مهاجرت تحصیلی آذربایجان

رشته ژنتیک در آذربایجان

رشته ژنتیک در آذربایجان

تحصیل در آذربایجان می تواند یک انتخاب خوب به خصوص برای تحصیل رشته ژنتیک در آذربایجان باید یا به زبان آذری یا انگلیسی تحصیل کنید. در کشور آذرباجیان در رشته ژنتیک در خصوص روش های تخصص، مشکلات مدرن زیست شناسی، جهش زایی کاربردی، ژنتیک پزشکی، ژنتیک گیاهی، ژنتیک تکامل آموزش داده می شود. مهارت های انجام تحقیق به دست می آید. می توانید این رشته را در مقاطع تحصیلی مختلف در این کشور تحصیل کنید. شرایط کاری این رشته و فضای کاری نیز آماده پذیرش متخصصان است. حقوق و دریافتی شما نیز براساس مقطع تحصیلی و تخصص و گرایش شما متفاوت خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه و شرایط مهاجرت دانشجویی و اخذ اقامت این کشور به شما مشاوره تخصصی و به روز ارائه می دهد.

دانشگاه های تحصیل رشته ژنتیک در آذربایجان

دانشگاه وسترن یکی از اولین دانشگاه های خصوصی در جمهوری آذربایجان است که در پایتخت باکو واقع شده است. این دانشگاه در سال 1991 تاسیس شد. به یکی از دانشگاه های برجسته کشور تبدیل شده است. این دانشگاه در یک ساختمان معماری قدیمی واقع شده است که قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری و شهر قدیمی که در قلب شهر زیبای باکو وجود دارد، واقع شده است. دانشگاه وسترن با هدف ایجاد یک موسسه آموزشی تاسیس شد، که از طریق آموزش دانشجویان برای تبدیل شدن به متخصصان فارغ التحصیل که نیازهای جمهوری را در طول و بعد از انتقال اقتصادی آن برآورده می کنند، به توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور آذربایجان کمک کند.

دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف جهان در این دانشگاه شرکت می کنند که بر نمایه بین المللی دانشگاه تأکید دارد. فارغ التحصیلان دانشگاه وسترن توسط کارفرمایان در همه جا به دلیل دانش و شهرت خود به عنوان مبتکر، رهبر و بازیکن تیم جستجو می شوند. 5 مدرسه شامل بیش از 180 عضو هیئت علمی، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در 36 تخصص برای بیش از 1000 دانشجو در دوره های تمام وقت، شب و مکاتبه ارائه می دهند. دانشگاه دیگر برای تحصیل رشته ژنتیک دانشگاه دولتی اقتصاد جمهوری آذربایجان، که در سال 1930 تاسیس شد، یکی از بزرگترین موسسات آموزش عالی در قفقاز جنوبی است. 9 دانشکده در UNEC فعالیت می کنند که بیش از 18000 دانشجو در 21 تخصص تحصیل می کنند.

در نمودار زیر شاهد افزایش و میزان مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی در کشور آذربایجان هستید:

افزایش و میزان مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی در کشور آذربایجان

دانشگاه های برتر آذربایجان

دانشگاه دولتی لانکران ، که در سال 1991 به عنوان شعبه ای از دانشگاه دولتی باکو تاسیس شد. در سال 1992 به عنوان یک دانشگاه دولتی مستقل اصلاح شد. دانشجویان و معلمان در مسابقات دانش جمهوری خواه و بین المللی و مسابقات ورزشی شرکت می کنند، همچنین دانشگاه آغازگر و فعال است شرکت کننده در تعدادی از رویدادهای سیاسی-اجتماعی و فرهنگی. LSU عضو انجمن های دانشگاه های دولتی کشورهای منطقه خزر، دانشگاه های Euroasian ، موسسات آموزش عالی آذربایجان، روسیه و دانشگاه قفقاز است، این دانشگاه با بیش از 50 دانشگاه خارجی روابط آموزشی و علمی را توسعه داده و موافقت نامه های دوجانبه ای را امضا کرده است. این دانشگاه حدود 3800 دانشجو با 4 دانشکده، 13 بخش، 29 تخصص برای رشته های کارشناسی، 17 تخصص برای دوره کارشناسی ارشد، 17 تخصص برای دوره های دکترا و پایان نامه خدمت می کند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آذربایجان و رتبه آن ها می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Baku State University13395
ADA University24215
Khazar University34464
Azerbaijan State University of Economics43827
Azerbaijan State University of Oil Industry55935
Azerbaijan Medical University67389

کار در رشته ژنتیک در آذربایجان

یکی از مواردی که شما برای مهاجرت به کشور دیگر بررسی می کنید شرایط کار پس از تحصیل در آذربایجان است. بدین منظور می توانید در آزمایشگاه ها و موسسات و مراکز خدماتی تحقیقاتی فعالیت کنید و حقوق مناسبی نیز دریافت خواهید کرد. به طور مثال می توانید در یک آزمایشگاه ژنتیک که حدود سال 1996 تاسیس شده است کار کنید. معمولا این آزمایشگاه ها در زمینه مجموعه های ویژه غلات، حبوبات، علوفه، سبزیجات و خربزه، انواع توت میوه ای، محصولات نیمه گرمسیری و انگور و همچنین خویشاوندان وحشی محصولات مشخص شده، مواد گیاهی و میکروارگانیسم ها می باشد. با توجه به برنامه ملی فعالیت موسسات مربوطه در زمینه جمع آوری، مطالعه، ارزیابی، نگهداری و استفاده منطقی از منابع ژنتیکی به موسسات اختصاص می یابد. همچنین سمینارهای ملی در زمینه آموزش و به روز کردن اطلاعات کارکانان و کارمندان نیز برگزار می شود.

در جدول زیر مزایای کار در این حوزه و امکانات کار در علوم آزمایشگاهی در آذربایجان را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
امکانات تحصیلی و تحقیقیتحصیل و تحقیق به منظور افزایش کارایی و در خصوص افزایش حقوق
امکانات بین المللیشرکت در برنامه های تبادل
امکانات شغلیکار در پایگاه های مجهز
حقوق و مزایاافزایش حقوق سالانه و بهره مندی از بیمه
پیشرفت شغلیبا وجود تحصیل و تجربه بالا امکان پذیر است

کار در رشته ژنتیک در آذربایجان

زمینه های کاری رشته ژنتیک در آذربایجان

اصلی ترین دستورالعمل های علمی موسسه های تحقیقاتی برای کار در زمینه ژنتیک جمع آوری، معرفی، ترمیم، تولید مثل، ارزیابی با توجه به توصیف کنندگان بین المللی گیاهان کشت شده و اجداد وحشی آنها، جنس، گونه ها ، انواع و اشکال بومی، با ارزش، نادر، تهدید شده و در معرض خطر انقراض است. همچنین نژادهای محلی حیوانات کشاورزی؛ مطالعه مسائل علمی مربوط به حفاظت از محل نیز حائز اهمیت است. تحقیق در مورد کشف مقاومت های تولیدی با کیفیت بالا و درگیر کردن آنها در تولید مثل؛ ایجاد انواع و نژادهای جدید و هماهنگی فعالیت های نهادهای مختلف در زمینه های مربوطه نیز از موضوعات و زمینه های کاری در موسسات تحقیقاتی کشور آذربایجان در خصوص ژنتیک می باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق سالانه این رشته خاص در آذربایجان می باشید:

افزایش حقوق در حوزه ژنتیک در آذربایجان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ای درخشان در جهت مهاجرت به کشورهای مختلف به افراد و متقاضیان مهاجرت مشاوره و یاری می رساند اگر شما هم قصد تحصیل کارشناسی در آذربایجان را دارید با مشاوران متبحر این موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *