مهاجرت تحصیلی چین

رشته گوارش در چین

رشته گوارش در چین

رشته گوارش در چین مانند دیگر کشورها جایگاه ویژه ای دارد و شما می توانید با تحصیلات عالی در چین در دیگر کشورها جهان حرفی برای گفتن داشته باشید. بدین معنا که مدارک دانشگاه های کشور چین معتبر هستند و می توانید رشته گوارش را به زبان انگلیسی نیز در این کشور بگذرانید. اگر قصد اشتغال به عنوان پزشک در چین را دارید باید زبان چینی بیاموزید تا با بیماران ارتباط برقرار کنید. تحصیلات عالی در این کشور می تواند حقوق شما را در کلینیک ها و مطب های مخصوص رشته گوارش در چین افزایش دهد. تحصیل در دانشگاه های بین المللی چین و بهره بردن از علم و دانش این کشور منجر به نتایخ خوب و مناسبی در رشته گوارش می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در چین مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته گوارش در چین

درک شما از نظریه‌های مبتنی بر روش‌های تحلیلی و مولکولی مدرن مرتبط با پزشک را توسعه می‌دهد. و شما را قادر می سازد تا درک انتقادی از کاربردها و محدودیت های طیف وسیعی از تکنیک های تحلیلی و مولکولی مربوط به علوم بالینی و زیست پزشکی داشته باشید. ماژول ها در بلوک های سه روزه اجرا می شوند و بنابراین برای پزشکان شاغل و متخصصان مراقبت های بهداشتی مناسب هستند. ارزشیابی کاملاً از طریق دوره آموزشی است. این در پایان نامه به اوج خود می رسد که از طریق تولید دو مقاله علمی قابل انتشار توسط شما ارزیابی می شود. هدف ما توسعه این موارد برای انتشار با شما در صورت لزوم خواهد بود. اگر تحقیقات بالینی مورد علاقه شما باشد، تکمیل موفقیت آمیز MSc امکان ثبت نام مستقیم را برای شما فراهم می کند. مطالعه MD بالینی، به تیم محققان چین در موسسه ملحق می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته گوارش در کشور چین می باشید:

مدت تحصیلزبان تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلنرخ اشتغال
4 سالانگلیسی/چین%41%7792%

تحصیل رشته گوارش در چین به صورت آنلاین

شما به تیمی از محققان بالینی و پزشکی ملحق خواهید شد که در آن فرصتی برای کسب نظری، بالینی ومبتنی بر آزمایشگاه و مهارت ها دارید. موضوع تحقیق به طور مشترک توسط تیم تحقیقاتی در موسسه پزشکی و کادر پزشکی در یکی از بیمارستان‌های همکار دانشکده پزشکی چین اجرا می‌شود. هدف این برنامه اطلاع‌رسانی و تجهیز پزشک به مهارت‌های لازم برای عملکرد در یک محیط بالینی مدرن و متخصص در مراقبت از بیمار مبتلا به مشکلات دستگاه گوارش است و به بیمارستان‌های روزانه NHS و مطب عمومی مرتبط خواهد بود. این برنامه به گونه ای توسعه داده می شود که به شما امکان می دهد به بیشتر مطالب دوره به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید از جمله متن آنلاین، ویدیوهای سخنرانی ها و نظرات و ارزیابی ها. حوزه های مهارت محور مانند بحث های موردی و بحث های اخلاقی در روزهای تدریس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی رشته های پزشکی در کشور چین می باشید:

تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی رشته پزشکی در چین

مرکز آموزشی رشته گوارش در چین

مرکز آموزشی WGO-Xijing برای گوارش در 20 مارس 2015 در شیان، PR چین به عنوان مرکز آموزشی سازمان جهانی گوارش WGOبا حمایت انجمن چینی گوارش افتتاح شد. مرکز آموزشی در داخل بیمارستان بیماری های گوارشی Xijing، در شیان، چین واقع شده است. انتشار دستورالعمل های بالینی به روز در زمینه گوارش و کمک به شرکت کنندگان در درک و اجرای دستورالعمل ها از مهم ترین مشارکت های دانشجویان در این مرکز می باشد. معرفی پیشرفت های مهم در موضوعات مختلف گوارش در جهان و پیروی از آن نیز توسط این افرد در این مرکز چینی انجام می شود. با جمع آوری پیشرفت های اخیر در زمینه های مختلف در زمینه گوارش، چه عملی و چه تئوری، به شرکت کنندگان در یادگیری جدیدترین دانش منتشر شده توسط مجلات و کنفرانس های مهم تحصیلی عالی در این زمینه خواهید داشت.

مرکز آموزشی رشته گوارش در چین

بخش های مرکزی رشته گوارش در چین

برای اجرای عمل پزشکی مبتنی بر شواهد از طریق مطالعات موردی، بحث‌ها و دورهای بزرگ نیز برگزار می شود که اکثریت آن ها بین المللی می باشد. شرکت کنندگان بخش های فوق تخصصی مورد علاقه را برای شرکت در مدیریت روزانه بیماران و تبادل نظر با کارشناسان انتخاب خواهند کرد. برای ترویج استفاده از تکنیک آندوسکوپی مدرن از طریق نمایش، آموزش عملی بر روی حیوانات/یا شبیه سازهای الکترونیکی. بیشتر تکنیک ‌های آندوسکوپی رایج در بیمارستان استفاده می‌شوند و آموزش‌ های فردی را می‌توان با توجه به علایق و درخواست‌های شرکت‌کننده ترتیب داد. مرکز آموزشی شیجینگ در داخل بیمارستان بیماری های گوارشی شیجینگ واقع شده است. این مرکز با 270 تخت برای بیماری های گوارشی و کبدی و مری و معده، و روده، و همچنین مجاری صفراوی و پانکراس، و دیگر بخش های ویژه به بیماران کمک می کند.

بخش های ویژه در این مرکز عبارتند از:

  • 3 بخش برای جراحی گوارش با 108 تخت
  • 6 سالن عمل برای جراحی GI
  • یک واحد ICU با 10 تخت
  • 2 سالن رونتگن که در آن ERCP و روش های مداخله ای انجام می شود

بخش کارورزی رشته گوارش در چین

واحد کارورزی رشته گوارش (گاستروانترولوژی) با هدف درمان بیماران مبتلا به بیماری های گوارشی و کبد، پانکراس و صفراوی مناسب تحصیل پزشکی در چین است. این واحد 20 سال است که تاسیس شده است. اکنون 22 پزشک معالج،7 پزشک همکار و 24 تکنسین وجود دارد. این واحد خدماتی از جمله مراقبت های سرپایی، مراقبت های بستری و انواع معاینات پزشکی مانند آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی (گاستروسکوپی)، آندوسکوپی روده کوچک، کولونوسکوپی، سیگموئیدوسکوپی، آندوسکوپی کپسولی، آندوسکوپی رتروگراد کلانژیوپانکراتوگرافی سونوگرافی فوقانی شکم و اندوسکوپی آندومینوس را ارائه می دهد. تکنیک های درمانی برای کاروزان که باید در مواق لزوم اجرا کنند طیف متنوعی را شامل می شود ممکن از سطحی ترین و ابتدایی ترین دردها و مشکلات باشد تا شدیدترین موارد اروژانسی و حتی سرطان و جراحی.

در بخش زیر شاهد رشته های پرطرفدار مرتبط با پزشکی مانند رشته ایمنی شناسی در چین می باشید:

رشته های پرطرفدار مرتبط با پزشکی در چینخونریزی گوارشی (خونریزی زخم و آنژیوم وریدی)، هموستاز آندوسکوپی، استنت گذاری، اتساع بالون و قرار دادن استنت آندوسکوپی صفراوی، برداشت آندوسکوپی سنگ های صفراوی، پلی پکتومی دستگاه گوارش، ابداع سونوگرافی آندوسکوپی تومورهای کبدی و درمان با تزریق اتانول از راه پوست از مهم ترین این خدمات می باشند که توسط این اشخاص ارائه می شود. بیماران می توانند معاینه و درمان خود را از بخش سرپایی، اورژانس یا بخش بستری دریافت کنند. علاوه بر خدمات مراقبت های سرپایی، مراقبت های بستری و معاینه منظم، این بخش همچنین به تدریس و تحقیق از جمله آموزش دوره ای بهداشت، سمینار و تبادل آکادمیک بین المللی برای بهره مندی بیماران در منطقه مرکزی تایوان مشغول می باشند لذا ممکن است در این بخش نیز کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و کار در چین و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *