرفتن اقامت انگلستان اقدام نمود. این اقدام تا کمتر از یک سال امکان پذیر خواهد بود. چنانچه تمایل به اخذ مستر کارت این کشور را دارید، مطالعه مقاله اخذ مستر کارت انگلستان خالی از لطف نخواهد بود.

استعلام ثبت شرکت در انگلستان

مبحث مهم دیگری که در خصوص ثبت شرکت نوآورانه در انگلیس بایستی در نظر داشته باشید این است که استعلام ثبت شرکت شما در انگلستان برای سایر افراد در خصوص همکاری مستند باشد. از این رو بایستی به جزییات ثبت شرکت خود توجه بسیاری داشته باشید. بدین ترتیب ایده نوآورانه شما در خصوص ثبت شرکت بیشتر از سایر شرکت ها به چشم خواهد آمد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه نوآورانه یا استارت آپ در انگلستان، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

مواردی که بایستی در خصوص اسعلام ثبت شرکت به یاد داشته باشید عبارتند از:

  • داشتن نام تجاری و آدرس مورد تایید برای ثبت شرکت
  • انتخاب مدیر واجد الشرایط
  • ثبت نام در سامانه مالیاتی کشور انگلستان
  • ارائه تاریخ دقیق شروع کار شرکت و مدت زمان فعالیت در حوزه کاری مشخص
  • ارائه شماره ثبت شرکت
  • ارائه شماره بیمه ملی که به اختصار NIN نامیده می شود.

چرا ثبت شرکت در انگلستان؟

در شکل زیر به دلایل جذابیت انگلستان برای سرمایه گذار خارجی می پردازیم:

دلایل ثبت شرکت در انگلستان

نکات مثبت و منفی ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت و نوآوری ایده ها در هر کشوری دارای نکات مثبت و منفی می باشد. اولین موضوع مربوط به روند آسان و سریع در خصوص ثبت شرکت در انگلستان می باشد که توجه اکثر متقاضیان را به خود جذب نموده است. موضوع بعدی مربوط به هزینه ثبت شرکت است که جزء مزایا بوده، زیرا هزینه ثبت ایده های جدید در این کشور از سایر کشورها به نسبت کمتر است. دلیل دیگری که می توانید در خصوص مزایای این کشور به حساب آورید این است که برای ثبت شرکت نوآوری نیازی نیست که قبلا در مسیر ثبت شرکت تجربه ای داشته باشید. تنها کافی است ایده ای خلاقانه ارائه دهید. از نکات منفی که می توانیم در خصوص ثبت شرکت در انگلیس شرح دهیم این است که ایده ای مورد قبول دولت این کشور می باشد که کاملا خلاقانه و نوآورانه چه برای متقاضی و چه برای سیستم کسب و کار این کشور باشد.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان

انگلستان برای راه اندازی یک تجارت فوق العاده است و مزایای ثبت شرکت در انگلستان زیاد است. آنها هیچ مشکلی برای اجازه دادن به اتباع خارجی برای ایجاد یک شرکت ندارند و از شما نمی خواهند که در آنجا زندگی کنید. به علاوه، شما همچنین حقوقی مشابه با ساکنان بریتانیا در مورد تشکیل شرکت دریافت می کنید. تشکیل شرکت در بریتانیا به عنوان یک غیر مقیم بسیار شبیه به راه اندازی یک شرکت به عنوان مقیم است. این کاملاً ساده است، که احتمالاً ارتباط زیادی با این دارد که چرا مدیر یک شرکت در بریتانیا گزینه محبوبی برای اتباع خارجی است. هزاران نفر از افراد غیر مقیم در سراسر جهان هر ساله بدون اینکه قدمی در این کشور بگذارند، مشاغل جدیدی در بریتانیا ایجاد می کنند.

دلایل بسیار خوبی برای ثبت یک شرکت در انگلستان وجود دارد. در اینجا برخی از مزایای ثبت شرکت در انگلستان ذکر شده است:

  • ساکنان انگلستان نسبت به مشاغل بین المللی وفادارتر هستند.
  • شما می توانید بسیاری از تشریفات اداری را هنگام تجارت در انگلستان حذف کنید.
  • انگلستان از حمایت قانونی قوی برای کپی رایت و مالکیت معنوی برخوردار است.
  • دسترسی مستقیم به اقتصاد سودآور بدون ویزای کار.
  • تعهدات قانونی برای ثبت یک شرکت محدود در انگلستان به عنوان غیر مقیم.

ثبت شرکت مجازی در اروپا

شما می توانید ثبت شرکت مجازی در اروپا را انجام دهید. مهم نیست که کدام روش ثبت نام را انتخاب می کنید، درخواست و مدارک مرتبط مشابه هستند. مراحل کلی به شرح زیر است:

فرم درخواست شرکت اروپایی به صورت رایگان در وب سایت سازمان دولتی کشوری که می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید موجود است. علاوه بر توافقنامه و منشور مورد استفاده در هنگام ثبت شرکت در اروپا، شرکت باید اسنادی را که اطلاعات ذکر شده در فرم های درخواست را درج می کند ارائه کند و به مقامات دولتی ارسال کند، از جمله:

ثبت شرکت مجازی در انگلیس

یکی از ساده ترین راه ها برای رشد کسب و کار و ایده نوآورانه ایجاد ثبت شرکت مجازی در انگلیس خواهد بود. چنین شرکت هایی از طریق امکانات آنلاین خدماتی را به متقاضیان ارائه خواهند داد. به گونه ای که شما دارای شرکت مجازی قانونی در بریتانیا می باشید و کسب و کاری را به صورت کاملا قانونی راه اندازی کرده اید. بدین ترتیب کلیه خدمات ثبت شرکت شما به صورت فرآیند آنلاین صورت خواهد گرفت. از این رو به علت ثبت قانونی شرکت های مجازی، این نوع شرکت ها به خصوص در کشور انگلیس برای ثبت کسب و کارهای کوچک و متوسط در مقایسه با سایر شرکت ها در اولیت قرار دارند. هزینه چنین دفترهایی به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. به طور میانگین هزینه ای بین 25£ الی 75£ (پوند) در ماه بایستی برای فعالیت های قانونی و مجازی درچنین شرکت هایی در نظر داشته باشید.

افتتاح حساب بین المللی با ثبت شرکت در انگلستان

یکی از دغدغه های کنونی افرادی که با کشورهای دیگر داد و ستد مالی دارند، داشتن یک حساب بین المللی است. متقاضیانی که به جهت ملیت ایرانی از افتتاح حساب ارزی عاجز هستند دیگر نگران این موضوع نباشند. مخصوصا افرادی که دارای کسب و کاری هستند و می خواهند برای گسترش کسب و کار خود با سایر کشورها هم همکاری داشته باشند. معمولا در این مواقع عدم وجود حساب بانکی مانع بزرگی برای این افراد ایجاد می نماید. اما جالب است بدانید بدون نگرانی می توانید برای افتتاح حساب بین المللی با همکاری و تخصص وکلای موسسه سفیران سروش سعادت در کشور انگلستان و ایران برای این موضوع برنامه ریزی نمایید. فرآیند ثبت شرکت و افتتاح حساب یک متقاضی ایرانی در کمتر از 10 روز در این کشور قابل انجام است.

در نمودار زیر به بررسی تعداد شرکت های بین المللی ثبت شده در کشور انگلیس خواهیم پرداخت:

 

تعداد ثبت شرکت های بین المللی در انگلستان

افتتاح حساب ارزی در انگلستان

یکی از نیازهای رایج ثبت شرکت در انگلستان، افتتاح حساب ارزی در انگلستان است. خوشبختانه این خدمات توسط این موسسه به صورت ویژه ارائه می شود و متقاضیان می توانند از هر دو مورد یعنی ثبت شرکت در انگلستان و همچنین افتتاح حساب بین المللی در انگلستان استفاده کنند. با داشتن یک حساب ارزی در انگلستان می توانید به راحتی برای نقل و انتقال و تراکنش های شرکت خود در انگلستان از طریق این حساب بین المللی اقدام کنید. با داشتن افتتاح حساب ارزی در انگلستان می توانید ارزهای رایچ بین المللی را در حساب خود داشته باشید و با هر ارز دلخواه در حساب خود تراکنش داشته باشید. با افتتاح حساب بین المللی در انگلستان همچنین می توانید موارد مربوط به مالیات را انجام دهید تا شرکت خود را در وضعیت فعال نگه دارید و از آن به صورت دائم استفاده کنید.

افتتاح حساب بین المللی و ارزی در انگلستان

در بخش زیر می توانید رتبه انگلستان در عوامل مهم ثبت شرکت و شروع تجارت در انگلستان را مشاهده کنید:

رتبه انگلستان در پارامترهای مهم کسب و کار

شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد را در مقاله لینک شده مطالعه کنید.

ثبت برند در انگلستان

ثبت برند در انگلستان و علامت تجاری یکی از موثرترین راه هایی است که می توانید از نام، برند و کار خود محافظت کنید. در مورد حفاظت از مالکیت معنوی، چیز زیادی وجود ندارد که بتوان یک علامت تجاری را به درستی ثبت کرد. با این حال، بسیاری از مردم با این فرآیند در وب ‌سایت اداره مالکیت معنوی در بریتانیا مشکل دارند. ابتدا باید جستجو کنید تا مطمئن شوید که هیچ کس قبلاً یک علامت تجاری با همان نام تجاری یا مارک تجاری ثبت نکرده است. به طور معمول آنها نخواهند داشت، یا در کلاس دیگری خواهند بود.

اگر برندی یک علامت تجاری را در منطقه 42 ثبت کند، همچنان می توانید همان نام را در 32 ثبت کنید. شرکت شما باید در آن زمینه خاص مرتبط باشد. به عنوان مثال، Sky یک علامت تجاری ثبت شده شرکت تلویزیون در بریتانیا است، اما یک شرکت نصب پنجره به نام Sky در ولز نیز وجود دارد که در کلاس دیگری دارای علامت تجاری هستند. همچنین از شما سوال می شود که آیا این شما هستید که علامت تجاری را از طرف خود یا یک شرکت ثبت می کنید و آیا شما یک فرد مجاز برای انجام این کار هستید یا خیر.

میانگین سنی شرکت های ثبت شده در انگلستان

میانگین سنی شرکت‌های بریتانیایی در ثبت کل در سال ‌های 2021 تا 2023، 8.6 سال بوده است که نسبت به 8.5 سال در سال قبل افزایش داشته است. در هر دو ثبت کل و موثر برای سال های 2021 تا 2023، بیش از نیمی از شرکت ها زیر 5 سال سن داشتند (به ترتیب 50.5% و 50.4%). بیش از دو سوم (72.1% برای کل ثبت و 71.7%برای ثبت موثر) شرکت ها زیر 10 سال سن داشتند، در حالی که فقط بیش از یک شرکت از هر 10 شرکت بالای 20 سال سن دارند.

در نمودار زیر میانگین سنی شرکت های ثبت شده در انگلستان را مشاهده می کنید:

میانگین سنی شرکت های ثبت شده در انگلستان

ثبت شرکت با آدرس در انگلستان

یکی از الزامات ثبت شرکت در انگلستان ارائه آدرس واقعی و معتبر در انگلستان است. لذا بدین منظور در خدمات ارائه شده در این موسسه می توانید ثبت شرکت با آدرس در انگلستان را برای خود رقم بزنید و به صورت کاملا قانونی و بدون هیچ محدودیت خاصی از ثبت شرکت با آدرس در انگلستان بهره مند شوید. همچنین با داشتن آدرس و محلی برای شرکت در انگلستان می توانید از طریق پست بین الملل مدارک و بسته های اداری مورد نیاز خود را کسب کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در انگلستان با آدرس در انگلستان و شهرهای معتبر مانند لندن نیازی به حضور فیزیکی و اقامت در انگلستان نخواهید داشت. این کار توسط وکلای مجرب این موسسه انجام شده و فقط در 10 روز صورت می گیرد. برای ثبت شرکت با آدرس در انگلستان می توانید همین حالا اقدام کنید.

آدرس از الزامات ثبت شرکت در انگلستان

ممکن است یک ایده جدید و هیجان انگیز داشته باشید که کل صنعت را مختل کند یا ممکن است رویای بازگشایی فروشگاه متعلق به خانواده را در سر داشته باشید. قبل از شروع فرآیند خسته کننده پر کردن مدارک و ثبت قانونی یک شرکت در بریتانیا، ابتدا بررسی کنید که الزامات کشور را برآورده می کنید.

قبل از شروع فرآیند ادغام، شما نیاز دارید:

آدرسشرح
آدرس مدیراکثر انواع کسب و کار، مانند “شرکت های محدود خصوصی” نیاز به انتصاب یک مدیر دارند. این شخص باید آدرس خود را ارسال کند که در سابقه عمومی ظاهر می شود. می تواند در هر نقطه از جهان واقع شود و هر سند قانونی خطاب به مدیر یا مدیران به این آدرس ارسال می شود.
یک آدرس در انگلستان برای شرکتهمچنین به عنوان آدرس ثبت شده شناخته می شود، این آدرس باید در انگلستان باشد. در ثبت عمومی ظاهر می شود. اسنادی که ثبت شرکت‌های بریتانیا (Companies House) و سازمان مالیاتی کشور (HMRC) باید ارسال کنند، به این آدرس پست می ‌شوند.

مقایسه ثبت شرکت در انگلستان و آلمان

در میان کشورهایی که متقاضیان برای ثبت شرکت انتخاب می کنند کشور آلمان و انگلیس زبانزد می باشد. ابتدا به بررسی جزییاتی در خصوص ثبت شرکت در آلمان می پردازیم. فرآیند ثبت شرکت در آلمان بین یک الی 5 هفته متغییر خواهد بود. مبلغ اولیه برای ثبت شرکت در آلمان حدود 1800€ (یورو) نیاز است. در حالی که ثبت شرکت در کشور آلمان برای تمامی متقاضیان بین المللی اماکان پذیر نخواهد بود. متقاضیان بایستی مدارک و سرمایه کافی در این خصوص ارائه دهند. همچنین در نظر داشته باشید که ارائه یک ایده نوآورانه نسبت به پذیرش سایر در اولیت قرار خواهد داشت. در صورتی که ثبت شرکتی نوآورانه در انگلیس روند آسان تری داشته و کمتر از 10 روز کاری متقاضی می تواند شرکت خود را تاسیس کند. از طرفی شرکت های ثبت شده در انگلیس قابل استعلام می باشند و قابلیت ثبت شرکت مجازی نیز در انگلیس وجود خواهد داشت.

اخذ ویزای نوآوری جهت ثبت شرکت در انگلستان

اغلب متقاضیان بین المللی در خصوص ثبت سرمایه شرکت در انگلستان بایستی ویزای مورد نظر را اخذ نمایند. یکی از این ویزاها به عنوان ویزای نوآوری شناخته می شود.

اما شما به عنوان متقاضی بین المللی در صورتی می توانید این ویزا را دریافت نمایید که شرایط زیر را داشته باشید:

  • در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکتی نوآورانه بایستی ایده ایی خلاقانه در بخش کسب و کار مرتبط خود ارائه دهید.
  • ایده نوآوری در خصوص ثبت شرکت شما بایستی مورد تایید یک نهاد دولتی باشد.

با اخذ این نوع ویزا شما می توانید کسب و کار و ایده نوآورانه خود را توسعه دهید. همچنین این امکان را خواهید داشت که اجازه دهید سایر افراد در ایده ها و کسب و کار شما شریک باشند. با اخذ این نوع ویزا می توان از حقوق شهروندی این کشور نظیر خدمات درمانی و آموزش رایگان بهره مند گردید. از طریق ثبت شرکت می توان اقامت انگلستان را در مدت کوتاهی تری نسبت به سایر راه ها به دست آورد. با توجه به مسائل عنوان شده در این مقاله ثبت شرکت مزایای بسیار زیادی دارد. ثبت شرکت برای موارد بسیاری کاربرد دارد. برای آگاهی بیشتر در خصوص ثبت شرکت مجازی در اروپا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید. نویسندگان ما در این باب اطلاعات جامع و پیشنهادهای بسیار عالی به شما ارائه خواهد داد.

سوالات پرتکرار در باب ثبت شرکت در انگللستان

در این بخش از مقاله به بررسی سوالات پرتکرار در باب ثبت شرکت در انگلستان می پردازیم:

  • مزایا ثبت شرکت در انگلستان چیست؟ مخارج ثبت شرکت پائین می باشد . الزامی به ورود به این کشور نمی باشد. مالیات بر درآمد هم پائین می باشد و با یک نفر هم امکان پذیر است.
  • انواع ثبت شرکت ها در انگلستان کدام اند؟ شرکت سهامی عام، شرکت مسئولیت محدود، نماینده یک شرکت خارجی، همکاری با مسئولیت محدود
  • مدارک ثبت شرکت در کشور انگلستان چیست؟ پرداخت هزینه ها، ترجمه تمامی مدارک لازم، تائید رسمی مدارک
  • آیا افتتاح یا خرید شرکت در این کشور منجر به اقامت می شود؟ خیر، این روش منجر به اخذ اقامت نمی گردد.
4.6/5 - (10 امتیاز)

21 دیدگاه برای “ثبت شرکت در انگلستان

  1. ساجده گفت:

    سلام. این مقاله درسته که طولانی بود و مطالعه اش زمان میبرد ولی من چون به همه نکاتش نیاز داشتم مطالعه کردم و میشه گفت که کاملا همه چی درست بود و میشه با مطالعه مین مقاله کلی اطلاعات خوب تو زمینه های دیگه هم کسب کرد مرسی از شما.

  2. عباس گفت:

    با سلام. ثبت شرکت در انگلستان چقدر زمان میبره و آیا نیاز به کارت سربازی هم داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. در مدت 1 ماه انجام می شود و نیاز به کارت پایان خدمت نیست. در صورت اطلاعات بشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. بهنام گفت:

    با توجه به تحریم ها ثبت شرکت در انگلستان هنوز امکان پذیره؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله. برای اگاهی از شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  4. پریا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ثبت شرکت در روند اخذ ویزای تحصیلی انگلستان تاثیر مثبت داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. خیر در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  5. محمود گفت:

    با درود و عرض ادب
    بنده قصد ثبت شرکت Ltd در انگلیس و داشتن یک حساب بانکی بیزنس انگلیسی قانونی با آیبن و کد سوئیفت به همراه مستر کارت را دارم که برای کسب و کار اینترنتی خود (و نه مهاجرت به انگلستان) از آن استفاده نمایم. مکان زندگی من هم در ایران است. آیا این کار بصورت قانونی توسط شما قابل انجام است؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. ارائه این خدمات در مجموعه سفیران سروش سعادت امکان پذیر می باشد. برای آگاهی از شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  6. سهیلا گفت:

    ممنون از مقاله پر محتوا شما

  7. آیدا گفت:

    برای ثبت شرکت آیا میشه سهامدار هم اضافه کرد؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله این امکان وجود داره. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. ترانه گفت:

    سلام آيا شرط حضور داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خیر شرط حضور ندارد.

  9. علی طاهرزاویه گفت:

    سلام هزینه اولیه ثبت شرکت در انگلستان برای ثبت شرکت تبلیغاتی چقدر میباشد؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. لطفا در خصوص بررسی شرایط، هزینه ها و سایر موارد مرتبط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  10. یزدان تیموری گفت:

    سلام
    مقاله خوبی بود و اطلاعات مفیدی در زمینه ثبت شرکت ارائه داد
    متشکر

  11. امیر گفت:

    سلام و وقت بخیر
    به چه صورت از این طریق میتونیم اقامت خودمون رو دائم کنیم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام.جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  12. ستاره گفت:

    آیا برای اقدام به مهاجرت از این طریق شرایط سنی و سابقه کاری مهم هست؟

    1. صادقی گفت:

      باسلام و عرض ادب. خیر شرایط سنی ندارد.

کامنت ها بسته هستند