شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت تائورانگا نیوزلند

ساعت تائورانگا نیوزلند

ساعت تائورانگا نیوزلند را میتوانید در این مقاله بررسی کنید. جزیره شمالی، جزیره مائوری 2 جزیره اصلی نیوزیلند در اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره توسط تنگه کوک از جزیره جنوبی جدا شده است. زمین جزیره تا یک رشته کوه مرکزی (ادامه رشته جزیره جنوبی) بالا می رود که به موازات ساحل شرقی است. دامنه به بالاترین نقطه خود در آتشفشان می رسدکوه رواپهو در داخلپارک ملی تونگاریرو در سال 1990 به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد. بارندگی که در ماه‌های زمستان شدیدترین است، نسبت به جزیره جنوبی به طور یکنواخت‌تر توزیع می‌شود. جزیره شمالی اکثریت جمعیت ملی را در خود جای داده است و در مجاورت مناطق اصلی شهری، ولینگتون (پایتخت ملی) و اوکلند متمرکز شده است.

آمار سریع در مورد کسانی که برای کار در سراسر تاورانگا سفر می کنند عبارت است از:

  • رانندگی با وسیله نقلیه شخصی
  • رانندگی با وسیله نقلیه شرکتی
  • پیاده روی یا دویدن

در جزیره شمالی نیوزلند، شهر تاورانگا طی سال ‌ها به یکی از شهر‌های مورد علاقه نیوزلند تبدیل شده است. در اینجا حقایق جالبی در مورد شهر خلیج پلنتی، تاورانگا وجود دارد. این کلان شهر ساحلی پنجمین شهر پرجمعیت نیوزلند است. جمعیت شهری آن در حدود 155200 نفر است (تخمین ژوئن 2021) که تقریباً 3٪ از کل کشور است. مردم مائوری اولین بار در اواخر قرن سیزدهم در این منطقه ساکن شدند و اروپایی ها در اوایل قرن نوزدهم شروع به استعمار این منطقه کردند. در سال 1963 به عنوان یک شهر تشکیل شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ پاسپورت نیوزلند مشاور و راهنمای شماست.

معرفی تائورانگا نیوزلند

تائورانگا شهر، ناحیه و بندر، شمال مرکزی جزیره شمالی، نیوزیلند است. این بر روی یک گردنه (3 کیلومتری) واقع شده است که از ساحل جنوب شرقی بندر تاورانگا، یک ورودی هلالی شکل که به خلیج فراوانی باز می شود، قرار دارد. در سال 1834 یک هیئت انگلیکن در آنجا تأسیس شد و خانه مأموریت المز هنوز پابرجاست. Monmouth Redoubt که به عنوان دفاع در برابر مائوری ها در طول جنگ های دهه 1860 ساخته شد، نیز باقی مانده است. نام این شهر یک کلمه مائوری به معنای محل استراحت یا لنگرگاه امن است. تاورانگا در سال 1882 به عنوان یک منطقه ثبت شد و در اوایل دهه 1960 به یک شهر تبدیل شد. این منطقه در امتداد راه‌آهن اصلی ساحل شرقی به اوکلند (288 کیلومتری شمال غربی) واقع شده است و به یک منطقه کشاورزی (دام، میوه و سبزیجات) خدمت می‌کند.

این شامل تاسیسات نفت، کارخانه های آرد و سیمان، چاپخانه ها، قایق سازی ها و کارخانه هایی است که لباس و مواد پیش ساخته برای خانه ها تولید می کنند. این شهر از بندر آب های عمیق در Maunganui (5 مایلی [8 کیلومتر] شمال شرقی) برای صادرات پشم، گوشت، محصولات لبنی، خمیر کاغذ، کاغذ و الوار استفاده می کند. Tauranga بزرگترین شهر در خلیج Plenty است و با پیشی گرفتن از Dunedin به پنجمین منطقه شهری بزرگ در نیوزیلند تبدیل شده است. طبق آمار نیوزلند، بر اساس برآورد اخیر در سال 2021، جمعیت شهر تاورانگا در حال حاضر 155200 نفر است. رشد جمعیت تاورانگا بین سال‌ های 2001 و 2006، %14 افزایش یافته بود. این افزایش جمعیت بود که تاورانگا را به پنجمین شهر بزرگ نیوزلند تبدیل کرد.

فصول و ساعت تائورانگا در نیوزلند

فصول و ساعت تائورانگا در نیوزلند

خلیج ساحلی پلنتی یکی از آفتابی ترین شهرهای نیوزلند به نام تاورانگا را در خود جای داده است. این تنها یکی از دلایلی است که سالانه ده ها هزار بازدیدکننده به سواحل ماسه سفید سرازیر می شوند، به خصوص در ماه های گرم تابستان. شهرت برای آسمان آبی، دمای ملایم و بادهای ملایم به دلیل توپوگرافی منحصر به فرد است. خط ساحلی خلیج پلنتی به طول 125 کیلومتر به طور گسترده توسط رشته‌های کوروماندل و کایمائی ماماکو محافظت می‌شود. این بدان معناست که بارندگی کمتری نسبت به سایر نقاط نیوزلند دریافت می کند. سواحل محافظت شده، همراه با جریان گرم اقیانوسی که در امتداد ساحل شرقی جزیره شمالی می گذرد، همچنین به این معنی است که دریاها از آرام ترین و گرم ترین دریاهایی هستند که در هر نقطه از نیوزلند می توانید پیدا کنید.

میانگین دمای سطح دریا از حدود 14 درجه سانتیگراد در ماه اوت تا 20 تا 21 درجه سانتیگراد در ماه فوریه متغیر است. بهار زمان پر جنب و جوشی است. روزها طولانی تر و گرم تر می شوند و رنگ های روشن از زمین و درختان جوانه می زنند. خلیج طعم شیرین تابستان کیوی را بدون شلوغی ارائه می دهد. برای تماشای مناظر چشم پرنده از خط ساحلی دیدنی خلیج، مصب ها، تپه ها، جزایر، حومه ها و موارد دیگر به هوا بروید. Skydive Tauranga یک تجربه نفس گیر است که شامل یک فرود پشت سر هم، احاطه شده توسط آبی گسترده، به سمت یک لحاف تکه تکه شده زیبا است. تورهای پروازی خوش‌ منظره هلیکوپترهای ماجراجویی، تجربه هوایی نهایی خلیج را ارائه می ‌دهند، زیرا بر فراز سواحل ماسه ‌ای سفید، باغ‌ های کیوی، جزایر محلی و زندگی دریایی شناور می ‌شوید.

بررسی ساعت تائورانگا نیوزلند

استارت آپ نیوزلند هم یک مقاله بسیار مهم و کابردی است. نیوزلند یکی از اولین کشورهای جهان بود که به طور رسمی یک زمان استاندارد ملی را پذیرفت. میانگین زمان نیوزلند، که در 2 نوامبر 1868 تصویب شد، 11 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از زمان گرینویچ بود. در سال 1941، در طول جنگ جهانی دوم، ساعت ‌ها 30 دقیقه به جلو تنظیم شدند و افست نیوزلند از GMT به 12 ساعت افزایش یافت. تغییر ساعت توسط قانون زمان استاندارد 1945 دائمی شد. در سال 1974، 2 سال پس از تعیین زمان هماهنگ جهانی UTC به عنوان استاندارد زمان بین ‌المللی، ساعت استاندارد نیوزلند NZST رسماً به عنوان UTC+12 در قانون زمان 1974 تعریف شد. زندگی در نیوزلند تاثیرات و شرایط بسیار خوبی دارد.

در نمودار زیر شاهد قومیت ها در تائورانگا هستید:

قومیت ها در تائورانگادر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص جمعیت تائورانگا نیوزلند هستید:

جمعیت تاورانگارتبه جمعیت شهر تائورانگاتعداد مردانتعداد زنان
15509167000072000

اختلاف ساعت تائورانگا نیوزلند و ایران

ساعت نیوزلند 7 ساعت و 30 دقیقه از زمان ایران جلوتر است. تائورانگا Bay of Plenty نیوزیلند 7 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از ایران است. دلایل زیادی برای افزایش عظیم رشد در تاورانگا وجود دارد. اینها شامل محیط طبیعی بسیار مورد توجه شهر، آب و هوای فوق العاده، و اقتصاد قوی است که توسط بندر تاورانگا لنگر انداخته است. آمار نیوزلند تخمین می‌زند که جمعیت تاورانگا در سالبه 129000 نفر خواهد رسید که در عرض 5 سال حدود 13000 نفر افزایش خواهد یافت. یکی از بهترین چیزهای زندگی در تاورانگا موقعیت ساحلی آن است که تقریباً از همه جا قابل مشاهده است. بندر زیبای تاورانگا مکان مناسبی برای قایقرانی، ماهیگیری و حتی تورهای دلفین است. همچنین می توانید از بسیاری از نقاط زیبایی شهر، از جمله پارک جنگلی Kaimai Mamaku و آبشار مک لارن دیدن کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *