مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته کامپیوتر در مجارستان

رشته کامپیوتر در مجارستان

رشته کامپیوتر در مجارستان می تواند برای دانشجویانی که به تحصیل رشته کامپیوتر در اروپا علاقمند هستند یک گزینه عالی باشد. اگر قصد تحصیل در مرکز اروپا را دارید و می خواهید تحصیل معتبر و در عین حال مقرون به صرفه ای را تجربه کنید مجارستان گزینه ای عالی است. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است و شما می تواند با وجهه بین المللی از این کشور فارغ التحصیل شوید. در واقع مجارستان یک کشور پیشرفته است که شرایط مناسبی برای استقبال از دانشجویان بین المللی فراهم می کند. رشته کامپیوتر نیز در عصر حاضر و همچنین در آینده بیش از پیش مورد نیاز خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به کشور مجارستان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در مجارستان

برنامه BSc در مهندسی کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان را از ابزارها، روش ها، برنامه ها و کاربردهای علوم رایانه و فناوری های اطلاعاتی کاملاً درک کند. این برنامه در جهت گیری خود متمرکز و عملی است، با هدف ارائه آموزش که به طور مستقیم برای موقعیت های صنعت قابل اجرا است. این یک برنامه درسی یکپارچه است که شامل دوره هایی است که برای درک نظری عمیق تر مبانی علم کامپیوتر و همچنین برای کسب دانش و مهارت های عملی مورد نیاز برنامه های صنعتی در زمینه پیچیده فن آوری های اطلاعات توسعه یافته است. تخصص های اصلی مهندسی نرم افزار عبارتند از فناوری اطلاعات و شبکه های ارتباطی. تخصص فناوری اطلاعات با جنبه های مختلف طراحی و توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر داده و اصول طراحی و توسعه مبتنی بر مدل و شی گرا سر و کار دارد.

در حالی که تخصص شبکه های ارتباطی اجازه انتقال و پردازش اطلاعات انعطاف پذیر و کارآمد را می دهد. چنین شبکه هایی پایه ای برای اجرای انواع مختلف خدمات در انفورماتیک، مخابرات و سیستم های ارائه دهنده خدمات توزیع شده است. هر تخصص شامل 3 دوره با تمرکز بر زمینه مورد علاقه و سپس دوره آزمایشگاهی و آزمایشگاه پروژه است. در این آزمایشگاه ها مجهز به دستگاه های به روز مورد استفاده در صنعت، دانش آموزان تجربیات عملی را کسب می کنند که آنها را برای چالش های صنعتی آماده می کند. دانشگاه های معتبر کشور مجارستان از متقاضیانی که به موضوعات گسترده علوم رایانه و ریاضیات کاربردی علاقه مند هستند استقبال می کند و اگر متقاضی دارای تحصیلات کارشناسی در علوم کامپیوتر یا زمینه ای نزدیک باشد، مزیت محسوب می شود.

رشته کامپیوتر در مجارستان در مقطع کارشناسی

رشته کامپیوتر در مجارستان در مقطع کارشناسی

لیسانس مهندسی علوم کامپیوتر بر طراحی و فناوری در یک دوره 7 ترمی تربیتی کارشناسی تمرکز می کند. دوره مدرک تحصیلی برای خدمت به دانش آموزان حرفه ای ارائه می شود، موضوعات و فرصت های تحقیقاتی پیشرفته در زمینه مهندسی کامپیوتر مانند مهندسی نرم افزار، شبکه های داده، سیستم های اطلاعاتی، راه حل های مقرون به صرفه در مهندسی، تولید و غیره ارائه می شود. این مطالعه آزمایشگاهی است و علاوه بر پوشش مهندسی نرم افزار و مهارت های برنامه نویسی، این دوره تجربه ای را برای عضویت در تیم فناوری اطلاعات که روی پروژه های واقعی کار می کند یا به عنوان کارآموز که در آن دانش آموزان می توانند به طور همزمان تجربه کار عملی را کسب کرده و مطالعه کنند، ارائه می دهد.

در لیست زیر شاهد دوره های مرتبط با تحصیل رشته کامپیوتر در کشور مجارستان می باشید:

  • کارشناسی انفورماتیک کسب و کار 7 ترم، تمام وقت
  • کارشناسی علوم کامپیوتر 6 ترم، تمام وقت
  • کارشناسی مهندسی علوم کامپیوتر7 ترم، تمام وقت یا پاره وقت
  • کارشناسی مهندسی عملیاتی علوم کامپیوتر (به زبان مجارستانی)-6 ترم، تمام وقت یا پاره وقت
  • کارشناسی مهندسی برق 7 ترم، برنامه تمام وقت

رشته کامپیوتر در مقطع ارشد در مجارستان

تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان در مقطع ارشد نیز از موقعیت های محبوب دانشجویان بین المللی است. دوره جدید کارشناسی ارشد مهندسی علوم کامپیوتر یکی از مهم ترین برنامه ها و رشته ها در دانشکده های کشور مجارستان است. هدف آن ارائه مهندسی از رشته های فنی مربوط به علوم فناوری اطلاعات با مهارت های لازم برای ادامه حرفه در مهندسی کامپیوتر و اطلاعات می باشد. این برنامه شامل درک عمیق از تئوری و عمل اطلاعات، مطالعه کسب اطلاعات، سیستم ها و روش های فنی و کاربردهای آنها در مهندسی است. زمینه های اصلی مطالعه شامل پیشرفت در سیستم های هوشمند و فناوری چند پردازنده می باشد. این برنامه شامل ترکیبی از سخنرانی های رسمی، آموزش ها و جلسات آزمایشگاهی است. این دانش عملی و نظری را توسعه می دهد و شامل جلسات کاری تحت نظارت است.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته کامپیوتر در کشور مجارستان می باشید:

میزان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته کامپیوتر در مجارستان

رشته کامپیوتر در مجارستان در مقطع دکترا

هدف این برنامه تربیت دانشمندان کامپیوتر است که بر اساس مبانی نظری که توسعه دانش آنها را در دراز مدت تضمین می کند، قادر به ایجاد، توسعه، پیاده سازی، کاربرد، بهره برداری و سرویس فناوری اطلاعات (IT) باشند. سیستم ها به طور مستقل و همچنین در کار گروهی. آنها همچنین دارای مهارت های مدل سازی لازم برای حل وظایف پیچیده مرتبط با فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف برنامه هستند. آنها قادر به انجام و هماهنگی کارهای تحقیقاتی فناوری اطلاعات هستند. این فرصت زمینه نظری محکمی را برای پیگیری مطالعات دکتری فراهم می کند. مقطع دکترا در دانشکده یک درجه تدریس می شود. دانشجویان دکترا باید به صورت فردی تحت هدایت استاد تحقیق کنند. با داشتن یک نتیجه علمی جدید، آنها باید آن را در کنفرانس های ملی و بین المللی ارائه دهند، علاوه بر این، آنها باید در کارهای پروژه شرکت کنند.

برای اخذ مدرک دکترا، و تحصیل در مجارستان دانشجویان باید حداقل 2 مقاله در مجلات معتبر بین المللی داشته باشند. موضوعات اصلی شامل مطالعات زیر می باشند:

دروستعداد واحد
ریاضی و علوم رایانه23
مطالعات اجباری علوم کامپیوتر24
مطالعات اصلی انتخابی در ریاضیات و علوم کامپیوتر13
مطالعات علوم رایانه انتخابی24
انتخاب آزاد6
پایان نامه30
کاراموزی240 ساعت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به مجارستان سوابق درخشانی دارد و می تواند در زمینه مهاجرت تحصیلی به مجارستان و اخذ ویزای دانشجویی این کشور مشاوره تخصصی به شما ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *