مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته هنر در مجارستان

رشته هنر در مجارستان

رشته هنر در مجارستان می تواند برای دریافت آموزش های تخصصی و کاربردی مناسب باشد. مجارستان نیز دانشگاه و آکادمی های هنری بسیاری دارد. در این مراکز رشته های هنر را در مقاطع مختلف تحصیلی که شامل دیپلم و فوق دیپلم و کارشناسی و ارشد و دکترا می شود را ارائه می هد. دانشجویان بین المللی فرصت شرکت در تمامی دوره های مذکور را به شرط اینکه موارد مورد نظر کشور مجارستان و شرایط ورودی دانشگاه ها را برآورده کنند دارند. دانشگاه ها در مجارستان برای دانشجویان بین المللی امتیازات و خدمات ویژه ای در نظر گرفته اند. به طور کلی تحصیل در مجارستان در کشوری که به سرعت به سوی مدرنیته شدن پیش می رود انتخاب خوبی است. در این کشور هزینه های تحصیل و زندگی نیز مقرون به صرفه است.

هزینه های شما براساس اینکه در چه شهری اقامت دارید و در چه دانشگاهی پذیرش شده اید و نوع دانشگاه شما بسیار مرتبط است. در این کشور چندین دانشگاه دولتی و خصوصی معتبر وچود دارند که رتبه بندی های چهانی نیز حضور دارند. دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته هنر عموما باید سوابق تحصیلی قابل قبولی و یا کارهای مرتبطی داشته باشند. همچنین اگر متقاضی بخواهد به زبان انگلیسی تحصیل کند باید مدرک زبان انگلیسی خود را که تافل یا آیلتس است به همراه دیگر مدارک مورد نیاز در مالزی به دانشگاه ارسال کند و پس از اخذ پذیرش می تواند ویزای تحصیلی مالزی را نیز اخذ کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به مجارستان به شما مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل در مجارستان

مجارستان آموزش با کیفیت بالا را در قلب اروپا ارائه می دهد. تاریخ تحصیلات عالی مجارستان به بیش از 650 سال پیش برمی گردد و با ادغام نوآوری، خلاقیت و همکاری بر میراث علمی منحصر به فرد آن بنا می شود.64 موسسه آموزش عالی در مجارستان وجود دارد که 1300 برنامه دانشگاهی به زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی و فرانسه ارائه می دهند. امروزه بیش از 30000 دانشجوی بین المللی از 164 کشور جهان در مجارستان تحصیل می کنند. در دانشگاه های سطح بالا مجارستان دانشجویان می توانند مدارکی را کسب کنند که در سراسر اروپا و فراتر از آن شناخته شده باشد، که دروازه بازار کار جهانی را باز می کند. مجارستان همانطور که در قلب اروپا واقع شده است، تحصیل در مجارستان به شما این فرصت را می دهد تا کل منطقه اروپای مرکزی را کشف کنید.

این کشور یک محیط زندگی امن و دوستانه و هزینه های زندگی مقرون به صرفه با نسبت مطلوب به ارزش را فراهم می کند. شما می توانید با چندین مکان میراث جهانی یونسکو و زیبایی های طبیعی دست نخورده به یک تاریخ 2000 ساله و زندگی فرهنگی هیجان انگیز پی ببرید. مجارستان مکانی است که دانشجویان هرگز نمی توانند احساس خستگی کنند. در تمام طول سال می توانید جشنواره های موسیقی، نمایشگاه های هنری و رویدادهای مختلف غذایی را پیدا کنید. جشنواره Sziget با شهرت جهانی در بوداپست، جشنواره VOLT در Sopron یا جشنواره CAMPUS در Debrecen نیز می تواند قسمت مهیجی از تحصیل شما در مجارستان باشد. تحصیل در مجارستان فرصتی استثنایی برای کشف کشوری پر از زندگی فعال، کسب دانش بسیار رقابتی و تجربه بین المللی بی نظیر در اروپا به شما می دهد.

تحصیل رشته هنر در دانشگاه هنرهای زیبا مجارستان

دانشگاه هنرهای زیبا مجارستان به بازیگران آینده صحنه فرهنگی مجارستان در همه زمینه های هنرهای تجسمی آموزش و آموزش می دهد. این دانشگاه در طول تاریخ خود، مبانی سنتی را که برنامه آموزشی آن پایه ریزی شده است حفظ کرده است، در حالی که همچنین به دنبال و پرورش تجدید مداوم اس ، که توسط بخش های جدی فعالیت خود را مطابق با روندهای جدید معاصر آغاز کند. هنر در چند دهه گذشته علاوه بر آموزش عملی، مباحث نظری جز اساسی آموزش در هنر محسوب می شود. با گسترش بیش از یک محدوده کلی در رشته های هنر تنوع بالا، از زمینه محکمی در شاخه های تخصصی مربوط به هنرهای تجسمی تاریخ، نظریه، جامعه شناسی و روانشناسی برای دانشجویان ما از اهمیت ضروری برخوردار است. یک آموزش استاندارد بالا برای چنین گروه مستعدی از دانشجویان که از بین تعداد زیادی از متقاضیان انتخاب شده اند بسیار حائز اهمیت است.

میزان تحصیل دانشجویان بین المللی در کشور مجارستان در رشته های هنر اعم از سنتی مانند نقاشی و عکاسی و مدرن مانند تصویر سازی و هنرهای دیجیتال نرخ های متفاوتی اعلام شده است. در نمودار زیر میزان تحصیل در زمینه های مذکور را مشاهده می کنید:

میانگین رشته های هنر در مجارستان

تحصیل رشته هنر در دانشگاه هنرهای تناتر بوداست مجارستان

دانشگاه هنرهای تئاتر و فیلم بوداپست قدیمی ترین موسسه هنری آموزش عالی در مجارستان است. تاریخچه این موسسه به سال 1865 برمی گردد که آموزش بازیگر در مجارستان آغاز و دانشکده بازیگری افتتاح شد. هنرمندان برنده اسکار، از جمله میهالی کرتس، ویلموس زیگموند، ایستوان سابو و گزا روهریگ در UTFA تحصیل کردند. این دانشگاه 5 موسسه دارد: موسسه هنرهای تئاتر و موسسه فیلم و رسانه و موسسه تئوری هنر و میانجیگری و دانشکده دکتری و مرکز آموزش بزرگسالان. دوره های دانشگاه شامل بازیگری، کارگردانی، دراماتورژی، تئاتر کاربردی، مطالعات حرکت تصویر، طراحی تولید، مستند فیلمسازی و آهنگسازی برای تئاتر و فیلم. همچنین دانشجویان بین المللی در این دانشگاه می توانند در مقاطع مختلف در رشته های گوناگون آکادمیک در کشور مجارستان تحصیل کرد.

رشته ها و مقاطع تحصیلی این دانشگاه را در جدول زیر به تفکیک را مشاهده می کنید:

رشته های کارشناسیرشته های کارشناسی ارشدرشته های دکترا
مطالعات فیلم متحرکبازیگریدکترای فیلم
ویرایشگر فیلم متحرککارگردانیدکترای تئاتر

دانشکده رشته هنر در مجارستان

دانشکده رشته هنر در مجارستان

دانشکده موسیقی و هنرهای تجسمی در Pécs منحصر به فردترین مرکز آموزش در کشور مجارستان می باشد که رشته های موسیقی و هنرهای زیبا را ارائه می دهد. این دانشکده در سال1996 از گروه های مختلف هنری پیشینیان حقوقی خود تأسیس شد. تاسیس آن با زندگی سنتی سنتی و برجسته ملی Pécs تسهیل شد. بدنه اصلی معلمان هنرمند دانشکده را هنرمندان و موسیقی دانان تشکیل می دهند. مجموعه های خصوصی و عمومی شهر که منحصر به فرد هستند و ارکستر سمفونیک شهر، سنت دیرینه موسیقی کرال و چندین گروه هنری مشهور دیگر در سطح بین المللی، همه پایه های محکمی برای ایجاد دانشکده به عنوان یک مرکز آموزش عالی در هنر محسوب می شوند. این زمینه دانشکده را قادر ساخته است، به یک مرکز پیشگام تبدیل شود.

ارائه مدرک دکترای هنرها آموزش و پژوهش در هنر توسط چهار واحد مستقل اداره می شود:

  • انستیتوی هنرهای تجسمی
  • انستیتوی هنرهای موسیقی
  • انستیتوی هنرهای رسانه ای
  • دانشکده ارشد هنرهای زیبا

آموزش در دانشکده موسیقی و هنرهای تجسمی کشور مجارستان علاوه بر برنامه های آکادمیک سنتی در هنر، گرایش های معاصر موسیقی و هنرهای زیبا، تکنیک های رسانه ای که تأثیر زیادی در یک دوره معین دارند و تحقیقات در زمینه فناوری اطلاعات مربوط به موسیقی و هنرهای تجسمی را ارائه می دهند. زمینه های فکری تدریس و تحقیقات توسط کارکنان فوق العاده قوی و با مهارت بالا تضمین می شود. کارهای روزمره توسط زیرساختی کاملاً پیشرفته، از جمله چندین آزمایشگاه مجهز، استودیوی صدا، کارگاه های ویژه، اتاق های تمرین، سالن نمایشگاه پشتیبانی می شود. دو کتابخانه ویژه و یک کتابخانه رسانه ای نیز در این دانشگاه مجهز وجود دارد. اگر در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان و مهاجرت تحصیلی به مجارستان سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *