مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته همه گیرشناسی در برزیل

رشته همه گیرشناسی در برزیل

اگر می خواهید در کشوری تحصیل کنید که شانس تحصیل در خارج از کشور را ارائه می دهد، بهترین گزینه برای شما، رشته همه گیرشناسی در برزیل است است. چراکه دولت برزیل با چندین مؤسسه و سازمان مستقل همکاری می کند که فرصت های منحصر به فردی را برای دانشجویان بین المللی، خارجی و مبادله ای برای ادامه تحصیلات تکمیلی، دکترا، کارشناسی ارشد و دوره های کارشناسی در هر دانشگاه برزیل ارائه می دهد. بورسیه های موجود برای دانشجویان تبادلی، بین المللی و بین المللی در این کشور، بخش عمده فشارهای مالی دانشجویان را ساده می سازد. از سوی دیگر فرصت های شغلی بعد از فارغ التحصیلی دغدغه کار و شاغل شدن را پشت سر می گذارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا خدمات مشاوره ای خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نکات کلی مرتبط با رشته همه گیرشناسی در برزیل

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی برزیل به عنوان دهلیزی شناخته می شود که فقط یک بار در سال برگزار می شود، مشابه آزمون SAT یا آزمون ACT که در ایالات متحده آمریکا انجام می شود. این آزمایش ممکن است بین 1 تا 5 روز طول بکشد. این داوطلبان را در پرتغالی، تاریخ، فیزیک، زیست شناسی، ادبیات و ریاضیات آزمایش می کند. شاید اشتباه نباشد اگر بگویم که رقابت شدیدی بین داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند. به دلیل محدودیت فرصت های باز و شهریه رایگان دانشگاه های دولتی برزیل وجود دارد. از سوی دیگر، اگر در مورد داوطلبانی که مایل به پذیرش در دانشگاه خصوصی برزیل هستند صحبت کنیم، به دلیل رقابت کمتر در مقایسه با دانشگاه های دولتی به دلیل وجود شهریه در این دانشگاه ها، این دستورالعمل ها نیاز به ریز نمرات ترجمه شده دبیرستان (پرتغالی) دارد.

پذیرش در یک دانشگاه پزشکی برتر برزیل از طریق سیستم انتخاب وزارت آموزش و پرورش یا FUVEST اعطا می شود. دانشجویان بین المللی، خارجی و مبادله ای برای نشان دادن تسلط به این زبان مورد نیاز هستند. در مورد بورسیه ها باید گفت که این کشور برای اکثر برنامه ها شهریه در بخش آموزش عمومی تا سطح کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی و داخلی صفر دارد. مطمئناً این بدان معناست که اکثر دانشگاه ‌های دولتی برزیل از دانشجویان خارجی، مبادلاتی و بین‌المللی هزینه ‌های ثبت‌ نام را دریافت می ‌کنند. شهریه تا حد زیادی به رشته تحصیلی انتخابی شما و خود موسسه آموزشی بستگی دارد. شهریه موسسات خصوصی می تواند بین 7800$ تا 40200$ (دلار) هزینه داشته باشد. البته باید بدانید که عمدتاً همه دانشگاه ‌های کشور به دانشجویان نیازمند، کمک مالی می ‌کنند، زیرا دولت برزیل برای تحصیل در دانشگاه ‌ها و کالج ‌های خصوصی کمک مالی می‌کند.

شرایط زندگی برای متقاضیان رشته همه گیرشناسی در برزیل

در حالی که هزینه های زندگی برزیل نسبت به سایر کشورهای غربی کمتر است، اما بسته به نیاز شما و محل زندگی شما می تواند متفاوت باشد. البته باید بدانید که این کشور می تواند در مقایسه با انگلستان و ایالات متحده آمریکا در کالاهای تولیدی گران باشد. با این حال، بیشتر خدمات به دلیل هزینه کم نیروی کار ارزان تر هستند. به دلایل ظاهری، بزرگترین شهرهای برزیل، مانند برازیلیا، سائو پل و ریودوژانیرو، شهرهای گران این کشور هستند. محل اقامت، به ویژه اجاره، مهم ترین هزینه در کشور است. میانگین اجاره برای یک اقامتگاه مبله 274 متر مربعی بین 528$ تا 852$ (دلار) در مناطق خاص در ماه هزینه خواهد داشت. این بستگی به محل و شهر دارد. هزینه اقامت معمولا در شهرهایی مانند ریودوژانیرو و سائوپائولو بیشتر است.

هزینه تحصیل در سال بین 2000$ تا 10000$ (دلار) متغیر است. از نظر شرایط اینترنت، تعداد اتصالات به اینترنت در این کشور به سرعت در حال افزایش است و سرویس اینترنت برای تقریباً 60% از کل جمعیت در دسترس است.

شرایط زندگی برای متقاضیان رشته همه گیرشناسی در برزیل

دانشگاه های مطلوب تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

دانشکده پزشکی دانشگاه سائوپائولو بزرگترین سازمان آموزشی در کشور و معتبرترین دانشگاه پزشکی در برزیل است که توانسته در بهترین 150 دانشگاه برتر جهان جایگاهی را کسب کند. در حال حاضر، این دانشگاه 4 دوره لیسانس ارائه می دهد که شامل پزشکی نیز می شود. برنامه پزشکی این دانشگاه 6 سال پیش دستخوش اصلاح شد و طرح تازه اصلاح شده با پیشنهادات دانشگاهیان پرتغالی، کانادایی و آمریکایی طراحی شده است. جدای از درمان و آموزش تشخیص، برنامه درسی جدید شامل عوامل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تعیین کننده سلامت و رویکردهای جدید مراقبت های بهداشتی است. دیگر دانشگاه معتبر در بریل برای تحصیل رشته همه گیرشناسی، دانشگاه فدرال سائوپائولو و دانشکده پزشکی پائولیستا است. چیزی که این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ های علوم پزشکی متمایز می ‌کند، تمرکز اصلی آن بر روی علوم زیست ‌شناسی است، به ‌ویژه زندگی انسانها و زمینه ‌های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی آنها.

این برنامه درسی دانشگاه پزشکی به واحدهای مختلفی تقسیم شده است که شامل کارآموزی از سال پنجم تا ششم، دوره های حرفه ای از سال سوم تا چهارم و آموزش ابتدایی از سال اول تا دوم می باشد. امکانات متنوع برنامه درسی منحصر به فرد این دانشگاه پزشکی برزیل را تکمیل می کند. این شامل کتابخانه های گسترده، آزمایشگاه های تحقیقاتی، کلاس های آمفی تئاتر است. دانشگاه فدرال میناس گرایس از دیگر دانشگاه های معتبر در برزیل است که بزرگترین و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های برزیل است و سالانه تقریباً 320 فارغ التحصیل رشته پزشکی تحویل جامعه برزیل می دهد. برنامه درسی این دانشگاه به 4 مرحله تقسیم شده است. سرپایی بیمار از ترم هفتم تا نهم و پروپادوتیک از ترم پنجم تا ششم برگزار می شود.

در شکل زیر نام سایر دانشگاه های محبوب برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل اشاره شده است:

دانشگاه های محبوب برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در برزیل

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در برزیل کار می کند، معمولاً حدود BRL14200 (رئال) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از  BRL6970 (رئال) در ماه (حداقل حقوق) تا  BRL22200(رئال) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال حقوق متوسط ​​​​BRL14500  (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از  BRL14500 (رئال) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL14500 (رئال) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از BRL9679  (رئال) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از BRL9670 (رئال) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از BRL18700 (رئال) درآمد دارند، در حالیکه 25% بیش از  BRL18700  (رئال) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً BRL8620 (رئال) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، BRL10600  (رئال) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل BRL14700 (رئال) در ماه دریافت می کند که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است و کارمندان مرد ​​10% بیشتر از زنان درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در برزیل است:

نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در برزیلدر صورت علاقه برای سفر تحصیلی به برزیل، شما از طریق گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید راجع مشکلات زندگی در برزیل و مزایای آن به اطلاعات مختلفی دست پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *