مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته هنر در کلمبیا

رشته هنر در کلمبیا

رشته هنر در کلمبیا در زمره رشته های پرطرفدار است. کلمبیا در چند سال گذشته بیش از پیش شهرت خود را به عنوان یک مقصد امن پیدا کرده. این کشور یک مکان عالی برای انتخاب تحصیل می باشد. زیرا می توانید زبان اسپانیایی را نیز یاد بگیرید. زبان اسپانیایی نیز از پرکاربرد ترین زبان ها می باشد و در چندین کشور زبان رسمی است. رشته هنر در کلمبیا در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس دانشجویان بین المللی قرار می گیرد. برای درک هنر در کلمبیا باید بدانید که بوگوتا کلید فرهنگ کلمبیا را در اختیار دارد. مطمئنا در این شهر فرهنگی هنری منابع الهام بسیاری و فرصت های شغلی بسیاری در زمینه هنر وجود دارد.

تحصیل در اسپانیا و در دانشگاه های برتر بوگوتا موجب می شود دانشجویان هنر بتوانند از فرصت های تحصیلی ویژه ای برخوردار شوند. برای بهره مندی از پیشنهاد متنوع برنامه های تحصیلی از لیسانس، فوق لیسانس و دکترا گرفته تا دوره های کوتاه مدت و سایر مدارک تحصیلی و گواهینامه ها همه آن ها برای دانشجویان بین المللی موجود می باشد. مشهورترین رشته های ارائه شده در دانشگاه های بوگوتا شامل مدیریت بازرگانی، تجارت بین المللی اقتصاد و مهندسی و علوم پایه و هنر است. علوم پزشکی و بهداشت نیز رشته های رایج ارائه شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کلمبیا و اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا متقاضیان را راهنمایی و یاری می رساند.

در کشور کلمبیا بر تحصیل و کسب علم و دانش تشویق ویژه ای شده است. در نمودار زیر نرخ سواد در کشور کلمبیا را مشاهده می کنید:

نرخ سواد در کلمبیا

تحصیل در کلمبیا

کشور کلمبیا به دلیل تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش و قهوه و آواز و رقص سالسا معروف می باشد. این ویژگی های منحصر به فرد ممکن است افراد زیادی را به خود جلب کند. دانشجو ممکن است هنگام تحصیل در کلمبیا بتواند طبیعت، هنر و فرهنگ و زندگی شبانه را تجربه کند و لذت ببرد. دانشگاه های برتر طیف گسترده ای از برنامه ها و گزینه های دوره را ارائه می دهند که ممکن است اهداف حرفه ای دانشجویان را تأمین کند. طبق گزارشات انجام شده، کلمبیا از انواع مختلف سیستم آموزشی برای دانشجویان خود مانند ارزیابی مداوم استفاده می کند. هزینه زندگی نیز در کلمبیا از برخی از کشورهای گران کمتر است. شما باید بهترین دانشگاه را انتخاب کنید که هم بتوانید اقامت مناسبی داشته باشید و هم رفت و آمدهای شما مقرون به صرفه باشد.

اطلاعاتی در خصوص رشته هنر در کلمبیا

در مقایسه با سایر مقصد تحصیل، سیستم آموزشی کلمبیا از ارزیابی منحصر به فرد در کل ترم بر اساس مشارکت و کار استفاده می کند. کلمبیا دارای بزرگترین جامعه آموزشی است و در سال های اخیر موقعیت های رتبه بندی خود را بهبود داده است. می توانید تعداد زیادی از دانشگاه ها را در حالی که دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرش می کنند مشاهده کنید. دانشکده هنرهای دانشگاه کلمبیا به عنوان SoA یا School of Arts نیز خوانده می شود که دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه است و برنامه هایی در زمینه هنرهای زیبا ارائه می دهد. این نوع دانشگاه دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در هنرهای تجسمی، فیلم ، نویسندگی، تئاتر و مدرک کارشناسی ارشد هنر در مطالعات فیلم است.

اطلاعات عمومی از کشور کلمبیا برای دانشجویان بین المللی که قدص دارند تا در کلمبیا تحصیل کنند مم است. در جدول زیر به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

پارامترشرح
پایتختبوگوتا
زبان رسمیاسپانیایی
نوع حکومتجمهوری فدرال
واحد پولپزوی کلمبیا
شهرهای مهممدلین-کالی-بارانکیولا-بوکارامانگا
مذهب غالبکاتولیک

تحصیل رشته هنر در کلمبیا

تحصیل رشته هنر در کلمبیا

تحصیل در کلمبیا علاوه بر آنچه در داخل کلاس یاد می گیرید، چیزهای دیگری به شما می آموزد. یکی از راه های اصلی غرق شدن در فرهنگ و هنر کلمبیا یادگیری زبان اسپانیایی است که به شما کمک می کند زیر پوست زندگی در کلمبیا قرار بگیرید و به شما مهارت جدیدی می بخشد که هم از نظر حرفه ای مفید باشد و هم از نظر شخصی غنی سازی کند. فرهنگ کلمبیا کاملاً متفاوت از سبک زندگی غربی است. لذا شما به مرور با سلایق و علایق هنری در این کشور آشنا می شوید. کلمبیا نوعی زندگی شبانه و زندگی فعال و پرجنب و جوش را در خود نهادینه کرده است. شما خیابان ها را تا ساعات اولیه صبح زنده خواهید دید. هنر در کلمبیا در وجوه متفاوتی وجود دارد. از نقاشی و عکاسی و طراحی گرفته تا آواز و رقص و بازیگری و نویسندگی.

در تمام این کشور نوعی فرهنگ شاد و سرشار از انرژی وجود دارد. این انرژی در حوزه آموزش و هنر نیز جاری است. این برنامه تحصیل رشته هنر در کلمبیا که دارای ویژگی های زیر است:

  • یک رویکرد آموزش دانشجو محور که به دانشجویان نقش فعال تری در کلاس می دهد
  • کار در گروه هایی که به اندازه کافی کوچک هستند و امکان آموزش تعاملی را دارند
  • تأکید بر خواندن، تحلیل انتقادی و تولید متون دانشگاهی به همراه کار و حرفه در جامعه
  • همکاری نزدیک استاد و دانشجو
  • ارتقا مهارت ها به منظور یادگیری پویا در طولانی مدت در شغل

دانشگاه های رشته هنر در کلمبیا

دانشگاه دل نورت، کلمبیا اصلی ترین مرکز آکادمیک آموزش عالی در شمال کلمبیا است که در سال 1966 توسط یک گروه تجاری تاسیس شد. این عملیات آکادمیک در 11 ژوئیه 1966، با 58 دانشجو و 10 معلم در دوره های اصلی مدیریت بازرگانی و مهندسی آغاز شد. بر اساس رتبه بندی اخیر بهترین دانشگاههای کلمبیا،”Universidad del Norte” در میان پنج دانشگاه برتر کلمبیا قرار گرفته است. این دانشگاه از10 بخش دانشگاهی شامل مهندسی، علوم اداری، علوم انسانی و اجتماعی، علوم بهداشتی، علوم حقوقی و علوم پایه و هنرهای زیبا تشکیل شده است. این دانشگاه دارای مدرک معروف مهندسی صنایع، مکانیک، سیستم ها، مهندسی عمران، برق و الکترونیک، پزشکی، مدیریت بازرگانی، حقوق، روانشناسی، تجارت بین الملل، ریاضیات، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک و معماری است.

دانشگاه ملی کلمبیا نیز یک دانشگاه دولتی، ملی، آموزشی، پژوهشی، که در درجه اول در بوگوتا، مدلین، مانیزالس و پالمیرا، کلمبیا واقع شده است می باشد. این دانشگاه در سال1867 با کنگره کلمبیا تاسیس شد، این دانشگاه بزرگترین موسسه آموزش عالی کشور با بیش از 44000 دانشجو، بیشترین تعداد متخصصان فارغ التحصیل در سال و تعداد برنامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این دانشگاه با 430 برنامه دانشگاهی که شامل 96 دیپلم فارغ التحصیل67 تخصص دانشگاهی، 39 تخصص پزشکی، 161درجه کارشناسی ارشد و 58 دکترا می باشد. این دانشگاه همچنین از معدود دانشگاه هایی است که در کشور از دانشجویان پسا دکترا استفاده می کند. تقریباً 40000 دانشجو در مقطع کارشناسی و 4000 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. اگر در خصوص اعزام دانشجو به کلمبیا و شرایط کار پس از تحصیل در کلمبیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *