مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته هنر در سوئد

رشته هنر در سوئد

رشته هنر در سوئد در سال 2023 در بسیاری از دانشگاه های این کشور به خصوص در دانشگاه استکهلم ارائه می شود که یکی از بهترین دانشگاه ها است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شاخه های رشته هنر در سوئد را در این مقاله به شما عزیزان معرفی می کند. این کشور در شبه جزیره اسکاندیناوی در شمال اروپا قرار دارد. این کشور قسمت عمده شبه جزیره اسکاندیناوی را که با نروژ مشترک است اشغال می کند. شهر استکهلم از سال 1523 پایتخت دائمی این کشور شد.

این سرزمین به آرامی از کوه های مرتفع در امتداد مرز نروژ به سمت شرق تا دریای بالتیک شیب می یابد. از نظر زمین شناسی، یکی از قدیمی ترین و باثبات ترین قسمت های پوسته زمین است. تشکیلات سطحی و خاک آن توسط یخچال های طبیعی دوران پلیستوسن تغییر یافت. دریاچه ها چشم انداز نسبتا مسطحی دارند و هزاران جزیره مجمع الجزایر را در امتداد بیش از 1300 مایل ساحل دندانه دار و سنگلاخ تشکیل می دهند. مانند شمال غربی اروپا، این کشور به دلیل وزش باد جنوب غربی و جریان گرم اقیانوس اطلس شمالی، نسبت به عرض جغرافیایی شمالی خود دارای آب و هوای مطلوبی است.

درباره رشته هنر در سوئد

رشته هنر در سوئد، به هنرهای تجسمی تولید شده در این کشور توسط هنرمندان سوئدی اطلاق می شود. این کشور بیش از 1000 سال به عنوان کشور وجود داشته است. هنر این کشور برای چندمین بار به عنوان بخشی از هنر شمالی در اسکاندیناوی در نظر گرفته شده است. پس از جنگ جهانی دوم، نفوذ ایالات متحده به طور قابل توجهی تقویت شد. به دلیل یارانه های سخاوتمندانه هنر، سرانه هنر معاصر این کشور تولید زیادی دارد.

اگرچه معمولا این کشور به عنوان یک مركز عمده تولید هنر یا صادر كننده هنر نیست، اما در حفظ هنر خود نسبتا موفق بوده است. به ویژه، ماهیت نسبتا ملایم اصلاحات این کشور و عدم بازسازی گسترده کلیساها، به این معنی است که با سایر کشورهای اسکاندیناوی، این کشور بقایای غنی غیرمعمول نقاشی ها و اتصالات کلیساهای قرون وسطی دارد. دوره ای که هنر نوردیک بر سایر مناطق شمال اروپا تأثیر زیادی داشت، در هنر وایکینگ ها بود و بازماندگان زیادی وجود دارد. این هنر هم در بناهای سنگی که در اطراف حومه دست نخورده باقی مانده اند و هم اشیاء حفاری شده در دوران مدرن مشهود است.

تحصیل رشته هنر در سوئد

رشته هنر در این کشور شاخه های زیادی دارد که یکی از آن ها هنرهای زیبا می باشد. کارشناسی هنرهای زیبا یک برنامه 3 ساله با هدف آموزش دانشجویان برای تبدیل شدن به هنرمندانی با مهارت های هنری و حرفه ای بالا است.

هزینه تحصیل رشته هنر در سوئد در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل رشته هنر در سوئد به کرون سوئد

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه کامل دوره رشته هنر در این کشور 600000SEK (کرون) است. زمانی که پذیرش خود را دریافت کردید، جهت شروع تحصیل این رشته هزینه ترم اول را پرداخت خواهید کرد. این هزینه 100000SEK (کرون) می باشد. این برنامه کاملا بین المللی است و دانشجویان را برای یک حرفه بین المللی آماده می کند. پس از اتمام برنامه، دانشجویان دانش عملی و نظری و مهارت های مورد نیاز برای کار مستقل را در اشکال مختلف زندگی حرفه ای کسب می کنند.

علاوه بر این، دانشجویان برای کار حرفه ای در یک صحنه فرهنگی که به طور مداوم در حال تغییر است و مهارت های مورد نیاز برای ادامه تحصیلات بیشتر در هنرهای زیبا، دانش اساسی در زمینه کارآفرینی کسب کرده اند. این برنامه با انتخاب آزاد و کار مستقل، از جمله کار در استودیو مستقل، تدریس خصوصی توسط استادان و مدرسین فعال بین المللی، و دوره های انتخابی در فنون هنری، خلاقیت هنری و نظریه مشخص می شود. این دوره، شامل یک پروژه هنری ارائه شده در یک نمایشگاه گروهی و یک مقاله کوتاه است.

تحصیل رشته هنر در دانشگاه استکهلم سوئد

یکی از شاخه های رشته هنر در سوئد، تاریخ هنر می باشد. مطالعه تاریخ هنر در دانشگاه استکهلم، به معنای قرار گرفتن در میانه زندگی فرهنگی زنده و تصوری پویا از هنر است. این آموزش به طور فعال در سمینارهای سایت در نمایشگاه ها و فضای عمومی کار می کند تا ابزار نظری را به یک زمینه واقعی متصل کند. دانشجو ابزارهایی را برای تفسیر و تجزیه و تحلیل محیط پیرامون خود را در بخش های زیر یاد می گیرد:

  • اثر هنری در یک موزه
  • تصاویر رسانه ای
  • محیط های معماری یا بیانات بصری زندگی روزمره

از طریق تحصیل در سوئد، دانشجو دانش تاریخی و نظری کاملی در مورد هن ، اشکال هنری و دنیای هنر با تمرکز بر زمینه اجتماعی و سوالات پژوهشی فعلی، از جمله میانجیگری، دیدگاه های جنسیتی و رویکردهای پسا استعماری دریافت خواهد کرد.

از طریق تئوری ها و روش های مربوطه، تفسیر مصنوعات تاریخ هنر شامل موارد زیر می باشد:

  • تصاویر
  • محیط ها
  • ساختمان ها
  • مصنوعات در زندگی روزمره

طراحی و معماری از اهمیت زیادی برای کسب دانش و مهارت های شخصی شما نیز در آثار کلاسیک تاریخ هنر برخوردار است. با این حال، مطالعه تاریخ هنر نه تنها به دست آوردن دانش و مهارت های ثابت نیست، بلکه برای بررسی انتقادی، بازاندیشی و سوال از دیدگاه ها، دانش ها و انتخاب های سنتی است. در جدول زیر برنامه هایی که در این دانشگاه برای رشته تاریخ هنر ارائه می شود را مشاهده می کنید:

دورهتوضیحات
دوره کارشناسیهنر، معماری و فرهنگ تجسمی در سوئد
دوره کارشناسی ارشدچشم اندازهایی درباره هنر و فرهنگ تجسمی

تحصیل رشته هنر در دانشگاه استکهلم سوئدتحصیل در سوئد

تحصیل در این کشور بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی می باشد. کشور اسکاندیناوی دارای یک سیستم عالی است. به طوری که، به مطالعه گروهی و مستقل بیشتر از سخنرانی ها تأکید دارد. آزادی و مسئولیت، ارزش های کلیدی حمایت از پیشرفت دانشجویان است. تعداد دانشجویان بین المللی ثبت نام شده در دانشگاه ها و دانشکده های این کشور به طور مداوم در حال افزایش است و درصد پذیرفته شدگان بیش از نصف است. اگر می خواهید یکی از آن دانشجویان باشید، ابتدا باید درباره هزینه تحصیل در سوئد بیشتر بدانید.

سیستم آموزشی، عمومی و بدون هزینه می باشد. مدارس ابتدایی و مدارس متوسطه نیز توسط شهرداری ها اداره می شوند. دانشگاه ها و دانشکده ها توسط دولت اداره می شوند. اما در استفاده از منابع به آن ها استقلال گسترده ای داده شده است. آزادی علمی توسط استادان و دانشجویان به دقت محافظت می شود. به طور کلی، رشته هنر در سوئد که شامل هنرهای زیبا و تاریخ هنر می باشد، برای علاقه مندان به هنر یک فرصت بسیار عالی می باشد. متقاضیان علاقه مند می توانند برای آگاهی از شرایط تحصیل در سوئد و مراحل پذیرش با کادر مجرب در زمینه مهاجرت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته هنر در سوئد

  1. نیلوفر گفت:

    میخواهم شرایط پذیرش سوئد برای دیپلم گرافیک را بدانم.
    ممنون.

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص اطلاع از شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *