شرایط روسیه, مهاجرت به کشور روسیه

ساعت سن پترزبورگ روسیه

ساعت سن پترزبورگ روسیه

از جمله موضوعاتی که افراد با آن مواجه می شوند، تطبیق زمانی با کشور مبدا است که در این رابطه به ساعت سن پترزبورگ روسیه پرداخته می شود. از هر کسی در روسیه بپرسید که در مورد سنت پترزبورگ چه فکری می کند. این تصور را خواهید داشت که پایتخت فرهنگی این کشور است. بیشتر مردم تصویری بسیار رمانتیک از سنت پتربورگ دارند: شهری زیبا از کانال ها و معماری چشمگیر، میراث تاریخی عالی و زندگی فرهنگی پر جنب و جوش، خانه بسیاری از هنرمندان و شاعران مشهور، نماد روسیه در دریای بالتیک. سن پترزبورگ به عنوان نماد روسیه، یک شهر کاملاً غیر معمول روسیه است. بسیار نزدیک به اروپا در ساحل دریای بالتیک، همه چیز اروپایی را که روسیه ارائه می دهد، بیان می کند، اما به شیوه ای منحصر به فرد و عجیب با سنت های قدیمی مخلوط می شود.

سن پترزبورگ از این نظر کمی شبیه به برلین است: دائماً بین میراث و آینده خود درهم است، فقیر اما پر رونق، چشمگیر، کهنه و شیک. از سوی دیگر، سنت پترزبورگ از آمستردام الهام گرفته شده است، بنابراین حس شهر بندری را در آن دارد. بسیاری فکر می کنند این شهر دیوانه ای است با آن همه آب، مه و حتی شب های سفید – مکانی معمولی برای عصبانی شدن است. اما همچنین مکان بسیار الهام ‌بخشی است، بسیاری از نویسندگان، شاعران و رقصندگان بزرگ روسی در اینجا شروع به کار کردند. حتی امروزه مردم در سن پترزبورگ در مقایسه با مسکویتی ها کمی باهوش تر، باهوش تر و مودب تر هستند. شما می توانید برای آغاز سفری خوش به این شهر از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اخذ ویزا بپردازید.

وضعیت آب و هوا در سن پترزبورگ روسیه

در سن پترزبورگ، زمستان ‌ها طولانی، یخبندان، برفی و ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 14 درجه فارنهایت تا 73 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 8- درجه فارنهایت یا بالای 83 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از سنت پترزبورگ برای فعالیت‌ های هوای گرم، از اواخر ژوئن تا اواسط آگوست است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 28 می تا 3 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 64 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در سن پترزبورگ جولای است که میانگین دمای آن 73 درجه فارنهایت و کمینه آن 54 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 3 ماه، از 20 نوامبر تا 14 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 34 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در سن پترزبورگ فوریه است.

در سن پترزبورگ، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. بخش روشن تر سال در سن پترزبورگ از 19 آوریل آغاز می شود و به مدت 5 ماه ادامه می یابد و در حدود 30 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در سن پترزبورگ جولای است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 56٪ مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 30 سپتامبر آغاز می شود و به مدت 6.6 ماه ادامه دارد و در حدود 19 آوریل به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در سن پترزبورگ ژانویه است که در طی آن به طور متوسط ​​در 78% مواقع آسمان ابری یا ابری است.

در شکل زیر سایر اطلاعات آب و هوایی سن پترزبورگ روسیه اشاره شده است:

اطلاعات آب و هوایی سن پترزبورگ روسیه

شرحی از اوضاع فرهنگی و تاریخی سن پترزبورگ روسیه

سنت پترزبورگ مکه ای از بناهای فرهنگی، تاریخی و معماری است. این شهر که توسط تزار پیتر اول (بزرگ) به‌عنوان «پنجره‌ای رو به اروپا» روسیه تأسیس شد، وضعیت غیررسمی پایتخت فرهنگی روسیه و بیشتر شهر اروپایی را دارد، وجه تمایزی که تلاش می‌کند در رقابت همیشگی خود با مسکو حفظ کند. سه ویژگی متمایز سنت پترزبورگ توجه را به خود جلب می کند. اولین مورد ترکیب هماهنگ شهر از معماری اروپای غربی و روسیه است. دوم، فقدان مرکز شهر بی چون و چرای سنت پترزبورگ است که در دیگر شهرهای روسیه با منشأ قرون وسطایی، توسط کرملین و منطقه اطراف آن تعریف شده است. سومین ویژگی بارز شهر آبراه های فراوان آن است. شاخه ها و کانال های کوتاه اما پر جریان رودخانه نوا که تا سواحل بالتیک امتداد دارند از چشم انداز سن پترزبورگ جدا نیستند. بسیاری از مشهورترین مکان ‌های معماری شهر در امتداد نوا قرار دارند.

علاوه بر این، پل‌ ها و کانال ‌های طبیعی رودخانه به سنت پترزبورگ لقب «ونیز شمال» را داده ‌اند. به دلیل موقعیت شمالی سنت پترزبورگ، این شهر از «شب های سفید» لذت می برد، از 11 ژوئن تا 2 ژوئیه، زمانی که نور روز به 19 ساعت می رسد – یکی دیگر از تحسین شده ترین ویژگی های سنت پترزبورگ. از جمله رویدادهای فرهنگی اختصاص داده شده به جشن شب های سفید، جشنواره هایی است که توسط تئاتر ماریینسکی و هرمیتاژ و کنسرواتوار ایالتی ریمسکی-کورساکوف سن پترزبورگ برگزار می شود. هر شب در طول شب‌ های سفید، پل ‌های روی نوا بالا می ‌روند تا تردد قایق‌ ها از آن عبور کند. در جدول زیر به سایر جذابیت های تاریخی و فرهنگی سن پترزبورگ در روسیه اشاره شده است:

جذابیت های تاریخی سن پترزبورگ روسیه
رودخانه نواجنگل ‌های مخروطیکلبه های تابستانی
مسابقه بریتانیکاکلیسای جامع برازیلیارودخانه فونتانکا

بررسی ساعت سن پترزبورگ روسیه با شهر ولگوگراد

برای کل مدت زمان پرواز از سنت پترزبورگ، به ولگوگراد، روسیه 12 ساعت و 59 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه می کند. زمان دقیق شما ممکن است بسته به سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین دروازه و باند فرودگاه اضافه کنید. این اندازه گیری تنها برای زمان پرواز واقعی است. فاصله جغرافیایی حدود 6239 مایل یا 10 041 کیلومتر است. سفر شما در سن پترزبورگ، آغاز می شود. در ولگوگراد روسیه به پایان می رسد. جهت پرواز شما از سن پترزبورگ، به ولگوگراد، روسیه شمال شرقی است (32 درجه از شمال).

بررسی ساعت سن پترزبورگ روسیه با شهر ولگوگراد

اختلاف ساعت ایران با ساعت سن پترزبورگ روسیه

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌توانیم با برنامه‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در سن پترزبورگ، روسیه خواهد بود. اگر در تهران زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستان خود در سن پترزبورگ روسیه تماس بگیرید، می توانید از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 خواهد بود.

زیرا سن پترزبورگ روسیه 1 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر در هر زمان در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار به شخصی در سن پترزبورگ، روسیه دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 10:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. مسافت کل رانندگی از تهران، ایران تا سن پترزبورگ، روسیه 2562 مایل یا 4 تا 123 کیلومتر است. علاوه بر مطالب فوق، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا در زمینه نوع اقامت روسیه، اطلاعات خود را با شما در جریان بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *