شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت مریلند آمریکا

ساعت مریلند آمریکا

ساعت مریلند آمریکا که افرادی تمایل به مهاجرت به میرلند را دارند، باید بر طبق آن باید کارهای خود را هماهنگ و برنامه ریزی کنند. 5 شهرستان مریلند جنوبی در ساحل غربی (آن آروندل، شاهزاده جورج، کالورت، چارلز و سنت مریز) شیوه ای از زندگی را پیرامون دولت ایالتی، کشت تنباکو، تأسیسات نظامی، و به طور فزاینده ای، مناطق مسکونی برای واشنگتنی ها ایجاد کرده اند. بنابراین، شهرستان پرنس جورج، تقریباً یک حومه بزرگ، همراه با شهرستان مونتگومری به یکی از 2 شهرستان پرجمعیت مریلند تبدیل شده است. مریلند مرکزی شامل شهر بالتیمور و 5 شهرستان است. 4 شهرستان شامل بیشتر حومه بالتیمور است. پنجمین شهر مونتگومری است، در لبه شمال غربی واشنگتن، دی سی تنها حدود یک ششم مردم مریلند در خارج از مناطق شهری زندگی می کنند.

مریلند مرکزی یک منطقه شهری طولانی و پیوسته است که از بالتیمور تا واشنگتن دی سی امتداد دارد و از روی پل خلیج به ساحل شرقی می رسد و شامل شهرستان ملکه آن می شود. 4 شهرستان مریلند غربی مدیون سازندگان جاده، راه آهن و کانال هستند. جاده های بین ایالتی و ملی، ساکنان شهر را به شهرستان گرت، جایی که پیست ‌های اسکی در کنار کوه، مکمل ورزش ‌های آبی در دریاچه دیپ کریک، بزرگ‌ ترین آب ساخته دست بشر در این ایالت است. دانشگاه مریلند به پذیرش دانشجوی سیاهپوست در دانشکده حقوق خود اتخاذ شد و در سال 1970 بود که مریلندرز نماینده سیاه پوستان (از ناحیه ای شامل بالتیمور) را به کنگره ایالات متحده فرستاد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا مشاور شماست.

معرفی ایالت مریلند آمریکا

مریلند، یکی از ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا می باشد. مریلند یکی از 13 ایالت اصلی، در مرکز ساحل شرقی، در میان مجتمع تجاری و جمعیتی بزرگ که از مین تا ویرجینیا امتداد دارد، قرار دارد. اندازه کوچک آن تنوع زیادی از مناظر و شیوه های زندگی را که آنها ایجاد می کنند. از ساحل شرقی کم ارتفاع و آب محور و منطقه خلیج چساپیک، تا کلان شهر هارلی و انبوه شهری را نادیده می گیرد. بالتیمور، بزرگترین شهر آن، تا دامنه‌ های جنگلی آپالاچی و کوه ‌های نواحی غربی آن گسترش دارد. مریلند به افتخار هنریتا ماریا همسر شاه چارلز اول توسط یک سپاسگزار نامگذاری شد. سیسیلیوس (سیسیل) کالورت، بارون دوم بالتیمور، که در سال 1632 منشور زمین اعطا شد. آناپولیس، پایتخت ایالت، در خلیج چساپیک قرار دارد که تقریباً از بالتیمور (شمال) و واشنگتن دی سی (غرب) فاصله دارد.

جغرافیا نقش مریلند را در تاریخ ایالات متحده به عنوان محوری بین شمال و جنوب فراهم کرده است. مرز شمالی آن با پنسیلوانیا معروف استمیسون و دیکسون لاین، در دهه 1760 برای حل و فصل اختلافات بین خانواده پن و کالورت کشیده شد و به طور سنتی به عنوان مرز بین شمال و جنوب در نظر گرفته می شود. در کرانه شمالی پوتوماک، ناحیه کلمبیا (همسایه با شهر واشنگتن دی سی) قرار دارد، منطقه ای کوچک که در سال 1791 توسط مریلند به عنوان پایتخت ملی واگذار شد. شرق چساپیک، ساحل شرقی شبه جزیره دلماروا را به اشتراک می گذارد. در غرب کوهستانی پانل مریلند قرار دارد که با کمر باریکی به بقیه ایالت متصل می شود و با کفه شرقی ویرجینیای غربی در هم قفل می شود.

فصول و ساعت مریلند آمریکا

فصول و ساعت مریلند آمریکا

مریلند دارای طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی است. نیمه شرقی به دلیل نزدیکی به اقیانوس دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب (طبقه بندی آب و هوای کوپن است. نیمه غربی دارای آب و هوای اقیانوسی ست که از دره کامبرلند به بعد به بخش غربی باقی مانده به قاره مرطوب تغییر می کند. تابستان ها گرم و مرطوب و زمستان ها سرد و برفی است. مریلند در منطقه آتلانتیک میانه قرار دارد و با دلاور در شرق، ویرجینیا در جنوب، ویرجینیای غربی در غرب و پنسیلوانیا در شمال همسایه است. اقیانوس اطلس تا حد زیادی بر آب و هوا تأثیر می گذارد، در حالی که کوه های آپالاچی و بادهای کاتاباتیک از سرمای شدید محافظت می کنند. مریلند دارای ارتفاع متوسط ​​110 متر است که بالاترین نقطه آن در Hoye-Crest با 1024 متر ارتفاع است.

تابستان‌ ها در مریلند گرم تا گرم و مرطوب است و دمای بیش از (37 درجه سانتی‌گراد) در جولای وجود دارد. مناطق ساحلی اقیانوس اطلس رطوبت بیشتری دارند و در نتیجه تابستان های طاقت فرسایی نسبت به داخل دارند. بهار و پاییز ملایم و مستعد تغییرات ناگهانی آب و هوا هستند. یخبندان در دره های پایینی رایج است زیرا توده های هوای سرد تمایل دارند نزدیک به زمین بمانند. زمستان ها به شدت سرد و برفی است و شب ها اغلب کمتر از (- 17درجه سانتیگراد) ثبت می شود. فلات آلگنی از دسامبر تا فوریه بارندگی و برف سنگین را دریافت می کند. کوه ‌های آپالاچی سدی را در برابر سرمای قطب شمال در زمستان ایجاد می ‌کنند، زیرا دامنه ‌های شرقی کوه‌ ها هوای نزولی را به میزان ( -12 درجه سانتی‌گراد) یا بیشتر گرم می ‌کنند.

اختلاف ساعت مریلند آمریکا و نیویورک

برای رسیدگی به کارهای خود مانند برگزیاری جلسات کاری و یا ارائه کنفرانس و شرکت در سخنرانی باید به ساعات دیگر ایالات هم توجه کنید. براساس نیویورک بهترین زمان بین مریلند و نیویورک، باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باشد. این زمان بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در مریلند خواهد بود. از آنجایی که نیویورک و مریلند در حال حاضر دارای مناطق زمانی معادل هستند، می توانید در ساعات معمولی خود با فردی تماس بگیرید و در مریلند همان ساعت در نیویورک خواهد بود. اگر در نیویورک زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستان خود در مریلند تماس بگیرید، می توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا مریلند در همان منطقه زمانی نیویورک است.

ممکن است اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway نیز ممکن است یک مطلب عالی برای شما باشد. در لیست زیر شاهد دانشگاه های مریلند هستید:

  • کالج بین المللی مریلند
  • کالج هود
  • دانشگاه جان هاپکینز
  • کالج مک دنیل

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در ایالت مریلند می باشید:

نرخ پذیرش در ایالیت میرلند

اختلاف ساعت ایران و مریلند آمریکا

میان ایران و آمریکا که تفاوت زمانی معینی وجود دارد. در خصوص شرکت در جلسات و یا شرکت در مصاحبات کاری و مصاحبه های تحصیلی نیز سنجش اختلاف ساعت مریلند و آمریکا مهم است. از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت این کشور باید برنامه ریزی کنید. کنفرانس آنلاین و از راه دور یا برنامه ریزی های ارتباطی در بهترین زمان برای هر دو طرف، بین ساعت 8 صبح تا 9:30 صبح وقت خود را در بالتیمور، MD امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 16:30 تا 18 در تهران، ایران خواهد بود. اگر در بالتیمور، MD هستید و قصد دارید با یکی از دوستان خود و یا خانواده و محل کار و دانشگاه خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 22:30 تا 14:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از بالتیمور، مریلند جلوتر است.

امکان دارد برای خرید ملک در آمریکا هم در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت مریلند آمریکا می باشید:

زبانپایتختبزرگ ترین شهررتبه در پرجمعیت
انگلیسیآناپولیسبالتیمور19

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای بازنشستگی آمریکا به سوالات متدوال شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *