مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته مدیریت در فیلیپین

رشته مدیریت در فیلیپین

رشته مدیریت در فیلیپین یکی از برنامه ها و دوره های تحصیلی با کیفیت برای دانشجویان بین المللی است. فیلیپین، یک کشور مستقل است. فیلیپین نه تنها یک کشور زیبا است، بلکه دارای یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آسیا است که در گزارش سازمان رتبه بندی سیستم های آموزش عالی برتر QS رتبه 46 را در بین دانشگاه های آسیایی به خود اختصاص داده است. فیلیپین با ارائه فرصتی برای تحصیل به زبان انگلیسی با هزینه مقرون به صرفه، سالانه بیش از 5000 دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند که بیشتر آن ها از کشور های شرق آسیا هستند. موسسه حقوقی سیران سروش سعادت راهنما شما در این باب است.

جغرافیا کشور فیلیپین

فیلیپین در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور مجمع الجزایری با بیش از 7100 جزیره در اقیانوس آرام است. بیش از 800 جزیره آن مسکونی هستند. این کشور از شرق با دریای فیلیپین، از غرب با دریای چین جنوبی و از جنوب با دریای Celebes همسایه است. جغرافیای این کشور بیشتر با جنگل های بارانی گرمسیری پوشیده شده و آتشفشان های فعال بسیاری در این جنگل ها وجود دارد. فیلیپین سومین کشور بزرگ انگلیسی زبان در جهان است که این زبان به طور گسترده ای صحبت می شود. این کشور نزدیک به 100 میلیون نفر جمعیت دارد. فیلیپینی و انگلیسی هر دو زبان رسمی هستند، اگرچه اسپانیایی و عربی در این کشور در رده های بعدی صحبت می شود. واحد پول فیلیپین پزو است که به اختصار PHF نامیده می شود و گاهی اوقات با piso نمایش داده می شود.

فیلیپین سرشار از منابع معدنی از جمله مس، نیکل، کرومیت و روی است. تخمین زده می شود که این کشور پس از آفریقای جنوبی دومین ذخایر بزرگ طلا و یکی از بزرگترین ذخایر مس در جهان را داشته باشد. فیلیپین دارای، سه فصل با آب و هوای استوایی است. آب و هوای این کشور از ماه ژوئن تا سپتامبر به طور کلی بارانی است، از ماه اکتبر تا فوریه خنک است و از ماه مارس تا مه، گرم و خشک است. مردم فیلیپین به مهمان نوازی شهرت دارند و فرهنگ آن ها به دلیل تأثیرات قابل توجه اسپانیا و آمریکا، ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب است. بسیاری از مردم، خیابان ها و شهرها نام اسپانیایی دارند. غذاهای موجود در فیلیپین ترکیبی از غذاهای پلینزی، اسپانیایی، چینی و آمریکایی است. فعالیت های تفریحی و فرهنگی حول فعالیت های آبی​​، از جمله شنا، موج سواری و غواصی می باشد.

دوره های رشته مدیریت در فیلیپین

تقریباً 2300 موسسه آموزش عالی در فیلیپین وجود دارد که اکثر آن ها خصوصی هستند. بسیاری از دانشگاه ها وابسته به کاتولیک روم هستند که نشان دهنده گذشته استعماری این کشور است. از بین موسسات دولتی که توسط دولت اداره می شوند، دانشگاه ملی فیلیپین، بیشترین بودجه را دریافت می کند. اگر فردی کارشناسی مدیریت را گذرانده باشد، باید در دوره های کارشناسی ارشد در مدیریت تحصیل کند. همچنین این دوره ها گزینه های ایده آل برای دانشجویان است. بیشتر دانشگاه های فیلیپین دوره های مدیریت را به عنوان کارشناسی ارشد ارائه می دهند. مدرک کارشناسی ارشد M.B.A (مدیریت بازرگانی) از محبوب ترین رشته های مدیریتی می باشد.

همچنین دوره های تربیت معلم و استادی در زمینه مدیریت، دانشجویان را برای نقش های مدیریتی در بخش مهندسی یا دانشگاهی آماده می کند. مدت این دوره ها معمولاً 1 تا 2 سال طول می کشد. در حالی که افراد می توانند برنامه های مدیریت عمومی را در دانشگاه های فیلیپین جستجو کنند، اغلب دوره ها بر روی یک منطقه خاص تجاری یا صنعت تمرکز می کنند. طیف گسترده ای از تخصص ها در این زمینه وجود دارد که شامل رشته های مدیریت بین المللی، مدیریت بازاریابی، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت پروژه ساخت و ساز، مدیریت منابع انسان(HRM)، مدیریت گردشگری، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت مهندسی و غیره، می شود.

دوره های رشته مدیریت در فیلیپین

مبانی آموزشی رشته مدیریت در فیلیپین

دوره هایی که در دوره تحصیلات تکمیلی مدیریت، در دانشگاه های فیلیپین ارائه می شود، از یک دانشگاه و دوره تحصیلی به دانشگاه و دوره دیگر متفاوت است. با این حال، دوره های کوتاه مدت مدیریت ریسک پروژه، رهبری پروژه، تجزیه و تحلیل استراتژیک تجارت، مشاوره در عمل، استراتژی کسب و کار، محیط تجارت، مدیریت نوآوری و غیره نیز ارائه می شود. بسته به نوع تخصص، دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند که این کلاس های تجاری را با دوره های گردشگری، بازاریابی، مهندسی، حسابداری، رسانه های اجتماعی و غیره ترکیب کنند.

دانشجویان همچنین مهارت هایی را فرا می گیرند که برای موفقیت در دنیای تجارت ضروری است. این مهارت ها از ارتباط، تصمیم گیری، حل مسئله و مدیریت ریسک گرفته تا مدیریت پروژه، انگیزه، تفکر خلاقانه و اشتراک بازخورد متغیر هستند. دانشجویانی که با مدرک مدیریت و رهبری فارغ التحصیل می شوند، می توانند فرصت های شغلی متنوعی را در صنایع، سازمان ها و نهاد های دولتی یا خصوصی پیدا کنند. برخی از محبوب ترین مشاغل، شامل مدیریت توسعه تجارت، مشاوره تجاری، تحلیل داده، مدیریت آموزش و توسعه، مدیریت فروش، مدیریت منابع انسانی، برنامه ریزی استراتژیک، متخصص روابط عمومی، مشاور مدیریت، مدیریت پروژه و غیره می باشد.

هزینه زندگی فیلیپین

همه دانشجویان بین المللی برای تحصیل در فیلیپین نیاز به ویزای دانشجویی دارند. هنگامی که یک دانشجو در موسسه ای در فیلیپین پذیرفته شد، می تواند برای دریافت ویزا در سفارت یا کنسولگری فیلیپین در کشور خود اقدام و درخواست کند. پس از دریافت کلیه مدارک، دانشجو باید برای مصاحبه در سفارت یا کنسولگری وقت خود را تنظیم کند. ویزای دانشجویی برای یک سال صادر می شود، اما ممکن است بعد از هر ترم تمدید شود. دانشجویان در یک برنامه تبادل رسمی ممکن است ویزای دانشجویی Exchange را دریافت کنند، که برای کل دوره تحصیلی دانشجو معتبر است. اسناد لازم برای اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین شامل موارد زیر است:

  • گذرنامه دانشجو
  • فرم درخواست ویزا
  • یک گواهی بهداشت پزشکی (فرم 1 DFA)
  • گزارش های آزمایشگاهی
  • گواهی ترخیص نیروی انتظامی
  • اثبات پذیرش در یکی از دانشگاه های فیلیپین

دانشجویان عموماً مجاز به کار با ویزای دانشجویی نیستند. همچنین هزینه های زندگی در فیلیپین بسیار کم است و دانشجویان هر ماه فقط به 350$ تا 500$ (دلار) نیاز دارند. در نمودار زیر، برآورد هزینه زندگی در فیلیپین، بر حسب دلار، قابل مشاهده است:

برآورد هزینه های سالانه زندگی دانشجویی در فیلیپین

متقاضیان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز با کارشناسان با تجربه و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از مشاوره های تلفنی رایگان این موسسه در خصوص اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین بهره مند گردند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *