مهاجرت تحصیلی مالت

رشته ژنتیک در مالتا

رشته ژنتیک در مالتا

رشته ژنتیک در مالتا یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های این کشور است. ژنتیک به عنوان یکی از رشته های مهم برای مطالعه ژن ها و تاثیرات آن بر افراد، گیاهان، موجودات زنده و غیره می باشد. امکان تحصیل به زبان انگلیسی موجب جذب دانشجویان خارجی در این کشور شده است. البته توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در این کشور بالاست و دانشجویان خارجی ملزم به پرداخت هزینه بالایی از شهریه هستند. با استفاده از تحصیل در مالتا می توانید مجوز اقامت در این جزیره زیبا را بدست آورید. چنانچه خواهان مهاجرت به کشور مالتا هستید می توانید اطلاعات کلی در این باره را در سایت ما پیدا کنید و برای اخذ اقامت نیز از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

اهمیت رشته ژنتیک در مالتا

مالتا، یک کشور کوچک در وسط دریای مدیترانه، در سواحل آفتابیست. فراتر از جذابیت مدیترانه ای، مالتا میزبان جمعیت جدا شده از نظر جغرافیایی و فرهنگی است که ترکیب ژنتیکی منحصر به فرد، این کشور جزیره را به یک معدن طلا برای تحقیقات ژنتیک تبدیل می کند. 4 سال پیش، دانشگاه مالتا برای شناسایی بیماران مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک و جمع آوری داده ها در مورد محل سکونت، شغل، سبک زندگی و مواجهه با محیط زیست، یک ثبت ملی ALS و بانک بیولوژی ایجاد کرد. نمونه های خون اهدا شده توسط شرکت کنندگان در سال های طولانی در انبارهای پیشرفته دانشگاه ذخیره می شوند. ALS یک بیماری عصبی پیشرونده است که اعصاب متقابل با عضلات بدن را از بین می برد. این بیماری به طور معمول منجر به فلج کامل بدن می شود، توانایی راه رفتن، صحبت کردن، غذا خوردن و تنفس را از بیماران می گیرد.

هیچ درمانی برای ALS وجود ندارد و سرانجام، این بیماری کشنده است. بانک بیولوژی مالتا منبعی بی نظیر برای شناخت علل ALS در اختیار دانشمندان قرار داده است. در اولین مطالعه مهم، محققان DNA نمونه های خون را بازیابی و موشکافی کردند تا نقص ژن های مرتبط با ALS را کشف کنند. اغلب ژن های جهش یافته ALS در بیماران مالتا بدون نقص بود. علاوه بر این بیماری سایر بیماری های ژنتیک در دانشگاه مالتا و محققین در این کشور مورد تحقیق قرار می گیرند که نتیجه آن برای کشور مالتا دارای اهمیت است.

کار در رشته ژنتیک در مالتا

رشته ژنتیک یک رشته تخصصی و علمی است که علم آن با تحصیل در دانشگاه ها بدست می آید. بیشتر فارغ التحصیلان ژنتیک می توانند در بخش های زیر کار کنند:

  • آزمایشگاه های بیمارستان
  • شرکت های بیوتکنولوژی، دارویی و ژنومیک
  • آزمایشگاه های علوم پزشکی قانونی
  • شرکت های کشاورزی و باغبانی
  • شرکت های غذا و نوشیدنی

بسیاری از فارغ التحصیلان برای یک درجه بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند، یا شرایط حرفه ای اضافی مانند پزشکی و دندانپزشکی را کسب می کنند. طبق بررسی های صورت گرفته حقوق ماهیانه کار در مالتا برای یک متخصص رشته ژنتیک به صورت متوسط 7430€ (یورو) است. این در حالی است یک متخصص رشته ژنتیک در کشور مالتا ماهیانه در کم ترین حالت 1770€ (یورو) و در بیشترین مقدار 17860€ (یورو) حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق کار در مالتا در مشاغل رشته ژنتیک را بررسی کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل رشته ژنتیک در مالتا

تحصیل رشته ژنتیک در مالتا

اگر به این موضوع علاقه دارید که چرا برخی از خانواده ها بیشتر در معرض بیماری هستند و چگونه می توان از فناوری بیوتکنولوژی برای تولید داروها و سایر محصولات استفاده کرد، مدرک ژنتیک می تواند برای شما مناسب باشد. ژنتیک مطالعه علمی وراثت است نحوه انتقال اطلاعات از یک نسل به نسل دیگر. شما در حال توسعه مناطق جدیدی مانند ژنومیک شخصی هستید که از توالی DNA برای تعیین سلامت و تبار استفاده می کند. مدرک ژنتیک همچنین شامل مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی، حیوانات تراریخته، گیاهان اصلاح شده ژنتیکی، ژنتیک پزشکی، تکامل مولکولی، زیست شناسی رشد، اثر DNA و بیوانفورماتیک است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مالتا در رشته ژنتیک یکی از مزایای آن است. البته هزینه تحصیل رشته ژنتیک در مالتا بالاست و دانشجویان باید برای تحصیل رشته ژنتیک هزینه بالایی در سال پرداخت کنند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته ژنتیک در کشور مالتا همراه با هزینه تحصیل مشخص شده است:

نام دانشگاهشهرشهریه رشته ژنتیک در سال
دانشگاه مالتاوالتا13400€ (یورو)

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه مالتا

ژنتیک کلاسیک، الحاقات و استثناهای آن، و ژنتیک انسانی مورد بررسی از طریق تجزیه و تحلیل شجره نامه، راه را برای نوآوری بیشتر ژنتیک مولکولی از طریق فناوری DNA نوترکیب، سازمان ژنوم و نقشه برداری ژن، ژنومیک، شبیه سازی و مروری اساسی بر کاربردهای این تکنیک ها در دنیای امروز هموار می کند. نقش تنوع ژنتیکی، اندازه گیری و ارتباط آن با تنوع محیطی، حفظ آن با انتخاب و استفاده از آن در طبقه بندی و ارزیابی تنوع ژنتیکی در داخل و بین جمعیت ها، در کنار یکدیگر برای کاربردهای این تجزیه و تحلیل ها در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین، ژنتیک جمعیتی و ژنتیک تکاملی با جنبه های مولکولی ژنتیک در نظر گرفته می شود تا درک دقیق تری از آنچه تنوع انسان و گونه را امکان پذیر می کند، تولید کند.

موضوعات اصلی برای پوشش این برنامه شامل موارد زیر خواهد بود:

برنامهموضوعات
ژنتیک مندلی و الحاقات و استثناهای آنآزمایشات مندل، نتایج و فرضیه ها یا قوانین وراثت، پسوندهای ژنتیکی مندلی، تجزیه و تحلیل شجره نامه انسانی، مطالعات طبیعت پرورش یا ژنتیک محیط زیست،
ژنتیک مولکولی، آخرین پیشرفت ها و کاربردهای آنساختار کروموزوم و سازمان توالی DNA، بیان ژن و جهش ژنی، ارث برون هسته ای، تجزیه و تحلیل ژنتیکی باکتری ها، بیوتکنولوژی و ژنومیک DNA، کاربردها و اخلاق فناوری ژنتیک.
ژنتیک کمی و جمعیتیاصول ژنتیک جمعیت، از جمله قانون هاردی وینبرگ، الحاقات قانون هاردی وینبرگ، محاسبه فرکانس هتروزیگوت
تغییر در فرکانس های ژن ناشی ازانتخاب طبیعی، جهش، رانش ژنتیکی، جفت گیری غیر عادی، روش های بررسی ساختار ژنتیکی و تفاوت ها در و بین جمعیت ها در فضا و زمان،
ژنتیک حفاظت و کاربردهای آنژنتیک حفاظت

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه مالتا

تحصیل کارشناسی ارشد زیست پزشکی در دانشگاه مالتا

کارشناسی ارشد در علوم زیست پزشکی به عنوان 5 برنامه مجزا در این دانشگاه ارائه می شود:

عمدتا تحقیق و تمام وقت:

  • خون شناسی – 3 ترم
  • زیست شناسی مولکولی و ژنتیک – 3 ترم
  • علوم اعصاب – 3 ترم

عمدتا تحقیق و نیمه وقت:

  • هماتولوژی – 6 ترم
  • زیست شناسی مولکولی و ژنتیک – 6 ترم
  • سلول درمانی و بانکداری بافت – 6 ترم

عمدتا تدریس و نیمه وقت:

  • میکروب شناسی – 6 ترم

این دوره با هدف ارائه سطح پیشرفته آموزش و تحقیقات برای فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، علوم آزمایشگاهی پزشکی و هر زمینه تحصیلی دیگر که توسط هیئت مطالعات مرتبط تشخیص داده می شود و داوطلبان را قادر می سازد دانش و مهارت های تحقیقاتی پیشرفته ای را که می تواند باشد، کسب کنند. این دوره به ویژه برای فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی پزشکی و علوم زندگی مربوطه در نظر گرفته شده است، اما همچنین برای فارغ التحصیلان پزشکی که مایل به آموزش در رشته های مختلف تخصصی ارائه شده یا تمرین در سایر مناطق بالینی مبتنی بر آزمایشگاه هستند و کسب تجربه در تحقیقات زیست پزشکی هستند، در نظر گرفته شده است.

این برنامه به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد تا در سطح دکترا ادامه تحصیل دهند. اکثر فارغ التحصیلان تحصیلات خود را در سطح محلی و بین المللی ادامه دادند. فارغ التحصیلان همچنین از فرصت های شغلی در واحد رشد کودک (روانشناس)، دانشگاه مالتا (به عنوان تحقیق در پروژه های تأمین اعتبار) و شورای علوم و فناوری مالتا (سیاست علمی) استفاده کرده اند.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد زیست پزشکی در دانشگاه مالتا

این دوره برای متقاضیانی که دارای یکی از موارد زیر هستند اجرا می شود:

  • مدرک پزشکی و جراحی یا
  • مدرک لیسانس جراحی دندان یا
  • مدرک کارشناسی ارشد جراحی دندانپزشکی اعطا شده از جولای 2018 به بعد یا

هر مدرک دیگر در یک منطقه از تحصیل که هیئت مدیره را مرتبط می داند، حداقل با درجه دوم، از جمله مدارک لیسانس علوم دانشکده علوم یا دانشکده علوم بهداشت، مدرک لیسانس داروسازی، مدرک لیسانس علوم (علوم دارویی) و مدرک لیسانس روانشناسی. هیئت مدیره می تواند پذیرش متقاضیانی را که دارای مدرک تحصیلی هستند و شرایط ورود به شرح مندرج در بندهای فوق را برآورده نمی کنند، فراهم کند مشروط بر اینکه دارای سایر شرایط و تجربه مربوطه باشند و یک برنامه مقدماتی را با موفقیت به پایان برسانند.

برنامه مقدماتی:

برنامه مقدماتی شامل واحدهای مطالعه ای خواهد بود که 30 اعتبار به آنها اختصاص داده می شود و همچنین براساس مقررات اصلی اداره می شود. دانشجویان باید قبل از ثبت نام در دوره، برنامه مقدماتی تحصیل را با نمره متوسط ​​55٪ یا بهتر با موفقیت پشت سر بگذارند. قبل از بررسی یک برنامه، متقاضیان باید یک استاد راهنما را پیدا کنند که باید یک عضو هیئت علمی دانشگاه مالتا باشد و یک پیشنهاد تحقیق را در مرحله درخواست ارائه دهند.

با بررسی شرایط کار ضمن تحصیل در مالتا می توانید در زمان تحصیل در کشور مالتا نیز به کسب تجربه و کارآموزی در زمینه رشته خود بپردازید. تحصیل رشته معماری تجربه کسب کنید. با همراهی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مهاجرتی مطمئن و به دور از استرس داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *