مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته قلب و عروق در مالزی

رشته قلب و عروق در مالزی

رشته قلب و عروق در مالزی در دانشگاه های پزشکی به صورت تخصصی ارائه می گردد. مالزی یکی از کشورهای شرق آسیا دارای دانشگاه های متعددی است.  هماطور که می دانید رشته قلب و عروق در مالزی و سایر کشورهای جهان به دلیل شیوع بیماری های قلبی و عروقی در جهان بسیار اهمیت دارد و این رشته به صورت تخصصی دنبال می شود. هزینه تحصیل در مالزی برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا 15000$ تا 25000$ (دلار) است. رشته قلب و عروق در مالزی به زبان انگلیسی نیز در دوره های تخصصی در دسترس است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند راهنمای شما برای مهاجرت و اخذ اقامت شما باشند.

تحصیل رشته قلب و عروق در مالزی

پزشکی به تشخیص، درمان و پیشگیری از یک بیماری  یا آسیب مربوط می شود. از درمان سرماخوردگی گرفته تا انجام جراحی های پیچیده، پزشکان نقش مهمی در حفظ سلامت و سلامت جامعه امروزی دارند. هنگامی که بیمار یا ناخوش هستید، پزشک معاینه ای را برای یافتن علت بیماری شما انجام می دهد. سپس پزشک درمان های مناسبی را برای شما پیشنهاد می کند و داروهای مناسب را برای کمک به بهبودی تجویز می کند.

به عنوان بخشی از مدرک پزشکی خود، دانش گسترده ای در علوم پزشکی و مهارت های بالینی مناسب برای ارائه مراقبت موثر از بیمار به دست خواهید آورد. این شامل توانایی تشخیص دقیق و درمان بیماران، توضیح درمان به بیماران و همکاری با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی است. بخش های زیادی در پزشکی وجود دارد و قبل از اینکه بتوانید در زمینه خاصی تخصص پیدا کنید، به سال ها آموزش و تجربه نیاز دارید. به عنوان بخشی از آموزش بالینی خود در طول دوره پزشکی انترنی 2 ساله خود، در معرض بسیاری از این بخش های اصلی قرار خواهید گرفت. این به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری در مورد تخصص پزشکی خود از جمله تحصیل رشته فلب و عروق در مالزی را انتخاب کنید.

در جدول زیر معرفی دانشگاه های مالزی برای تحصیل رشته قلب و عروق در مالزی آمده است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مالایا
2دانشگاه ملی مالزی
3دانشگاه علوم مالزی
4دانشگاه فنی مالزی

تحصیل رشته قلب و عروق در مالزی

لیسانس رشته فناوری قلب و عروق دانشگاه علوم مالزی

متخصصین قلب و عروق با تشخیص و درمان بیماران مبتلا به بیماری های قلبی (قلبی) یا عروق خونی (عروقی) سروکار دارند. آنها معاینه قلبی عروقی و روش های درمانی را با استفاده از تجهیزات ویژه با فناوری پیشرفته و به دستور پزشکان واجد شرایط انجام می دهند تا داده هایی به راحتی قابل تعریف ایجاد کنند که از آن تشخیص آناتومیک و فیزیولوژیک صحیح برای هر بیمار ایجاد شود. تکنسین های قلب و عروق نقش مهمی در روند درمان ایفا می کنند و از قضاوت، تفکر تحلیلی و مهارت های حل مسئله خود در فرآیند به دست آوردن اطلاعات تشخیصی دقیق استفاده می کنند. برنامه کارشناسی که منجر به اعطای لیسانس رشته فناوری قلب و عروق دانشگاه علوم مالزی می شود، طبق توصیه های جامعه فناوران قلب و عروق از طریق انجمن فناوری قلب و عروق مالزی طراحی شده است.

شرایط ورود:

  • شما باید پیش دانشگاهی یا STPM را با حداقل 2.50 CGPA در زیست شناسی یا فیزیک و شیمی بگذرانید و SPM را با 5 واحد شامل 3 از ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست شناسی بگذرانید.
  • یا دریافت دیپلم (MQF Level 4) در یک زمینه مرتبط، از یک موسسه معتبر و با حداقل 2.75 CGPA
  • زیر 2.75 باید حداقل 3 سال یا 36 ماه سابقه کار در همان زمینه را داشته باشد.
  • دانشجویان بین المللی باید با کسب نمره 6.0 در آیلتس یا 550 در تافل، مهارت انگلیسی خود را باید ثابت کنند.

دروس این دوره به شرح زیر است:

سال تحصیلیدروس
سال اولمیکروبیولوژی پزشکی، علوم پرستاری، اناتومی و فیزیولوژی و بیوشیمی
سال دومالکتروکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه تهاجمی قلب و عروق، قلب و عروق بزرگسالان
سال سومفارماکولوژی بالینی، قلب و عروق کودکان، انفورماتیک پزشکی و ضربان ساز و الکتروفیزیولوژی
سال چهارممواجهه بالینی و پروژه تحقیقاتی

درآمد متخصصین قلب و عروق در مالزی

میزان درآمد کار در مالزی در رشته های پزشکی در این کشور بالاست. همانند سایر کشورهای رشته های پزشکی در این کشور نیز درآمد بالایی دارند. البته این لازمه داشتن تجربه کاری و همچنین مدرک معتبر است. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در مالزی جهت کار در این کشور در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص قلب و عروق در مالزی

کارشناسی ارشد پزشکی داخلی دانشگاه مالایا مالزی

پزشکان داخلی، متخصصین پزشکی هستند که مطالعات و آموزش های ویژه ای با تمرکز بر تشخیص، پیشگیری، ارزیابی بالینی و درمان بیماری های بزرگسالان داشته اند. نامزدهای این برنامه با تمام جنبه ‌های این برنامه از همه تخصص ‌ها آشنا می‌ شوند، مهارت ‌های ارتباطی مناسب و یادگیری چند رشته‌ای مبتنی بر تیم را می ‌آموزند که مدیریت جامع بیماران را در بر می‌گیرد. پزشکان داخلی نیز برای ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه مدیریت پزشکی بیماران سایر تخصص ها آموزش دیده اند. پزشکان داخلی همچنین می توانند در یکی از تعدادی از تخصص های داخلی به عنوان مثال رشته قلب و عروق. تنفس، روماتولوژی و غیره، تخصص فرعی را انتخاب کنند.

آموزش کارشناسی ارشد پزشکی داخلی دانشگاه مالایا مالزی کامل است و به داوطلب اجازه می دهد تا در یک مدل مراقبت تیمی تمرین کند که شامل تمام تخصص های پزشکی عمومی و تخصص های فرعی اصلی از جمله مواردی است که در سایر دانشگاه ها موجود نیست، به عنوان مثال. طب سالمندان.

  • همه کاندیداها در برخی از تخصص ها مهارت های تمرینی در بستری، سرپایی و همچنین مراقبت روزانه دارند.
  • تماس با دانشگاهیان و متخصصان مجرب از همه تخصص ها از طریق آموزش، CME، کنفرانس ها، آموزش های بالینی مبتنی بر آموزش، تجربه کامل آموزش پزشکی داخلی را فراهم می کند.
  • آموزش تحقیقاتی و آموزشی برای تبدیل شدن به مشاورانی که پزشکی مبتنی بر شواهد را انجام می دهند و قادر به استفاده از دانش خود در عمل بالینی هستند.

جهت مهاجرت تحصیلی به مالزی می توانید شرایط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *