مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی

رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهای چالش برانگیز است. تحصیل رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی طرق خوبی برای درمان و نجارت سنتی است. بهترین کشور برای تحصیل است. مهمتر از همه، حتی اگر منابع لازم برای یادگیری محیطی خوب را نداشته باشند، به دلیل کیفیت آموزشی که تدریس می شود، واجد شرایط ترین و معتبرترین دانشگاه ها سالانه را دارند. اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید. موضوع دیگر این است که دریافت مدرک پزشکی و شاخه های مختلف آن در این کشور بسیار ارزان تر از سایر نقاط جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا در زمینه هزینه تحصیل در این رشته و روند اخذ ویزای تحصیلی متقاضیان مشتاق را تا آخرین مرحله اخذ پذیرش از دانشگاه همراهی نماید.

اطلاعات کلی رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی اعتقاد بر این است که اپیدمیولوژی برای پزشکی بالینی و جامعه و بهداشت عمومی اساسی است. در ترکیب با علوم پایه پزشکی و تحقیقات بالینی، اپیدمیولوژی ابزارهایی را فراهم می ‌کند که با آن می ‌توانیم درباره علت ‌شناسی و اثرات بیماری، فرصت‌ های پیشگیری، هزینه و اثربخشی رویکردهای مختلف تشخیصی و درمانی، و وضعیت سلامت و خطرات بیشتر بدانیم. دوره های اپیدمیولوژی به خوبی ارزیابی شده و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است و ارزش های دانشگاه ترویج برابری و حقوق بشر و پاسخگویی معنادار به نیازهای مردم در قاره آفریقا را منعکس می کند. فارغ التحصیلان این رشته در این کشور وارد مشاغل تحقیقاتی پزشکی، بهداشت عمومی و پزشکی اجتماعی، تحقیقات علمی مبتنی بر میدان، دولت، سازمان های غیردولتی یا آژانس های بین المللی می شوند.

متقاضیان باید دارای مدرک ممتاز 4 ساله، MBBCh یا سایر مدرک مرتبط با سلامت باشند. تجربه کاری مرتبط مزیت محسوب خواهد شد. این مدرک برای دانشجویانی که می خواهند بیشتر در تحقیقات در زمینه های خود مشارکت کنند جذاب خواهد بود. دانشجویان از طیف وسیعی از زمینه های انضباطی از جمله پزشکی، میکروبیولوژی، دندانپزشکی، آمار، علوم دامپزشکی و جمعیت شناسی هستند. در پایان هر دوره در این رشته، دانشجویان باید بتوانند: مفهوم سازی رویکردهای اپیدمیولوژیک برای درک علل بیماری در تحقیقات مبتنی بر جمعیت؛ سنتز انتقادی ادبیات منتشر شده در اپیدمیولوژی و آمار زیستی. طراحی و انجام مطالعات اپیدمیولوژیک؛ انجام تخمین اندازه نمونه برای طرح های مطالعات اپیدمیولوژیک پایه؛ انتخاب تکنیک های آماری مناسب و انجام تجزیه و تحلیل داده ها از مطالعات اپیدمیولوژیک، و انتشار مناسب و مؤثر یافته های علمی را انجام دهند.

رشته همه گیرشناسی دانشگاه Wits در آفریقای جنوبی

بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده بهداشت عمومی Wits (WSPH) از سال 2000 خود را به عنوان یک موسسه انتخابی برای ارائه آموزش های تکمیلی در زمینه اپیدمیولوژی و آمار زیستی در منطقه این کشور و فراتر از آن معرفی کرده است. این بخش در ارائه فارغ التحصیلان برجسته کارشناسی ارشد علوم که در این کشور و منطقه به خوبی مورد توجه هستند، سرآمد است. این بخش نیاز به حفظ برتری در تدریس و از طریق تجربیات و درس های برنامه موفق اپیدمیولوژی کارشناسی ارشد موجود را تشخیص می دهد. این بخش همچنین از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشکده علوم بهداشتی Wits (WFHS) و کنسرسیوم بین رشته ای برای آموزش تحقیقات پیشرفته در آفریقا (CARTA) برنامه دکترا پشتیبانی می کند. بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی WSPH یک مدرک کارشناسی ارشد در اپیدمیولوژی را برای ارائه آموزش در اصول و تمرینات زیربنایی رشته اپیدمیولوژی ارائه می دهد.

این یک مدرک تمام وقت بیش از 18 ماه یا یک مدرک پاره وقت بیش از 3 سال است و شامل کار دوره ای و یک پروژه تحقیقاتی است. در حال حاضر رشته تحصیلی در برنامه کارشناسی ارشد وجود دارد: اپیدمیولوژی و آمار زیستی، اپیدمیولوژی میدانی، اپیدمیولوژی بیماری های عفونی، انفورماتیک بهداشت عمومی، علم پیاده سازی، آمار زیستی.

فرآیند درخواست رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی

فرآیند درخواست رشته همه گیر شناسی در آفریقای جنوبی

درخواست ها به طور متمرکز توسط مرکز ثبت نام دانشجو SEnC رسیدگی می شود. پس از تکمیل درخواست شما از نظر مدارک درخواستی، درخواست شما برای ارزیابی به دانشگاه مربوطه ارجاع داده می شود. لطفا به صورت آنلاین درخواست دهید. اسناد پشتیبان خود را در زمان درخواست یا از طریق پورتال سلف سرویس آپلود کنید. متقاضیان می توانند پیشرفت برنامه های خود را از طریق پورتال سلف سرویس نظارت کنند. انتخاب برنامه ‌هایی که مصرف محدودی دارند اما تعداد زیادی برنامه را جذب می‌ کنند، ممکن است فقط در پایان چرخه برنامه، برنامه را نهایی کنند. لطفا توجه داشته باشید که شرایط ورود یک راهنما است. رعایت این الزامات مکان را تضمین نمی کند. انتخاب نهایی منوط به در دسترس بودن مکان ها، نتایج تحصیلی و سایر شرایط ورود در صورت لزوم انجام می شود.

روند متخصص شدن در رشته همه گیرشناسی آفریقای جنوبی

یک اپیدمیولوژیست علت بیماری را جستجو می کند، افرادی که در معرض خطر هستند را شناسایی می کند، نحوه کنترل یا توقف گسترش یا جلوگیری از تکرار مجدد آن را تعیین می کند. البته وظایف روزانه بر اساس صنعت و شغل متفاوت خواهد بود. معمولاً شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، اجرای مطالعات تحقیقاتی و انتقال یافته ها می شود. تجزیه و تحلیل داده ها بخش مهمی از این شغل است. اپیدمیولوژیست ها بیشتر وقت خود را در آزمایشگاه به تجزیه و تحلیل داده ها می گذرانند تا در مورد ابزارها و استراتژی بهداشت عمومی تصمیم گیری کنند. برای مثال، اپیدمیولوژیست های بیماری های عفونی ممکن است از داده های تاریخی برای یافتن الگوهای مشابه با یک بیماری جدید استفاده کنند. رشته های پیشنهادی برای تحصیل در مقطع کارشناسی شامل آمار زیستی، علوم بهداشتی یا پرستاری است.

سایر دانشجویان در رشته های زیست شناسی، شیمی یا بهداشت عمومی تحصیل می کنند. برخی از دانشجویان در حالی که مدرک لیسانس خود را دریافت می کنند در بهداشت عمومی تخصص دارند، اما برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد نیازی به این امر نیست. به خاطر داشته باشید که اکثر دانشگاه ها برنامه های کارشناسی مخصوص به اپیدمیولوژی ندارند. به طور معمول، دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم یا کارشناسی ارشد بهداشت عمومی با تمرکز در اپیدمیولوژی را دنبال می کنند. برخی از دانشجویان ممکن است مدرک دکترای خود را در اپیدمیولوژی دریافت کنند یا مدرک دوگانه پزشکی را کسب کنند. مرحله بعدی کسب تجربه کاری است که اجازه می دهد تا از مهارت های آکادمیک خود در یک محیط واقعی استفاده کنند. تجربه در زیست شناسی یا یک زمینه مرتبط می تواند به اپیدمیولوژیست های آینده در آماده شدن برای شغلی در زمینه تحقیق و مشاهده کمک کند.

در شکل زیر عوامل موفقیت یک اپیدمیولوژیست اشاره شده است:

موفقیت یک اپیدمیولوژیست در آفریقای جنوبی

درآمد شاغلان همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در این کشور کار می کند معمولاً حدود 51800ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 25400ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه (حداقل حقوق) تا 80900ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط متوسط ​​حقوق 52900ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست (ها) کار می کنند کمتر از 52900ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 52900ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 35200ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 35200ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 68200ZAR (رند آفریقای جنوبی) و 25% بیش از 68200ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 30100ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 38700 ZAR در ماه درآمد داشته باشد که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 53400ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه به دست می آورد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. از سوی دیگر بنابر جنسیت نیز حقوق ها تفاوت می یابد و حقوق شاغلان مرد بیشتر از زنان است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در این کشور می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبیافراد متقاضی مهاجرت به آفریقای جنوبی برای مطالعه رشته همه گیرشناسی می توانند در تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جزئیات آغاز فرآیند مهاجرتی را به موسسه بسپارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *