شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت دنیدن نیوزلند

ساعت دنیدن نیوزلند

ساعت دنیدن نیوزلند که یکی از شهرهای این کشور است را در این مقاله مورد بررسی و بحث قرار خواهیم داد که از مباحث مهم است. جزیره جنوبی، Maori Te Waipounamu ، جزیره، بزرگ ‌تر و جنوبی ‌ترین جزیره از دو جزیره اصلی نیوزیلند، در جنوب غربی اقیانوس آرام جزیره جنوبی از شمال به وسیله تنگه کوک و از جزیره استوارت به سمت جنوب توسط تنگه فووو جدا می شود. زمین های کوهستانی تقریباً سه چهارم جزیره جنوبی را با یک زنجیره کوه مرکزی به نامآلپ جنوبی ، در جهت جنوب غربی به شمال شرقی و در کوه کوک به اوج خود می رسد. رشته کوه های آلپ جنوبی نوار ساحلی باریک دشت وستلند (غرب) را از دشت های وسیع کانتربری (شرق) جدا می کند. پارک ملی فیوردلند در جنوب غربی منطقه ای متمایز با آبدره های ساحلی (مخلخل) و دریاچه های مرتفع آن است.

این پارک بخشی از منطقه Te Wahipounamu )جنوب غربی نیوزلند) از مناطق وحشی حفاظت شده در امتداد سمت غربی جزیره است که در یونسکو تعیین شده است. علاوه بر این، 5 گروه جزیره در سواحل جنوبی Snares ، جزایر Bounty، جزایر Antipodes، جزایر اوکلند، و جزایر کمپبل)، که جزایر زیر قطب جنوب نیوزیلند را تشکیل می‌دهند، یکی دیگر از مکان‌های میراث جهانی در نامگذاری شدند. این جزیره دارای چندین منطقه شهری بزرگ است. از جمله کرایست چرچ، داندین و اینورکارگیل که همگی ساحلی هستند جمعیت آن با سرعت کمتری نسبت به جزیره شمالی رشد کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط ساعت دنیدن نیوزلند مشاور شماست.

معرفی شهر دنیدن نیوزلند

بازدیدکنندگان از Dunedin شگفتی های زیادی را تجربه می کنند. بسیار بیشتر از اندازه شهر که ممکن است نشان دهد. این شهر منحصر به فرد Dunedin ترکیبی مسحور کننده از جذاب و آوانگارد است. شهری فشرده از تضادها شهری غرق در میراث، که در آن طبیعت تنها چند لحظه با مرکز شهر فاصله دارد، با مردمی گرم و اصیل و آب و هوای معتدل، Dunedin به وعده خود مبنی بر اینکه بازدیدکنندگان اقامتی منحصر به فرد و معتبر را تجربه خواهند کرد، عمل می کند. این شهر به دلیل نزدیکی به حیات وحش باورنکردنی در اطراف شبه جزیره باشکوه اوتاگو مشهور است. از تنها مستعمره تولید مثل رویال آلباتروس در سرزمین اصلی جهان دیدن کنید یا کمیاب ترین پنگوئن جهان، چشم زرد را مشاهده کنید، همه در زیستگاه طبیعی خود و با یک ماشین کوتاه از مرکز شهر قابل دسترسی هستند.

Dunedin منظره ای با شدت خیره کننده با بسیاری از سواحل خیره کننده و صخره های چشمگیر است. زیبایی طبیعی Dunedin پس‌ زمینه مناسبی را برای دنیایی از فعالیت ‌های تفریحی فراهم می ‌کند. پیاده‌ روی در طبیعت و بوته‌ ها، گلف، موج ‌سواری، دوچرخه ‌سواری در کوهستان، کشتی‌ های دریایی بندر، اسب ‌سواری و ماهیگیری ماهی قزل آلا. نمایندگان رویدادهای تجاری به Dunedin شهری با تحصیلات، خلاق و مبتکر را کشف می‌کنند که هنوز بر اساس ارزش‌ های بنیادین خود پررونق است. دوندین اخیراً به پاس تاریخ درخشان نویسندگان و کتاب ‌دوستان، به عنوان شهر ادبیات یونسکو انتخاب شد. با داشتن یک دانشگاه مشهور جهانی، دانشگاه اوتاگو، پلی تکنیک نوآورانه و بخش های خلاقانه و فناوری پویا، داندین دارای جمعیتی هوشمند و متعهد است. زمستان های دوندین نسبت به بسیاری از شهرهای جهان از جمله پکن، نیویورک و سئول ملایم تر است.

فصول و ساعت دنیدن نیوزلند

در دندین تابستان ‌ها خنک، زمستان‌ ها کوتاه و بسیار سرد است و در تمام سال باد و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 39 درجه فارنهایت تا 64 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 34 درجه فارنهایت یا بالاتر از 72 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از Dunedin برای فعالیت در هوای گرم از اواسط ژانویه تا اواخر فوریه است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 11 دسامبر تا 21 مارس، با میانگین دمای روزانه بالای 61 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در دوندین ژانویه است که میانگین دمای آن 64 درجه فارنهایت و کمینه آن 52 درجه فارنهایت است.

فصل خنک به مدت 2 ماه ، از 30 می تا 27 آگوست ، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 50 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در دوندین، جولای است، با متوسط کمینه 39 درجه فارنهایت و حداکثر 47 درجه فارنهایت. خطوط نقطه چین نازک میانگین دمای درک شده مربوطه هستند. صاف ترین ماه سال در Dunedin مارس است که در طی آن به طور متوسط آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری در 53% مواقع است. ابری ترین ماه سال در دوندین ماه می است که در طی آن آسمان به طور متوسط در 54% مواقع ابری یا ابری است.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش بارندگی در نیوزلند هستید:

نرخ افزایش بارندگی در نیوزلند

اختلاف ساعت دنیدن نیوزلند با دیگر شهرها

از آنجایی که اوکلند، نیوزلند و دنیدین، نیوزلند در یک منطقه زمانی قرار دارند، می ‌توانید در ساعات عادی خود با فردی تماس بگیرید و در شهر داندین نیوزلند همان ساعتی خواهد بود که در اوکلند نیوزلند است. تفاوت ساعات در نیوزلند و اوکلند متصور نیست و اگر در اوکلند هستید همان زمان در دنیدن می باشد. لذا برای تماس های کاری و تماس های آنلاین و یا همچنین دیگر امور اداری دچار چالش و مشکلات نخواهید بود. برای کسب اطلاعات تخصصی و کامل تر در این خصوص به مقاله نیوزلند چگونه کشوری است مراجعه فرمایید.

در جدول زیر شاهد تعداد ساعاتی که در دنیدن در روز نور وجود دارد می باشید:

ماهتعداد ساعت
ژان15
می9
نوامبر14

اختلاف ساعت ایران و دنیدن نیوزلند

اختلاف ساعت ایران و دنیدن نیوزلند

باید گفت به دلیل بعد مسافت این 2 کشور ساعات ادرای و کاری باهم متفاوت هستند. عاقلانه ترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که با برنامه ‌ریز جلسات خود این تفاوت زمانی را در نظر بگیرید و محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت (داندین، نیوزیلند) پوشش دهید. به منظور برنامه ریزی جهت تجارت و یک کنفرانس تلفنی آنلاین و یا حتی ثبت شرکت در نیوزلند بهتر است بین ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در Dunedin، نیوزیلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 10:30 صبح در شیراز، ایران خواهد بود.

اگر در Dunedin، نیوزلند زندگی می ‌کنید و قصد تماس با فردی در در شیراز، ایران را دارید، می ‌توانید بین ساعت 14:30 تا 6:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 بعد از ظهر به وقت شیراز خواهد بود، زیرا شیراز، ایران 7 ساعت و 30 دقیقه از دوندین، نیوزلند عقب تر است. همچنین اگر ساعت کاری شما منعطف تر است امکان دارد بین ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 12:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به نیوزلند از طریق کارآفرینی پاسخگوی شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *