مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته هنر در مالزی

رشته هنر در مالزی

رشته هنر در مالزی در میان رشته های محبوب بین المللی جای دارد. در مالزی هنرمندان در یک فضای فرهنگی و اجتماعی یکپارچه زندگی می کنند. چرا که با پرس و جوها و بحث های مداوم درباره چگونگی ادراک هنر باید احاطه شود رو به رو هستند. لذا می توان گفت آثار هنرمندان در این کشور بازخورد خوبی دارد. در مالزی هنرمندان بصیر با گرفتن و تبدیل موارد عادی به موارد خارق العاده، در الهام بخشیدن به جهان و کشور و جامعه خود نفش بزرگی ایفا می کنند. در مالزی می توانید در رشته های مختلفی در حیطه هنر تحصیل کنید و در مقاطع مختلفی از دانشگاه ها و کالج های موجود بین المللی فارغ التحصیل شوید. در طول مدت تحصیل خود در مالزی علاوه بر تحصیل و تفریح می توانید به صورت پاره وقت کار کنید.

دوره های رشته های هنری برای توسعه حس ها و مهارت های زیبایی شناسی طراحی شده است. مثلا شما در رشته نقاشی از تکنیک های نقاشی سنتی، تاریخ هنر تا هنر معاصر را کاوش خواهید کرد و در نهایت به توسعه ایده های فردی نسبت به شاهکارهای اصلی می پردازید. این دوره های تخصصی به طور مکرر نمایشگاه هایی را برگزار می کند تا از هنر قدردانی کرده و گفتگوها را بین هنرمندان و عموم مردم آغاز کند. در دیگر رشته ها مانند مجسمه سازی و یا تصویر دیجیتال و یا انیمیشن و مواردی از این قبیل نیز جشنواره و مسابقه های دانشگاهی نیز صورت می گیرد. دانشجویان بین المللی نیز که در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند حق شرکت در این گالری ها و جشنواره ها را دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به مالزی متخصص می باشد.

تحصیل رشته هنر در مالزی

در این کشور یکی از رشته های محبوب در میان دانشجویان بین المللی رشته گرافیک و یا طراحی گرافیک است. طراحان بزرگ گرافیک حل کننده معمای ارتباطات بصری هستند و برای راه حل هایی با سلیقه و سبک تلاش می کنند. این رشته نه تنها اصول اساسی بلکه تاریخچه و شیوه های معاصر طراحی گرافیک را نیز ارائه می دهد و به شما تایپوگرافی، تبلیغات، عکاسی، طراحی، مالتی مدیا و آخرین مطالعات گرافیک رایانه را می دهد. ما این دوره را با مشورت با متخصصان صنعت توسعه داده ایم تا برنامه درسی به روز را با تمرکز بر ایده ها، خلاقیت، مهارت های بصری و حل مسئله به شما ارائه دهیم. نمونه کارهای شما اغلب مطابق با روند صنعت ارزیابی می شود و از یک مزیت رقابتی اطمینان حاصل می کنید.

اکثر دانشجویان علاقمندان تا بدانند چه واحدهایی را می توانند در این رشته بگذرانند. در جدول زیر دروس این رشته در مالزی را مشاهده می کنید:

سال اولسال دومسال سوم
مطالعات رنگی-نقاشی-رنگ آمیزیتصویربرداری دیجیتال-طراحی وبکمپین تبلغیاتی-طراحی-ارتباطات
گرافیک دیجیتال-طراحی-تیپوگرافیتبلیغات خلاقانه-مطالعات بازاریابیطراحی کارفرینی-ارائه پروژه

انیمیشن یکی از رشته هنر در مالزی

مطالعه انیمیشن دری را به شکل منحصر به فردی از هنر باز می کند که برای تولید شگفتی در صفحه نمایش به استقامت اشتیاق و صبر زیادی نیاز دارد. شما در طول تحصیل در مالزی یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید نقاشی های خود را به تصویر بکشید و یک توهم از روح و نشاط ایجاد کنید. شما حرکات و عبارات موجود در نقاشی ها را کاریکاتور خواهید کرد و به آنها مجموعه ای خارق العاده از شخصیت ها و شخصیت ها خواهید بخشید و مخاطبان را وادار می کنید که نقاشی را ببینند و در مورد آن فکر کنند و احساساتی شوند. این دوره به شما مهارت می دهد تا زندگی دراماتیک و کاریکاتوری شخصیت هایی را که روی صفحه بازی می کنند و واکنش نشان می دهند، زنده کنید. ارزش کار شما با توانایی متزلزل کردن احساسات مخاطبان با بازیگرایی شخصیت ها تعیین می شود.

اینکه اگر طراحی و ساخت و تولید انیمیشن بخوانید در چه فضای کار خواهید کرد. چه فرصت های شغلی در مالزی در انتظار شماست سوالی است به جا. فرصت های شغلی رشته انیمیشن در مالزی عبارت است از:

  • مدیر تولید
  • مدیر فیلم
  • تهيه كننده
  • مدیر هنری MV
  • مدیر فنی
  • مدل ساز سه بعدی
  • ویرایشگر فیلم
  • انیماتور 3D / 2D
  • هنرمند جلوه های بصری
  • Rig Artist
  • CG / VFX هنرمند نورپردازی
  • هنرمند بافت
  • طراح گرافیک حرکت
  • کارگردان انیمیشن
  • خدمه تولیدی
  • هنرمند آهنگساز
  • Storyboard Artist و غیره

برترین های رشته هنر در مالزی

برترین های رشته هنر در مالزی

رشته های به روز و درگیر با تکنولوژی و موضوعات حاضر نیز انتخاب خوبی برای شما است. زیرا این رشته ها در ابتدای کار خود هستند و تا چندین سال آینده درخواست ها افزایش می یابد. تعداد دستگاه های دیجیتال در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است تا آنها را به بخشی مهم از زندگی هر روز تبدیل کند. برای ایجاد رسانه های موفق، شما باید بدانید که چگونه می توانید برنامه های اینترنتی، انیمیشن تعاملی را برای توسعه تجارت و تبلیغات دیجیتال طراحی یا تولید کنید. رسانه دیجیتال بر توانایی های مهم کسب دانش در هنرهای انسانی تأکید دارد، بنابراین این دوره به شما امکان می دهد راه حل های طراحی شامل خلاقیت و حس IT را کشف کنید. شما برای این عصر اطلاعات که به طور مداوم در حال پیشرفت است آماده خواهید بود و برای پذیرش چالش های صنعت رسانه جدید مجهز خواهید بود.

دیپلم تصویرگری نیز رشته جذابی است. اگر یک تصویر هزار کلمه است، معنایی را که یک تصویرگر می تواند منتقل کند را تصور کنید. تصویرگران امروز چیزی فراتر از یک صنعتگر هستند. آنها زبان ها و سبک های بصری را تعریف می کنند که مرزهای جغرافیایی و فرهنگی را طی می کنند. از لحاظ تاریخی، آثار هنری یک تصویرگر در کتاب ها، روزنامه ها، تبلیغات، بسته بندی و سایر رسانه های چاپی ارائه می شود، اما امروزه با گشودن تقاضا برای تصویربرداری در انیمیشن، طراحی وب و رسانه های تعاملی، این امکانات بی پایان هستند. در فضای رقابتی فزاینده، تقاضای فزاینده ای برای خلاقیت، نوآوری و منحصر به فرد وجود دارد، و اینجاست که تصویرگران وارد می شوند. دوره تصویرگری به آموزش مهارت های هنر کلاسیک با توسعه ایده های معاصر و رسانه های جدید می پردازد.

مهاجرت تحصیلی به مالزی

مالزی طی دهه گذشته هزاران دانشجوی بین المللی را به خود جلب کرده است. برخی از این مدارس خصوصی برنامه هایی را ارائه می دهند که به دانشجویان امکان می دهد بخشی از مدرک را در آن دانشگاه و بخشی را نیز در موسسه دیگری دریافت کنند. این روش که دوقلو سازی نامیده می شود، انتقال رونوشت ها و اعتبارات را تسهیل می کند و همچنین در صورت ارائه برنامه توسط یک موسسه محلی، ورود به برنامه هایی را که مدرک کاردانی را ارائه می دهند به صورت خودکار انجام می دهد. از دانشگاه های مشهورتر در مالزی می توان به پردیس دانشگاه موناش مالزی، پردیس دانشگاه فنی سوینبرن ساراواک و قدیمی ترین دانشگاه مالزی، دانشگاه مالایا واقع در پایتخت کوالالامپور اشاره کرد.

دانشجویان بین المللی با توجه به نوع علاقه و تحصیل و رشته مورد نظر خود در دانشگاه های متفاوتی تحصیل می کنند. در نمودار زیر تفاوت را مشاهده می کنید:

تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های مختلف

دانشجویان می توانند مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه های مالزی در مدت زمان مشابه برنامه های اروپایی و آمریکایی دریافت کنند. اکثر دانشگاه های خصوصی و دانشگاه های دولتی با تکمیل تحقیقات لازم و دوره های درسی، مدرک کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. مدرک دکترا زمانی کسب می شود که دانشجویان بتوانند نتایج تحقیق را در قالب مقاله منتشر شده به نمایش بگذارند. مالزی دارای کالج های پلی تکنیک است که با ارائه مدرک کاردانی، مدرک دیپلم پیشرفته یا گواهینامه های مهارت های ویژه، به مدارس حرفه ای سنتی شباهت دارد. اگر در خصوص تحصیل در مالزی و اعزام دانشجو به مالزی سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *