مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته هنر در ایسلند

رشته هنر در ایسلند

در این مقاله به رشته هنر در ایسلند کوچکترین کشور جهان می پردازیم. تحصیل در رشته های مختلف از جمله رشته هنر با تفاوت هایی رو به رو است. رشته هنر به زیر شاخه های مختلفی مانند موسیقی، طراحی، طراحی 3 بعدی، انیماتور و سایر تقسیم بندی شده است. متقاضیان امکان ادامه تحصیل و اشتغال در هر یک از رشته های مذکور را دارند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق رشته هنر در این کشور خواهند پرداخت.

سوالات متداول در خصوص تحصیل در رشته هنر در این کشور بدین شرح می باشد:

  • شرایط تحصیل رشته هنر در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • بازارکار رشته هنر در این کشور به چه صورت می باشد؟

درباره کشور ایسلند

ابتدا در این بخش اطلاعاتی در خصوص این کشور در اختیار شما قرار می دهیم. این کشور در شمال اروپا در اقیانوس اطلس شمالی با جمعیت 199653 نفر می باشد. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور ریکیاویک است. پایتخت این کشور و مناطق اطراف آن در جنوب غربی کشور بیش از دو سوم جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده اند. این کشور از نظر آتشفشانی و زمین شناسی فعال است. همچنین بسیاری از رودخانه های یخچالی از طریق مناطق پست به دریا خواهند رسید. از این رو عرض و نفوذ دریایی زیاد این کشور را در فصل تابستان خنک نگه می دارد. در بیشتر جزایر آن آب و هوای قطبی وجود خواهد داشت.

سایر جزئیات این کشور بدین شرح می باشد:

جزئیاتی درباره ایسلند

درباره تحصیل رشته هنر در ایسلند

این کشور در سال های اخیر از جهت تحصیل و آموزش در رتبه مناسبی قرار گرفته است. امکان تحصیل در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این کشور وجود دارد. رشته هنر یکی از رشته‌ های در این کشور می باشد. هزینه تحصیل در این رشته در دانشگاه های دولتی و خصوصی متفاوت می باشد. دانشجویان اروپایی از هزینه کمتری برخوردار می باشند. در حالت کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. تحصیل در دانشگاه های خصوصی به طبع بالاتر در نظر گرفته می شود. شاخص کیفیت زندگی در این کشور نیز بالا می باشد. زبان تحصیل در این کشور با توجه به نوع دانشگاه و رشته تعیین می گردد. تعداد متقاضیان تحصیلی در این کشور در نمودار زیر بیان گردیده است:

تعداد متقاضیان تحصیلی در کشور ایسلند

در جدول زیر به بررسی هزینه تحصیل در این کشور می پردازیم:

پارامترشرح
تعداد دانشگاه های این کشور7
تعداد متقاضیان بین المللی1430
شروع هزینه های تحصیل در این کشوراز 483€ (یورو)
ترم تحصیلیاز ماه سپتامبر تا ماه مه

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هنر در ایسلند

دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته هنر در این کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. دانشگاه هنر در این کشور از آموزش عالی در زمینه هنرهای زیبا، تئاتر، ساخت تئاتر، رقص، موسیقی، طراحی، معماری و آموزش هنر را ارائه می دهد. حدود 4 دانشکده در این کشور گروه برنامه های تحصیلی را در سطح کارشناسی در این کشور ارائه می دهند. همچنین حدود 4 گروه آموزشی در این کشور برنامه های کارشناسی ارشد را تشکیل می دهند. مقطع کارشناسی رشته هنر در این کشور حدود 3 الی 4 سال، از سوی دیگر مقطع کارشناسی ارشد حدود 1 الی 2 سال می باشد.

لیست دانشگاه های این کشور بدین صورت است:

  • University of Art
  • Bifrost University
  • University of Akureyri
  • University of Iceland

شرایط تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی کشور ایسلند

جهت تحصیل در رشته هنر در این کشور متقاضیان بین المللی می باید ابتدا از دانشگاه مورد نظر پذیرش تحصیلی اخذ نمایید. همچنین می باید مطابق با دانشگاه مورد نظر مدارک لازم را ارائه دهید. همچنین می توانید مقاله تحصیل در مقاطع مختلف ایسلند را از طريق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

در سال 2023 مدارک لازم جهت تحصیل در این رشته و در این کشور در جدول زیر بیان شده است:

مراحلمدارک
1ارائه فرم تکمیل درخواست ویزا و پذيرش تحصیلی از دانشگاه این کشور
2ارائه نامه پذیرش کتبی و معتبر از دانشگاه هنر در این کشور
3ارائه بیمه درمانی در طول دوره تحصیلی
4ارائه گواهی سلامت پزشکی متقاضی
5ارائه عدم سوء پیشینه
6ارائه گواهی محل اقامت یا خوابگاه متقاضی
7ارائه تمکن مالی یا گردش حساب بانکی حدود 1434€ (یورو) در ماه
8ارائه گذرنامه و کلیه مدارک مربوط به هویت متقاضی
9ارائه عکس پاسپورتی متقاضی
10ارائه رسید پرداخت هزینه های مرتبط با ویزا، پذیرش و شهریه تحصیل در این کشور

بازار کار رشته هنر در ایسلند با توجه به سابقه کاری

بازار کار رشته هنر در ایسلند با توجه به سابقه کاری

متقاضیان تحصیل در این رشته پس از فارغ التحصیلی می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. در نظر داشته باشید که رشته هنر در این کشور از میزان حقوق متفاوتی برخوردار می باشد. عوامل تاثیرگذار در میزان حقوق این کشور عبارتند از سن، تجربه کاری، سابقه کاری، میزان تحصیلات و شهری که متقاضی برای ادامه فعالیت کاری خود انتخاب می کند. یکی از عوامل تاثیرگذار میزان سابقه کاری در رشته هنر می باشد. متقاضیان هر چه سابقه کاری خود را در این رشته افزایش دهند با میزان حقوق دریافتی بهتری رو به رو خواهند بود. به طور کلی افرادی که بیش از 20 سال سابقه کار در رشته هنر را داشته باشند، حدود 799000ISK (کرونای ایسلند) دریافت می نمایند.

در این بخش مقاله حقوق ماهیانه کار در ایسلند را مطالعه بفرمائید. مابقی دریافتی ها با توجه به‌ سابقه کار به شرح زیر است:

سال های سابقه کاریمیزان دریافتی به کرونای ایسلند
بین 15 تا 20 سال738000ISK
بین 10 تا 15 سال677000ISK
بین 5 تا 10 سال555000ISK
بین 2 تا 5 سال376000ISK
تا 2 سال281000ISK

میزان دستمزد رشته هنر در کشور ایسلند

در سال 2023 برای رشته هنر در این کشور میزان حداقل و حداکثر دریافتی در نظر گرفته شده است. در این بخش از مقاله میانگین دریافتی این کشور در رشته هنر را بیان می کنیم:

  • حداقل دریافتی حدود 248000ISK (کرونای ایسلند )
  • میانگین دریافتی حدود 539000ISK (کرونای ایسلند)
  • حداکثر دریافتی حدود 859000ISK (کرونای ایسلند)

متقاضیان رشته هنر در این کشور به ازای هر ساعت کار مفید در این کشور حدود 3310ISK (کرونای ایسلند) دریافت می کنند. در رشته های مختلف این میزان دریافتی متفاوت خواهد بود. در جدول زیر تفاوت دریافتی در زیر شاخه های رشته هنر در این کشور بدین صورت است:

نام موقعیت شغلیمیزان دریافتی به کرونای ایسلند
مدیر تبلیغات1050000ISK
انیماتور472000ISK
مدیر برنامه های هنری648000ISK
هنرمند539000ISK
طراح357000ISK
مدیر طراحی گرافیک614000ISK
طراح گرافیک408000ISK
عکاس358000ISK
مدیر تولید چاپ706000ISK

در مقاله رشته هنر در ایسلند نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر سوابق و عملکرد موفق خود در خصوص اعزام دانشجو به این کشور در رشته هنر و سایر رشته ها آماده خدمت رسانی به شما می باشند. از این رو مقاله تفاوت اقامت در ایسلند و اسلوونی را می توانید مطالعه بفرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *