مهاجرت تحصیلی مالت

رشته قلب و عروق در مالتا

رشته قلب و عروق در مالتا

رشته قلب و عروق در مالتا تنها در یک دانشگاه ارائه می شود. البته خدمات در رشته قلب و عروق در بیمارستان ها و موسسات پزشکی مختلفی ارائه میشود. مالتا جزیره ای زیبا در جنوب ایتالیاست و کشور گران از نظر هزینه زندگی محسوب می شود. هزینه شهریه در مالتا برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا 15000€ تا 30000€ (یورو) است. رشته قلب و عروق به عنوان رشته ای تخصصی در مالتا دنبال می شود و پزشکان در طول دوره پزشکی و همچنین کار عملی این رشته را دنبال می کنند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله زیر را در باب رشته قلب و عروق در مالتا تهیه کرده اند.

تحصیل رشته قلب و عروق در مالتا

قلب و عروق شاخه ای از پزشکی است که به اختلالات قلب و همچنین بخش هایی از سیستم گردش خون می پردازد. این شامل تشخیص و درمان نقایص قلبی است، بیماری هایی که بر قلب و نارسایی قلبی تأثیر می گذارد مانند:

  • بیماری عروق کرونر
  • الکتروفیزیولوژی
  • نارسایی قلبی
  • بیماری دریچه ای قلب

ECG استراحت، ECG استرس، مانیتورینگ 24 ساعته فشار خون و مانیتورینگ هولتر نیز در بخش بیماران سرپایی بیمارستان های مالتا انجام می شود. تحصیل رشته قلب و عروق در مالتا در دوره های عملی در این کشور و همچنین در دوره پزشکی 6 ساله به صورت ماژول گجانده شده است. علاقمندان به تحصیل رشته قلب و عروق در مالتا می توانند در دانشگاه معتبر این کشور به نام دانشگاه مالتا تحصیل کنند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در مالتا معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مالتا

تحصیل دوره قلبی و تنفسی در دانشگاه مالتا

تحصیل دوره قلبی و تنفسی در دانشگاه مالتا در قالب برنامه پزشکی به صورت مطالعه به قلب و عروق بالینی پایه و پزشکی تنفسی ادغام شده با همبستگی های پاتولوژیک و درمانی می پردازد و برای دانشجویان پزشکی در مرحله اولیه آموزش بالینی هدف قرار می گیرد.

اهداف تحصیل دوره قلبی و تنفسی در دانشگاه مالتا:

  • معرفی قلب و عروق بالینی و طب تنفسی به دانشجویانی که قبلاً در آناتومی بالینی، فیزیولوژی بالینی و آسیب شناسی عمومی مهارت کسب کرده اند.
  • ارائه یک رویکرد یکپارچه شامل تمرین قلب و عروق بالینی و پاتولوژی پزشکی تنفسی و فارماکولوژی بالینی به عنوان آینه ای از عملکرد بالینی واقعی روزانه.
  • ارائه راهنمایی برای کسب دانش و کاربرد آن.
  • ارائه ترتیب اولویت و تکمیل نظری برای کسب مهارت های بالینی.
  • معرفی فارماکولوژی و درمان بالینی.
  • ارائه درک درستی از اصول زیربنای اعمال و استفاده از طبقات مختلف داروها در محیط بالینی در رابطه با شرایط قلبی عروقی و تنفسی.
  • استفاده از سخنرانی‌ ها و آموزش ‌های رسمی برای تقویت یادگیری مبتنی بر مورد و ارائه درک ایمنی دارو در رابطه با شرایط قلبی عروقی و تنفسی.
  • ارائه جزئیات در مورد نحوه عمل و استفاده بالینی دسته های مختلف داروها به ویژه داروهای ضد میکروبی در رابطه با بیماری های قلبی عروقی و تنفسی.
  • توضیح استفاده بالینی از داروهای مورد استفاده در بیماری های قلبی عروقی و تنفسی.

انجمن رشته قلب و عروق در مالتا

انجمن رشته قلب و عروق در مالتا

انجمن رشته قلب و عروق در مالتا در سال 2007 تاسیس شد و یکی از اعضای انجمن قلب و عروق اروپا است. هدف جامعه افزایش دانش در مورد سیستم قلبی عروقی و گردش خون در بین پزشکان و متخصصان قلب است. تخصص پزشکان در رشته قلب و عروق پس از گذراندن دوره های آموزشی مقدماتی پزشکی عمومی بر عهده انجمن می باشد. تا این حد، جامعه فعالیت های آموزشی منظمی را سازماندهی می کند. اینها شامل جلسات هفتگی تیم قلب است که در آن متخصصان قلب و جراحان قلب و عروق در مورد موارد چالش برانگیز مربوط به بیماری عروق کرونر و یا دریچه قلب بحث می کنند. در این انجمن سخنرانی هایی در مورد تفسیر الکتروکاردیوگرام، مدیریت آریتمی و ضربان قلب نیز به عنوان بخشی از آموزش پزشکی تکمیلی به صورت هفتگی انجام می شود.

  • علاوه بر این، موارد و یا دستورالعمل های جالب در یک جلسه اختصاصی که به صورت دو هفته ای انجام می شود مورد بحث قرار می گیرد.
  • ترویج تحقیقات قلبی یک هدف مهم برای انجمن رشته قلب و عروق در مالتا است.
  • در واقع، تعداد قابل توجهی از متخصصین قلب، جراحان قلب و عروق و همچنین کارآموزان در حال انجام تحقیقات در سطح کارشناسی ارشد یا دکترا هستند یا در حال انجام هستند.
  • علیرغم محدودیت منابع، اعضای جامعه موفق به چاپ مقالات پژوهشی در مجلات بین المللی شده اند. علاوه بر این، انجمن یک کنفرانس سالانه ترتیب می دهد که در آن تحقیقات انجام شده در گروه های قلب و عروق ارائه می شود.

درباره کالج زبان در مالتا بیشتر بدانید.

درآمد متخصصین قلب و عروق در مالتا

داشتن مدرک تحصیلی معتبر پرشکی معادل برای کار در مالتا لازم است. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در مالتا بالاست و جزو مشاغل پر درآمد به حساب می آیند. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در مالتا جهت کار در این کشور در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص قلب و عروق در مالتا

دوره سیستم قلبی و عروقی دانشگاه مالتا

دوره سیستم قلبی و عروقی دانشگاه مالتا روابط بین ساختار و عملکرد سیستم قلبی عروقی انسان را پوشش می دهد. این شامل درک جریان خون از طریق قلب و عروق بزرگ، خواص مکانیکی و الکتریکی قلب، تنظیم لیپیدها و سایر عواملی است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. و درک اساسی از آسیب شناسی و درمان دارویی بیماری های شایع قلبی، اصول رضایت آگاهانه و پیامدهای سلامت عمومی بیماری های قلبی عروقی در اینجا پوشش داده شده است.

علاوه بر سخنرانی، جلسات تفکر انتقادی نیز برگزار خواهد شد. این موارد بر اساس موارد بالینی با دقت انتخاب شده است که هدف آن تحریک دانشجو به تفکر و بحث انتقادی در مورد مشکلات ارائه شده و تدوین مفاهیم اساسی علمی و بالینی و همچنین اصول اخلاقی، رفتاری و حرفه ای است.

  • واحد مطالعه همچنین شامل سمینارهایی خواهد بود که در آن پزشکان همراه با متخصصان در رشته های مختلف در مورد شرایط بالینی رایج بحث می کنند و اطلاعات بالینی ارائه شده در جلسات تفکر انتقادی را تکمیل می کنند.
  • ویژگی های مشترک این جلسات یادگیری این است که شامل مشارکت فعال، دانشجو محور بودن و مساعدت برای یادگیری مستقل به عنوان مقدمه ای برای ادامه تحصیل مادام العمر است.

اهداف دوره سیستم قلبی و عروقی دانشگاه مالتا:

  • پایه ای برای ارزیابی بالینی و مدیریت بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی فراهم می کند.
  • یک رویکرد یکپارچه برای مطالعه سیستم قلبی عروقی از جمله آناتومی کلی و میکروسکوپی، نحوه عملکرد سیستم قلبی عروقی در سلامت و بیماری و مقدمه ای بر تست های آزمایشگاهی، تصویربرداری و درمان های مربوط به سیستم قلبی عروقی ارائه می دهد.

جهت اعزام دانشجو به کشور مالتا می توانید شرایط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *