مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

آمریکا اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

 اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway آمریکا یکی از فرصت های کار برای مهاجرین در کشور آمریکا محسوب می رود که با استقبال زیادی روبه رو شده است. معمولا افراد با شنیدن کسب امتیاز گشودن رستوران با خدمات سریع فورا رستوران های مک دونالد را به خاطر می آورند. اما Subway نیز از دیگر فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا است که شرایط تبلیغات و اعطاء نمایندگی را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید. در سال 1965 فردی بنام دلوکا شرکتی موسوم به Subway را جهت ارائه غذاهای سالم و سریع تاسیس کرد که امروزه در اکثر کشورهای جهان این شرکت یکی از معروفترین نمایندگی های ساندویچ سرد بشمار می رود. ساب وی از ابتدای تاسیس خود به عنوان رقیب مک دونالد آغاز به فعالیت نمود. تا جائیکه برخی بر این تصورند که این شرکت دارای چندین فروشگاه زنجیره ای زیردریایی نیز می باشد.

در حال حاضر بیش از 25000 Sabway در آمریکا و بیش از 18 نمایندگی آن در 98 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. لازم بذکر است در سال 1974 حق نمایندگی های این فروشگاه ها به صورت رایگان ثبت گردید. اگر چه میزان سرمایه گذاری از طریق تاسیس نمایندگی های ساب وی بستگی به ارزش ارز و ملک در کشورهای مختلف دارد. اما افراد با حداقل 15000€ (یورو) به راحتی می توانند به اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway بپردارند. متقاضیانی که قصد ایجاد کسب و کار از طریق ساب وی را دارند جهت آگاهی و کسب اطلاعت جامع تر می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

شرایط نمایندگی و سرمایه گذاری در ساب وی آمریکا

Subway رستورانی زنجیره ای با 53 سال قدمت با مالکیت خصوصی آمریکایی می باشد. این شرکت با اعطاء نمایندگی به سرمایه گذاران و کارآفرینان در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است. بطوریکه در سال 2017 بیش از 42000 نمایندگی در 100 کشور جهان از این شرکت تاسیس گردید. هزینه راه اندازی پایین و انعطاف پذیری در انتخاب مکان های تاسیس نمایندگی های Subway از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در این شرکت بشمار می رود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلفورد آمریکا موقعیت دارد. چندین دفتر مرکزی این شرکت در کشورهای هلند، اتریش، استرالیا، مالزی و سنگاپور مشغول به فعالیت هستند. بسیاری افراد از این طریق مشغول به سرمایه گذاری در استرالیا هستند.

چگونگی سرمایه گذاری در ساب وی آمریکا

فرآیند سرمایه گذاری در ساب وی براساس مقررات خاصی انجام می پذیرد. بطوریکه این شرکت نوع محصولات و خدمات را برای سرمایه گذاران مشخص می نمایند. در تمامی طول مسیر حمایت های خود را از سرمایه گذاران خواهند نمود. در این مسیر امتیاز دهنده و یا شرکت ساب وی تمامی مسیر اجرایی و چگونگی اداره نمودن رستوران را به سرمایه گذار آموزش می دهد. متقاضی را در انتخاب محل و چگونگی انجام فعالیت های تجاری از طریق دوره های آموزشی، دفترچه راهنما، کیفیت و کنترل و استراتژی های بازاریابی راهنمایی می نماید. سرمایه گذاران با عقد قرارداد و با شرط رعایت مفاد آن امکان حق استفاده از نام شرکت را خواهند داشت. سرمایه گذاران در ابتدا و تنها 1 بار مبلغی را به عنوان حق اولیه به شرکت پرداخت می نماید.

جهت اطلاع از رشد سرمایه گذاری در این کشور به نمودار زیر توجه فرمائید:

رشد سرمایه گذاری در کشور آمریکا

پس از آغاز کسب و کار خود به صورت مستمر وجهه را به حساب شرکت برای استفاده از نام شرکت پرداخت می نماید. پس از ایجاد کسب و کار فرد بصورت مستقل عمل نموده است. همچنین سود و زیان متقاضی در کسب و کار تنها متوجه فرد سرمایه گذار می باشد. شرکت صاحب امتیاز یا ساب وی هیچگونه مسئولیتی در قبال سود و زیان نمایندگی ها ندارد. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

نحوه کار در ساب وی آمریکا

نحوه کار نمایندگی های ساب وی بدین گونه است که طراحی و دکوراسیون نمایندگی ها توسط دفتر مرکزی انجام می گیرد. دفتر مرکزی انگلستان غذاها را به صورت هفتگی به نمایندگی ها ارسال می نماید. نمایندگی ها در طول 1 هفته فرصت دارند تا آنها را به مشتریان عرضه نماید. در صورتیکه غذاها در طول 1 هفته به فروش نرسد. نمایندگی امکان برگرداندن غذاهای مانده را به دفتر مرکزی خواهند داشت. تمامی ها غذاها به صورت شکیلی بسته بندی می گردند. از تنوع زیادی برخوردار می باشند و مخلفات آنها بصورت سلف سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نمایندگی های Subway می باید %5 الی 10% درآمد ماهانه خود را صرف تبلیغات نمایند. سایر درآمد مربوط به سرمایه گذار می باشد. جهت اطلاع از هزینه های مربوطه مقاله هزینه زندگی در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

مزایای اخذ نمایندگی در ساب وی آمریکا

شرایط سرمایه گذاری در آمریکا و اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور است. مزایای سرمایه گذاری در Subway به شرح زیر می باشد:

  • قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات غذایی و تضمین سلامت آنها
  • پایین بودن میزان ریسک و ورشکستگی سرمایه گذاران
  • امکان سرمایه گذاری با کمترین سرمایه اولیه نسبت به فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد
  • امکان بازگشت سرمایه در کمترین زمان
  • سود خالص ماهانه €5000 الی 10000€ (یورو) تخمین زده شده است.

مزایای اخذ نمایندگی در ساب وی آمریکا

مدارک لازم جهت سرمایه گذاری در Subway آمریکا

بدون شک سرمایه گذاری در هر کسب و کاری با ارائه مدارک و ثبت آن انجام می پذیرد. متقاضیانی که قصد اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway را دارند نیز ملزم به ارائه مدارکی جهت سرمایه گذاری در ساب وی می باشند که به شرح زیر است:

  • برخورداری از اقامت کشور مورد نظر برای تأسیس شعبه
  • اسکن از تمامی صفحات پاسپورت متقاضی
  • اسناد ازدواج متقاضی
  • ارائه مدارک هویتی متقاضی
  • ارائه عکس از سرمایه گذار و همسر و فرزندان کمتر از 21 سال
  • اسکن مدرکی همچون بیمه نامه، سابقه کار، مجوز کسب و گواهی اشتغال به کار
  • ارائه پرینت گردش حساب متقاضی
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست تأسیس نمایندگی
  • پرداخت هزینه های لازم

رستوران های ساب وی یکی از پردرآمدترین رستوران های شناخته شده در جهان هستند. در جدول زیر برخی از رستوران های معروف و نمایندگی ها و میزان درآمد آنان نشان داده شده است.

نامتعداد نمایندگیمیزان درآمد به دلار
1آمریکاSubway42998$9.11 بیلیون
2آمریکاMac Donald37200$25413
3آمریکاStarbucks30000$245
4آمریکاKFC20404$23
5آمریکاBurger King16859$68

افرادی که قصد مهاجرت و ایجاد کسب و کار در کشورهای مختلفی را دارند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و در مسیری صحیح گام بردارند. علاقمندان به موضوع مهاجرت می توانند قوانین مهاجرت به آمریکا را مطالعه نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *